Krannin tila huijaa

Hiutaletyttö

Krannin tila mainostaa että heidän kunkku hiutaleet on tutkittu mutta en ole saanut mistään kysymykseeni vastausta että missä ne on tutkittu.
Mainostaa että tutkitusti huippu hiutale mutta kun olen laittanut kyselyä että missä tämä hiutale on tutkittu niin kukaan ei vastaa viesteihin eli taitaa olla vain myynti kikka.
Muutenkin mainostaa koko ajan että luomua vaikka on vasta siirtymässä luomuun.
Tuntuu huijaus firmalta.

5

1487

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nurmisgirl

Olen ostanut rekosta heidän tuotteitaan ja ihmettelin samaa asiaa ja kysyin kerran Nurmijärven rekossa saamatta kunnon vastausta asiaan eli taitaa olla todellakin myynti kikka jolla saavat asiakkaita itselleen.

• Anonyymi

Minäkin ostin heidän jauho tuotteita kun kehuivat tuotteiden olevan 100%luomu ja ei käytetty mitään myrkkyjä ? Tästä ei ole olemassa mitään testiä tai tuloksia kun se tulisi julkaista eniron / ja elintarvike valvonnnan mukaan( julkisesti) että kuluttaja tulee saada nähdä mitä ja missä ja miten tuote on valmistettu. Sekä jauhojen proteiini taso on todella alhainen ja se vaikuttaa sitkon kestävyyteen..... Olin pettynyt tuotteisiin ja heitin ne pois johtuen erittäin kehnosta ptoteiini tasosta.... Ruis 8,8 kun kaupan ruis jauhoissa on 10 ja vehnäjauho oli 11 ja kaupan on 12 -13 .
      Olisi mukava suosia suomalaisuutta mutta suomi yrityksillä on vaikea tämä kanssa käyminen kuluttajien kanssa ja tiedon saanti suomi yrityksiltä on hankalaa .

• Anonyymi

krannin tila ei vastaa kui. positiivisiin kysymyksiin ja kaikki muu kysymykset ei näköjään ole tervetulleita ????

• Anonyymi

Krannin tila ei ole tehnyt mitään tutkimusta vaan sanoo ainoastaan että olisi huippu hiutale tutkitusti. ja minulle on käynyt nyt monesti silleen että kun olen ostanut heidän tuotteitaan kaupasta niin kaurahiutaleissa on älyttömästi kuoria ja on myös laittanut heille siitä palautetta mutta ei laatu muutu miksikään.haluisin tukea paikallista mutta en halua ostaa paskaa säkissä.

• Anonyymi

Ja vielä sen verran jos antaa rakentavaa palautetta niin krannin tilan omistaja nainen muuttuu heti torjuvaksi ja kauhea selitys päällä että ei tämä ole meistä johtuva syy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4688
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2621
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2424
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      23
      1884
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1772
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      82
      1613
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1592
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1455
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1328
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1190
    Aihe