Mitäs sinkut

Tämä-selvä

Kesä alkaa olee jo pitkällä mutta olette yhä sinkkuja. Kaverit menee naimisiin kesällä ja sinkkua ei kutsuta koska noloa mennä yksin häihin.

11

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jykke

      Ei oo odotettavissakaan tuollasia kutsuja, kun kaverit on pariutuneet jo aikoja sitten ja viimesinkään ei oo menossa vihille, vaikka emäntäkin on talossa jatkuvasti... Eikä ees siskokaan, vaikka on pikkusenkin saanut sulhasen kaa ja asuvat yhdessä. Eikä velikään menossa, vaikka otti eukon syksyllä kämppäänsä ku ei oo ees kilhoissa sen kummemmin...
      Sinkkunahan tää kertojakin viel on, eikä ees kauheesti oo miettinyt et ottasko itte kesäkissan viel... Pitäs ensin talon ja tallin rempat saada tehtyy ku jäänyt töide takii tekemättä... Talos 124neliöö ja tallis saman verran...

    • Kiltti-ätmi

      Olin jo viime vuonna serkun häissä. Oli se noloa olla siellä.

    • Vai pikällä...alkuviivoilla vasta, ei edes lähtölaukausta ole kuulunut..

      • Mun lähipiiri ja sukulaiset on niin vanhoja jo, että korkeintaan hautajaisiin tulee kutsu.


    • Tässä on kuivuutta ylikuukauden ollut😩 kohta varmaan tulee autiomaata. Kun hiekkakin niin kuivaa että pöllyää kasvoihin.

    • OlenNero

      Olen ratkaissut ongelman sillä, ettei minulla ole myöskään kavereita. Ei ole ollut 25-vuoteen. Kaverittomana minun ei tarvitse vertailla omaa naisettomuuttaani muihin.

    • sitoutumaton

      Hulluuden huippu mennä naimisiin vieläpä kesällä

      ja elokuussa sormuxet kaniin

    • Mutha kerra häädettii häistä, ku olin liia yksi. Pappi tuli ja sano painu sinä täältä vittuun. Morsian vaan katteskeli muikeana, että hehheh siinäpähä kuuli, sulhane olku joku muuli, kaikilla lenti hyvä huuli, hiekkatiellä pölysi ja tuuli. Kukkia oli pientareet valtoimenaan, teitä vei kapakkaan ja isoon omenaan. Kuultavana mustarastas ja västäräkki, tässäpä tätä sitte oli vasta räppi.

    • amanda1111

      Ei minulle ole ongelma mennä mihinkään yksin. Saan juttuseuraa varatuistakin miehistä ja kiukkuisten naisten katseet saavat nauramaan. Ja ehei, en koske varattuihin, en muihinkaan.

    • Pari viikkoa ja alkaa taas päivä lyhenemään eli kesä alkaa olla nyt onnensa kukkuloilla. Eipä ole häitä tiedossa eikä kyllä ketään ole itseään mainostanut sillä mielellä että olisi ristiäisiä tulossa. Harmi kyllä, ristiäiset on mukavia.

      Kaveria olen tuossa muutaman päivän aikana yrittänyt tukea. Pistää emännän kanssa kamat jakoon ja lähtevät eri suuntiin. Toivottavasti ero sujuu sopuisasti ja ainakin ulospäin siltä näyttääkin.

      Pihatöitä pitäisi viikonloppuna jatkaa kun nyt sain tuota materiaalia hommattua rautakaupasta. Onneksi ei nyt ole emäntää koska olisi ollut riski että joutuisin palauttamaan pihalaatat ja vaihtamaan toisiin koska nykyiset eivät sovi kahvikuppien kanssa samaan värimailmaan.

    • Totuus-

      Ei minua ole koskaan kutsuttu juhliin. En menis edes eikä minulla ole sukulaisia jotka pitäisi yhteyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe