Minkälainen mies pääsee treffeille tavis naisten kanssa?
Oletko käynyt treffeillä viime aikoina?
23
628
Vastaukset
- Valio.chocha
Herttainen tavisnainen on pokattava maitokaupassa
- RumaÄtmi
Täh, kysynkö naiselta, että haluaisin tietää miltä kahvi maistuu kauniin naisen maidon kanssa???
Minä tiedän vastauksen tuohon.
Ongelmia tuottaa ennemminkin tuo sytytyspuoli, että voisi nähdä toistekin.- yhärien.chocha
Äidinmaitokorviketta ostava nainen ottaa vastaan avosylein äijän kenet tahansa
- panisin-mies
Suorasukaisella kysymyksellä kaupan nätille kassatytölle että lähdetkö treffeille. Siinä kun on 10 muuta jonossa niin ei se kehtaa antaa pakkeja.
- äläuskotelevisiota
Eiks se ole ihan vaan tarinaa, kun amerikkalaisissa elokuvissa ja tv-sarjoissa käydään muka treffeillä. Mä en ole koskaan käynyt treffeille, joten en usko, että sellasta tapahtuis.
- viinamies
Mies joka juo viinaa ja bailaa yökerhoissa voi päästä treffeille. Kun bailaustaidot ovat kunnossa voi saada naisen yhteystiedot ja päästä sitten myöhemmin treffeille.
Kaikki tämä voi vaatia kuukausien työn ja yksienkin treffien aikaansaaminen vaatii lukemattomia ryyppyiltoja ja krapula-aamuja. Mutta elämä ei ole helppoa. Raitis mies ei pääse treffeille lainkaan. - Totuus-
Ei ainakaan ruma ätmi pääse. Komea pitkä jännämies kuten axl smith pääse aina treffeille.
- lihavihatipunen
Axl Smith ei ole pitkä (olen nähnyt). ....Eikä komeakaan, jos multa kysytään.
- Totuus-
lihavihatipunen kirjoitti:
Axl Smith ei ole pitkä (olen nähnyt). ....Eikä komeakaan, jos multa kysytään.
Onhan se aika pitkä 175 cm kuitenkin. Ja komeakin koska paneskeli kymmeniä tinderi naisia.
- resurssitjastatus
Totuus- kirjoitti:
Onhan se aika pitkä 175 cm kuitenkin. Ja komeakin koska paneskeli kymmeniä tinderi naisia.
Status ja resurssit
Ei kai enää uskalla kun on lukenut noita viime aikojen uutisia, että yhden miehen sijaan siellä onkin ollut seitsemän odottamassa...
Huh..pitikin mennä aamulla mokoma kamala uutinen lukemaan.
Näillä saadaan kyllä treffit estettyä...- KeinojaOn
Voit ehdottaa treffejä julkiselle paikalle. Ainkin jos tapailet linnakundeja. Tai nettikamera kotiin ja kaikki julkiseksi. Joku ehkä soittaa apua pahimmassa tilanteessa. Näin ainakin itse teen ettei syytetä raiskauksesta. Kaikki näkevät että vain vihreää teetä on juotu, eikä edes katsottu himokkaasti.
KeinojaOn kirjoitti:
Voit ehdottaa treffejä julkiselle paikalle. Ainkin jos tapailet linnakundeja. Tai nettikamera kotiin ja kaikki julkiseksi. Joku ehkä soittaa apua pahimmassa tilanteessa. Näin ainakin itse teen ettei syytetä raiskauksesta. Kaikki näkevät että vain vihreää teetä on juotu, eikä edes katsottu himokkaasti.
Ai niin...sitten vielä semmoset...
Tännekin saattaa joku vaikka kaltereiden takaa kirjoitella...
Hyvä, että muistutit...ettei hellepäissään joka kelkkaan lähde.
Ehkä on nyt parempi treffit vähäks aikaa unohtaa. Melkein kyllä jo meinasin..hui. :(
Kuka tahansa edes jotenkuten normaali.
- pehmeitäunia
Mutta Jihad-musiikkia soitellen ihminen jollain Suomen valtion ostamalla puhelimellaan, kovalla äänellä jotta kaikki tietävät ja kuulevat... tuollainen ärsyttävää.
Jihad-maito oli jossain tietokonepelissäkin, piti taistella jotta voi sellaisen ottaa jääkaapista.
Itse en uskalla edes haaveilla, vaikka kyllä ulkoilen jokainen päivä: jostain minihame-tytöistä uniinkin tulee joskus sellaisia.
En kannata jihadia. - orgasmi.chocha
Muutama nainen on tullut treffeille minun residensiini
ku kupillinen kaffe ton juotu soi naisen kännykkä varmistuxen
määrävälein ja jos flikka ei itse vastaa, sen kaveri tilaa poliisit tsekkaaman
Kiusallista kliimaxin hetkellä flikka vastaa:"lääh, kaikki hyvin oooh ihanaaaaaaaaaaaaaaaa - crux
En ole päässyt treffeille enkä ole varma millainen mies pitäisi olla että pääsisi, mutta luulisin että pitäisi olla aika huoleton ja epälooginen ja kirjoitella vähän sekavia viestejä että nainen voisi lähteä tavallaan etulyöntiaseman turvin treffeille, fiksumpana osapuolena.
Olen. Perjantaina ja tänään. Ja ihan tuikitavallinen mies....
Ja naisetkin ihan tavallisia, mutta toinen nytkäytti polvista sokkia...onneksi istuin, niin ei haitannut.misspönttöuuni kirjoitti:
Nyt tärppää!
Kädet käypi ku kärpänpyytäjällä :DNo nyt sattui treffisuma. Ja toiset oli vielä naisen aloite.....päiväkahviseuraa tarjottiin. Ja kummatkin pahamaineisen Tinderin kautta.
Eli peloittavia tindernaisia ovat...hui!
Mukavia molemmat ja ihan kauniita naisia. Mutta tässä mietin, että mistä voi johtua myöskin hienoinen ero vastaanottofiiliksessäni, niin se on kyllä naisen uteliaisuus ja reippaus.
Ja miten itseään arvostaa....ei tarvitse nenukki pystyssä kävellä, mutta ei myöskään katsella omia varpaitaan ja kahvipaikan seiniä.
Tilannetta ja toista voi jännittää, mutta ei itseään.
Ja varmaan tälläinen vaikuttaa, olitpa nainen tai mies. Että kyllä paljon on itsestä kiinni, millä mielellä tapaat toisen ihmisen. Jos on itsestään epävarma, niin ei oikeastaan kannatakkaan lähteä treffailee, saattaa tulla suotta paha mieli.
Oonpahan tämän itsekin kantapään kautta oppinut...
Kärppää en oo nähnyt, mutta veikeän lumikon kyllä näin. Vinkeä pikkuirvistäjä...ja livakka liikkeissään.
.. En ole Joutunut.. ;D
- ei.treffejä
Jouduin vappuaattona ikävään tilanteeseen, satuin törmäämään kapakassa vanhaan panoon.
Ikävän tilanteesta tekee se, että panin muikkelia aikoinaan useaan otteeseen ja lupasinpa soitellakin. Unohdin kuitenkin soitella.
Oli käärmeissään. Onneksi en soitellut, oli sen verran epämiellyttävä ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256460Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604092Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513364Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872903Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2811904Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341586- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141383Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151376