Tapasin ihanan varatun miehen Suomi24 kautta. Tapaamme aika harvoin mutta seksistä olemme jo nauttineet. Huomasin että mies on perustanut treffeihin uuden profiilin. Kysymys herää mielessäni että miksi..olemme päivittäin kuitenkin yhteydessä puhelimitse. Olemme molemmat tahoillamme huonoissa avioliitossa mutta eroaminen tällä hetkellä on molemmille mahdotonta. Mitä teen , paljastanko miehelle että tiedän profiilista vai vastaanko siihen uudella nimimerkillä ja katson mitä hän kertoo ja ehdottaa. Antakaa vinkkejä.
Salasuhteessa ja mikään ei riitä..
11
377
Vastaukset
- kokeiluvuoksi
Vastaa uudella nimimerkillä, ma tekisin näin
- Celado
Taidan kokeilla kepillä jäätä.
- Totuuden_siemen
No sä oot sen kakkospano joka tapauksessa, eli sama kai se on montako hetekkaa sillä on käytössä. Paneehan se vaimoaankin, joten...
- Celado
Tiedän ettei vaimoonsa koske.
- ykkönenjokatietää
Celado kirjoitti:
Just mistä sen tiedät onko kamera makkarissa? Nämä kakkoset osaavat hyvin kuvailla miten varatun kanssa patjana ollaan ja vannotaan ettei vaimo saa. Munkin ilolla kakkonen ollut pitkään. Ja siitä huolimatta saan joka toinen ilta vähintään. Eihän se kakkonen usko vaikka kuinka kertoisin. Toki voin kuvia ottaa jotta uskoisi edes omia silmiään.
- Alfamale
Celado kirjoitti:
Niin hän sanoo... ;)
Mäkin pidän kakkosta tällä hetkellä, ja sanon sille just mitä se haluukin kuulla, muutenhan mä en sais siltä. Mut rakastan vaimooni ja meillä on seksiä monta kertaa viikossa. Kakkosta mä näen ehkä kerran viikossa.
- höpöpuhetta
Sitä et voi tietää.
- pukki
Siis eihän nämä varatut miehet tyydy yhteen tai kahteen naiseen. Jos ne tyytyisivät, olisivat he uskollisia vaimoilleen. Kyllä tarkoitus on nauttia seksistä monen erilaisen naisen kanssa.
- MissOMG
Juuri näin. Turha edes kuvitella muuta.
- porvafor
Jos jumalauta olet varatun miehen huorana, miksi tuollaisia kyselet. Sitä saa, mitä tilaa.
- A..O
Unohda koko tyyppi... saat vielä taudin...
Hän hakee vaan kokemuksia, panoja.
Ikävä kyllä, 20%:a suomalaisista sairastaa sukupuoliherpestä..
Se ei ole kovin kiva yllätys... varsinkin jos panet vielä ukkos kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984