Jos olisit uskovainen, olisit huolissasi homojen sieluista, miten heidän käy tämän elämän jälkeen. Jeesukselle ei mikään ole mahdotonta! Jos homo tahtoo tehdä parannuksen synnistään, sillä Raamatun mukaan homous on synti, ja hän nöyrtyy Jumalan edessä, tunnustaa syntinsä ja pyytää kokosydämisesti Jeesusta antamaan anteeksi ja tunnustaa Jeeesuksen Herrakseen ja vapahtajakseen, niin homo vapautuu synnistään. Ilman Jeesusta se ei onnistu!”
Jeesus parantaa homoudesta
92
607
Vastaukset
Jos olisit uskovainen, olisit huolissasi uskosta osattomien sieluista?
- homottajalle
Eerikatässämoi kirjoitti:
Ajattelin ihan samaa...ei kai vain joidenkin sieluista?
Joh 21
25. On paljon muutakin, mitä Jeesus teki; ja jos se kohta kohdalta kirjoitettaisiin. luulen, etteivät koko maailmaan mahtuisi ne kirjat, jotka pitäisi kirjoittaa. torre12 kirjoitti:
Niin. Raamatussa ei Jeesus paranna yhtään ketään homoudesta. Nyt hän istuu taivaassa.
Jeesus on tosiaan noussut taivaaseen.
- sfmghm
Kuusenjuuret kirjoitti:
Missä niin sanottiin, että nousi taivaaseen?
Ajattelin ihan samaa...ei kai vain joidenkin sieluista?
Toivottavasti ei.
homottajalle kirjoitti:
Joh 21
25. On paljon muutakin, mitä Jeesus teki; ja jos se kohta kohdalta kirjoitettaisiin. luulen, etteivät koko maailmaan mahtuisi ne kirjat, jotka pitäisi kirjoittaa.homottajalle, evankeliumia kyllä kehoitetaan julistamaan kaikille, ei vain homoille.
homottajalle kirjoitti:
Joh 21
25. On paljon muutakin, mitä Jeesus teki; ja jos se kohta kohdalta kirjoitettaisiin. luulen, etteivät koko maailmaan mahtuisi ne kirjat, jotka pitäisi kirjoittaa.Evankeliumit ovat noin viisi senttimetriä; tuli joskus laskettua. Kyllä siitä jää valtavasti maailmaan tilaa. Raamattu ei osaa muuta kuin valehdella.
- älä.valehtele
Kuusenjuuret kirjoitti:
Älä valahtele. Hänet nostettiin sinne.
Apt. 1
Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään. älä.valehtele kirjoitti:
Apt. 1
Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.Ja sitten istuu taivaassa Jumalan oikealla puolella. Yhden lauseen politiikka ei toimi.
Tosin yksikään paikalla ollut ei ole kirjoittanut asiasta sanakaan, että pilvi vei Jeesuksen.- homottajalle
homottajalle...näytä esimerkkiä..
Minä en osaa mutta sinä väität olevasi uskovainen.
Näytä miten homo-torre evankeliodaan kun se nyt siinä on. homottajalle kirjoitti:
Näytä miten homo-torre evankeliodaan kun se nyt siinä on.homottajalle...et ole uskossa?
homottajalle kirjoitti:
Näytä miten homo-torre evankeliodaan kun se nyt siinä on.Eipä ole kukaan edes koskaan yrittänyt. Miksi Eerikan pitäisi?
älä.valehtele kirjoitti:
Apt. 1
Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään."Hänet nostettiin sinne."
Jos Hänet nostettiin, niin Hän nousi. Voimme toki alkaa saivarrella sanoista, mutta lopputulema on kuitenkin se, että Hän on nyt taivaassa.- homottajalle
homottajalle...et ole uskossa?
Sinä väität olevasi uskovainen.
Näytä miten homo-torre evankeliodaan kun se nyt siinä on. homottajalle kirjoitti:
Näytä miten homo-torre evankeliodaan kun se nyt siinä on.Minä olen ollut siinä jo syksystä 2009. Miten evankelioidaan; ei ole havaintoa.
- homottajalle
torre12 kirjoitti:
Minä olen ollut siinä jo syksystä 2009. Miten evankelioidaan; ei ole havaintoa.
Haluatko sinä torre, että Eerika evankelioi sinua tässä ja nyt?
homottajalle kirjoitti:
Haluatko sinä torre, että Eerika evankelioi sinua tässä ja nyt?
Miksi kukaan muu ei sitten tehnyt elettäkään? No, olen tullut ateistiksi, joten aivan sama jos joku yrittäisi saada minut muslimiksi. Ei toivoakaan.
homottajalle kirjoitti:
Näytä miten homo-torre evankeliodaan kun se nyt siinä on.Kerro toki mikset käytä nimimerkkiä usko. vainen =Räyhis =hlö. 55
- kuplat.puhkeaa
torre12 kirjoitti:
Miksi kukaan muu ei sitten tehnyt elettäkään? No, olen tullut ateistiksi, joten aivan sama jos joku yrittäisi saada minut muslimiksi. Ei toivoakaan.
Sokea ei näe. Ketju ketjun ja vuosi vuoden jäkeen on tullut ilmi, että vain Jeesus pelastaa, se on evankeliointia. Ei tarvitse erikseen sanoa,että hei nyt minä evankelioin sinua: Jeesus on ainut tie taivaaseen. Mutta kun sinä alat vetää asioita heti sivuraiteelle, kuten kejussa Onko uskovat monikulttuuristeja. Siellä väitit Jeesuksen omia sanoja ihmisten sanoiksi. Kuinka ihmeessä voisit mitään uskon asioista ymmärtää tuollaisella logiikalla?
älä.valehtele kirjoitti:
Apt. 1
Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.>Älä valahtele.
Päätit sitten tehdä mitä tyypillisimmän Räyhiksen kirjoitusvirheen...😁kuplat.puhkeaa kirjoitti:
Sokea ei näe. Ketju ketjun ja vuosi vuoden jäkeen on tullut ilmi, että vain Jeesus pelastaa, se on evankeliointia. Ei tarvitse erikseen sanoa,että hei nyt minä evankelioin sinua: Jeesus on ainut tie taivaaseen. Mutta kun sinä alat vetää asioita heti sivuraiteelle, kuten kejussa Onko uskovat monikulttuuristeja. Siellä väitit Jeesuksen omia sanoja ihmisten sanoiksi. Kuinka ihmeessä voisit mitään uskon asioista ymmärtää tuollaisella logiikalla?
No joo, mulle on turha evankelioida.
Kun jätin kristinuskon niin silmäni avautuivat. Olin aiemmin pitänyt muita uskontoja huijauksena, mutta näin kaikkien uskontojen olevan huijauksia. Ei niissä ole mitään todesta otettavaa. Mitä hyötyä on mennä Ganges- jokeen saamaan synnit anteeksi, mitä järkeä on odottaa Jeesusta?
En ole puhunut Jeesuksen puheista muuta kuin, että hänen puheensa ei ole toteutunut millään lailla. Ne ovat siten vain tyhjiä sanoja.- 4557889
torre12 kirjoitti:
Niin. Raamatussa ei Jeesus paranna yhtään ketään homoudesta. Nyt hän istuu taivaassa.
Jeesus ajoi riivaajahenkiä ja kaikenlaisia saastaisia henkiä ulos ihmisistä. Kyllä siinä muutama homokin parani.
4557889 kirjoitti:
Jeesus ajoi riivaajahenkiä ja kaikenlaisia saastaisia henkiä ulos ihmisistä. Kyllä siinä muutama homokin parani.
Mutta Raamatun mukaan Jeesus ei paranna homoja erikseen.
Nykyään ei ole riivaajia eikä pahoja henkiä.- splv
Kyllä niitä on ja niistä on myös havaintoja.
Raamattu sanoo paholainen ja pahat enkelit
syöstiin alas taivaasta kapinan tähden ja
että niille tulee tuomio ajan lopussa. splv kirjoitti:
Kyllä niitä on ja niistä on myös havaintoja.
Raamattu sanoo paholainen ja pahat enkelit
syöstiin alas taivaasta kapinan tähden ja
että niille tulee tuomio ajan lopussa.Raamattu nyt sanoo mitä vaan.
Olen itse jo 60 v. ja ollut uskovien kanssa tekemisissä vuodesta 1972, eikä riivaajia eikä pahoja henkiä ele ilmaantunut.- Olet.62v
torre12 kirjoitti:
Raamattu nyt sanoo mitä vaan.
Olen itse jo 60 v. ja ollut uskovien kanssa tekemisissä vuodesta 1972, eikä riivaajia eikä pahoja henkiä ele ilmaantunut.Sinä vaikutat riivalulta.
Olet.62v kirjoitti:
Sinä vaikutat riivalulta.
Mutta sinullakin on vikana kirjoitusvirhe.
Joku sanoi minusta, että "olet kuin Jumala". Onko tässä logiikka, että Jumala vaikuttaa siltä kuin olisi riivattu?
Onkin palattu taas tärkeysasian äärelle :)
- homottajalle
Ilmeisesti kun sinäkin siihe luusi vedit.
homottajalle kirjoitti:
Ilmeisesti kun sinäkin siihe luusi vedit.
homottajalle, vedin ihan koko kropan, en vain luita.
- homottajalle
homottajalle, vedin ihan koko kropan, en vain luita.
siis myös läskiperseesi?
homottajalle kirjoitti:
siis myös läskiperseesi?
homottajalle....ihan joka gramman, yhtään en jättänyt pois.
- homottajalle
homottajalle....ihan joka gramman, yhtään en jättänyt pois.
Onko se syylä vielä ylähuulessasi huulipartasi alla?
homottajalle kirjoitti:
Onko se syylä vielä ylähuulessasi huulipartasi alla?
homottajalle...ei ole, se on tainnut siirtyä sinulle...
- homottajalle
homottajalle...ei ole, se on tainnut siirtyä sinulle...
leikattiinko se samalla pois kun munasarjakasvaimesikin?
homottajalle kirjoitti:
leikattiinko se samalla pois kun munasarjakasvaimesikin?
homottajalle....ei toki, se siirtyi sinulle silloin kun suudeltiin rajusti, etkö muista?
- homottajalle
homottajalle....ei toki, se siirtyi sinulle silloin kun suudeltiin rajusti, etkö muista?
Joko pystyt masturboimaan munasarjattomana?
- onko.totta
Oletko luvannut näyttää sedille jotain?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14899210/mita-teette-juhannuksena homottajalle kirjoitti:
Joko pystyt masturboimaan munasarjattomana?
homottajalle....nyt lohkaisit kyllä päivän parhaan..en tiennytkään, että munasarjoja tarvitaan masturboidessa :D :D....oi ei....olet kyllä hauska...ei kerta kaikkiaan...en saa naurua loppumaan..kiitos sinulle :D
- homottajalle
homottajalle....nyt lohkaisit kyllä päivän parhaan..en tiennytkään, että munasarjoja tarvitaan masturboidessa :D :D....oi ei....olet kyllä hauska...ei kerta kaikkiaan...en saa naurua loppumaan..kiitos sinulle :D
Mitä sinä sitten tarvitset masturbointiin?
onko.totta kirjoitti:
Oletko luvannut näyttää sedille jotain?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14899210/mita-teette-juhannuksenaKatos vaan,kun satuit paikalle sinäkin, ihan sattumalta :D
En ole luvannut niinkuin tiedätkin.
Mitä kaikkea oletkaan ajatellut tähän keskusteluun tuoda...odotan mielenkiinnolla...homottajalle kirjoitti:
Mitä sinä sitten tarvitset masturbointiin?
homottajalle, en ainakaan munasarjoja :D :D...aika ihana sinä kyllä olet...humoristi
Kyllä kieltämättä ihan vähän nauratti minuakin tuo kommentti. Onneksi on välillä vähän huumoriakin täällä.
- homottajalle
homottajalle, en ainakaan munasarjoja :D :D...aika ihana sinä kyllä olet...humoristi
Sen sanoit jo, mutta kerro mitä tarvitset kun masturboit.
- onko.totta
Katos vaan,kun satuit paikalle sinäkin, ihan sattumalta :D
En ole luvannut niinkuin tiedätkin.
Mitä kaikkea oletkaan ajatellut tähän keskusteluun tuoda...odotan mielenkiinnolla...Oletko luvannut vai et?
- sgnytkm
Et takuulla masturboinut ainakaan kuukauteen leikkausken jälkeen vai masturboitko?
Kuusenjuuret kirjoitti:
Kyllä kieltämättä ihan vähän nauratti minuakin tuo kommentti. Onneksi on välillä vähän huumoriakin täällä.
Kyllä huumori hyvä asia on :)
homottajalle kirjoitti:
Tuota... ihan kiinnostaa näin sivusta... miksi sinä sen haluat tietää?
- homottajalle
Kuusenjuuret kirjoitti:
Tuota... ihan kiinnostaa näin sivusta... miksi sinä sen haluat tietää?
Miksi sinä sen haiuat tietää?
sgnytkm kirjoitti:
Et takuulla masturboinut ainakaan kuukauteen leikkausken jälkeen vai masturboitko?
En tiedä miten sinä kuvittelet sen leikkauksen tehdyn, mutta ei se kyllä olisi estänyt mitään.
- sgnytkm
En tiedä miten sinä kuvittelet sen leikkauksen tehdyn, mutta ei se kyllä olisi estänyt mitään.
Eli masturboit heti, selvä.
homottajalle kirjoitti:
Miksi sinä sen haiuat tietää?
Niin kuin kirjoitin, kiinnostaa tietää.
- homottajalle
Kuusenjuuret kirjoitti:
Niin kuin kirjoitin, kiinnostaa tietää.
Niin minuakin. Miksi sinua kiinnostaa tietää?
homottajalle kirjoitti:
Niin minuakin. Miksi sinua kiinnostaa tietää?
Sinua kiinnostaa tietää, kuinka joku toinen tyydyttää itsensä?
Minua kiinnostaa sen takia, että tuntuu oudolta, että jotain kiinnostaa toisen mahdollinen itsetyydytys ja sen apuvälineet.sgnytkm kirjoitti:
Eli masturboit heti, selvä.
Pikkusenko taas luit omia fantasioitasi :). Ymmärrän, että se sinua kiinnostaa...
homottajalle kirjoitti:
Räyhistä kiinnostaa näköjään aivan tavattomasti. Toivon että lopultakin saat kauan kaipaamasi tyydytyksen.
Sähköhoito voi parantaa fundamentalistisesta uskosta.
- enolle
Ei se ole tehonnut sinuunkaan.
obadjan Jumala on selvästi kaappihomo ja samalta vaikuttaa ap:n Jeesuskin.
Liekö parannusmetodikin sama kuin yhdellä Markulla.- enolle
torre12 kirjoitti:
Koiviston Markku!
Ai se on qwertyilijan siskontyttö.
- Narsissi
Tiedän että olen aina tietoisen leikkinappula...
Joka omaa pinnallisuuttaan leikkii meidän kanssa... nimenomaan pinnallisuuttaan..
Ei ymmärrystä muita kohtaan, vain oman edun saavuttelu...
Ehkä, ottakaa vitsi.. - God_Bless_pissing_hoes
En tiedä Jeesuksesta mutta Trumppi oli tiettävästi pyytänyt Jumalalta siunausta hänen päälleen kusseille huorille Moskovalaisessa hotellissa. Siitä on videokin.
Melanooma Trump ei oikein tykännnyt näkemästään. On ollu siitä lähtien vähän krätyinen. - Kaikkiakunnioittava
Miksi on enemmän ku 1 ihminen koska se on niiiiin vit-n retardia !!!!!!!! 😎
- Nyt-ei-pysty
Jeesus on kriisissä!
- pystyy
Jeesuksen sanat eivät ole kriisissä!
- HMM___
Voiko Jeesus parantaa myös usko.vaisen?
- joopa.joo
Jos häneltä itseltään puuttuu sairaudentunne, parantaminen on mahdotonta jopa Jeesukselle. Muut ovat sen täällä kyllä huomanneet.
- Pudis55
Missä Jesse pitää vastaanottoa? Itse en sitä tarvitse mutta jos joku kysyy niin voin neuvoa.
Jeesushan kehoitti rakastamaan lähimmäistään eikä suinkaan vihaamaan kuten ääriuskovat täällä. Eikä puhunut homoudesta mitään jos kerran kirjoitukset pitävät paikkansa.
- muikunpäälle
Rakastatko sinä ääriuskovaisia kuten Jeesus käski?
- jooeisitäjeesustataas
Epäilen tuota, olihan Jeesus mitä ilmeisemmin kaikkien todisteiden valossa homo itsekin, mikä sitten olikin hänen niitä neutraalimpia ominaisuuksiaan. Ei olla varmoja onko kasvatuksella osuutta asiaan, mutta onhan se ollut väkisinkin Jessellä vaikea lapsuus: Syntyä nyt äpärälapsena ja kun äiti vielä syöttää naurettavaa tarinaa että jumala oli häntä käynyt kuksimassa. Kova lapsuus altisti teini-iässä puhjennelle skistsofrenialle.
Mutta eli kuoli ja haudattiin niin kuin kaikki muutkin. Myös Charlie Chapliinin ruumis ryöstettiin ja hän elää ikuisesti ihan omilla ansioillaan.- rulul8
Laita toki perusteet väitteillesi Jeesuksen homoudesta vai herjatyako tahdot?
rulul8 kirjoitti:
Laita toki perusteet väitteillesi Jeesuksen homoudesta vai herjatyako tahdot?
Raamattu antaa ymmärtää, että Jeesus eli kuolemaansa asti miesten kanssa.
- Herra.varjele
Aloitus on aivan järkyttävää fundishullutusta. Herra varjelkoon moiselta hölmöydeltä. Raamattuseura voisi painua sinne mistä on tullutkin.
- kuplat.puhkeaa
Näin eheytyneet homot marssilla. Hienoa, että Pride-marssien vastapainoksi tulee myös aidon elämän marsseja.
http://www.oikeamedia.com/o1-66709Tosi hyvä.
Mutta sen mitä olen homojen ja lesbojen kanssa jutellut, niin kukaan ei ole ikinä edes ajatellut "eheytymistä". Ymmärrän sen erittäin hyvin.- homo_muniako
Minä näin kiihkouskovaisia jotka heittivät kananmunia pride marssijoita kohti. Ne munat eivät ainakaan eheytyneet siinä sessiossa.
- kuplat.puhkeaa
torre12 kirjoitti:
Tosi hyvä.
Mutta sen mitä olen homojen ja lesbojen kanssa jutellut, niin kukaan ei ole ikinä edes ajatellut "eheytymistä". Ymmärrän sen erittäin hyvin.Sinun elämänpiirisi ei ole koko maailman elämänpiiri. Yritähän muistaa se. Jos eivät ajattele eheytymistä, SO WHAT! Eheytyneet marssivat iloisina osoittamassa niille ajattelemattomillekin, mistä löytyy aito ilo ja elämänriemu. Ei se tule pride-marssien kaltaisista jukisista pervoiluista.
kuplat.puhkeaa kirjoitti:
Sinun elämänpiirisi ei ole koko maailman elämänpiiri. Yritähän muistaa se. Jos eivät ajattele eheytymistä, SO WHAT! Eheytyneet marssivat iloisina osoittamassa niille ajattelemattomillekin, mistä löytyy aito ilo ja elämänriemu. Ei se tule pride-marssien kaltaisista jukisista pervoiluista.
Itse olen tottunut ottamaan selvää ihmisiltä suoraan. Kun vertaan heitä itseeni, niin heillä kaikilla on aivan samanlaiset ajatukset itsestään ja tarpeesta muuttua. Meistä kukaan ei ole edes ajatellut muuttumista.
Mutta ihan hyvä, jos muut ovat muuttuneet ja ovat iloisia. Olemme mekin onnellisia, emmekä ole koskaan olleet millään marssilla. Pride-kulkue on pelkää ilveilyä.
- Rukoustaisteluun.nyt
Rukoillaan, että homoseksuaalisuutta harjoittavat lähimmäisemme ottaisivat Jeesuksen armon vastaan ja pelastuisivat taivastielle. Keskustelu ja asiallinen tiedonjakokin on hyvä, mutta rukous on varsinainen aseemme!
Näkisin, että ainoa mikä voisi ehkä auttaa, on pitkäaikainen aivopesu. Vähän samanlaista kuin Saksassa teki propagandaministeriö. He kertoivat kansalle kaikkea pahaa juutalaisista, ja sen jälkeen kansa oli valmis ilmiantamaan kaikki juutalaiset pois vietäviksi.
- Poraamalla_tehoa_lisää
Missään ei ole mainintaa siitä, että Jeesus olisi ollut hetero. Miesporukassahan tuo vietti aikansa, kuten nykyajan moottoripyöräjengiläiset. Vankiloissa he ovat oppineet vaihtoehtoisen seksin, jota tiukempana pitävät parempana.
Jonkinlainen huligaani Jeesuskin oli. Sairaana kertomuksena, ilman ainuttakaan todistetta hänestä. Jeesusta eivät pillut kiinnostanut, muuten kuin niiden piti olla panemattomia.
Perserei'istä hän ei mainitse mitään, joten Yes us fucking.
Lääkärit näkevät jengiläisten porattuja periä terveyskeskuksissa. Pitkällä tukallaan he muistuttavat naisellisesta puolestaan ja ohjaavat katseet heidän pakoputkeeen.
Tässä ajassa tämä on luonnollista, mutta henkilökohtaisesti koen tämän luonnottomaksi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123836Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja293198Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2913135Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82030- 2531828
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81757Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2301408- 801375
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi421169Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81123