Nainen on rahan haaskausta

Tavismies--

Kun alat olee naisen kanssa niin se on sama kun laittaisit tonnin takkaan palaamaan joka kuukausi.
Saat ehkä seksiä muutaman kerran ja oikea huora tulisi halvemmaksi ja naiseen kulutat rahaa tuhansia eikä se edes rakasta sinua, pettääkin kun osti huonon lahjan ja rahasi menee hukkaan. Osta mielummin itsellesi uusi auto, siitä on rahallesi vastinetta.

71

841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet-oikeassa

Mieshän voi valita ottaako naisen vai ei. On ihan vapaaehtoista.
      Minäkin olen valinnut etten ota miestä koska on vaivattomampaa elää sinkkuna. On oma tupa ja oma lupa ja omat rahat. Seksi on yliarvostettua ja orgasmin saa ihan omin avuin. Jopa paljon paremmin kun lahnamiehen kanssa.

• Pillujen--asiantuntija

Nainen on kallis harrastus. Vain komeilla rikkailla on varaa naiseen.

• ...ja miljardööreillä hevosnaiseen.

(naurua)

• nainen300

Ei se autokaan kestä ikuisesti. Kun se hajoo niin voi mennä tonneja korjaukssiin ja bensaan menee jo tonneja muuten että saat auton liikkumaan.

• ansaitset

Miten voi verrata parisuhdetta ja huoraaa?Pelkkää pilluako haluat suhteelta. Entä kumppanuus?Ei ihme jos tollaisella ajatusmaailmalla jää ilman naista.Kyllä niitä naisia on jotka oikeesti rakastaa,mutta kun ei kelpaa kuin ne jännänaiset ja rahanahneet.

• "Miten voi verrata parisuhdetta ja huoraaa?"

Huora on maksullinen nainen. Huoraltaa saa seksiä kun maksaa. Parisuhdehuorakin, eli vaimo, on maksullinen, mutta seksin saaminen on siitä huolimatta epävarmaa. Kumppanuuskin on kyseenalaista, koska suomalaiset naiset lähinnä vihaa suomalaisia miehiä, etenkin sitä omaa puolisoa, josta nainen todennäköisesti eroaa siinä vaiheessa kun on tarpeeksi miehestä taloudellisesti hyötynyt.

• ansaitset
        super-atm kirjoitti:

"Miten voi verrata parisuhdetta ja huoraaa?"

Huora on maksullinen nainen. Huoraltaa saa seksiä kun maksaa. Parisuhdehuorakin, eli vaimo, on maksullinen, mutta seksin saaminen on siitä huolimatta epävarmaa. Kumppanuuskin on kyseenalaista, koska suomalaiset naiset lähinnä vihaa suomalaisia miehiä, etenkin sitä omaa puolisoa, josta nainen todennäköisesti eroaa siinä vaiheessa kun on tarpeeksi miehestä taloudellisesti hyötynyt.

Eli parisuhde on tärkee pillunsaannin kannalta, muulla ei niin paljon väliä.Silloin se huora tosiaan on yhtä hyvä tai ilmeisesti parempikin vaihtoehto.Joten mitä sitä valittamaan naisten kalleudesta jatkuvasti. Ilmeisesti tunnet vain miehiä vihaavia ja muuten karmeita naisia, on niitä kuitenkin hyviäkin naisia vaikkei sun kohdalle ole sattunut.

• ansaitset kirjoitti:

Eli parisuhde on tärkee pillunsaannin kannalta, muulla ei niin paljon väliä.Silloin se huora tosiaan on yhtä hyvä tai ilmeisesti parempikin vaihtoehto.Joten mitä sitä valittamaan naisten kalleudesta jatkuvasti. Ilmeisesti tunnet vain miehiä vihaavia ja muuten karmeita naisia, on niitä kuitenkin hyviäkin naisia vaikkei sun kohdalle ole sattunut.

"Eli parisuhde on tärkee pillunsaannin kannalta, muulla ei niin paljon väliä."

En ole niin väittänyt. Mutta seksiä haluavalle miehelle seksitön parisuhde on täysin turha.

• ansaitset
        super-atm kirjoitti:

"Eli parisuhde on tärkee pillunsaannin kannalta, muulla ei niin paljon väliä."

En ole niin väittänyt. Mutta seksiä haluavalle miehelle seksitön parisuhde on täysin turha.

Jotkut asiat on luettavissa rivien välistä.En koe että monikaan täälä ymmärtäisi mitä on toisesta välittäminen. Ei millään pahalla. Vaikka olet ollut ilmeisesti seksittömässä ja kalliissa parisuhteessa, niin on olemassa naisiakin jotka pitää seksistä.Ei kannata liikaa yleistää.

• ansaitset kirjoitti:

Jotkut asiat on luettavissa rivien välistä.En koe että monikaan täälä ymmärtäisi mitä on toisesta välittäminen. Ei millään pahalla. Vaikka olet ollut ilmeisesti seksittömässä ja kalliissa parisuhteessa, niin on olemassa naisiakin jotka pitää seksistä.Ei kannata liikaa yleistää.

Jotkut asiat on luettavissa rivien välistä. En koe että ymmärtäisit yhtään mitään. Ei millään pahalla.

• pelkkäpillu
        ansaitset kirjoitti:

Jep, näille nainen on pelkkä pillu, rakkautta tuskin edes kykenevät tuntemaan.

• epäusko
        super-atm kirjoitti:

"Miten voi verrata parisuhdetta ja huoraaa?"

"Parisuhdehuorakin, eli vaimo, on maksullinen"

Miksi mies suostuu maksamaan, eikä lähde suhteesta heti kun naisesta paljastuu ahneutta? Miehen omaa hölmöyttä, toisenlaisiakin naisia on. Enpä tiedä yhtään paria, jossa mies joutuisi naiseen erityisesti tuhlaamaan. Kummallakin on omat rahat ja yhteiset menot jaetaan puoliksi.

• Ajatellaampa
        ansaitset kirjoitti:

Naiset eivät PIDÄ seksistä.. muuta kuin siten että mies antaa sitä mitä nainen haluaa. Tästä ei kannata avautua enempää. Jokainen parisuhteessa elänyt tämän tajuaa :)

• epäusko kirjoitti:

"Parisuhdehuorakin, eli vaimo, on maksullinen"

Miksi mies suostuu maksamaan, eikä lähde suhteesta heti kun naisesta paljastuu ahneutta? Miehen omaa hölmöyttä, toisenlaisiakin naisia on. Enpä tiedä yhtään paria, jossa mies joutuisi naiseen erityisesti tuhlaamaan. Kummallakin on omat rahat ja yhteiset menot jaetaan puoliksi.

"Miksi mies suostuu maksamaan, eikä lähde suhteesta heti kun naisesta paljastuu ahneutta?"

En tiedä. En voi vastata kaikkien miesten puolesta. Yleinen syy on kuitenkin se, että nainen paljastuu joskus suhteen alukuvaiheen jälkeen ahneeksi ja luonteeltaan huonoksi kun on naimisissa sekä yhteinen kesämökki, asunto, auto ja lapset hankittu. Siinä vaiheessa on jo kahle niin monella tavalla miehen nilkasta, ettei siitä ole helppo lähteä.

• lihavihatipunen

Onhan siinä autossa pakoputki...Vaatii tosin vähän akrobatiaa, että pääsee "tuuppaamaan".

• Wwuwuw kirjoitti:

Eikä siinä kuule kaikki..

"MIES HARRASTI SEKSIÄ GOLF-KENTÄN 9.REIÄN KANSSA!"

https://www.seiska.fi/Hotnow/Mies-harrasti-seksia-golf-kentan-9reian-kanssa/1130321

Eikö toi ole aika kallis hobby?

Eikös sinne voi saada jonkun edullisemman greencardin? Mutta voi olla, että ei noilla "näytöllä" pääse klubiin sisälle....
        Ei täytä radan pukeutumissääntöjä...

Ei helkatti, joillain menee lujaa...mähän oon aika tylsä tyyppi kun näitä miettii...Noh...ehkä haluun ollakin.

• Dissident kirjoitti:

Eikös sinne voi saada jonkun edullisemman greencardin? Mutta voi olla, että ei noilla "näytöllä" pääse klubiin sisälle....
        Ei täytä radan pukeutumissääntöjä...

Ei helkatti, joillain menee lujaa...mähän oon aika tylsä tyyppi kun näitä miettii...Noh...ehkä haluun ollakin.

Joo no...

Onko noi nyt taas niitä jätmejä sitten?

Joku raja, joku raja...

• Wwuwuw kirjoitti:

Joo no...

Onko noi nyt taas niitä jätmejä sitten?

Joku raja, joku raja...

No tuossa mopojutussahan kerrottiin naisesta joka oli mennyt Eiffeltornin kanssa naimisiin ja miettii silti sutinoita berliinin muurin kaa ja sänkykaverina sillä aidanpalanen....että kyllä nainenkin osaa esineiden kanssa vehkeilyn...

• Dissident kirjoitti:

No tuossa mopojutussahan kerrottiin naisesta joka oli mennyt Eiffeltornin kanssa naimisiin ja miettii silti sutinoita berliinin muurin kaa ja sänkykaverina sillä aidanpalanen....että kyllä nainenkin osaa esineiden kanssa vehkeilyn...

Juu..esineiden, kuten nyt vaikka dildojen kanssa vehkeilyn..

..ja miesten..

Tsihii..

• Wwuwuw kirjoitti:

Juu..esineiden, kuten nyt vaikka dildojen kanssa vehkeilyn..

..ja miesten..

Tsihii..

Ehe ehe...

Oli kuiva...Wub...tosi kuiva, hei....

• Dissident kirjoitti:

Ehe ehe...

Oli kuiva...Wub...tosi kuiva, hei....

Ole sinä esine hiljaa!

Prkke.. Alkaa tässä kohta kaikenmaailman vasarat ja pöydänjalatkin vittuilee..

Mä meen nukkuun..Isken nyrkillä tän tyynyn hiljaseksi ja pehmeeks..pizzakin oli paskaa..röyh. Nam...zzzz.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ole sinä esine hiljaa!

Mä meen nukkuun..Isken nyrkillä tän tyynyn hiljaseksi ja pehmeeks..pizzakin oli paskaa..röyh. Nam...zzzz.

No nälän se onkin sulle jättänyt, kun noin äkänen oot....

Mänehän maate, eläkä kiukkua täällä...

hus...

• Wwuwuw kirjoitti:

Ole sinä esine hiljaa!

Siskoseni, onko sielläkin rakkaushormooni-ongelma?
        Sitä on liikkeellä. Anna höyhentyynyn olla.
        Minä nakersin jo kulman irti, pthyi, ei hyvä idea.

(naurua höyhen suussa) :'D

• Dissident kirjoitti:

No nälän se onkin sulle jättänyt, kun noin äkänen oot....

Mänehän maate, eläkä kiukkua täällä...

hus...

Eikös tää ketju ole kiukuttelua varten?

Sitä paitsi mä oon kyl tyytyväinen, kun alkaa pahimmat allergiat olee ohi. Eilen kävin jopa terassilla. . 🍺🖐😎

• Wwuwuw kirjoitti:

Eikös tää ketju ole kiukuttelua varten?

Sitä paitsi mä oon kyl tyytyväinen, kun alkaa pahimmat allergiat olee ohi. Eilen kävin jopa terassilla. . 🍺🖐😎

Eikös täällä aika monet ole? Mä just heräsin... pitäis siivota kämppä. Huomenna pojan riparikonfirmaatio...

Huoh...

• Dissident kirjoitti:

Eikös täällä aika monet ole? Mä just heräsin... pitäis siivota kämppä. Huomenna pojan riparikonfirmaatio...

Huoh...

Ai heräsit... no mikä jottei...

Mä tulin just himaan ja oon niin 🍃👈... eli naaatti...

Nokoset...nookooozzzzeee...zz

• Wwuwuw kirjoitti:

No oon minäkin naatti jo nyt. Ensin porukat kolakehti tuoda jotain voileipäkakkuja. Sit joku v.tun jehova tuli mankumaan ovelle. Oli niin vanha ukonpieru, etten kehannut ajaa harjan kanssa tontilta. Sanoin vaan, että ei tuu kauppoja, mees myymään uskontoas muualle ja vie vartiotorniaviisis mennessäs. ...hympfh!
        Ja eiku imuroimaan...prkle!

Sai se hyvän agren ainakin aikasiks.

• Wwuwuw kirjoitti:

Noh...ohho..

Tää tabletin whatsapin puh just herätti....

Mä nukuin selälläni kädet ylhäällä... Oon huomannu yhä useammin nukkuvani niin...Ennen nukuin vain kyljelläin sikiömykyrässä ja peiton kulmaa imien :🦄🦄...🤔..Lapsuuden loppu....?

Yyh... mmmsttst... Mmmissäff mmun hammmpaatfff on?

Koirakele...!!!!!! Pfffänne!

• Dissident kirjoitti:

No oon minäkin naatti jo nyt. Ensin porukat kolakehti tuoda jotain voileipäkakkuja. Sit joku v.tun jehova tuli mankumaan ovelle. Oli niin vanha ukonpieru, etten kehannut ajaa harjan kanssa tontilta. Sanoin vaan, että ei tuu kauppoja, mees myymään uskontoas muualle ja vie vartiotorniaviisis mennessäs. ...hympfh!
        Ja eiku imuroimaan...prkle!

Sai se hyvän agren ainakin aikasiks.

Keto kele, ku ollaan samoissa kellon lyömissä... Mä en ole vielä ees koipia täst ylös heittäny..

• Wwuwuw kirjoitti:

Keto kele, ku ollaan samoissa kellon lyömissä... Mä en ole vielä ees koipia täst ylös heittäny..

Kämppä puunattu. Vielä terassit ja autokin vaatis huuhteluu ja imurointia sisältä. Tuonne kun menee ykkösissään, niin on ihan paskaset rytkyt....helev...tti!

Kun tästä selviin....otan kännin...

Heh...

• hyväksikäytettyakka

Mies on rahan haaskauta. Kun alat olee miehen kanssa niin se on sama kun laittaisit tonnin takkaan palamaan joka päivä. Miehet tulee ihan helvetin kalliiksi. Heti alkoi rahaa säästymään kun ukot lähti elämästä.

• Ite ootte-väite ei nyt oikein tässäkään tapauksessa toimi.

• mitätilaa
        super-atm kirjoitti:

Ite ootte-väite ei nyt oikein tässäkään tapauksessa toimi.

Toimii. Heitin siivellä elävän ukon pihalle.
        Kalliiksi tuleva nainen on jännänainen joka käyttää miehen hölmöyttä hyväkseen.

• Se on aika rahaa..

Kuulemma. Toisten aika on vaan enemmän rahaa kuin toisten..

• Paremminsullaon

Juuri oli uutisissa tapaus, jossa Kiinassa ravintolasta oli löytynyt käsilaukku, joka sisälsi noin 260 tuhatta euroa. Humpan juoni oli se, että jos Kiinassa mies purkaa suhteen, joutuu hän maksamaan naiselle erorahaa. Koska nainen on tuhlannut häneen vuosiaan, ja mahdollisesti jopa lapsentekoaikansa. Ihan oikealta kuulostaa. Korvaus petturimiehiltä.

• Kuulostaisiko yhtä oikealta, jos Suomessa se osapuoli maksaisi erotilanteessa, joka hakisi eroa? 80% eroista nainen joutuisi siis maksamaan miehelle. Korvaus petturinaisilta. Ei ehkä feministeille sopisi.

• Urpolle
        super-atm kirjoitti:

Kuulostaisiko yhtä oikealta, jos Suomessa se osapuoli maksaisi erotilanteessa, joka hakisi eroa? 80% eroista nainen joutuisi siis maksamaan miehelle. Korvaus petturinaisilta. Ei ehkä feministeille sopisi.

Mieheltä ei mene lapsentekovuodet, vaikka siittiöiden antama perimä heikkeneekin.

• Urpolle kirjoitti:

Mieheltä ei mene lapsentekovuodet, vaikka siittiöiden antama perimä heikkeneekin.

Miehellä menee kaikki rahat ja mielenvikaisen naisen kanssa myös hermot. Ja mitä sitten jos naisella menee lapsentekovuodet? Joko lapsia tehdään ja jos ei mies halua lapsia, niin nainen on vapaa etsimään miehen joka haluaa isäksi.

• Taaskerran
        super-atm kirjoitti:

Miehellä menee kaikki rahat ja mielenvikaisen naisen kanssa myös hermot. Ja mitä sitten jos naisella menee lapsentekovuodet? Joko lapsia tehdään ja jos ei mies halua lapsia, niin nainen on vapaa etsimään miehen joka haluaa isäksi.

Kannattaa katsoa ettei haksahda jännänaiseen.

• Nainen on miehelle sama kuin rahaa laittaisi pankkiin. Ei vastainttämisiä.

• 25 vuotta ja miljoona markkaa myöhemmin olen eri mieltä!

• Optinisti kirjoitti:

25 vuotta ja miljoona markkaa myöhemmin olen eri mieltä!

Puhutko omasta tilanteestasi? :0

Mihinkäs hevoseen sinä olet sijoittanut?
        Nainen, hyvä mies, nainen.

(naurua)

• Puhun. Naisen rahat on naisen rahoja ja miehen rahat on yhteisiä rahoja. Näin se on mennyt 90-luvun alkupuolelta. Tehokas kuristusote, ei ole varaa maksaa toista ulos tai itse lähteä. Tasa-arvoa?

• Optinisti kirjoitti:

Puhun. Naisen rahat on naisen rahoja ja miehen rahat on yhteisiä rahoja. Näin se on mennyt 90-luvun alkupuolelta. Tehokas kuristusote, ei ole varaa maksaa toista ulos tai itse lähteä. Tasa-arvoa?

Oletpa aikamoiseen rysään joutunut...

Pitäisi olla molemmilla omat ja sitten se yhteinen. Siis säästö.

Noh, hyvä mies, ei auta kuin rakastaa. Rakkaus voittaa kaiken.

• walrus.chocha-

Pönttö o vissiin Björnliga mursuwalrus

Pitää maxaa toistakymppii panosta tilille

• tjtjwtwtjt

Paitsi ne jännämiehet jotka naisia panevat ovat työttömiä pummeja jotka elävät naisen rahoilla.

• Hohhoijaa

Jännämies kategoria senkun laajenee. Kohta on oikeasti jännämiehiä nekin jotka pieraisee väärään aikaan.

• tykrtkrkyksys
        Hohhoijaa kirjoitti:

Jännämies kategoria senkun laajenee. Kohta on oikeasti jännämiehiä nekin jotka pieraisee väärään aikaan.

Ei kun jännämiehethän ovat raittiita kunnon kansalaisia jotka käyvät vaikka kirjastossa tai kukkakaupassa töissä. Eiköhän niissä aika iso osa ole elämänkoululaisia.

• Totuus-

Nainen ostaa rakkautta rahalla.

• omavalinta

Mies maksaa rahaa rakkaudesta . Ainakin jännänaisille.

• speedy.chocha-

Hullu naisiin rahaa laitattaa
      niit saa panna ainaku naitattaa

oikealt saitilt Pilluu hakee
      tulee kylään nainen makee

yxkin flikka ois tulluna nyt heti
      josson valmiina suihku ja peti

tyrkkyjä oli postis nelkytviis
      yxkin simppelipalstalta, mut nikkiä en kerro siis

frouwat parat ei miehiltsä sexy saa
      ku äijä vain jäkistä tuijottaa

biisi mulle:
      https://www.youtube.com/watch?v=m5TOzIfEzFc

• crux

Armeijassa oli jokin henkilökohtainen puhuttelu tietyn palvelusajan jälkeen jossa mikälie luutnantti kertoi vitsinä juuri tämän asian. Varmasti ihan samoilla sanoilla jokaiselle. Ei se ollut ensimmäinen merkki siitä että maailma on toivoton mutta yksi monien joukossa. Jos joku nainen on kamala niin hänet pitää jättää heti, juosta kovaa ja piiloutua johonkin pajupuskaan. Ei kannata jäädä, katkeroitua ja levittää samaa katkeruutta ympärilleen.

• Tenavaippalasku

Laskuopissa on jokin aukko, ku 1 1=2
      mutkun sinkku ottaa muijan pitäisi menojen olla 2kertaa miehen tulot

mut menot kasvaakin 5 kertaa miehen tulot

• kaisanoasaa

Suosin mieluummin sitä takkaa. Kun sinne pistää seteleitä palamaan, saa ainakin hetkeksi hiukan lämpöä. Naisilta ei saa.

• epäusko

Ihan kuin itsekään osaisit naiselle lämpöä antaa. Pelkkää seksiä olet vailla, niin kuin muutkin palstan ätmit.

• epäusko

Oletko neitsytsetä? :)

• kaisanoasaa
        epäusko kirjoitti:

Oletko neitsytsetä? :)

Olen. Neistyttäkin neitsyempi ja setää sedämpi.

• epäusko

Mikä tämän saman asian jankkaamisen tarkoitus on? :) Naista ei ole mikään pakko ottaa, sen kun käyt siellä huorissa.

• Se on vanha kunnon Happamia sano kettu pihlajanmarjoista..

Mikäpä muukaan.

• mojito
        Wwuwuw kirjoitti:

Se on vanha kunnon Happamia sano kettu pihlajanmarjoista..

Mikäpä muukaan.

Hapanta on lepakkobacardi limettimehulla

• Mies on kallis sijoitus naiselle tämä on nähty varsinkin jos kuluttaa alkoholia tai käy viihteellä tai edes harrastaa jotain mihin tarvitsee rahaa.
      Nainen on tuottava tekee lapsia joista kasvattaa työntekijöitä. Miehen siittiö on miehelle vain jätettä ja naiselle kallisarvoinen.

• Muutenkin yksinhuoltajana saisi saman rahan kuin miehen kanssa mutta miehen lisäksi perhetyöntekijän ja sekä yksinhuoltaja korotukset.😁

• chocha.rico
      • hahhaha

Kannattaa jotai päätellä olemuksesta ja kehonkielestä, ei pidä valittaa jos ei yritä niitä vaatimattomia harmaita hiirulaisia. Ja sitten "kaikki naiset on pahoja". Täälläkin atm:t valittaa että on niin tylyjä kauniit naiset, miksi atm lähestyy edes kaunista naista?

• 23neiti

Tästä lähtien sanon miehille että olen raha haaska, ei tule suhdetta eikä seksiäkään.

• .. TietynLaiset On.. Kaiken HaaskaaMista.. Mut.. Ei Pidä Pillittää&Nillittää&Inistä, jos itse on Saman- ja/tai VastaanKaltainen.. ;P

• Ajatellaampa

SEKSI tarkoittaa ihan eri asiaa miehelle ja naiselle. Mies haluaa vain nauttia siitä. Nainen haluaa vetää mukaan evoluutio teoriat eli suvunjatkamiskriteerit.

• 7470

Onneksi tuo ei ole se ensimmäinen tarkasteluperuste.
      Aktiivivuosina minun osuuteni perheemme tuloista oli noin 80%.
      Nyt eläkevuosina suhde on noin 67% / 33%, netto.

Jos tuota ryhtyisi laskemaan 48:n vuoden ajalta ja pitäisi sitä jopa tärkeänä, niin mielenterveyshän siinä menisi.

Jos nyt laskisin eläke-eromme mukaan kertaseurustelun hinnan niin 2krt / vko frekvenssillä yhden kerran hinnaksi tulisi yli 200€.
      Jos keskittyisin ryyppäämiseen niin yksikkähinta nousisi tuntuvasti. Siis, terve, raitis, kuntoileva elämä pitää kustannuksen kurissa vielä vanhoilla päivilläkin.

• Avomiess

Pihiä porukkaa. Olen seukannut 10 vuotta enkä ole rahaa laskenut mitä muija on minuun tuhlannut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7549
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1833
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1830
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      958
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      890
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      21
      709
    Aihe