Suvaitsevaisuus

Svenskatalande

Minä ainakin sanoudun irti palstan rasismista! Asun takatöölössä ja minulla on useita suomenkielisiä naapureina. Kyllä hekin ihmisestä käyvät vaikka ovat huonotapaisia ja yksinkertaisia. Sivistän itseäni koko ajan ja erilaisuus on rikkaus. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi rasismiin.

4

784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enolerasisti

Olet sinä hupaisa maisteri. Taka-töölö on oikea kirjoitustapa.....ketun vajakki.
      Kirjoita jotain ruokaan tai juomaan liittyvää. Esim kuinka kivoja munkit ja nunnat ovat.

• Svenskatalande

Jos lähdetään koulutuksella kilpailemaan, niin ala-asteella opin kirjoitustavan Taka-Töölö ja vaikkapa Taka-Intia. En voi sietää tuollaisia viisastelijoita! Missä on oikea sivistys ja suvaitsevaisuus? Hitto vieköön, perusta oma vajakkiyhdistys Taka-töölön. Olen sivistynyt ja koulin itseäni joka päivä suvaitsevaisuuden eetokseen. Nyt pistää kyllä aidosti vihaksi sinun tohtorointi ja pikkutuhma vihjailu munkkien ja nunnien puolesta! Suvaitsevaisuus on tärkein arvo!

• KeravanPelle

Sinä mitään tajua tai tiedä - kunhan kettuilet vajakki, hanki elämä tai toinen, mutta jätä tämä palsta ruoka ja juomajutuille. Suvaitse haitua ilmaan.

• Svenskatalande
        KeravanPelle kirjoitti:

Sinä mitään tajua tai tiedä - kunhan kettuilet vajakki, hanki elämä tai toinen, mutta jätä tämä palsta ruoka ja juomajutuille. Suvaitse haitua ilmaan.

Ystäväni, mistä johtuu se, että sinä suutut ja minä en? Minun kirjoitus on parodiaa, minkä pitäisi olla jo aika selvää. "Koulin itseni suvaitsevaisuuden eetokseen". Relax, man. Juu, et ole vajakki kuten en minäkään. Siirrynkin keskustelemaan grillauksen saloista ja maailman parhaista ribseistä, joita tehdään suomalaisissa kodeissa veden ja ketsupin maustamana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      374
      2675
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      63
      2120
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      111
      1732
    4. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1452
    5. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1435
    6. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      186
      1435
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1407
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1287
    9. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1283
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1166
    Aihe