Mistä tietää

mikäonmerkki

Mistä sen voi tietää, jos on ikuinen sinkku?

18

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghu

      Haikaraa ei vaan näy. Siitä sen tietää.

    • Totuus-

      Katsot vaan peiliin niin tiedät kyllä heti.

    • .. Siitä, jos on viimeiseen Pihaukseen asti ollut Sinkku.. ;P

      • siihenvai

        Siis kuolemaanko?


      • siihenvai kirjoitti:

        Siis kuolemaanko?

        .. Niin Just.. Hyvin Simppeli&Looginen Jutska tämä(kin).. ;P


    • mirror

      Saattohoidossa ollessa.

    • sincero

      Sinkkuna en löydä vihille vietävää naista
      Johtuu paljolti siitäkin , ku en sellaista etsikään

      On sellaisia sinkkunaisiakin, jotk jopa maxaa siiderinsäkin omasta kukkarosta
      Tulevat yökyläänkin pöllimättä kännykkää

      • SinkkuM75v

        Eipä ole sattunut kohdalle tuollaista naista!
        Eipä kyllä muitakaan...


    • Narsissi

      En mä tajuu

    • Mielenkiintoinen kysymys. Onko se vielä determinoitu nuukaan ku o elossa? Kai sen sitte voi vasta varmaks sanoa, ku kuolema korjaa ja sitte o liian myöhästä mittää determinoidakkaa.

      Ai sen ikisinkkuuden kanssa korreelissa olevia asioita kysytään?

    • Kaisanoasaa

      Kyllä ruma tietää ettei saa pillua.

    • Siitä kun naiselle nousee oksennus suuhun, erehtyässesi tervehtimään häntä.

      • oksennustervehdys

        Älä hirvittele edes ajatuksella, jos joku kättelyn yhteydessä tervehtiessään avaisi suunsa sanoakseen jotain niin sieltä vain ryöpsähtäisi vain mahahapolla maustettuna lounan nakkikeittoa.


    • ÄtmiLooseri

      Tämä asia koskee miehiä 99%. Naiset saavat miehiä, että pakkeja joutuvat konsanaan jakamaan.
      Mies ei vastaavasti saa naista, vaan pakkeja pakkien perään.
      Nainen on sinkku yleensä omasta tahdostaan, mutta mies on sinkku vastoin tahtoaan.
      Näin se vaan on.

    • niistätietää

      Torjuvasta asenteesta muita kohtaan ja sosiaalisesta tyhmyydestä.

    • Mikään ei ole ikuista..

      • siihensaakkaikuista

        Sinkkuus on joillakin kunnes kuolema korjaa tilanteen.


    • Sattumaa

      Omalla kohdalla tietoinen valinta ties kauanko sitten. Oikeastaan ainoa asia, mikä on säilynyt elämässäni lukkoon lyötynä tähän asti ja tästä turpeen alle saakka. Syitä siihen en lähde tässäkään muistelemaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe