Tatuoinnin poisto julkisella puolella

LeeviUnder18

Hei onko kenelläkään tietoa millaisissa tilanteissa tatuointi voitaisiin poistaa julkisella puolella (mieluiten kirurgisesti) esim. mielenterveydellisistä syistä? Luin jostain, että hyvin harvoissa tapauksissa on psykiatrin suosituksesta poistatettu tatuointi henkilön mielenterveyden vuoksi.
En kaipaa tänne ketään moralisoimaan, haluan vain tietää onko tämä mitenkään mahdollista, koska minulla ei ole yhtään rahaa, olen nuori ja elämäni on pillalla yhden illan jäljiltä.

8

1083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos otsaan on tatuoitu iso hakaristi tai kyrpä, niin ehkä voisi harkita poistoa verovaroin...

      • LeeviUnder18

        Juu ei nyt sentään...


    • Olenpasrobotti

      Muistelisin että allergisista syistä olisi saanut poiston kunnallisella puolella? Värithän voivat aiheuttaa ongelmia vuosienkin jälkeen tatuoinnin/tatuointien ottamisesta. Ei kyllä on faktatietoa että tällä syyllä olisi onnistunut, ainoastaan hämärä mielikuva.

      • LeeviUnder18

        Ok, kiitos vastauksesta, vaikka se ei kyllä omaa tilannettani hyödytä yhtään.


    • Yllättävän moni katuu ottamaansa tatuointia, mutta ei julkisesti kehtaa siitä kertoa. Sinä sentään kehtaat, vaikka nimettömänä.

      Jos tatuointi ei ole kasvoissa tai käsissä, niin saanet sentään aikuisena töitä, mistä saadulla rahalla voit tatuointisi poistaa. ; )

      • LeeviUnder18

        Lohduttava ajatus rakas, mutta ensimmäiset ajatukset tatuoinnista, kun tulin järkiini, olivat "hyppään pää edellä alas katolta" ja "leikkaan tatuoinnin irti", minkä päädtin osittain tekemään, kunnes prosessi olikin liian hankala ja saan kiittää vain ja ainoastaan ystävääni siitä ettei se ole vielä ainakaan toistaiseksi infektoitunut tai muuta mukavaa.


    • Tatskatpoisnyt
    • Anonyymi

      Mun tatuoija oli mömmöissä, ei tullut lainkaan sitä mitä lähdin hakemaan.
      Nyt odottelen mitä omalääkäri vastaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe