Samaistuuko kukaan, onko siellä nykyään ihan omituista porukkaa töissä? Kahtena kertana on palvellut kaksi eri henkilö, ruskeatukkainen nuorempi ja vanhempi henkilö.. Vaikka kuinka olisikin hyvät pullat niin palvelua on tökeröä..
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kesällä liian vähän työntekijöitä ja yksi mies henkilö on todella töykeä niin asiakkaille kuin työkavereilleen.
Oli kamalaa kuunnella sitä kovaäänistä ripitystä jonossa.
Jäi huono maku ja sitä ei edes parantanut hyvä pulla ja kahvi. - Anonyymi
Tänään kävimme, mutta oli viimeinen kerta. Huono työilmapiiri, jonka huomasi työntekijöistä. Kahvila oli koristeltu jouluun ja taustalla soi joulumusiikki, mutta se oli vain teatteria. Kylmyyden ihan aisti.
Ja mikä pahinta, kassalla oltiin epärehellisiä. Otettiin enemmän hintaa muka vahingossa. Oli kurja kokemus, ohi ajan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 71571
- 47568
- 30556
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522