Luotatteko naisiin?

NordicNoir

Jos olet mies tilanteessa, että katsot itsellesi uutta kumppania, millä mielin katsot, oletko luottavainen?

Varsinkin kun seuraa naisten käytöstä ja touhuja ulkomaailmassa ja palstallakin, vaikuttaa siltä, että hyvin suuri osa naisista on narsisteja, tai jotenkin muuten huonolla tavalla outoja. En haluaisi sellaista perheeseeni lasteni kanssa olemaan, enkä haluaisi myöskään perhettä sellaisen kanssa perustaa.

Enkä nyt puhu tietenkään pelkästään mistään "jännistä", vaan näistä "kilteistä ja kunnollista".
Uutisissakin kun on harvase päivä kammottavuuksia, ja niistäkin vain pieni osa tulee julkisuuteen.

18

375

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkasamapatuo

En pelkää mitään kammottavuuksia mutta en myöskään luota siihen että juuri kukaan nainen olisi riittävän pitkäjänteinen parisuhteeseen. Jossain vaiheessa naisen into väistämättä lopahtaa koska kiinnostuskin perustuu yleensä epäolennaisuuksiin. Huterien perustusten varaan on ikävä rakentaa mitään ja juuri sellaisilta tuntuvat naisten ajatukset. Satunnaisia mielenkiinnonkohteita, hetkellisiä innostuksia, juurettomuutta, pinnallisuutta, onnen onkimista ja surujen välttelyä. Huomattavasti syvemmälle pitäisi päästä ennen kuin löytyisi se kova pohja johon voisi jotain ankkuroida.

• Urpo-
    • Luottonainen

Kyllä totta maar luotan. Mitä muutakaan voi, Paljon asioita jotka on itse tehtävä, mutta sopu sijaa antaa.

• lähes.kaikki.sen.pettää

Harvaan kannattaa luottaa.

• joo.ei.pysty.luottamaan

Yhteenkään naiseen ei pysty luottamaan, tai jos haluaa välttämättä jännää elämäänsä suosittelen pelaamaan venäläistä rulettia. Siinä on 1/6 -suhteella mahdollisuus saada tyhjä arpa, naisten kanssa se suhdeluku on 6/6. Suomalainen nainen, tuo helvetin hyväkäs, naitattaa itsensä paksuksi, jättää ja maksattaa sen kersansa eli YH-projektinsa sillä joka on niin tyhmä että sen kelkkaan lähtee. Tuon ruletin voittaja ja häviäjä on tiedossa ennen kuin kuulaa on edes laitettu liikkeelle.

Ja jos on niin saatanan tyhmä vielä että erehtyy naimisiin suomalaisen hyväkkään kanssa, niin voittojen / saaliin jakovaiheessa saa mies olla kiitollinen jos hyväkäs suuressa armossaan antaa miehen pitää edes kalsarinsa jalassa, ahneimmat haaskat vievät nekin. Ihan vain vittumaisuuttaan.

• hohhoijaa
        joo.ei.pysty.luottamaan kirjoitti:

Yhteenkään naiseen ei pysty luottamaan, tai jos haluaa välttämättä jännää elämäänsä suosittelen pelaamaan venäläistä rulettia. Siinä on 1/6 -suhteella mahdollisuus saada tyhjä arpa, naisten kanssa se suhdeluku on 6/6. Suomalainen nainen, tuo helvetin hyväkäs, naitattaa itsensä paksuksi, jättää ja maksattaa sen kersansa eli YH-projektinsa sillä joka on niin tyhmä että sen kelkkaan lähtee. Tuon ruletin voittaja ja häviäjä on tiedossa ennen kuin kuulaa on edes laitettu liikkeelle.

Ja jos on niin saatanan tyhmä vielä että erehtyy naimisiin suomalaisen hyväkkään kanssa, niin voittojen / saaliin jakovaiheessa saa mies olla kiitollinen jos hyväkäs suuressa armossaan antaa miehen pitää edes kalsarinsa jalassa, ahneimmat haaskat vievät nekin. Ihan vain vittumaisuuttaan.

Et oo vissiin lakikirjaa lueskellut.
        Avioerossa kummankin omaisuus lasketaan yhteen, ja se yhteen laskettu summa jaetaan puoliksi molemmille. On melko omituinen avioliitto, jos parin ainut omaisuus on miehen kalsarit. Nainen ei siinä tapauksessa omista edes yhtäkään vaatekappaletta. Silloin tietysti nuo kalsarit joudutaan halkaisemaan puoliksi kummallekin.

• Ikisinkkunainen

Mies voi aina elää sinkkuna jos ei luota. Niin minäkin teen. En luota miehiin koska ovat pettäviä narsistisia jännämiehiä.

• pitkätukka-68

Joskus saa sitä saa mitä tilaa, mut jos lähtökohtana on et toinen on mulkku, niin sitähän on silloin tilannut. Sait tilaamasi.

Itse olen sinisilmäinen. Usein petyn, mut joskus löytyy helmi.
        Kannattaa uskaltaa.

• mies_vailla_menneisyyttä

En koskaan, en milloinkaan luota naisiin.

• Pillujen--asiantuntija

Naiset luottaa komeisiin miehiin aina. Naiset ajattelee ettei komea mies petä koskaan.

• Pilluni-asiantuntija

Miehet ajattelee ettei kaunis nainen petä koskaan. Siksi mies haluaa kauniin naisen.

• Kaisanoasaa

Naisiin ei kannata luottaa.

• Ikisinkkunainen

Kuitenkin miehet haluaa parisuhteen.

• faktat.kohdalleen
        Ikisinkkunainen kirjoitti:

Kuitenkin miehet haluaa parisuhteen.

Miehet EI tarvitse parisuhteita, miehet TARVITSEE vakituista pillua aina kun sattuu panettamaan. Eli aika usein.

• äöpå
        faktat.kohdalleen kirjoitti:

Miehet EI tarvitse parisuhteita, miehet TARVITSEE vakituista pillua aina kun sattuu panettamaan. Eli aika usein.

Seksikauppaan sitten vaan ostamaan itselleen vakituinen-, ihka oma pillu. Voi niitä netistäkin tilata.

• Jos ihan vaan otsikkoon vastaan niin vastaus on kyllä. Sen verran haluan tarkentaa että naisen luottaminen ei ole naisen "roolista" kiinni. Kyllä minä luotan naisiin/naiseen kumppanina ihan siinä missä naisia työkavereina, harrastekavereina, koulukavereina tai ystävinä jne. Vaikea minun on nähdä tuota kumppanuutta täysin erillisenä saarekkeena. Toki on selvää että näillä on eri painoarvoja mutta vaikea kuvitella naista johon en olisi luottanut ystävänä muodostuisi minulle kumppania johon pystyisin luottamaan.
      Kyllähän nämä asiat tietysti pätevät yhtälaisesti miehiinkin; ja kyllä, myös parisuhdemielessä. Itse en ole miehistä elämänkumppanina kiinnostunut, mutta silloin kun elämän tiimalasissa ole huomattavasti enemmän hiekkaa siellä yläosissa niin pari miestä on lähestynyt siinä mielessä että josko minusta saisi itselleen hyvän emännän tai isännän. Siinä piti sitten luottaa että miehet ymmärsivät kommentista "ihailen kyllä sinun erinomaista miesmakuasi, mutta epäilen että homotutkasi ei ole oikein vireessä koska olen etsimässä naispuolista emäntää", että nyt yritetään nostaa lohta perunapellosta. Kohteliaasti pahoittelivat väärinkäsitystä ja jatkoivat matkaa.
      Eli sitä kun on syntynyt ennen someaikaa niin kyllä oletus on että syytön kunnes toisin todistetaan.

Kyllä minä treffaillessa olen ollut aika luottavainen. Joko nainen antaa pakit tai sitten minä jotenkin tulkitsen asioita väärin ja möhlään koko jutun. 100% ero/ei jatkoon tuloksella voin rinta rottingilla tai muilla parruilla todeta että oikeassa olin.
      Vaikka pyrinkin ihmiset kohtaamaan yksilöinä on rehellisesti todettava että jos treffien jälkeen nainen katoaa ilman kommentointia tai jättää minut roikkumaan ja epätietoisuuteen niin kyllä valitettavasti menee kaikki korvien välissä helposti moodiin "kaikki naiset" ovat epäluotettavia. Pitää sitten vain pyrkiä muistamaan niitä monia pakkeja joissa on rehellisesti todettu että ei jatkoon. Tällaiset rehelliset kommentit, vaikka ne pahalta hetken tuntuvatkin, niin jotenkin lisäävät luottamusta. Myös suoranaiset valheet ja tekosyyt nakertavat kyllä luottamusta.

• pitkätukka-68

Musta silloin on paha asennevamma, jos on mieltä et kaikki naiset/miehet ovat paskoja. Silloin kannattaa tarkkailla itseä.
        Toki useat ihmiset ovat paskoja, mutta jos kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat, niin vikaa on peilissä.

• juygbn
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Musta silloin on paha asennevamma, jos on mieltä et kaikki naiset/miehet ovat paskoja. Silloin kannattaa tarkkailla itseä.
        Toki useat ihmiset ovat paskoja, mutta jos kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat, niin vikaa on peilissä.

Juuri noin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3496
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2737
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16