Jännämies kehtoi....taas kerran

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005681317.html?ref=rss

"Jossain kohtaa baarin työntekijä varoitti kuitenkin naista ja tämän kaveria, että mies on ”vaarallinen ja paha ihminen”. Työntekijä näytti naiselle lehtileikkelettä, jota nainen ei kuitenkaan lukenut."

Ei kiinnostanut mitä muut sanovat, nainen näki jännässä kaikkea hyvää

"Nainen jäi siihen käsitykseen, että mies olisi ajanut humalassa jonkun päälle. Mies sanoi, että hänestä tuntuu pahalta, kun hänestä puhutaan selän takana. Sitä nainen ei saanut kuitenkaan tietää, että miehellä on taustallaan henkirikostuomio."

Naista ei ratti haitannut, Nainen tunsi syvää myötätuntoa jännäraukkaa johtaan. Nainen kyllä varmaan arvasi mutta ei välittänyt

"Nainen yritti pysyä rauhallisena, koska mies sanoi suuttuvansa, jos nainen pelkää. Nainen tärisi pelosta, mutta hän väitti miehelle, että hänellä oli kylmä. Nainen ajatteli, että jos hän tekee yhtään mitään väärin, mies tekee jotain veitsellä. "

Tuliko tuossa kohtaa mieleen että olisi kannattanut kuunnella baarin työntekijää?

79

927

Vastaukset 79

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tätä minä sanoin tuolla yhdessä ketjussa, että ei nainen uskalla enää lähteä minnekään, koska aina ei ole "baarityöntekijää" tai muuta ennakkovaroittamassa...

Eivät kaikki miehet ole pahoja, mutta aika karmeaa settiä media on viime päivät suoltanut.

• No niinpä mutta aika paljon nuo jutut johtuu myös niistä naisista kun hakeutuvat sellaisiin tilanteisiin jännien kanssa joissa jännä voi tehdä mitä vaan. Voihan se toki hyökätä ihan yllättäenkin mutta kyllä se nyt ainakin mahdollisuuksia parantaa jos ei mene samaan tilaan kahdestaan. Lepsu lainsaaädäntö yhdistettynä itsenäisiin, rohkeisiin naisiin on huono yhdistelmä, vähän kuin laskisi äkäisiä lampaita susien aitaukseen. Jotta noita ei sattuisi jommankumman pitäisi muuttua, lain pitä jännät eristettynä tai naisten oppia varomaan. Niin ja onhan sulla itsellä edes joku turvasuihke hankittuna? lailliset ei kai kovin tehokkaita mutta voi ne antaa pari sekuntia lisäaikaa tiukassa tilanteessa.

• Harmaaritari kirjoitti:

No niinpä mutta aika paljon nuo jutut johtuu myös niistä naisista kun hakeutuvat sellaisiin tilanteisiin jännien kanssa joissa jännä voi tehdä mitä vaan. Voihan se toki hyökätä ihan yllättäenkin mutta kyllä se nyt ainakin mahdollisuuksia parantaa jos ei mene samaan tilaan kahdestaan. Lepsu lainsaaädäntö yhdistettynä itsenäisiin, rohkeisiin naisiin on huono yhdistelmä, vähän kuin laskisi äkäisiä lampaita susien aitaukseen. Jotta noita ei sattuisi jommankumman pitäisi muuttua, lain pitä jännät eristettynä tai naisten oppia varomaan. Niin ja onhan sulla itsellä edes joku turvasuihke hankittuna? lailliset ei kai kovin tehokkaita mutta voi ne antaa pari sekuntia lisäaikaa tiukassa tilanteessa.

Mistäs muuten arvasit kysyä?

Kyllä. Viime talvena kollegan ohjeistuksella hankin sellaisen! :0
        Tehoista en tiedä, mutta siinä on väriaine, ääni ja Suomessa sallittu sähköräpsy. Ihan markettikamaa. Kuka vaan voi ostaa, eikä ollu kauheen kallis.

No niinpä mutta aika paljon nuo jutut johtuu myös niistä naisista kun hakeutuvat sellaisiin tilanteisiin jännien kanssa joissa jännä voi tehdä mitä vaan. Voihan se toki hyökätä ihan yllättäenkin mutta kyllä se nyt ainakin mahdollisuuksia parantaa jos ei mene samaan tilaan kahdestaan. Lepsu lainsaaädäntö yhdistettynä itsenäisiin, rohkeisiin naisiin on huono yhdistelmä, vähän kuin laskisi äkäisiä lampaita susien aitaukseen. Jotta noita ei sattuisi jommankumman pitäisi muuttua, lain pitä jännät eristettynä tai naisten oppia varomaan. Niin ja onhan sulla itsellä edes joku turvasuihke hankittuna? lailliset ei kai kovin tehokkaita mutta voi ne antaa pari sekuntia lisäaikaa tiukassa tilanteessa.

Toisaalta jos joutuu tuollaista turvahälytintä käyttämään, niin miten pahasti sen jälkeen saa turpiin/ties mitä jos mies ehtii tointua ja saa kiinni...

Siinä on kaksi puolta.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Toisaalta jos joutuu tuollaista turvahälytintä käyttämään, niin miten pahasti sen jälkeen saa turpiin/ties mitä jos mies ehtii tointua ja saa kiinni...

Siinä on kaksi puolta.

Oisit ostanu kaks niin oisit yhdellä voinut testata itsees tehoa :D Että putoaako sillä kertalaakista, silmät vuotaa ja naama on punainen . Yllätysefektihän siinä jäisi uupumaan mutta kärpäsellä katossa olis taatusti hauskaa :D

Niin, siksipä sitä ei pidä miettiä käyttääkö vai ei vaan käyttää ja lähtee samantien juoksemaan,

Joo, no ny pitää mennä nukkumaan, öitä möitä :)

• kaisanoasaa

Eihän tässäkään tapauksessa siitä varoituksesta edes ollut hyötyä. Huora lähti silti äijän mukaan, harmi kun jäi henkiin.

• lihavihatipunen
        kaisanoasaa kirjoitti:

Eihän tässäkään tapauksessa siitä varoituksesta edes ollut hyötyä. Huora lähti silti äijän mukaan, harmi kun jäi henkiin.

Tässä nähdään taas kuinka kiltti ja kunnollinen olet. Mitenkähän se tyttö oli huora, jollei edes suostunut seksiin???

• kaisanoasaa kirjoitti:

Korjaapas nyt vähän asennetta...

Mutta äsh, sinähän vain härkit siinä.

Oisit ostanu kaks niin oisit yhdellä voinut testata itsees tehoa :D Että putoaako sillä kertalaakista, silmät vuotaa ja naama on punainen . Yllätysefektihän siinä jäisi uupumaan mutta kärpäsellä katossa olis taatusti hauskaa :D

Niin, siksipä sitä ei pidä miettiä käyttääkö vai ei vaan käyttää ja lähtee samantien juoksemaan,

Joo, no ny pitää mennä nukkumaan, öitä möitä :)

Tiedän kyllä, miten kovaa paimenpoika hevosaidasta lyö. Oiskohan koneessa yhtä kipakka tälli.
        Hirveen utelias oon, tiedä vaiks kokeilen

(naurua)

jonain uneliaana aamuna kun ei tahdo käynnistyä...maitokahvit välistä, ja zzzirppppzzzzzz....hah.

• hautaannekaivatte
        kaisanoasaa kirjoitti:

Äijät saa olla ihan minkälaisia vaan. Palstan miehet hurraa ja harmittelevat kun nainen jäi eloon.
        Eipä kiinnosta miessukupuoli missään muodossa.

• Kuullostaa jotenkin tutulta täälläkin palstalla näkyvästä huolenaiheesta....ei ole kavereita, minusta ei pidetä, olen huono....

"Nainen halusi olla miehen kaveri. Naisen mielestä mies vaikutti mukavalta, asiallisesta, mutta joskin surulliselta. Mies sanoikin, ettei hänellä ole hirveästi kavereita."

Tämäkin kuullostaa tutulta...

"Mies kysyi myös sitä, oliko hänen ulkonäössään joku vika, kun nainen ei halunnut harrastaa seksiä."

Ei kuullosta kovin reteältä "jännämieheltä", vaan itseään surkuttelevalta...???

• lihavihatipunen

Just näin. Kuulostaa ätmiltä...uskonnollisuudella maustettuna.

• Joo mutta se onkin jännä että itseään surkutteleva palstan K&k ätmi ei varmasti saa naista asunnolleen mutta itseään surkutteleva jännä aina saa.

• Musta tuossa on ollut pahemman luokan itsetunto-ongelmia. Miespuolisella. Ja sitten napsahti..

Musta tuossa on ollut pahemman luokan itsetunto-ongelmia. Miespuolisella. Ja sitten napsahti..

Juu, u. Se on veteenpiiretty viiva...

Kukaan ei halua olla ilkeä...mutta ei aina keksi muuta keinoa.

Joo mutta se onkin jännä että itseään surkutteleva palstan K&k ätmi ei varmasti saa naista asunnolleen mutta itseään surkutteleva jännä aina saa.

Mitäpä tuo jannu oli ennen noita rikoksiaan?

• lihavihatipunen kirjoitti:

Just näin. Kuulostaa ätmiltä...uskonnollisuudella maustettuna.

Kaikki ätmiksi tituleeraavat ei silti tee väkivaltarikoksia...
        Lisätään se nyt tähän...näin..

• Dissident kirjoitti:

Juu, u. Se on veteenpiiretty viiva...

Kukaan ei halua olla ilkeä...mutta ei aina keksi muuta keinoa.

Mä tosiaan hankin sellasen sähköräpsyn talvella. Voin joskus kertoakin (ihan syystä tuli ostettua).

Ois kyllä toisaalta jännä tietää, miten kovan tällin se antaa. Yhtä kovan kuin paimenpoika?

• mklbgflrt

Dissis, henkirikostuomio ei siis mielestäsi paina tässä asiassa mitään, vaan se tunteeko itsensä huonoksi jne?

• mklbgflrt kirjoitti:

Dissis, henkirikostuomio ei siis mielestäsi paina tässä asiassa mitään, vaan se tunteeko itsensä huonoksi jne?

Siis tottakai! Enhän minä sitä olekaan väittänyt?

Tuumin vaan tässä sitä, että jokainen on joskus ihan tavallinen talliainen, kunnes tekee rikoksen ja palstalla pääsee jännämieheksi.
        Itseään tuo tyyppi ei tunnu joka tapauksessa pitävän kovin kaksisena, kun hölmöilee ja tekee rikoksia....

Mä tosiaan hankin sellasen sähköräpsyn talvella. Voin joskus kertoakin (ihan syystä tuli ostettua).

Ois kyllä toisaalta jännä tietää, miten kovan tällin se antaa. Yhtä kovan kuin paimenpoika?

Mulla on joku marketista ostettu sähkömaila, jolla voi listiä banaanikärpäsiä. Ukko väitti ettei siinä mitään tehoja ole..joten mä sitten työnsin sormen sinne mailan sisään ja Zäp....Kyllä se vaan kirpas niin, että kaksinkerroin taituin..ja ukko kehtas nauraa.. Sai siinä ainakin hyvät herätykset, jos ei muuta... En sitten noista turvalaitteista tiedä..

• Dissident kirjoitti:

Mitäpä tuo jannu oli ennen noita rikoksiaan?

Jännä-ätmi...Jäämi?

• Wwuwuw kirjoitti:

Mulla on joku marketista ostettu sähkömaila, jolla voi listiä banaanikärpäsiä. Ukko väitti ettei siinä mitään tehoja ole..joten mä sitten työnsin sormen sinne mailan sisään ja Zäp....Kyllä se vaan kirpas niin, että kaksinkerroin taituin..ja ukko kehtas nauraa.. Sai siinä ainakin hyvät herätykset, jos ei muuta... En sitten noista turvalaitteista tiedä..

Mietinkin jo, että mistä saat virtaa, jos kerran olet mummo? No nyt selkis.

No noista kärpäslätkävekoittimistahan vois tehdä sellaisen taskumallin zäpsäyttimen isommille....perskärpäsille?

• Wwuwuw kirjoitti:

Jännä-ätmi...Jäämi?

Jätmi!

• Dissident kirjoitti:

Mietinkin jo, että mistä saat virtaa, jos kerran olet mummo? No nyt selkis.

No noista kärpäslätkävekoittimistahan vois tehdä sellaisen taskumallin zäpsäyttimen isommille....perskärpäsille?

Mummoilla on aina virtaa..Etiäpäin, sano mummo...(ei esim äijä).

Paitsi viime päivinä.. Oon pitänyt sairaslomaa ja pysyny kiltisti sisällä. Nyt on pahin allergiakevät ehkä kymmeneen vuoteen, mun mielestä. Tänään on ollu selvästi parempi päivä..hengityskin kulkee paljon paremmin..Mä olen vaan Netflixistä sarjoja katellu, semmosia kuin 3% ja Rain..👍

Kyllä tää tästä taas.. Parina keväänä olen ollut ulkomailla pahimmat ajat. Hei, eiks me allergikot voitais vaatia valtion tukea kevätlomiin? Wibbii..mikä idis. Heti kannatan, perustetaan puolue!!!

• Dissident kirjoitti:

Jätmi!

..ja k&k on kätmi?

Oikeasti noita jätmejä on ainakin suhteellisesti paljon enemmän kuin kätmejä. Tarkoitan naisia saamattomia rikollisia, juoppoja ja narkkeja.

• Wwuwuw kirjoitti:

Se kärpäslätkä lyö niin kovaa ettei hetkeen tiedä onko kuussa vai maassa.
        Jos siihen kärpänen osuu, niin sehän palaa liekillä, huh huh...

Liekö edes laillinen. Mökillä kerran äijät pelleili, yks kokeili ja ulisi kuin napakettu. Kyllä hirnuin laiturin nokassa hah:D Hyvä vaan, että sekin tyyppi siihen sormensa tunki eikä muuta :'D

Se kärpäslätkä lyö niin kovaa ettei hetkeen tiedä onko kuussa vai maassa.
        Jos siihen kärpänen osuu, niin sehän palaa liekillä, huh huh...

Liekö edes laillinen. Mökillä kerran äijät pelleili, yks kokeili ja ulisi kuin napakettu. Kyllä hirnuin laiturin nokassa hah:D Hyvä vaan, että sekin tyyppi siihen sormensa tunki eikä muuta :'D

D

Juu, ainakin pikkukärpäsestä tulee semmonen pikkukipinä.. Toisaalta ne tekee harakirejä mun teekuppiin..

Ja just tänään muurhaisetkin löys tiensä tänne..tulikohan ne Pujiksen kämpiltä..

..Ei kai niillä ole pikku-pikku kameraa mukana?

Iik.. Peiton alle.. :D

• Wwuwuw kirjoitti:

Mummoilla on aina virtaa..Etiäpäin, sano mummo...(ei esim äijä).

Paitsi viime päivinä.. Oon pitänyt sairaslomaa ja pysyny kiltisti sisällä. Nyt on pahin allergiakevät ehkä kymmeneen vuoteen, mun mielestä. Tänään on ollu selvästi parempi päivä..hengityskin kulkee paljon paremmin..Mä olen vaan Netflixistä sarjoja katellu, semmosia kuin 3% ja Rain..👍

Kyllä tää tästä taas.. Parina keväänä olen ollut ulkomailla pahimmat ajat. Hei, eiks me allergikot voitais vaatia valtion tukea kevätlomiin? Wibbii..mikä idis. Heti kannatan, perustetaan puolue!!!

Siedätyshoitoo. Käyt ravistelemassa lepistä ja koivuista johonkin lakanalle kunnolla siitepölyä, laitat purkkiin ja joka aamu vejät peilin päältä pillillä nokkaan parit viivat.

Mitää etelänlomia...

• Dissident kirjoitti:

Siedätyshoitoo. Käyt ravistelemassa lepistä ja koivuista johonkin lakanalle kunnolla siitepölyä, laitat purkkiin ja joka aamu vejät peilin päältä pillillä nokkaan parit viivat.

Mitää etelänlomia...

0n siedätyshoitoja lapsena kokeiltu. Auroran sairaala ja piikit tuli tutuksi..

• Wwuwuw kirjoitti:

..ja k&k on kätmi?

Oikeasti noita jätmejä on ainakin suhteellisesti paljon enemmän kuin kätmejä. Tarkoitan naisia saamattomia rikollisia, juoppoja ja narkkeja.

No mikä se lukiolaisen tappanutkin oli, on aika vaarallinen kaiffari. Surkuttelee kohtaloaan ja ottaa oikeuden omiin käsiin.

Lisäksi voi olla uskonnon takia kieroutunut kuva nykymaailmasta. Se yksikin uskonto sanoo naisen olevan synnytyskone. Jätän mainitsematta uskonnon nimen...arvaile vaikka.

En tituleerais miksikään oikeastaan ketään. K & k tyypitkin on niin erilaisia. Osa romantisoi vaan kaiken pariutumiseen liittyvän. Romantiikassahan ei ole mitään huonoa, mutta romantisointi on samaa, kuin oletus. Ja se kun on vaan omien tunteiden sekameteliä, eikä siinä ajatella toista, niin varmasti tulee ristiriitaisuuksia.

Ei mitkään asiat ole niin mustavalkoisia parahin punanenäinen Wuppiksein.

• Wwuwuw kirjoitti:

0n siedätyshoitoja lapsena kokeiltu. Auroran sairaala ja piikit tuli tutuksi..

Miten noin fihriä tyyppi kuin sinä voi olla niin allerginen? Sä elät niin urbaanisti ja oot sellanen citynaikkonen...

Sähän oisit teholla jos oisit täällä....eihän siellä ole edes puita?

• Wwuwuw kirjoitti:

D

Juu, ainakin pikkukärpäsestä tulee semmonen pikkukipinä.. Toisaalta ne tekee harakirejä mun teekuppiin..

Ja just tänään muurhaisetkin löys tiensä tänne..tulikohan ne Pujiksen kämpiltä..

Nyt yks murkku kiertelee tossa tuolin ympärillä...Selvä tiedustelijamurkku tämäkin, mikälie james bond.. Se on kyllä käsittämätöntä kuinka ne toimii.. Huomisaamuun mennessä veikkaan, että täällä menee jo jono niitä ja vast sitten saa ( taas) selville mistä niitä tulee..Perustaiskohan ne pesän tänne jos antais vaan olla..ei vaan välittäis..Olis kuin ei mitään ja jois vaan kiltisti sen murkkuilla ( ja kärpäsillä) maustetun teensä?

Sitten vaan tulis niitten metsästäjiä.. ensin hämiksiä, sitten hiiriä..lintuja..kissoja..susia..
        .. ja samantein voiskin mennä ulos telttaan asumaan...hmm..

• Dissident kirjoitti:

No mikä se lukiolaisen tappanutkin oli, on aika vaarallinen kaiffari. Surkuttelee kohtaloaan ja ottaa oikeuden omiin käsiin.

Lisäksi voi olla uskonnon takia kieroutunut kuva nykymaailmasta. Se yksikin uskonto sanoo naisen olevan synnytyskone. Jätän mainitsematta uskonnon nimen...arvaile vaikka.

En tituleerais miksikään oikeastaan ketään. K & k tyypitkin on niin erilaisia. Osa romantisoi vaan kaiken pariutumiseen liittyvän. Romantiikassahan ei ole mitään huonoa, mutta romantisointi on samaa, kuin oletus. Ja se kun on vaan omien tunteiden sekameteliä, eikä siinä ajatella toista, niin varmasti tulee ristiriitaisuuksia.

Ei mitkään asiat ole niin mustavalkoisia parahin punanenäinen Wuppiksein.

Eikös se turkulainen naisvihaajakin ole jätmi?

Ja uskonnoista puheen ollen, niin enpä asian tiimoilta lestoja sivuuttais..

• Wwuwuw kirjoitti:

Nyt yks murkku kiertelee tossa tuolin ympärillä...Selvä tiedustelijamurkku tämäkin, mikälie james bond.. Se on kyllä käsittämätöntä kuinka ne toimii.. Huomisaamuun mennessä veikkaan, että täällä menee jo jono niitä ja vast sitten saa ( taas) selville mistä niitä tulee..Perustaiskohan ne pesän tänne jos antais vaan olla..ei vaan välittäis..Olis kuin ei mitään ja jois vaan kiltisti sen murkkuilla ( ja kärpäsillä) maustetun teensä?

Sitten vaan tulis niitten metsästäjiä.. ensin hämiksiä, sitten hiiriä..lintuja..kissoja..susia..
        .. ja samantein voiskin mennä ulos telttaan asumaan...hmm..

Kehtaatko vilkaista minkä merkkisiä allergialääkkeitä sulla on? Antaa niin hyvät "visiot" että voisin hommata myös sellaiset....

• Dissident kirjoitti:

Miten noin fihriä tyyppi kuin sinä voi olla niin allerginen? Sä elät niin urbaanisti ja oot sellanen citynaikkonen...

Sähän oisit teholla jos oisit täällä....eihän siellä ole edes puita?

Joo ei ole.. Eikä siellä ole päällystettyjä katuja.. Eikä saippuaa.

Joko täst ketjusta tuli niin pitkä, että jumii..

• Wwuwuw kirjoitti:

Eikös se turkulainen naisvihaajakin ole jätmi?

Ja uskonnoista puheen ollen, niin enpä asian tiimoilta lestoja sivuuttais..

No kai se niinkuin luuli, että täältä...tai yleensä ulkomailta saa tuheroo tuosta vaan.

Joskus mä sulle tuuminkin, että nuorten miesten asioihin pitäis kärkevämmin puuttua. Kyllä mä ainakin oon huolissaan...

• Dissident kirjoitti:

Kehtaatko vilkaista minkä merkkisiä allergialääkkeitä sulla on? Antaa niin hyvät "visiot" että voisin hommata myös sellaiset....

Nämä on näitä..Hetkinen...hyväherra..

Eii..tota voi vid..mul on kuus sormee ja kaks peukaloo päällekkäin..tsiigaa jäbä..Haloo missä sä oot..gugguu..

• Tais tulla... pitää häipätä muualle...

Täällä on vielä muuten ihan mustavalkoistakin...Tapsa Rautatavarakin käveli nyyttikeppi olallaan just ohi....

• Dissident kirjoitti:

No kai se niinkuin luuli, että täältä...tai yleensä ulkomailta saa tuheroo tuosta vaan.

Joskus mä sulle tuuminkin, että nuorten miesten asioihin pitäis kärkevämmin puuttua. Kyllä mä ainakin oon huolissaan...

Nythän sillä on tuhero leuan alla...

• Wwuwuw kirjoitti:

D

Piiskaa...

hetkinen krhöm, :D, sähköä vaan niille!

Murkuille.

• Näitäriittää
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo mutta se onkin jännä että itseään surkutteleva palstan K&k ätmi ei varmasti saa naista asunnolleen mutta itseään surkutteleva jännä aina saa.

Se ätmi muuttuu hyvinkin äkkiä jännämieheksi kun saa naisen asunnolleen. Olevinaan kiltti ja kunnollinen.

• Totuus-

Kyllä on jännää naisten elämä. Oikein varoitellaan että mies on jännämies mutta sehän ei naista kiinnosta, heti vaan mukaan tuntemattoman komean miehen luokse koska komea mies ei voi olla paha.. Moniko nainen olisi pitänyt rumaa ätmiä rikollisena pahana ja pakit olisi tullut heti.

• lihavihatipunen

Et taaskaan lukenut tuota juttua vaan hoet tuota samaa mantraa. Mies oli kysynyt onko hänen ulkonäössään jotain vikana kun nainen ei halunnut harrastaa seksiä.

Et taaskaan lukenut tuota juttua vaan hoet tuota samaa mantraa. Mies oli kysynyt onko hänen ulkonäössään jotain vikana kun nainen ei halunnut harrastaa seksiä.

Niin, piti sitä automaattisesti syynä ja sai kilarit.
        Onneksi poliisit saapuivat ajoissa.

• lihavihatipunen
        misspönttöuuni kirjoitti:

Niin, piti sitä automaattisesti syynä ja sai kilarit.
        Onneksi poliisit saapuivat ajoissa.

Juu, olisi voinut käydä huonosti (tai siis vielä huonommin) mutta onneks poliisit tulivat paikalle.

Juu, olisi voinut käydä huonosti (tai siis vielä huonommin) mutta onneks poliisit tulivat paikalle.

Aika monta tuntia tyttö sai paniikissa olla :(

• Nainen39vee

Pikemminkin vaikuttaa jutun perusteella siltä, että nainen on halunnut olla kiva rumalle ätmille ja uskoa tästä hyvää - ehhh, vähän silleen kuin palstalla on toivottukin... Voi jopa olla, että nainen EI olisi lähtenyt miehen mukaan, jos tämä olisi ollut joku lihaksikas ja ehkä jopa tatuoitu. Vaikuttaa siltä, että mies on vaikuttanut vähän reppanalta ja sen vuoksi nainen on halunnut olla tälle mukavampi kuin muut ovat olleet.

Onneksi nainen selvisi ilman että tapahtui yhtään enempää. Vaikuttaa hyväsydämelliseltä naiselta - harmi että kusipäinen ätmi yritti käyttää sitä hyväkseen. Ja siis tällä kertaa kusipää oli ätmi, toki kusipää olisi voinut olla ulkoisesti jotain muutakin, mutta tällä kertaa näin - eivät ne kaikki ätmit todellakaan ole "kilttejä ja kunnollisia", vaikka palstalla usein niin väitetään!

• tsryrtyrtdutyuyd
    • yksfjzgzftjmztgjzgzjmg

Kerran olin baarissa kaverinaisen kanssa ja sinne tuli kaksi ukkoa mistä toinen oli naisen koulukaveri, ja tuo ukko oli aikoinaan tyttöystävänsä puukottanut kuoliaaksi tuon kotiovelle.
      Eipähän se kuitenkaan estänyt lähtemästä heidän autoonsa, itse olin omalla liikenteessä niin en voinut mennä mukaan mutta kuitenkin heidän perässään ajelin. Jossain vaiheessa onnistuivat eksyttämään joksikin aikaa, mutta satuin ajamaan heitä vastaan myöhemmin. Vetäisin auton ympäri ja ajoin perään, seurasin heitä umpikujaan ja heitin oman auton tien poikki etteivät pääse ohi. Menin jannujen autolla ja käskytin kaverinaisen heidän autostaan ulos.

Joskus sitä on ajatellut että siinäkin olisi voinut käydä kaverille käpy jollei tuota olisi viitsinyt tehdä.

• Järki77

Tässä maailmassa naiset ovat pahasti ylipainoisia ja menevät jännämiehille. Sitten alkaa pelottamaan nämä kokemukset. Ratkaisu: naiset treenaamaan itsepuolustusta esim Krav Magaa. Alkaa läski palamaan ja saa taidot puolustaa itseään.

• Ratkaisu olis kun jo peruskoulusta lähtien tytöille opetettaisiin liikuntatunneille itsepuolustustaitoja.

• eikäfeministinevalheita
        Wwuwuw kirjoitti:

Ratkaisu olis kun jo peruskoulusta lähtien tytöille opetettaisiin liikuntatunneille itsepuolustustaitoja.

Ja pojille tosiasioita nykynaisista.

• eikäfeministinevalheita kirjoitti:

Ja pojille tosiasioita nykynaisista.

Kai sitä jotain tasa-arvokoulutusta voisi pojille kohdentaa.. ja puhua esim. toksisesta maskuliinisuudesta yms.

• seotnykynaiset
        Wwuwuw kirjoitti:

Kai sitä jotain tasa-arvokoulutusta voisi pojille kohdentaa.. ja puhua esim. toksisesta maskuliinisuudesta yms.

Tarkoitit varmaan toksisesta feminiinisyydestä ja feministisyydestä yms. Hyvin huomaa sinun kommentistakin, kuinka pahaksi asiat on mennyt.

• seotnykynaiset kirjoitti:

Tarkoitit varmaan toksisesta feminiinisyydestä ja feministisyydestä yms. Hyvin huomaa sinun kommentistakin, kuinka pahaksi asiat on mennyt.

Joo en. Googleta toksinen maskuliinisuus..sitenhän näitä jätmejä ja muita jänniä tulee.

• hienoahienoa

Taas todiste siitä, että naiset ovat täysin sokeita jännämiesten charmille. Ihan sama vaikka kuinka varottaisi, mutta kuuroja ja sokeita ovat aina kun jännämies kutsuu luokseen. Naiset ovat selkeästi itsetuhoisia, joten heidän vapauttaan tulisi järkevissä määrin rajoittaa.

• Miehet tappavat, raiskaavat ja pahoinpitelevät sekä naisia, että toisia miehiä, niin ätmilogiikalla tilanne raukeaa rajoittamalla naisten vapautta! Miesten vapauttahan tässä pitäisi rajoittaa, jos jotain..kop, kop.

Vaikka samaa "logiikkaa" kyllä toteutetaan monessa maassa.."Naisten oman turvallisuuden " nimissä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Miehet tappavat, raiskaavat ja pahoinpitelevät sekä naisia, että toisia miehiä, niin ätmilogiikalla tilanne raukeaa rajoittamalla naisten vapautta! Miesten vapauttahan tässä pitäisi rajoittaa, jos jotain..kop, kop.

Vaikka samaa "logiikkaa" kyllä toteutetaan monessa maassa.."Naisten oman turvallisuuden " nimissä.

Niin. Laittais ählytkin itselleen laput silmille, niin ei tarviis mitään burkhaa ja nilkkojen suojausta naisille.

• Kaisanoasaa

Se oli komea mies koska muuten nainen ei olisi sen mukaan lähtenyt. Painosti sitten kysymällä onko ruma kun nainen ei heti pillua antanut. Nainen ei edes olisi puhunut rumalle ätmille saatikka lähtenyt mukaan. Mutta vaikka naista varoiteltiin niin silti pillu kostui ja naista ei kiinnostanut muiden varoittelut. Tuollaisia miehiä naiset muutenkin nussii joten ei tuossa nyt mitään ihmeellistä edes tapahtunut.

• Yksinkertaista__

Kyseinen mies sai naisen kotiinsa juttelemalla tupakkapaikalla.

• Yksinkertaista__

"Asunto oli sotkuinen ja televisio oli päällä."

Siivotkaa ätmit kotinne, niin pilluakin tulee.

• eiätmeillejahiippareille

Säälistä ei kannata lähteä kenenkään ätmin mukaan! Mitä ujompi, rumempi, sen kahelimpi.

• Kiltti-Ja-Kunnollinen

Naisilla on aina jännämiehen muna suussa. Sitä ne haluaa eikä kelpaa kunnollinen mies.

• lihavihatipunen

Mulla on just nyt salmiakkia suussa.

• Kiltti-Ja-Kunnollinen
        lihavihatipunen kirjoitti:

Mut sun suussa ollut myös jännämiehen kulli monta kertaa.

• äitisilutkuttaa

Eli äidilläsi ja sukusi naisilla on aina jännämiehen muna suussa.

Sinä tarjosit vaan salmivakkia, minä olin hölmö panin peliin koko elämän....

• lihavihatipunen
        Dissident kirjoitti:

Sinä tarjosit vaan salmivakkia, minä olin hölmö panin peliin koko elämän....

Eiku mää olin niin ahne, että söin kaikki ite. Kukaan ei siis joutunut laittamaan elämäänsä peliin.....

Eiku mää olin niin ahne, että söin kaikki ite. Kukaan ei siis joutunut laittamaan elämäänsä peliin.....

Ei siis ees voinu yhtä megee viskaa...
        Oot säkin pentele...

Ja niinkuin yritin....eisssit! Hympfh!

• lihavihatipunen

No eipä kyllä ole ollut. En pidä juurikaan suihin ottamisesta.

Ja jos joku yrittäis väkisin tunkea kaluaan suuhuni, sen jälkeen se oli entinen kalu.

• Heh heh..

Rousk, rousk..

• Kiltti-ätmi

Kyllä nainen taas näytti miten fiksu on.

• miehetpaskasakkia

Mitäs mies näytti? Fiksuutensa?

• semmostase

Tuo on sitä rohkeutta ja itseluottamusta puhua naiselle tupakkipaikalla. Ätmi ei uskalla eikä ssa pilluakaan.

• Nainen39vee

""Jossain kohtaa baarin työntekijä varoitti kuitenkin naista ja tämän kaveria, että mies on ”vaarallinen ja paha ihminen”. Työntekijä näytti naiselle lehtileikkelettä, jota nainen ei kuitenkaan lukenut."

Ei kiinnostanut mitä muut sanovat, nainen näki jännässä kaikkea hyvää

"Nainen jäi siihen käsitykseen, että mies olisi ajanut humalassa jonkun päälle. Mies sanoi, että hänestä tuntuu pahalta, kun hänestä puhutaan selän takana. Sitä nainen ei saanut kuitenkaan tietää, että miehellä on taustallaan henkirikostuomio."

Naista ei ratti haitannut, Nainen tunsi syvää myötätuntoa jännäraukkaa johtaan. Nainen kyllä varmaan arvasi mutta ei välittänyt

"Nainen yritti pysyä rauhallisena, koska mies sanoi suuttuvansa, jos nainen pelkää. Nainen tärisi pelosta, mutta hän väitti miehelle, että hänellä oli kylmä. Nainen ajatteli, että jos hän tekee yhtään mitään väärin, mies tekee jotain veitsellä. "

Tuliko tuossa kohtaa mieleen että olisi kannattanut kuunnella baarin työntekijää?"

Joo, varmasti olisi kannattanut kuunnella ja varmasti nainen on useasti ajatellut niin. Mutta tässähän nimenomaan nainen halusi nähdä hyvää sellaisessa reppanamiehessä, josta tälläkin palstalla aina jotkut miehet kirjoittelevat, että "pitäisi" kiinnostua ja "pitäisi" nähdä hyvää - eli miehessä, joka ei ole suosittu, ei hyvännäköinen, jne.

Naisen ikää ei kerrota, todetaan vain, että hän on täysi-ikäinen. Jotenkin tuosta jutusta tulee itselleni vaikutelma, että nainen on aika nuori - ja jos ei ole aiemmin kohdannut ikäviä ihmisiä ja jos on tottunut näkemään muissa hyvää, ei välttämättä osaa samalla lailla tajuta, että se mukava, vähän ehkä reppanan oloinen ja muiden hylkimä kaveri voi oikeasti ollakin vaarallinen, eikä baarimikon varoitus ollut mitään reppanamiehen kiusaamista vaan ihan oikea varoitus.

Minusta on silti kummallista, että syyllistät nimenomaan naista, vaikka et oikeasti tiedä syitä, miksi hän oli päätynyt siihen mielikuvaan, että mies on ihan ok. Eihän esim. tiedetä, mitä on puhuttu ja miksi nainen ei uskonut baarimikkoa. Itselleni tulee mieleen jopa, että useinhan esim. uskovaiset haluavat "auttaa" just kaikkia vähän reppanoita tyyppejä ja uskovat jokaisen olevan pohjimmiltaan hyvä - tavallaan he uskovat voivansa pelastaa tai kannatella niitä, joita elämä tai maailma murjoo, ja kumman luottavaisia he myös usein ovat. En ihmettelisi, vaikka jokin tällainen kuvio olisi tässäkin - toki voi olla, ettei ole, kun omaa spekulaatiotanihan se on. Ja edelleen sanon, että jos ei ole kokemusta oikeasti pahoista ihmisistä, ei se varovaisuus tule kuin iän tuoman elämänviisauden kautta. Ihminen, jota elämä ja muut ihmiset ovat kohdelleet hyvin, näkee muissa hyvää ja luottaa siihen, että itsellekin käy hyvin.

Itselleni tuli tuosta uutisesta silti myös sellainen olo, että miksi ihmeessä ei katsonut sitä baarimikon näyttämää lehtijuttua. Mutta silti vahvempi ajatus oli se, että onneksi ei käynyt pahemmin - nainen vaikutti hyväsydämelliseltä ihmiseltä, joka uskoo muista hyvää ja halusi olla kaveri yksinäiselle ihmiselle. Olisi tuntunut todella epäreilulta, jos hänelle olisi sen takia tapahtunut jotain pahempaa. ONNEKSI keksi huutaa niin kovaa, että naapurit kuulivat, ja ONNEKSI naapurit hälyttivät apua.

• Niin, ehkä tuota miesten taipumusta pahuuteen ja kierouteen pitäisi alkaa julistamaan muuallakin kuin tällä palstalla..

• semmostase

Se jännämies ei todellakaan ollut mikään reppana. Reppana palsta mies ei käy baariessa eikä tee alotteita naisille. Se oli sosiaalisesti lahjakas mies joka tietää miten naisen saa mukaansa. Hyväuskoinen hölmö nainen kuitenkin ja oli lähellä ettei kuollut.

• ehwethwhwehweh

Naiset ylipäätään kuvittelevat olevansa jotenkin hyviä ihmistuntijoita, että heillä on jonkinlainen vaisto, mutta se on aivan pelkkää mielikuvitusta. Toki miehetkin menevät lankaan mutta siinä riskit ovat pienemmät, ehkä käy lompakolle mutta harvoin hengen päälle, vaikka niinkin on joskus tapahtunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      153
      1018
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      707
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      126
      647
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      23
      638
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      605
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      42
      603
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      556
    8. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      545
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      34
      544
    10. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      518
    Aihe