Olen itse kai tylsä. En käy baareissa, viihdyn kotona hyvin.
Missä tälläisiin naisiin voisi tutustua, kun kenenkään kotontakaan ei oikein voi mennä hakemaan.
Mistä "tylsä" nainen
46
862
Vastaukset
- olensellainen
En tiedä vaikka itse ole tylsä ja kotona viihtyvä.
Ei se ole tylsyyttä kirjanlukeminen tekee terävämmäksi
- olisikorikos
opintolainan käyttäminen vuokravakuuteen
olisikorikos kirjoitti:
opintolainan käyttäminen vuokravakuuteen
Ei ole, toimeentulon ehto on ensin käyttää opintolaina elämiseen ja opiskeluun jos on oikeutettu opiskelulainaan.
HUOMIO pidä tallessa TÄRKEIMMÄT kuitit ja laskut ensisijaiset, mitkä on kaupungin omalääkärillä käymiset laskut, sähkölaskun ja reseptit ja sekä vuokra ne otetaan huomioon toimeentulossa. Toimeentulotuki velvoittaa ottamaan opintolainan varsikin jos on oikeutettu siihen, se on ensisijaisena tulona lasketaan .Tärkeimmäit kuitit, laskut sekä reseptit ja muut tulot katsotaan huomioon kahdelta edelliseltä kuulta kun haetaan toimeentulotukea ja omaisuus pitää myydä jos on rahassa mittavaa.
Lue tarkemmin täältä.
http://www.kela.fi/toimeentulotuki-pikaopas
Harkinnalliset haetaan omasta sosiaalista jos on toimeentulotuen hyväksytty päätös.valtakunta kirjoitti:
Ei ole, toimeentulon ehto on ensin käyttää opintolaina elämiseen ja opiskeluun jos on oikeutettu opiskelulainaan.
HUOMIO pidä tallessa TÄRKEIMMÄT kuitit ja laskut ensisijaiset, mitkä on kaupungin omalääkärillä käymiset laskut, sähkölaskun ja reseptit ja sekä vuokra ne otetaan huomioon toimeentulossa. Toimeentulotuki velvoittaa ottamaan opintolainan varsikin jos on oikeutettu siihen, se on ensisijaisena tulona lasketaan .Tärkeimmäit kuitit, laskut sekä reseptit ja muut tulot katsotaan huomioon kahdelta edelliseltä kuulta kun haetaan toimeentulotukea ja omaisuus pitää myydä jos on rahassa mittavaa.
Lue tarkemmin täältä.
http://www.kela.fi/toimeentulotuki-pikaopas
Harkinnalliset haetaan omasta sosiaalista jos on toimeentulotuen hyväksytty päätös.Opiskeluun välttämättömät harkinnallisesti voi saada mutta niistä ei koskaan tiedä automaattisesti käytettävä opintolaina elämiseen raha ensisijaisesti.
- ainavääränlainen
Tylsät naiset haluavat impulsiivisen miehen, koska ovat itse tylsiä. Mutta impulsiiviset naiset haluavat myös impulsiivisen miehen, koska ovat sitä itsekin.
Mikä on tylsän naisen vastakohta? Terävä nainen?
Jos on päässyt tylsistymään, suosittelen molemmille sukupuolille tätä teroitussarjaa;
https://www.spyderco.com/catalog/details/204MF/Tri-Angle-Sharpmaker/77
Ja jos ihan tosi tosi tylsäksi on päässyt menemään, niin kannattaa hankkia samalla nämä ja työstää niillä pahimmat pyöreydet kyljestä pois ennen hienompien kivien käyttöä;
https://www.spyderco.com/catalog/details/204D/Tri-Angle-Stones-Diamond/79
Treffipalveluistahan sitä voi löytää toisen ihmisen. Osa on skeptisiä niitä kohtaan, mutta sitä varten ne on, että ihmiset löytää toisensa. Kunhan ensin on löytänyt itsensä.
- Pikku--myy
Valitettavasti se itsensä löytänyt ei useinkaan kaipaa enää kumppania 🤔
Itse tykkään vain omasta seurasta kun asiat on hyvin. - järkevyyttä
Pikku--myy kirjoitti:
Valitettavasti se itsensä löytänyt ei useinkaan kaipaa enää kumppania 🤔
Itse tykkään vain omasta seurasta kun asiat on hyvin.Näinhän se tuppaa olemaan. Kukaan ei halua kahjoa stalkkeria peräänsä mistään treffipalvelusta.
järkevyyttä kirjoitti:
Näinhän se tuppaa olemaan. Kukaan ei halua kahjoa stalkkeria peräänsä mistään treffipalvelusta.
No silloin jos ketään ei elämään halua, on tietenkin ilman.
Mutta itsensä löytänyt ei muita pelkää. Koska luottamus toisiin ihmisiin tulee omasta itsestään, mutta senhän te jo varmaan tiedättekin...- eritilannenaisella
Dissident kirjoitti:
Mutta itsensä löytänyt ei muita pelkää. Koska luottamus toisiin ihmisiin tulee omasta itsestään, mutta senhän te jo varmaan tiedättekin...Ei sillä ole pelon ja luottamuksen kanssa tekemistä, jos ei halua treffipalveluissa olla. Todennäköisyys on vain liian pieni löytää mitään, todennäköisyys saada ongelmia suuri. Miehenä et näe ko. ongelmia samalla tavalla, naiset myös yleisesti ottaen pärjäävät hyvin yksinkin.
- Pikku--myy
Dissident kirjoitti:
Mutta itsensä löytänyt ei muita pelkää. Koska luottamus toisiin ihmisiin tulee omasta itsestään, mutta senhän te jo varmaan tiedättekin...Tuo luottamus on ollut aina hukassa johtuen traumoistani 😐🙏
eritilannenaisella kirjoitti:
Ei sillä ole pelon ja luottamuksen kanssa tekemistä, jos ei halua treffipalveluissa olla. Todennäköisyys on vain liian pieni löytää mitään, todennäköisyys saada ongelmia suuri. Miehenä et näe ko. ongelmia samalla tavalla, naiset myös yleisesti ottaen pärjäävät hyvin yksinkin.
Tapasin juuri naisen, joka kunoaa tuon väitteen. Tinderistä hänet löysin ja toisinpäin.
Treffipalveluissa, niinkuin missätahaansa netissä toimivissa järjestelmissä on omat haasteensa, mutta siinä se onkin... miten sitä toista elämään haluaa.
Maailma on mikä on..sinä päätät minkälaisen elämän sinne itselles teet...ei kukaan muu.Pikku--myy kirjoitti:
Tuo luottamus on ollut aina hukassa johtuen traumoistani 😐🙏
No epäileväinen ihminen on hiukka luotaantyöntävä. Sitä kokee sellaisen tavatessaan, että pitää tuoda se kuu taivaalta.
Pöytä pitäisi putsata, että joku ihminen voi tulla siihen eteesi omana itsenään.- Pikku--myy
Kiitos vihjeestä, mutta en ole valmis siihen vaan yli suojelen itseäni.
Kaiken maailman suojaukset on käytössäni 😇 hah...meneekö jo liian pikälle😂 - muttaeiitselleni
Dissident kirjoitti:
Tapasin juuri naisen, joka kunoaa tuon väitteen. Tinderistä hänet löysin ja toisinpäin.
Treffipalveluissa, niinkuin missätahaansa netissä toimivissa järjestelmissä on omat haasteensa, mutta siinä se onkin... miten sitä toista elämään haluaa.
Maailma on mikä on..sinä päätät minkälaisen elämän sinne itselles teet...ei kukaan muu.Kaltaisellesi mukavalle miehelle voi tinder tmv olla hyvä tapa löytää nainen.
- flowersreally
Dissident kirjoitti:
Mutta itsensä löytänyt ei muita pelkää. Koska luottamus toisiin ihmisiin tulee omasta itsestään, mutta senhän te jo varmaan tiedättekin...”luottamus toisiin ihmisiin tulee omasta itsestään”
Ja epäluottamus toisista ihmisistä. Jokainen kantakoon oman vastuunsa. Pikku--myy kirjoitti:
Kiitos vihjeestä, mutta en ole valmis siihen vaan yli suojelen itseäni.
Kaiken maailman suojaukset on käytössäni 😇 hah...meneekö jo liian pikälle😂No vielä se varmuuskin löytyy. Se on siitä halusta muuttaa jotain ja saada itselleen jotain ihanaa elämään. Lottovoittokinhan edellyttää lottoamista.
Ajallaan kaikki...flowersreally kirjoitti:
”luottamus toisiin ihmisiin tulee omasta itsestään”
Ja epäluottamus toisista ihmisistä. Jokainen kantakoon oman vastuunsa.No ihmiset tekee virheitä. Oletko itse täydellinen? En minä ainakaan...
Jos vitsillä ilmaisen, niin puuttuu viat! Haha...muttaeiitselleni kirjoitti:
Kaltaisellesi mukavalle miehelle voi tinder tmv olla hyvä tapa löytää nainen.
Tinder on vaan yksi tapa tavata, siinä missä mikä muukin... ei muuta.
- Pikku--myy
Juu sitä nyt opettelen avautumaan maailmalle pikkuhiljaa.. hyvä tulee kun on sen aika
Just päätin etten lottoa vähään aikaan 😃
Luetko ajatuksenikin ihme mies , oletko.
Radalla kulkemisesta on aina vaaransa .
Mitä mahdat kuvalla viestiä? Pikku--myy kirjoitti:
Juu sitä nyt opettelen avautumaan maailmalle pikkuhiljaa.. hyvä tulee kun on sen aika
Just päätin etten lottoa vähään aikaan 😃
Luetko ajatuksenikin ihme mies , oletko.
Radalla kulkemisesta on aina vaaransa .
Mitä mahdat kuvalla viestiä?Joo. Sitä neuvokas keksii konstit vaikka mihin....
No varmaan olen käynyt aika samanlaista koulua läpi itsekin, siksi voi tuntua, että luen ajatuksiakin.
Tjaa, toi radalla hipsivä äijä? No se ja nikki kuvaa toisenlaista ajattelua, mitä yleensä. Keskitytään tallaamaan sitä omaa tietä ja omaa elämää. Se on oikeastaan tie toisten luo. Mulla se on toiminut ja eikun vaan paranee...- Pikku--myy
Dissident kirjoitti:
Joo. Sitä neuvokas keksii konstit vaikka mihin....
No varmaan olen käynyt aika samanlaista koulua läpi itsekin, siksi voi tuntua, että luen ajatuksiakin.
Tjaa, toi radalla hipsivä äijä? No se ja nikki kuvaa toisenlaista ajattelua, mitä yleensä. Keskitytään tallaamaan sitä omaa tietä ja omaa elämää. Se on oikeastaan tie toisten luo. Mulla se on toiminut ja eikun vaan paranee...Ok, se on hieno asia että voi kulkea omaa polkua rauhassa.
Taidetaan olla samalla aaltopituudella, kun asiat " mätsää yhteen".
Mukavaa päivänjatkoa! - flowersreally
Dissident kirjoitti:
No ihmiset tekee virheitä. Oletko itse täydellinen? En minä ainakaan...
Jos vitsillä ilmaisen, niin puuttuu viat! Haha...No jos sä tapaat usein epäluuloisia naisia, niin yhdistävä tekijä on...?
Pikku--myy kirjoitti:
Ok, se on hieno asia että voi kulkea omaa polkua rauhassa.
Taidetaan olla samalla aaltopituudella, kun asiat " mätsää yhteen".
Mukavaa päivänjatkoa!Maalaisjärkeä...
Samoin sinne hyvää päivänjatkoa.flowersreally kirjoitti:
No jos sä tapaat usein epäluuloisia naisia, niin yhdistävä tekijä on...?
No totta puhelet. Itse suostuin sellaisiakin tapaamaan... mutta ei se vaarallista ollut. Selvisin hengissä.
- koulutettu.turn.off
niin ne ns tylsät naiset on niitä naisia jotka on perhekeskeisiä ja hyviä vaimoja ja naisia ja jotka hoitaa kotia perhettänsä ja miestään eli ovat niitä hyviä kunnon naisia mutta heitä ei paljon ole ja yleensä varattuja ja jos on sinkkuna niin jokainen mies hänet haluaisi vaimokseen mutta ei tylsiä naisia on korkeastikoulutetut naiset ne on jännänaisia ja heitä voi tavata mistä vain esim tinderistä ja muista netin seuranhakusivuilta ravintoloista bileistä eli he eivät ole haluttua seuraa paitsi seksiseurana ja moni miettii onko he edes naisia ja ihmisii vaan ovat bile reikiä ja heille raha ja omaisuus on elämä mutta se täytyy sanoa että koulutettu nainen on jännä eikä vietä tylsää elämää
- Pikku--myy
Miten voi olla noin synkkä ihmiskuva ja kateus?
Itsellä taitaa olla paha olla 😐 - jänniä.on.paljon
Pikku--myy kirjoitti:
Miten voi olla noin synkkä ihmiskuva ja kateus?
Itsellä taitaa olla paha olla 😐no ehkä olen vähän kade miehille joilla hyvä ja kunnon vaimo ja nainen joilla aito kunnon rakkaus suhde tai avioliitto ja kunnon naiset ns tylsät naiset heitä arvostaa ja kunnioittaa eli vievät sydämmen mutta jännä jennat saa inhon aikaan toimillaan phyi
- Pikku--myy
Minä näen jokaisen ihmissuhteen tärkeänä elämänoppina.
Meidät on luotu toisia varten oppimaan elämää jokaiselle jotain.
Yksinäisyyskin on elämänoppina, negatiivisuus on aika yleistä elämässä.
Suurin osa ihmiskunnasta elää negatiivisuudessa.
Sen kun ymmärtää , niin valo voi päästä sisään🌞 - älä.ole.julma
Pikku--myy kirjoitti:
Minä näen jokaisen ihmissuhteen tärkeänä elämänoppina.
Meidät on luotu toisia varten oppimaan elämää jokaiselle jotain.
Yksinäisyyskin on elämänoppina, negatiivisuus on aika yleistä elämässä.
Suurin osa ihmiskunnasta elää negatiivisuudessa.
Sen kun ymmärtää , niin valo voi päästä sisään🌞vai täytyisi jännäjennoja kunnioittaa ja jopa huolia jännä naisekseen no sen opin jätän väliin jo on jutut sinulla pikku-myy niin miksi mies ei saa ottaa hyvää ja kunnon naista/vaimoa itselleen ja olla onnellinen ja rakastettu miksi olet miehille pahansuopa joka toivoo pahaa miehille ja ottaisivat koulutetun jännän itselleen mitä pahaa miehet on sinulle tehnyt
- Pikku--myy
Anteeksi jos loukkaan sinua sanoillani, ehkä ymmärryksesi ei yllä samalle tasolle.
Miehet ovat murhanneet minut todella pahasti useampi.
En kuitenkaan tunne katkeruutta, vihaa.
Päin vastoin olen oppinut elämää ja kasvanut henkisesti enemmän kuin moni muu. - jännä.jännälle
Pikku--myy kirjoitti:
Anteeksi jos loukkaan sinua sanoillani, ehkä ymmärryksesi ei yllä samalle tasolle.
Miehet ovat murhanneet minut todella pahasti useampi.
En kuitenkaan tunne katkeruutta, vihaa.
Päin vastoin olen oppinut elämää ja kasvanut henkisesti enemmän kuin moni muu.no joo en ymmärrä lainkaan jännäjennoja mutta taidat olla koulutettu jännä ja puolustat ja ymmärrät jännäjennoja no se on sinun elämäsi mutta miksi ivaat kunnon naisia ja inhoot hyviä kunnon vaimoja mutta toivon sinullekkin lisää jännämiehiä eli toivottavasti löydät useita korkeastikoulutettuja jännämiehiä ja opit lisää mitä sitten opitkaan ja unohtui toivon varakkaita jännämiehiä
- Pikku--myy
älä.ole.julma kirjoitti:
vai täytyisi jännäjennoja kunnioittaa ja jopa huolia jännä naisekseen no sen opin jätän väliin jo on jutut sinulla pikku-myy niin miksi mies ei saa ottaa hyvää ja kunnon naista/vaimoa itselleen ja olla onnellinen ja rakastettu miksi olet miehille pahansuopa joka toivoo pahaa miehille ja ottaisivat koulutetun jännän itselleen mitä pahaa miehet on sinulle tehnyt
En ole missään mielessä kieltänyt ketään ottamassa sellaista ihmistä elämäänsä kuin mainitset.
Jokainen haluaa rakkautta ja hyvää kohtelua. Polut toisten kohdalla ei mene niin kuin sadussa..
Meillä on myös karmavelkaa joka täytyy sovittaa. - jännä.on.jännä
Pikku--myy kirjoitti:
En ole missään mielessä kieltänyt ketään ottamassa sellaista ihmistä elämäänsä kuin mainitset.
Jokainen haluaa rakkautta ja hyvää kohtelua. Polut toisten kohdalla ei mene niin kuin sadussa..
Meillä on myös karmavelkaa joka täytyy sovittaa.jännät ei tuo mitään hyvää eikä heidän kanssaan mene kuin saduissa niin koulutettujen jännien kanssa pilaa elämänsä mutta toinen jännä ymmärtää toista jännää ja tekevät yhdessä jänniä asioita
- Pikku--myy
Sinähän olet päästäsi sekaisin ja vääristely asioita mielesi mukaan. En enää keskustele sun kaa..😐
- olet.jännä
Pikku--myy kirjoitti:
Sinähän olet päästäsi sekaisin ja vääristely asioita mielesi mukaan. En enää keskustele sun kaa..😐
mutta kuitenkin kaikkea hyvää sinulle
- tylsänainen
Ei oikein taida olla muita keinoja kuin se, että olisi samassa työpaikassa tai sattumalta sama harrastus. Monet tylsät naiset eivät etsi ketään, joten treffipalveluista tuskin löytyy.
- ostajatkin.jänniä
totta puhut ei ne treffipalveluissa ole myymässä itseään mutta jännät myy
- Tavallinen-tapaus
Sellaisia kotona viihtyviä naisia ei ole. Naiset tahtoo juhlia viinamiesten kanssa ja siksi käyvät niitten kanssa bailaamassa. Tylsä mies viihtyy kotona ja käy kalassa viikonloppuisin eikä naiset halua sellaista tylsää elämää viettää että istuu veneessä ja odottaa että kala syö. Naiset tahtoo jännän elämän ja käyvät siksi juopottelemassa.
- Kalaonnea
Hei minä tykkään istua veneessä miehen kanssa kalassa 😀👍💞
- Totuus-
Tylsät naiset ei vastaa miehille koska tylsä nainen haluaa top 10 miehen.
- Tavallinen-tapaus
On tylsää olla tavismies joka ei kelpaa tavisnaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453046- 502482
- 1072461
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382141Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2421731- 1001688
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4491644Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91594Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141532R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201349