Tatuoinnin poisto julkisella puolella

LeeviUnder18

Hei onko kenelläkään tietoa millaisissa tilanteissa tatuointi voitaisiin poistaa julkisella puolella (mieluiten kirurgisesti) esim. mielenterveydellisistä syistä? Luin jostain, että hyvin harvoissa tapauksissa on psykiatrin suosituksesta poistatettu tatuointi henkilön mielenterveyden vuoksi.
En kaipaa tänne ketään moralisoimaan, haluan vain tietää onko tämä mitenkään mahdollista, koska minulla ei ole yhtään rahaa, olen nuori ja elämäni on pillalla yhden illan jäljiltä.

8

1289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos otsaan on tatuoitu iso hakaristi tai kyrpä, niin ehkä voisi harkita poistoa verovaroin...

• LeeviUnder18

Juu ei nyt sentään...

• Olenpasrobotti

Muistelisin että allergisista syistä olisi saanut poiston kunnallisella puolella? Värithän voivat aiheuttaa ongelmia vuosienkin jälkeen tatuoinnin/tatuointien ottamisesta. Ei kyllä on faktatietoa että tällä syyllä olisi onnistunut, ainoastaan hämärä mielikuva.

• LeeviUnder18

Ok, kiitos vastauksesta, vaikka se ei kyllä omaa tilannettani hyödytä yhtään.

• Yllättävän moni katuu ottamaansa tatuointia, mutta ei julkisesti kehtaa siitä kertoa. Sinä sentään kehtaat, vaikka nimettömänä.

Jos tatuointi ei ole kasvoissa tai käsissä, niin saanet sentään aikuisena töitä, mistä saadulla rahalla voit tatuointisi poistaa. ; )

• LeeviUnder18

Lohduttava ajatus rakas, mutta ensimmäiset ajatukset tatuoinnista, kun tulin järkiini, olivat "hyppään pää edellä alas katolta" ja "leikkaan tatuoinnin irti", minkä päädtin osittain tekemään, kunnes prosessi olikin liian hankala ja saan kiittää vain ja ainoastaan ystävääni siitä ettei se ole vielä ainakaan toistaiseksi infektoitunut tai muuta mukavaa.

• Tatskatpoisnyt
    • Anonyymi

Mun tatuoija oli mömmöissä, ei tullut lainkaan sitä mitä lähdin hakemaan.
      Nyt odottelen mitä omalääkäri vastaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      646
      8736
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3366
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      465
      2387
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      130
      1395
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      34
      1385
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      15
      1315
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1241
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1167
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1095
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      66
      979
    Aihe