¡Hola!
Etsimme perheeseemme Madridiin reipasta auparia syyskuulta 2018 alkaen. Olemme suomalais-espanjalainen perhe ja meillä on ollut suomalaisia aupaireja jo vuodesta 2011 alkaen nyt 7-vuotiaan poikamme seurana. Toivomme löytävämme iloisen, ulospäinsuuntautuneen, urheilullisen ja luotettavan “isosiskon”, joka auttaisi ennen kaikkea poikamme hoidossa koulupäivän jälkeen sekä yleisessä arjen pyörittämisessä. Meillä käy kotona siivooja, joten kotitöitä on vain hyvin kevyesti. Toivoisimme aupairin pysyvän kanssamme mahdollisimma pitkään, mielellään seuraavaan syksyyn asti.
Madrid on ihana kaupunki Espanjan sydämessä, missä aika ei koskaan käy pitkäksi. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä sähköpostitse ja kerron lisää: [email protected]
Aupairiksi Madridiin syyskuussa
Madridiin
1
380
Vastaukset 1
- Odottelen
Olisiko teillä kiinnostusta ottaa mummoaupair. Olen kaksi viimeistä vuotta hoitanut pojan lapsia ,ovat nyt 3 ja ,5 menevät syksyllä päiväkotiin. Minulla on kokemusta vapaaehtoistyöstä lasten parissa myös. Olen terve ,liikunnalinen ja hyväkuntoinen ja haluaisin vielä työskennellä .Olen hakenut au pair paikkaa nordic nanniesin kautta, mutta siellä ei ollut nyt suomalaistaustaisia perheitä tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1621073En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44737Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.129684Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi26678- 44659
- 67625
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää163582Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36570Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52570Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l182546