Hei onko kenelläkään tietoa millaisissa tilanteissa tatuointi voitaisiin poistaa julkisella puolella (mieluiten kirurgisesti) esim. mielenterveydellisistä syistä? Luin jostain, että hyvin harvoissa tapauksissa on psykiatrin suosituksesta poistatettu tatuointi henkilön mielenterveyden vuoksi.
En kaipaa tänne ketään moralisoimaan, haluan vain tietää onko tämä mitenkään mahdollista, koska minulla ei ole yhtään rahaa, olen nuori ja elämäni on pillalla yhden illan jäljiltä.
Tatuoinnin poisto julkisella puolella
8
1454
Vastaukset
Jos otsaan on tatuoitu iso hakaristi tai kyrpä, niin ehkä voisi harkita poistoa verovaroin...
- LeeviUnder18
Juu ei nyt sentään...
- Olenpasrobotti
Muistelisin että allergisista syistä olisi saanut poiston kunnallisella puolella? Värithän voivat aiheuttaa ongelmia vuosienkin jälkeen tatuoinnin/tatuointien ottamisesta. Ei kyllä on faktatietoa että tällä syyllä olisi onnistunut, ainoastaan hämärä mielikuva.
- LeeviUnder18
Ok, kiitos vastauksesta, vaikka se ei kyllä omaa tilannettani hyödytä yhtään.
Yllättävän moni katuu ottamaansa tatuointia, mutta ei julkisesti kehtaa siitä kertoa. Sinä sentään kehtaat, vaikka nimettömänä.
Jos tatuointi ei ole kasvoissa tai käsissä, niin saanet sentään aikuisena töitä, mistä saadulla rahalla voit tatuointisi poistaa. ; )- LeeviUnder18
Lohduttava ajatus rakas, mutta ensimmäiset ajatukset tatuoinnista, kun tulin järkiini, olivat "hyppään pää edellä alas katolta" ja "leikkaan tatuoinnin irti", minkä päädtin osittain tekemään, kunnes prosessi olikin liian hankala ja saan kiittää vain ja ainoastaan ystävääni siitä ettei se ole vielä ainakaan toistaiseksi infektoitunut tai muuta mukavaa.
- Tatskatpoisnyt
Suosittelen tätä paikkaa: https://www.plasticsurgery.fi/projektit/tatuoinnin-poisto-laserilla/
- Anonyymi
Mun tatuoija oli mömmöissä, ei tullut lainkaan sitä mitä lähdin hakemaan.
Nyt odottelen mitä omalääkäri vastaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986298KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555795Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602783Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072218Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071908- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098