Irtisanoutuminen - pomo ei vastaa enää viesteihin

TiinaT

Työyhteisössä ja kulttuurissa monenlaista ongelmaa, parempi tarjous tuli ja lähdin. Omituista kyllä on lähinnä esimiehen käytös, saikulla viikkotolkulla ja ei vastaa edes työtodistus pyyntöihin. Velvollisuudet eli kohtelias viesti kiitos töistä ja todistus tulee postissa, olisivat kohteliaan käytöksen puitteissa. Monessakaan asiassa en ymmärrä pomon käytöstä, ei tunnu välittävän asiakkaiden asioistakaan, jotka olisivat ne tärkeimmät hoitaa.
No parhaan päätöksen tein? Harmittaa vaan asiakkaat, kukaan ei hoitane enää?

5

1213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Googlailen
    • PieniPiruVasempaan

Omitusta käytöstä olla sairas?

• ValintaUusi

Niinpä. Ei kannata liikaa murehtia asiakkaiden puolesta. Asiakkaat varmasti löytävät uuden palveluntarjoajan jos firman palvelut tai tarjonta eivät kohtaa/toimi/kelpaa lähtösi jälkeen. Asiakkaille on yleensä tarjolla muitakin firmoja ja laadukkaita palveluvaihtoehtoja. Vapaa markkinatalous ( simppelisti sanoen kapitalismi) kun mahdollistaa vaihtoehtojen valtaisan runsauden. Asiakkailla on varaa valita. Toki siinä olet täysin oikeassa että työtodistus pitää saada ajallansa ja oikein kirjoitettuna. Jos pomo on sairauslomalla - hänkin on ihminen ja voi sairastua - niin yleensä firmassa on joku toinen päällikkö joka pyydettäessä kirjoittaa työtodistuksen sinulle. Menestystä uudessa työssäsi. Sekin on valinta.

• MistäSitäTietää

Mistäs tiedät mikä pomoasi vaivaa eli olisiko burn outissa tai syövän kourissa. Oma terveys menee varmasti useimmalla jonkun todistuksen pyytelijän edelle. Työtodistuksia ei sairauslomalla kirjoitella ja kännykkä pysyy kiinni. Jos on saikulla niin kännykkä ja sähköposti pysyvät kiinni. Koeta saada yhteys ex-pomosi varamieheen jos on kiire saada työtodistus.

• Kokenut.Laatija

Siinä taas yksin vastuutaan pakoileva loispummiyrittäjä. Työtodistus on lain mukaan PAKKO antaa viivytyksettä. Viivyttely on rangaistavaa.

Jos työnantaja ei juopotteluputkensa takia pysty itse todistusta laatimaan/antamaan (kuten tällaisissa tapauksissa yleensä on) niin työnantaja on velvollinen valtuuttamaan siihen sellaisen joka sen pystyy tekemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6828
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2016
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1088
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe