Naisten huono taso nettideiteillä

Kaikysyäsaa

Minkälaisia huonoja kokemuksia teillä on?

17

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasokas_nainen

Miehet on tosi tasokkaita. Tässä ilmeisesti kuitenkin kysyttiin naisten tasoa?
      Oma tasoni ylittää himpun verran kassialma tason. Pesen hampaat kerran viikossa toisin kun alma joka toinen viikko.
      Miehet on kunnon miehiä ja tosi hyvätasoisia sen minkä livedeiteillä oon käynyt. Oikeita herrasmiehiä. Tarjoavat syömiset ja juomiset. Jälkeenpäin harvemmin palaavat asiaan eli vaikka numeron oon antanut niin ei kuulu mitään.
      Kokonaisuutena kuitenkin hyvät kokemukset ja tasokkaat miehet.

• woodcock-

Tekeekö arvon neiti myös alapään pesun joka vuosi Juhannuxen edellä?
        kysyn vaan, ku ei ole vilä juhannusheilaa valittu..........

hän lähettää vaan bikinkuvansa ja voimme pohdiskella yhteistä tulevaisuutta
        mitä neiti haluaa aamiaisexi?

• puukikuli
        woodcock- kirjoitti:

Tekeekö arvon neiti myös alapään pesun joka vuosi Juhannuxen edellä?
        kysyn vaan, ku ei ole vilä juhannusheilaa valittu..........

hän lähettää vaan bikinkuvansa ja voimme pohdiskella yhteistä tulevaisuutta
        mitä neiti haluaa aamiaisexi?

...niih, woodcock ei suamexi puukullia,
        vaan eräs kaunis lintulaji---<<<<<<lehtokurppa

https://ilmainensanakirja.fi/englanti-suomi/woodcock

• Näinpä

Heh... no siellä pyörii nämä ikisinkut tyttöset, ikä jo viidenkympin paremmalla puolella:D Siiderillä pöhötetty ( siis hyvässä seurassa ). Mä olen käynyt 20 kertaa treffeillä ja mulle kyllä riitti. Turhaa ajan tuhlausta, senkin ajan voin harrastaa jotakin järkevää. Mutta toki, ei kun tsemppiä ja sinne haeskelemaan. Tulee mieleen tuollainen ylijäämävarasto, joka ei sitten kelpaa kenellekkään. Tai ..no ehkäpä... jollekkin vähäksi aikaa.

• tasokas_nainen

Ymmärrän ettei tasoisesi mies halua mitä tahansa. On se sääli kun tarjonta on vaan pyörivät siiderillä pöhönneet tytöt.
        Tsemppiä elämään.

• tiptp

Mites tää nyt näin voi mennä, kun naistenhan piti aina saada seksiä niiltä top 10 miehiltä ja parisuhdemarkkinoilla olla niin helppoa?

• hurmaava.chocha

Nyt tulee ihan solkenaan kiinnostuneita ja tuhmia ehdotuxia kaikenlaisia
      Alle kuukauden jo yli 500 riivinrautaa.

Ongelmana vaan lukuisat huijarit-----kun kirjutuu yhteen palveluun vain
      tuleekin muistakin treffipalvluista postia tuutin täydeltä

osa pyytää maksua Pillustansa, mut pelkästään sexiä kaipaaviakin runsaasti
      mm. frouwia, joiden äijät ryystää keppanaa ja tuijottaa vakavana lätkää ja nyt futista
      frouwat haluavat äijän huomiot ja salasexya...menee hyviä Pilluja hukkaan

Yhteyden saaminen on kimuranttia, ku pitää maksaa eoro tai pari
      ja antaa luottokortin numero tai spostin salasana----huijarille?

Namukkaimmat tytöt menee nopesti pois tyrkyltä, kun joku juutas ehtii
      ensin varaamaan kermat pinnalta ja sokerit pohjalta

Fixummat tyrkyt ilmoittavat, ett joku jo ehtis ensin, et katsotaan ehkä myöhemmin

Tulee paljon hyvää palautetta, vaikken edes potrttiani ole näyttänyt
      muut, pyynnöstä---profiiliinki olen iaha rehellisesti kertonut
      mitä haluan--yx vetävä slogan: Tärkeintä on tyydyttää nainen ensin

Tänään just tuli kimurantti tilanne-----yx sievä tyttö lupasi kertoa oikean nimensä,
      jos lähetän potrettikuvani------se flikka tuli leipäkassijonoon ihan taaxeni
      muttei voinut tunnistaa minua......:( ulkon flikka kyllä vilkuili minua
      mut vissiin vastavilkulua vain---funteerasin miten saisin flikalle selvittää
      et nuo intiimit keskustelut olivat just minunkanssani

shit tuli viälä tuttuja narkkareita juttusille rahaa pumaamaan

tiedä häntä-----flikka voi olla joku palstaflikkakin ja sais yhteyden täältä
      semmosen kaltaisen kaa ei jäis yhteen kertpanoon.........

• Old-school-man

Ei naisten tasossa vikaa ole- Monille miehille hankala vaan päästä deiteille ja kuulun valitettavasti tuohon joukkoon itsekin, kun edes jotain tasoa yritän itsekin pitää

• nainennn

Miesten tasosta sen verran, että sekopäitä, varattuja, seksistä hokevia skitsoja jotka haluavat 50-kiloisen akan vaikka itse ovat kaljamahaisia kaljuja joilla silmä seisoo päässä ja vaikuttavat ihan skitsofreenikoilta jotka unohtaneet ottaa lääkkeensä. Ei hulluissa vikaa jos hoitavat itsensä mutta hoitamattomat hullut on jotain karmivaa. Itsekin olen "hullu" mutta sentään hoidan itseni enkä kulje tuolla silmät päässä seisten ja kuola valuen.

• tttttttttttttt

Voisiko joku selvittää millä tavalla kaljuus ja normaalipainoisuus liittyvät toisiinsa?

Joka kerta naiset mainitsevat kaljuuntumisen. Sitä kylläkin vastaa rypyt tms mikä tulee iän mukana.

Lihominen on ihan eri asia. Joo ymmärrän ettei sporttimimmi halua läskimiestä, mutta...

• bokotti-

Minä miehenä sanoisin toisinpäin, kun lähes kaikki minulle vastanneet naiset on 50 kiloisia ja 170cm pitkiä, vaikka olen laittanut, että haen leveälanteista, nättiä rouvakoon naista ja muutamat ylimääräiset kilot oikeissa paikoissa? Niin, se ei tarkoita, että ne kilot on kasvoissa,rintojen alla isona vatsana, olematon takapuoli ja tikkujalat, sitten on vielä hiukset kynitty tylsillä saksilla? Eikö naiset osaa lukea? Vai kuvitteleeko ne 50v naiset, että kun on 165cm nainen ennen ollut 5-10kg yli sen 65kg ja kilot oikessa kohdissa, niin nyt on sitten iän myötä laihdutettu niin,että pömppö vatsa on jäänyt ja on niin tyttömäinen olo ja sitten kun on parikymmentä kiloa laihduttanut, niin posket on kuopalla ja rypyssä, toisilla juominen näkyy taas isona päänä muuhun kehoon verrattuna. Ja, kuten edellä joku mainitsi kaljun, kaljamahan ja lääkkeet, niin vaikka minulla ei ole näistä yhtäkään, niin oikeanlainen hakuani vastaava ei vastaa ilmoituituksiini, aina vain joku baarikärpänen haluaisi oluelle? Voi kun en juo, niin olen tylsää seuraa, viestitti eräskin fitnesnainen. En ole kiinnostunut, enkä ihaile laihoja naisia, enemmänkin xl tai pluskoon nainen kurveineen ja hiukset päässä saa huomioni ja en tarkoita mitään 170cm naista, jolla kiloja on 100kg ja ylikin, vaan naisellista, nättiä oikeaa rouvakokoa

• Kaisanoasaa

Sellaisia että rumat naiset haluaa top 10 miehen.

• Kaisanoasaa

Sellaisia että rumat naiset haluaa top 10 miehiä.

• Kysyy

Millainen on ruma nainen?

• 40mies

Yli 35 v naiset on ainakin kaikki rumia

• daaadaa

Hmm.., siellä ylipainoiset ladyt yleensä esittävät normaalipainoista ja sutjakkaa ja keksivät kaikenmaailman selityksiä, semmoinen kokemus on, anteeksi vaan naiset. Ite en ainakaan valehtele vaan olen sellainen kuin olen.

• Mun yksi naiskaveri sanoi kokeilleensa nettideittejä, ja kertoi että sieltä tuli vastaan sellaisia tapauksia, että yhden kerran hän vain livisti paikalta pois. Ja että hän ei enää sellaista aio kokeilla. En sen tarkemmin kysellyt että minkäläisia miehiä olivat..

Lehdissä välillä näkee näitä juttuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11185
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1675
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1265
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1076
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      105
      1001
    Aihe