Vegaani ja suihinotto

Saara

Eihän vegaani voi ottaa suihin, koska silloinhan on liha suussa. Valitettavasti miehillä ei ole tofukikkeleitä . nim. mummo Lempäälästä ihmettelee ??

18

8601

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annalis

      ... tofuksi vuosien mittaan...

    • Vege

      Mistäköhän noita einsteineja riittää näille palstoille?

      Jos nuokin nerot vähän viitsisivät ajatella asiaa, niin huomaisivat etteivät tajua veganismista tuon taivaallista. Merkityksellistähän tuossa ei ole se, että (suihin otettaessa) "liha" on suussa. Merkityksellistä on se, mitä tapahtuu ihmisen lihalle (ja ihmisille yleensä) suihin otettaessa ja eläimelle ihmisen "ottaessa suihin" sen lihaa lautaseltaan. Työstän hieman:

      Jos verrataan "lihoja" so. partnerin "lihaa" lihaan esim. kanasta niin siinä on aika iso ero. Partneriahan ei tarvitse tappaa ottaakseen suihin tältä. Toisaalta suuhun työnnetty kanan liha (Joo, lihaa sekin on nykylingvistiikan hienouksista huolimatta) on kuolleesta eläimestä so. sen syöminen edellyttää kanan tappamista. Tai tietenkin kanan voi syödä elävältä (Vaatii tosin erinomaiset hampaat, koska kypsentämätön kananliha on melko kovaa) tai muuten vain imeskellä elävää tipua. Tosin eipä siinä ole paljoa pointtia.

      Suihinottaminen ei aiheuta kärsimystä eläville olennoille, ei pilaa terveyttä eikä lisää ympäristöongelmia. Toisin kuin lihan syöminen.

      Miksipä vegaani siis ei voisi "mummon" mielestä ottaa suihin?

      • Einstein

        Eihän vegaanit juo maitoakaan, vaikka lehmää ei tarvitse sen takia tappaa. Mulle tuli lähinnä se sperman syöminen mieleen, kun ainahan sitä vähän nielee vaikka sylkiskin lopulliset mällit pois. Ja on kyllä taatusti eläinperäistä. Menee kyllä saivarteluks.
        Mitä ihmettä tarkoittaa so? Kumma kun vegaaneilla tai intohimoisilla eläinsuojelijoilla on usein paha tapa rakastaa sivistyssanoja, lyhenteitä ja mahdollisimman vaikeaa kieltä.


      • Vege
        Einstein kirjoitti:

        Eihän vegaanit juo maitoakaan, vaikka lehmää ei tarvitse sen takia tappaa. Mulle tuli lähinnä se sperman syöminen mieleen, kun ainahan sitä vähän nielee vaikka sylkiskin lopulliset mällit pois. Ja on kyllä taatusti eläinperäistä. Menee kyllä saivarteluks.
        Mitä ihmettä tarkoittaa so? Kumma kun vegaaneilla tai intohimoisilla eläinsuojelijoilla on usein paha tapa rakastaa sivistyssanoja, lyhenteitä ja mahdollisimman vaikeaa kieltä.

        Lehmänmaidon juominenkin on lehmälle vahingollista, vaikka sitä ei tarvitsekaan tappaa.

        Lehmä joudutaan saattamaan raskaaksi ja sitten vasikka viedään siltä pois. Sitä paitsi maitoa tuottavat lehmät eivät ole pitkäikäisiä olentoja. Kyllä nekin suht. pian tapetaan.

        Maidon juominen ei ole edes välttämätöntä ihmiselle. Turhaa kärsimystä lehmille (ja ihmiselle) siitä vain seuraa.


      • Sivistyssana-asiantuntija
        Einstein kirjoitti:

        Eihän vegaanit juo maitoakaan, vaikka lehmää ei tarvitse sen takia tappaa. Mulle tuli lähinnä se sperman syöminen mieleen, kun ainahan sitä vähän nielee vaikka sylkiskin lopulliset mällit pois. Ja on kyllä taatusti eläinperäistä. Menee kyllä saivarteluks.
        Mitä ihmettä tarkoittaa so? Kumma kun vegaaneilla tai intohimoisilla eläinsuojelijoilla on usein paha tapa rakastaa sivistyssanoja, lyhenteitä ja mahdollisimman vaikeaa kieltä.

        Nyt selvisi Einsteinille uusi sivistyssana!


      • babex-86

        Mä olen aatellu niinku ruveta vegaanix, ku mul oli kissa joka oli ihan sika ihana niinku (mun boyfriend tappo sen yksis mageis biles) Ja mä en kestä ajatusta että joku ihminen söis sen niinku. Six mä aattelin et mä oon varmaan vegaani, okei?

        Mut nyt mul on ongelma. Mun kundikaveri on niinku ihan sikamagee ja se ime*** itseensä mulla jotain 5-50 kertaa päivässä. Me mennään varmaan naimisiin joskus! Mut mä niinku mietin niinku et voinx mä nielee sen spe*** (5-50 kertaa päivässä), ku mä oon ny niinku vege??? Eix ne nuijapäät kuale mun vatsahapoissa tai hiuksissa tai mis vaa, siis ellei mun suus oo se munasolu (vai muna ja solu?) johon vaa se ykx hommeli pääsee tekee vauvaa???

        Ps. Make on iha ihana, tänäänki se tarjos meiä vegejengille kaikil pekoniburgerit Heses!


      • an men vaa
        babex-86 kirjoitti:

        Mä olen aatellu niinku ruveta vegaanix, ku mul oli kissa joka oli ihan sika ihana niinku (mun boyfriend tappo sen yksis mageis biles) Ja mä en kestä ajatusta että joku ihminen söis sen niinku. Six mä aattelin et mä oon varmaan vegaani, okei?

        Mut nyt mul on ongelma. Mun kundikaveri on niinku ihan sikamagee ja se ime*** itseensä mulla jotain 5-50 kertaa päivässä. Me mennään varmaan naimisiin joskus! Mut mä niinku mietin niinku et voinx mä nielee sen spe*** (5-50 kertaa päivässä), ku mä oon ny niinku vege??? Eix ne nuijapäät kuale mun vatsahapoissa tai hiuksissa tai mis vaa, siis ellei mun suus oo se munasolu (vai muna ja solu?) johon vaa se ykx hommeli pääsee tekee vauvaa???

        Ps. Make on iha ihana, tänäänki se tarjos meiä vegejengille kaikil pekoniburgerit Heses!

        Ku vaa varot ettet sit tuu paksuks ku imet sen piliä,se voi ruutata sun suun täys sitä pissalientä joss on siämeniä


      • missy
        Vege kirjoitti:

        Lehmänmaidon juominenkin on lehmälle vahingollista, vaikka sitä ei tarvitsekaan tappaa.

        Lehmä joudutaan saattamaan raskaaksi ja sitten vasikka viedään siltä pois. Sitä paitsi maitoa tuottavat lehmät eivät ole pitkäikäisiä olentoja. Kyllä nekin suht. pian tapetaan.

        Maidon juominen ei ole edes välttämätöntä ihmiselle. Turhaa kärsimystä lehmille (ja ihmiselle) siitä vain seuraa.

        ...maidontuotanto johtaa loppujen lopuksi juuri lehmän kuolemaan. Maito- ja lihatuotanto toimivat käsi kädessä.


      • Eivittunyt

        Mistäköhän noita einsteineja riittää näille palstoille? No sepä se tais olla vitsi :333 onhan nää vegaanit vähän omalaatusia välillä mutta mitäpä sille voi


      • PaitsiJos
        Einstein kirjoitti:

        Eihän vegaanit juo maitoakaan, vaikka lehmää ei tarvitse sen takia tappaa. Mulle tuli lähinnä se sperman syöminen mieleen, kun ainahan sitä vähän nielee vaikka sylkiskin lopulliset mällit pois. Ja on kyllä taatusti eläinperäistä. Menee kyllä saivarteluks.
        Mitä ihmettä tarkoittaa so? Kumma kun vegaaneilla tai intohimoisilla eläinsuojelijoilla on usein paha tapa rakastaa sivistyssanoja, lyhenteitä ja mahdollisimman vaikeaa kieltä.

        "kun ainahan sitä vähän nielee vaikka sylkiskin lopulliset mällit pois. Ja on kyllä taatusti eläinperäistä."

        Paitsi jos on kreationisti. Niiden mielestähän ihminen ei ole missään tapauksessa eläin.


      • Anonyymi
        missy kirjoitti:

        ...maidontuotanto johtaa loppujen lopuksi juuri lehmän kuolemaan. Maito- ja lihatuotanto toimivat käsi kädessä.

        Maidontuotanto ei johda lehmän kuolemaan. Maidontuotanto antaa lehmälle elämän. Vain pelkkä elämä johtaa kaikilla kuolemaan.


    • ansku

      vai ei miehillä ole tofukikkeleitä..:) kyllä saatiin luokan kanssa hyvät naurut kun eksyimme lukemaan mielipiteesi..:)

    • mut

      mullon ainaki naavapallit sellasta salaojan kaivajan mallia,eli peräkkäin ovat

    • Vegaani-tyttö

      Kyllä vegaani voi ottaa suihin jos itse on sitä mieltä. Itsellä on ainakin tuo että eläimet tapetaan että voisimme niitä syödä, mutta kukaan ei kuole että voisi ottaa suihin.

      • KeittiöMesu

        Lehmä (Bos Taurus) ei kuole lypsettäessä.
        Näin ollen maitotuotteet ovat vegaanisia.


      • Anonyymi
        KeittiöMesu kirjoitti:

        Lehmä (Bos Taurus) ei kuole lypsettäessä.
        Näin ollen maitotuotteet ovat vegaanisia.

        Kai tiedät, että vegaani ei käytä.mitään eläinperäistä? Kuollut tai ei. Logiikallasi vegaani voisi syödä apinan aivoja, jotka tarjoillaan suoraan eläimen päästä tämän ollessa vielä elossa. Eli kunhan ei syö kuolleen apinan aivoja on se sitten mielestäsi vegaanista.
        Jepjep.


    • eläinkuntaa

      No kyllä vegaani voi ottaa suihinkin kunhan ei vaan niele.

    • Anonyymi

      ''Eat pussy, not animals'' kuten näin jossain graffitina.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe