Triacle pyörä

tourdefrancemielessä

Onko Triacle pyörä hyvä? Kannattaako ostaa? Saisin halvalla 150 eurolla käyttämättömän pyörän.

20

7894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maantiepyöräilijä

Pyörää on vain yhtä kokoa (51 cm) joten jos koko osuu kohdalleen, niin sen voi ostaa. Pyörän on oltava oikean kokoinen, jotta sillä on miellyttävä ajaa.

Pyörää annettiin keväällä pientenkin kauppojen kylkiäisenä Powerissa. Ehkä 15€ olisi lähempänä totuutta kuin 150€. Jos päädyt tuohon, huolla se kunnolla ennen käyttöönottoa, jotta matkanteko on turvallista. En usko, että noita on luovutushuollettu.

• Maantiepyöräilijä

Olen ohjeistanut seuraavaa. Pyörän tulee olla juurikin oikeaa kokoa itse urheilijalle. Urheilupyörän tulee olla kasattu laadukkailla osilla. Urheilupyörä hankitaan AINA asiantuntevasta pyöräliikkeestä asiantuntevan myyjän opastuksella.
      Tuolla 150 eurolla saat pyöräilyhousut kesä käyttöön.

• Auvo

Alkasitkohan sä jo kohta väsymään tähän "hauskaan" läppääsi?

• metsätiepyöräilijä

Oletko voittanut lotossa vai mistä riittää rahaa tuollaisia määriä? Vai myytkö kenties reissuillasi huumeita kilpapyöräilyn ollessa vain rekvisiittaa?

• Maantiepyöräilijä
        metsätiepyöräilijä kirjoitti:

Oletko voittanut lotossa vai mistä riittää rahaa tuollaisia määriä? Vai myytkö kenties reissuillasi huumeita kilpapyöräilyn ollessa vain rekvisiittaa?

Varallisuus tai köyhyys on jokaikisen oma valinta, minä olen valinnut ensinmainitun. Asian on juurikin tismalleen näin.

• Anonyymi
        Maantiepyöräilijä kirjoitti:

Varallisuus tai köyhyys on jokaikisen oma valinta, minä olen valinnut ensinmainitun. Asian on juurikin tismalleen näin.

Höpö höpö. Toivottavasti et sairastu koskaan vakavasti, ja menetä tulojasi. Kaikki ri ole omissa käsissä. Terveys ja kuolema esimerkikisi eivät katso kukkaroa...

• Anonyymi

Noita pyöräilyhousuihmisiä näkee useinkin kypärät päissään ja muutenkin "pyöräily"tamineissa kaahailemassa pyöräteillä täysin piittamatta liikennesäännöistä, mukaanlukien liikennevalot.

Muutaman kerran olen itsekin joutunut liikennevaaraan tuollaisten takia.

Siis: liikenteelle tarkoitetut väylät (edes pyörätiet) eivät ole tarkoitetut (huippu-) urheiluharjoituksiin.

Niin että hyvä pyöräilyhousuväki: etsikääpä harrastuksillenne ympäristö missä ette haittaa meitä asiallisia ja normaaleita pyörälläliikkujia ja vaaranna terveyttämme ja turvallisuuttamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noita pyöräilyhousuihmisiä näkee useinkin kypärät päissään ja muutenkin "pyöräily"tamineissa kaahailemassa pyöräteillä täysin piittamatta liikennesäännöistä, mukaanlukien liikennevalot.

Muutaman kerran olen itsekin joutunut liikennevaaraan tuollaisten takia.

Siis: liikenteelle tarkoitetut väylät (edes pyörätiet) eivät ole tarkoitetut (huippu-) urheiluharjoituksiin.

Niin että hyvä pyöräilyhousuväki: etsikääpä harrastuksillenne ympäristö missä ette haittaa meitä asiallisia ja normaaleita pyörälläliikkujia ja vaaranna terveyttämme ja turvallisuuttamme.

”Siis: liikenteelle tarkoitetut väylät (edes pyörätiet) eivät ole tarkoitetut (huippu-) urheiluharjoituksiin.”

Erikoinen väite. Useimmat maantiepolkupyöräilijät eivät polje pyörätiellä kuin kaupunkiolosuhteissa. Maantiepolkupyörällä ajetaan maantiellä. Sekin on liikenteelle tarkoitettu väylä, ja siellä harvoin, jos koskaan, polkupyörällä edes pääse lähellekään suurinta sallittua nopeutta.

• Anonyymi

"asiantuntevasta pyöräliikkeestä asiantuntevan myyjän opastuksella."

Myyvät suomalaisessa kivijalassa helposti liian ison rungon. Sellainen kun vaan sattuu löytymään ja tietämättömälle on helppo myydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Siis: liikenteelle tarkoitetut väylät (edes pyörätiet) eivät ole tarkoitetut (huippu-) urheiluharjoituksiin.”

Erikoinen väite. Useimmat maantiepolkupyöräilijät eivät polje pyörätiellä kuin kaupunkiolosuhteissa. Maantiepolkupyörällä ajetaan maantiellä. Sekin on liikenteelle tarkoitettu väylä, ja siellä harvoin, jos koskaan, polkupyörällä edes pääse lähellekään suurinta sallittua nopeutta.

Kysymys ei ollut nyt nopeudesta elikkä vauhdista, vaan siitä, että jotkut pyöräurheilijat näyttävät todellakin kokonaan unohtavan liikenneväylien todellisen tarkoituksen ja niillä liikkumisessa noudatettavat säännöt.

• TourDeItalia

Ostin pyöräilyhousut 149,95 eurolla. Mutta minulla ei ole pyörää ja tuntuukin kuin polkisin tyhjää upo-uudet pyöräilyhousut jalassani.

• Mazaa

Osta vaikka sauvasekoitin niin mahdat saada pyörän kylkiäisenä

• Anonyymi

Ei missään nimessä kannata ostaa. Esim. Baiks myy suht halpoja pyöriä mitkä ovat paljon laadukkaampia kuin Triaclet. Jos pyörän saa kaupan päälle elektroniikkaliikkeestä niin siitä voi jo jotain päätellä....

• Anonyymi

Kyllä tuo polkupyörän paikan täyttää, käyttöpyöräksi. Katso, että on kasattu oikein.

• Anonyymi

Olisiko jo myyty? Aikaa kulunut 7 vuotta.

• Tori.fi:stä löytyy 24kpl Triacle:n "maastopyöriä" hintaan 100€ taikka alle (halvin 20€), siitä ostamaan jos haluaa, mutta kyllä tuo pyörä on sitä "kuraa" mihin kenenkään ei kannata itseään sotkea (kohta joku taasen kertoo kuinka monta tuhatta kilometriä on omalla Triacle:aan ajanut ilman ensimmäistäkään vikaa...

• Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

Tori.fi:stä löytyy 24kpl Triacle:n "maastopyöriä" hintaan 100€ taikka alle (halvin 20€), siitä ostamaan jos haluaa, mutta kyllä tuo pyörä on sitä "kuraa" mihin kenenkään ei kannata itseään sotkea (kohta joku taasen kertoo kuinka monta tuhatta kilometriä on omalla Triacle:aan ajanut ilman ensimmäistäkään vikaa...

Kyllä, työmatkaa on ajettu 8 km /päivä jo 11 vuotta. Lukossa olen pitänyt, ehkä turhaan, tuskin kelpaa edes varkaille.

Maksoin kaksi askia punaista Mallua. On ollut hintansa väärtti.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, työmatkaa on ajettu 8 km /päivä jo 11 vuotta. Lukossa olen pitänyt, ehkä turhaan, tuskin kelpaa edes varkaille.

Kerrotko mistä tuoTriacle pyörä on hankittu 11-vuotta sitten (tai vielä aikaisemmin kuin olet sen käytettynä hankkinut kahdella tupakka askilla).
        Katsotaan mitä vastaat niin sitten tiedetään että kuinka todenmukaisesti olet asian kertonut...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan pahimmasta päästä valheita oli tuossa.

Olisit edes sanonut löytäneesi 20 vuotta sitten paikallisen baarin edestä.

• Anonyymi

Hyvältä pyörältähän tuo vaikuttaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      438
      2507
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      14
      2320
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      252
      1465
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1129
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      62
      1046
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      413
      1022
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      153
      905
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      898
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      859
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      845
    Aihe