Miksi lyhyt mies ei kelpaa naiselle

pitkä-YT

21

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillujen--asiantuntija
      • omakokemukseni

        Minä tunnen monta lyhyttä alykästä miestä.


      • M168cm_kengät_jalassa
        omakokemukseni kirjoitti:

        Minä tunnen monta lyhyttä alykästä miestä.

        Mutta valitettavasti olet itse vain lyhyt


      • haijiihappamii

        Eli kannattaa jatkaa sinkkuna edelleen.


    • ateisti.chocha

      Ikivanha nollatutkimus tuo jo on blaaaaaaaaaah
      Nyt on jo todettu vastoin wanhoja olettamuxia

      Aivosolut --neuronit uusiutuvat vielä wanhanakin
      ja tarpeettomien solujen "temporaly files" tilalle

      Aivojumppa lisää kongitiota. Simpplipalstalla tyhmyys tiivistyy

      Muutenkin turhaa jonkun femakkojen todistelu naisen aivojen
      "ylivoimaisuutta, sillä normaalisti vai 10% aivokapasiteetista
      on käytössä, mutta äärimmäisessä hädässä s. TPI piste
      laukaisee aivpuoliskojen välisiä yhteyxiä ja aivot toimivat "hätäkierroxilla
      ilmiöstä kätetään nimitystä _valaistumis kokemus_
      jonka hihhulit sanovat jumalan johdatuxexy

      Tällasesta ohimolohkoepilepsiasta frouwa Ozman Chicagon rautatieasemalla
      kehkeytyi helluntalaisuus--ku silminäkijät luulivat pimahtanen frouwan
      keskustelvan Jumalan kanssa

    • keskimitta

      Ap, n aloitus todistaa miten tyhmä hän onkaan kun tuollaista kuvittelee. Ei pidä silmiään auki liikkuessaan tai sitten ei liiku missään.
      Elokuvissakin isot miehet esittävät älykästä..vai esittävätkö sittenkin tyhmää, miksiköhän..

    • Hämärän_rajoilta

      Jos älykkyys on suoraan verrannollnen aivokuoren harmaan aineen pinta-alaan, jota pidemmillä ihmisillä on enemmän, niin eikö tästä samalla silloin seuraisi tieteellinen todistus myös sille, että keskimäärin miehiä lyhyemmät ja pieniaivoisemmat naiset ovat miehiä tyhmempiä?

      Mitenkähän alkuperäinen tutkimus ottaa tämän sukupuoliasian huomioon? Tuossa tekstissä mainitaan vain se, että tutkimuksessa tarkasteltiin vain miehiä. Ehkä hyvä niin, sillä muuten kyseisten tutkijoiden päitä runsaine harmaine aivoaineineen vaadittaisiin vadille.

      • Intersektionaalista feministikerrointa käyttäen päästään lopputulokseen, että kaikki kansat ja kaikki sukupuolet ovat yhtä erinomaisia paitsi vaaleat heteromiehet, jotka ovat toinen toistaan lyhyempiä ja tyhmempiä.


    • Marcus77-

      Ton teorian mukaan vaikkapa Mark Wahlberg, Cruise, Cheek, Jason Statham, Kanye West, Pacino, Peter Franzen, M Gabriel jnejne alle 180 jopa alle 170 tumpit olisivat ilman naista. AI niin, se olikin se status vissiin. Ei ulkonäkö. Noi pitkät kaverit kuten esim. Mikko Kivinen, Leo Lastumäki, Eero Heinäluoma, Matti Vanhanen on varmasti kuuminta hottia 190centtisinä. Hauskoja juttuja. Buhaha.

      • pitkätukka-185cm

        Sun lyhkästen listassasi oli ainakin pari huomattavan tyhmää miestä. Rahalla hekin tietysti saavat naisia, eikä kaikki naiset edes huolisi älykästä miestä.

        Itsehän en ole mikään huippuälykäs, keskimääräistä selkeästi älykkäämpi (ja vaatimattomampi) kuitenkin.


    • Ssksisd

      Esim. Venäjällä naiset ovat yleisesti pitkiä ja miehet normimitaisia. Silti ainoastaan 5% Venäläisistä ei koskaan seurustellut. Siellä ei ainakaan valita kumppania mm. pituuden mukaan. Toinen hyvä esimerkki on Japani. Pesee suomalaiset 100-0 kaikilla leveleillä paitsi junteille suunnatussa jääkiekossa ja keskipituus miehillä muutenkin koko Aasiassa huomattavasti normi euroa lyhyempi. Ton tutkimuksen voi tunkea siten hanuriin. Oon itse huomannut että raamikkaat äijät on yleensä niitä tyhmimpiä ja jakavat surkeita duunarigeenejään jännänä eteenpäin.

    • fffffl

      Työelämässä isot äijät on kaikkein tyhmimpiä. Kultalusikka suussa syntyneet päässeet sitten pidemmälle ilman älylahjoja.

    • eiolepituudestakiinni

      Olen 183cm eli normia pitempi mutta en silti ole koskaan kelvannut naisille.

      • Nicitönnäout

        Eiköhän tuo ole aika normi pituus tuokin. Tunnen monia pituisiasi, myös naisia ei vain miehiä.


    • Koska nainen haluaa nallen.

      Halinallen.

      Oma pituus on 158 cm, en todella halua, että mies on alle sen..., koska sitten minä olisin miehelle emonalle tai joku, mikä lie. Pöh..

    • Yötä

      Luulen, että nainen miettii biologiaa ja jälkeläisiä. Aika moni tavoittelee pitkää ja komeaa, jos on vain mahdollisuudet sellaiseen. Lyhyissäkin löytyy toki kivoja ja komeakasvoisia, hyvätapaisia jne. Pituutta voi toki kompensoida mutta sellainen aggressiivinen kompensointi ei hyvä.

    • Nicitönnäout

      Tää on sarjassamme paljon ruokaa syövä on lihava oletuksien kanssa samaa sarjaa. Vaikka paljon mussuttava voikin olla lihaksikas...

      Mietin myös kuinka pitkiä olivat mm. Albert Einstein, Stephen Hawking noin esmes...

    • Anonyymi

      Olen yli 190 cm en silti kelpaa naisille.

    • Ei pidä paikkaansa. Albert Einstein oli 175 cm (musta pitkä, jos vertaa mun pituiseen eli 150 cm), Stephen Hawking oli 169 cm, irlantilainen kitaristi ja laulaja.launtekijä Rory Gallagher oli jotain 170-175 cm ja Charles Chaplin oli jotain ehkä 160-165 ja Buster Keatonkin oli saman pituinen kuin Chaplin. Tässä esimerkkejä miehistä, jotka eivät olleet tyhmiä, saivat asioita aikaan tieteen ja kulttuurin saralla.

      • Anonyymi

        Onhan näitä. Stalin ja Napoleon olivat todella lyhyitä. Putin nykyisistä.


    • Ja Steven Spielberg googlen mukaan 172 cm.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      297
      2658
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      99
      2085
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      164
      1459
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1020
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe