Kuka on kesän

HarveyBecks

2018 hottis? Mies ja nainen? Miksi?

13

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan toi Henry nukke.

      Njaa noh,voishan olla vaikkapa vaikkapa julkimoista tämä https://goo.gl/images/ieQULE

      Ehrottomasti ihan namipala, nam nam. Mutta sitten valitsen vaikkapa ööö, buhahahaan ja flowerin. Rekatuista sanotaan, että tämän kesän hottikset ovat Pönttis ja M184. 😘

      • petyin

        Kaikista maailman ihmisistä valitset palstalta jotkut umpimähkään :(


      • petyin kirjoitti:

        Kaikista maailman ihmisistä valitset palstalta jotkut umpimähkään :(

        Mites ne oi pitänyt valita? 🤔

        Enhän mä tiedä ketään täältä mimmosia hottiksia ne on, vain mielikuva..


      • LadyZorro kirjoitti:

        Mites ne oi pitänyt valita? 🤔

        Enhän mä tiedä ketään täältä mimmosia hottiksia ne on, vain mielikuva..

        No Anzzy sitten miehistä, olen nähnyt nuoruuskuvan tai kaksi. Naisista vain yyberin persiin kanootissa, mutta sanotaan se. Kelpaako?😐

        Jaaa mutta mylmyri! Ja prm. Oonhan mä he nähnyt. No he sitten, jos nuo ei kelpaa.


      • Heh, toi on paras ylhällä oikealla. Käsi poskella. Tyypissä on just se ihanaa, että on ihmisen näköinen eikä luomuksen...Naturelli🤘him self.


      • MrAnzzy
        LadyZorro kirjoitti:

        No Anzzy sitten miehistä, olen nähnyt nuoruuskuvan tai kaksi. Naisista vain yyberin persiin kanootissa, mutta sanotaan se. Kelpaako?😐

        Jaaa mutta mylmyri! Ja prm. Oonhan mä he nähnyt. No he sitten, jos nuo ei kelpaa.

        Jaanazorralla on hyvin hienostunut miesmaku<3
        Nimesi MrPalstan, kuin apteekin hyllyltä vaan

        Kerro, kerro kuvastin
        ken on palstan komehin?

        -Anzzypa tietenkin --vaikka aina åikku seilissä
        oli vastaus peilissä
        https://www.youtube.com/watch?v=wllf-PB8K6w


      • MrAnzzy kirjoitti:

        Jaanazorralla on hyvin hienostunut miesmaku<3
        Nimesi MrPalstan, kuin apteekin hyllyltä vaan

        Kerro, kerro kuvastin
        ken on palstan komehin?

        -Anzzypa tietenkin --vaikka aina åikku seilissä
        oli vastaus peilissä
        https://www.youtube.com/watch?v=wllf-PB8K6w

        Heh, säähän repäsit. Mikä myssy sulla on tuos yhdes kuvassa?😃


      • Navyblue.beret

      • original.Zorro


    • KaljuPelle

      Zipilän Juheksendahl!

    • Ida Paul ja Albert Edelfelt. Koska molemmat on hevidiggarien oksentamia parabsebo tuotteita!

    • sehottentottis

      se on näiden ruaqaajien vasen ta ioikea kämmen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe