Hei kuulkaa

vittuakoseteillekuuluu

Mitä vittua se teille kuuluu, jos löydän jonkun?!

17

310

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillujen--asiantuntija

Kerro nyy kuka se on. Onko se jännämies halutaan tietää.

• Ei kuulukaan. Rauhoitu.

• lihavihatipunen

Kuka sää ees olet?

• rumahcätmi

Kyllä se kuuluu, kun tulet tänne sitten jankuttamaan jos sit ei ollutkaan hyvä kumppani.

• enjankuta

En tule, sitten vain harmittelen asiaa.

• niilleviesti

Lähinnä tää on niille, jotka toivoo, etten löydä.

• hyvinkuuluu

Kyllä se kuuluu mitä tuota vittuilemaan. Kyllä kaikki ystäväni ovat esitelleet kumppaninsa. Osa taas salaa rakastajiaan. Nekin katsos tiedetään. Joten kyllä se kuuluu.

• eivieraille

Ei kuulu vieraille ihmisille.

• Kusetakunnolla

Ei pidäkään kertoa kellekkään... muuten menee vituiks...

Pidä suus kii ja keksi hätävalhe.

• Valehtele niin jäät kiinni valheesta ja menetät läheistenihmisten luottamuksen.

• Eli En suosi valehtelua saat puolestani käyttäytyä huonosti, itse menetät ihmiset läheltäsi.

• seonpointti

Totta kai ystävät ja läheiset saavat tietää parisuhteesta, mutta jos joku ei siitä pidä, se on hänen ongelmansa.

• Älä huoli.

Mullakin on ollut kaamea päivä. En tiedä, mutta olen ehkä saanut lliasta auringonvalosta jonkun rakkaushormooniylimäärän. Ihan kamalaa. Ihan sama kuka mies kävelee vastaan, niin tänään tuntui siltä, että siihen minä rakastua räpsähdän! Mitä tämä on? Mun on pakko olla ainakin kaksi seuraavaa päivää neljän seinän sisällä, etten vaan ite mene ketään kosimaan..

(naurua)

• Maitokaupassa kävin, ja se se oli koettelemus. Oli todella hankala ostaa siinä mitään piirakoita. Semmosia sällejä pyöri ympärillä, että Pönttöä heikotti...

• misspönttöuuni kirjoitti:

Maitokaupassa kävin, ja se se oli koettelemus. Oli todella hankala ostaa siinä mitään piirakoita. Semmosia sällejä pyöri ympärillä, että Pönttöä heikotti...

Ei juma, mä olen laittanut vaakaan kuusi piirakkaa-näppäimen, ja täällä pussissa on vaan viisi. V*ttu. Kauppias teki tiliä.

Siinä se nyt nähdään, että miehet sotkevat koko talouden, pitikö hunksien tulla siihen berliininmunkkien viereen pullistelemaan, mittauspisteelle. Ja patonki jäi ostamatta. Sen sijaan kurkku kyllä löytyy, mitä minä sillä teen kun semmosta en kuitenkaan syö.

Kyllä oli raskas päivä. En pura loppukauppakassia.

Pitäkää miehet minusta loitolla.

• Ananias
        misspönttöuuni kirjoitti:

Ei juma, mä olen laittanut vaakaan kuusi piirakkaa-näppäimen, ja täällä pussissa on vaan viisi. V*ttu. Kauppias teki tiliä.

Siinä se nyt nähdään, että miehet sotkevat koko talouden, pitikö hunksien tulla siihen berliininmunkkien viereen pullistelemaan, mittauspisteelle. Ja patonki jäi ostamatta. Sen sijaan kurkku kyllä löytyy, mitä minä sillä teen kun semmosta en kuitenkaan syö.

Kyllä oli raskas päivä. En pura loppukauppakassia.

Pitäkää miehet minusta loitolla.

Luulen että piirakoista puhuttaessa 5 on parempi kuin 6.

4 olisi parempi kuin 5, jne jne. Tiedän tiedän, jokainen kantaa itse kilonsa...

• siihenseonhyvä

Toi mitä vittua se teille kuuluu, se on hyvä sanoa niille, joita vihaa ja joille haluaa mieltään osoittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4322
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      42
      2685
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      112
      2480
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2258
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1947
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      211
      1632
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1607
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79