älkää pelatko kenoa

lotostatyttöhoro

ei sieltä tule riittävästi.. lottoa. sieltä ehkä.

sitten kun et rahaa joudu ajattelemaan, voit tehdä kuten aidosti tahdot, sitä ennen on pakko avioliitot ym. sisäpiirien sukurutsat mitä ny heikompia seurannu..

9

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus-

      Mitä selität. Keno on just hyvä peli. Olen voittanut 5000 euroa ja 10000 euroa kenosta. Pienempiä voittoja tulee myös usein takaisin.

      • tyhmydestäsakotetaan

        Unohdit mainita sen, että pelaamisiin on hävitty jo 100 000€

        Tunnen erään miehen , joka sijoittaa jok kkukausi tasan 1000€
        peleihin....viimexi nähdessäni oli 10v wanhat rikkinäset kengät
        korjattu jeesusteipillä

        Odotteli 60miljoona n Euro Jackpottia


      • Totuus-
        tyhmydestäsakotetaan kirjoitti:

        Unohdit mainita sen, että pelaamisiin on hävitty jo 100 000€

        Tunnen erään miehen , joka sijoittaa jok kkukausi tasan 1000€
        peleihin....viimexi nähdessäni oli 10v wanhat rikkinäset kengät
        korjattu jeesusteipillä

        Odotteli 60miljoona n Euro Jackpottia

        En ole euroakaan häviölla vaan voitolla. Olen myös voittanut pitkävedosta rahaa enkä pelaa mitään satasia panoksena koskaan. Kuukaudessa 30 euroa kenoon, puolet siitä tulee yleensä takas ja joskus paljon enemmän.


      • hedelmärosvo.chocha
        Totuus- kirjoitti:

        En ole euroakaan häviölla vaan voitolla. Olen myös voittanut pitkävedosta rahaa enkä pelaa mitään satasia panoksena koskaan. Kuukaudessa 30 euroa kenoon, puolet siitä tulee yleensä takas ja joskus paljon enemmän.

        Eihän kukaan peliadikti koskaan mitään häviä..
        Rahaa muodostuu tyhjästäkin

        yx Kenokaheli sai Kenosta 10 000€ jai sai samana päivän pelata 8000€
        hededelmäpeleihin----voitti vissin 1000kertaa
        "voitot" jäivät pelikoneeseen vaan


      • Totuus-
        hedelmärosvo.chocha kirjoitti:

        Eihän kukaan peliadikti koskaan mitään häviä..
        Rahaa muodostuu tyhjästäkin

        yx Kenokaheli sai Kenosta 10 000€ jai sai samana päivän pelata 8000€
        hededelmäpeleihin----voitti vissin 1000kertaa
        "voitot" jäivät pelikoneeseen vaan

        No jotkut tyhmät pelaa omaisuuksia. Olen koko ikäni säästänyt. Jotkut laittaa sen 30 euroa tupakkiin tai muihin turhuuksiin enemmänkin rahaa viikossa, minä voin lotota sillä. Ne jotkut ei saa siitä tupakista voittoa.


    • TyperäIdiootti

      Kunnon munapää pelaa rullaa kaupan kassan vieressä. Oon itsekin syyllistynyt siihen. Nettipeleihin en uskalla edes koskea.

      • kaikkikoneeseenjee

        Keno on aivan hyvä peli joskus huvikseen pelata omilla numeroilla mitä tulee mieleen, esim: jos kauppamatkalla jää mieleen jotain rekisterikilpien numeroita, niin pelaa sellaisilla :)

        Hedelmäpeli... se on taas sellainen ja muutkin nämä automaatit, että: jos jää kauppareissusta 20snt kolikko taskun pohjalle niin voi kokeilla.

        Nykyään eläkeläiset ja sellaiset ovat valloittaneet kaikki nämä hedelmäpelit sun muut, hyvää onnea saa olla jos on joku kone vapaana huviksi kokeilla.


      • Mä ajattelin tehdä sellasen koneen, joka pystyy ennustamaan kenonumeroita, ei ehkä kaikkia mutta parikin jos sais tietää valmiiksi, ni sehä ois mahoto apu.
        Pari ideaa mulla jo oiskii, mite se totetutetaa. Haluisitteko niitä numeroita?


    • kenovoittajanainen

      Just sain Kenosta 200 euroa. Se on helvetin iso summa näin köyhälle ihmiselle. Olin ikionnellinen tosta voitosta, enkä toki tuhlaa sitä vaan säästän pahan päivän varalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe