Siis mikä siinä kesässä on niin kamalaa, että pitää heti kelin sopivasti lämmettyä kaksin käsin ryyppäämään? Ahdistaako valo?
En ole ikinä ymmärtänyt.
Ahdistaako kesä?
6
274
Vastaukset
- hhggg
Valoisuus lisääntyy ja se saa vanhankin riehaantumaan joka riivatun alkukesä ja ryyppäämään hullun lailla.
Näin se on mennyt joka vuosi. - ROPOPOT
JOO kyl sen huomaa, miehet muuttuu teineiksi,,,osa siis ihan naurettavan näköistäkin,joku vaihe jäänyt päälle tai elämättä!
- PitkääPäivää
Pulut piippaa pihalla. Jo reilun tunnin miettinyt mitä alkais kun ei nuku?
Uni jäi taas alle neljään tuntiin.
Tulisi taas vaan marraskuu ja pimeys. Muistakaa juua tarpeeks helteillä.
- huh.heIIettä
17 keskiolutta menee päivässä kesäjanoon.
- Pullberg
Kesällä voi seurassa juoda kohtuuhintaan ja edullinen aika kannattaa käyttää hyväksi.
Voi ostaa euron tölkkihinnalla olutta ja mennä puiston penkille istumaan ja juttelemaan alan asiantuntijoiden kanssa.Talvella on vaikea löytää ilmaista virtsaamispaikkaa mutta kesällä paikan löytää helposti kun viherloistossa olevat pensaat ja puut antavat näkösuojaa tarpeen toimittamisen ajaksi.
Kesällä on aikaa juoda kun ei ole pakollisia töitä.Töiden aikana kertyy patoutunutta juomistarvetta joka purkautuu loman aikana.Silloin juominen ei ole yhteydessä kesään vaan loma-aikaan joka yleensä sattuu olemaan kesäaikaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437