Hei! Oon 2004 vuonna syntynyt tyttö, ja oisin ny vailla kesätöitä :) Jos kellään Kalajoen / Joensuun alueella asuvalla ois mitää pientäkään hommaa mistä vois saada vähä taskurahaa nii ilmotelkaas ihmeessä! Voisinko näin sanoo et oon melko vastuullinen. Hygieniapassiakin löytyy jos siihen on tarvetta!
Kesätöitä?! (Joensuu/Kalajoki)
5
254
Vastaukset
- VääräPaikka
Ensiksi: Olet armottoman myöhässä kesätöiden suhteen.
Toiseksi: 14.-vuotiaan on äärimmäisen vaikea yleensäkään saada mitää kesätöitä. Kysele naapureilta jotain koiran ulkoilutusta / siivousta
Kolmanneksi: Suomi24 palsta on todellakin väärä paikka kysellä töitä.- niinn
Omistanongelmia kirjoitti:
Kyllä 14 vuotiaana saa jo jos millaista kesätyöpaikkaa hankittua.
Laitapa esimerkkejä Kalajoelta tai Joensuusta.
Sielt en tiedä, mutta Hangossa esim. ruokakauppoihin tai muihin liikkeisiin pääsee aika helposti ja ravintolat ottavat myös. Luulisi että samanlaisiin paikkoihin sielläkin pääsee.
- Lel
Ite olin 14v jo leikkaas nurmikkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292148
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu251656Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti111238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701201Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121127- 88982
- 82852
- 17847
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691