Vai pelkäätkö ihosyöpää? Viihdytkö auringossa vai varjossa? Millainen uima-asu löytyy? Oletko ottanut aurinkoa nakkena tai yläosattomissa?
otatteko aurinkoa, kun nyt alkoi helteet?
19
334
Vastaukset
- Kaunis30
En ota koska en ylety siihen. Makaan kyllä terassilla tissit paljaana
- Aitosinkkumies-
Mökillä uin ja saunon alasti ja olen mies. Naapuri mökissä on usein yks 30 v nainen jota olen pannut monta kertaa.
- päiväjatkuuauringossa
Älkää vaan unohtako aurinkovoidetta kunnon suojakertoimista laittaa, ei se punainen iho ole kaunista katseltavaa ja varmasti kovin tuskallista on palovammojen kanssa oleilla. Hyvin tarttui rusketus vaaleaankin ihoon, kun vain malttaa läträtä tarpeeksi aurinkovoidetta.
.. AuringonOtto on Masokistien ja Vinksahtaneiden Hommoo.. ;P
.. Kuinka monet LuonnonElukat Oleilevat Auringossa, jos VarjoPaikkoja(kin) on?.. NiinPä.. ;P- eiihmisten
PalstaTrolli kirjoitti:
Liskot?
Mutta ei tasalämpöisten tarvi.
PalstaTrolli kirjoitti:
Liskot?
.. Niitä ne Sitten varmaan On.. AvaruusLiskoja, jotka ovat naamioituneet IhmisApinoiksi.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Niitä ne Sitten varmaan On.. AvaruusLiskoja, jotka ovat naamioituneet IhmisApinoiksi.. ;D
Reptiliaaneja, aivan selviä reptiliaaneja.
Mitenkähän sellaisen erottaa ihmisistä?PalstaTrolli kirjoitti:
Reptiliaaneja, aivan selviä reptiliaaneja.
Mitenkähän sellaisen erottaa ihmisistä?.. Noh, Ainakin Just tuolleen.. Seuraa vain, että ketkä joukostamme hakeutuu helteellä(kin) aurinkoon Löhöämään.. ;D
Tykkään auringosta kuin hullu puurosta, mutta suojakerroin on aina vähintään 30. En siis viihdy auringossa (bikineissä) rusketuksen takia, vaan siitä saa saan niin mahtavan olon ja kun siihen yhdistää vielä lukemisen, niin nam.. En ole kunnolla ruskettuvaa tyyppiä, vaan mulla on punatukkaisen pigmentti ja tulee pisamia, jos liikaa auringossa viihdyn. Ja kärähdän olkapäistä ja nenästä, suojakertoimista huolimatta. Lievä nätti päivetys tulee silti kesän mittaan, ainakin loppukesään mennessä, jos aurinkoa riittää ja suojakertoimet on kunnossa.
- Kaisanoasaa
Otan ja katson naisten pilluja samalla
Kooookooooooo päiiiiväääääään!
Kerrankin sattuu vapaat kohdilleen, jihhuu.
Ihanaa. :)
(surisee kuin kärpänen)
Ja täällä metsikössä saa olla ihan miten päin vaan ja vaikka missä asussa tai ilmankin. Pääasia on, että HELLETTÄ riittääääääääää!
Huhhh...., mutta miten kaunis iho tulee,
ja tuoksuu auringolle, (jota ei ole kahteen vuoteen näkynyt:)
Jatkuuu! Onnistuisikohan huomenna peltikatolla paremmin... :D
Hyvä tästä tulee (sivelee ihoa), eipä tarvinnu Sisiliaan matkustaa.- blues.chocha
Nippelitietoa
kärpänens urisee F-duurissa
Pönttis As-mollissa
siel karjalas käetki kukkuu E-mollissa
ruitleip pierut G-duurissa
Aidossa bluesissa ei ole mollisointuja lainkaan
paizi mollo7, joka on erisäellaji duuri6
mallix Karjalan puuvillapelloilta:
https://www.youtube.com/watch?v=utsftVSygQQ
- enota
En ota, koska en halua kurttuista mummoihoa jo nuorena.
Ihosyöpää en pelkää, koska haluaisinkin jo, että tämä kurja elämä päättyisi. Mutta ei näin lihavana kehtaa muuten auringossa olla ilman paitaa.
Joskus nuorena pyöräilin shortseissa, kun jossain luki että pyöräillessä ruskettuu hyvin. Nykyään en ota aurinkoa, tarkoituksella ainakaan
Naisten kannattaisi välttää suorassa auringonvalossa oleilua, se nopeuttaa kurppaantumista:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12274176/olisinpa-valttanyt-aurinkoa
Lotratkaa vaikka jotain rasvaa sitten riittävällä suojakertoimella. Miehillähän ei ole niin väliä mutta kyllä ainakin yhdestä kaveristani näkee jatkuvissa ulkotöissä oleskelun vaikutukset.- suojaudunvaatteilla
En ota aurinkoa, en ole ottanut kymmeniin vuosiin. Saatan istua hetken aikaa ulkona niin että kasvot ja käsivarret saavat aurinkoa ja D-vitamiinin tuotanto pääsee alkamaan.
- paita_päälle
Ihan vaan tässä kotipihalla pyöriskelen haravan ja kottikärryjen kanssa. Pitkät housut, T-paita ja lippalakki. Se varustus kelpaa koko kesän ajaksi. Isompaa tarvetta nakuiluun, kropan pullisteluun ja auringonpalvontaan ei ole. Muskelikroppa näkyy vaikka vaatteet on päällä. Miksi kärventää nahkaansa auringonotolla. Näin on oikein hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664