Palstatapaaminen vakkareiden kesken?

Olisiko edes teoreettista mahdollisuutta järjestää joskus vaikka jonnekin julkiselle paikalle joku palstatapaaminen vakkareiden kesken: MiesJokaTietääMitäHaluaa, Dissident; Harmaaritari, Ladyzorro, Elisakettu, DarkFear, A.Palstamäki (jos on vielä maisemissa), sitten näitä rekisteröimättömiä Nainen39vee, hienoahienoa, EdesUnissa, jos he joskus malttaisivat rekisteröityä.

113

1456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OtanySelvääTästäSitte

      Ei ihmiset uskalla, varmaankaan sen takia koska sitten ihmiset pelkäisivät niitä kirjoituksia että minkä näköinen on ja minkälainen ihmisenä on livenä. Tää on vähän niinku vaikee selittää. Ja voi olla sellasia juttujakin että kaikki mitä täällä on kerrottu ei olekaan totta.

    • Pari seikkaa:

      - Julkinen paikka ei välttämättä ole aina se paras seikka miitille. Sen lisäksi että olet julkinen tapaamillesi, olet julkinen myös sivustaseuraaville.

      - Isommalla porukalla tapaamiselle pitää olla aika välinpitämätön oman identiteetin suhteen. Pystyykö luottamusta osoittamaan vaikka kymmenelle henkilölle vai haluaako rajata henkilöitä sisään/ulos omien tuntemustensa kautta?

      - Tälläisessä miitissä pitää olla aina vähintäin yksi vastuuhenkilö, joka vastaa kokoontujien osallisuudesta ja vastaanottaa tiedot henkilöistä -> varmistetaan siis, ettei paikalle jymähdä kuokkimaan bussilastillinen penetreitors motorsin jäseniä :)

      Itse olen huomannut, että miitit ei aina saa kovinkaan suurta suosiota. Kaikkia ei vain kiinnosta, tai sitten epäluuloisuus tai viitseliäisyys jne.

      Itselläni on toiminut tuo pienempien porukoitten osallistussuma. Isommista karsiutuu jo siksi väkeä pois, kun kertakaikkiaan on mahdotonta saada aikataulua sellaiseksi, että se kovinkaan monelle sopisi. Silleen se useimmiten lässähtää.

      Ja lopuksi, moni haluaa jättää paltsamiitit palstalle.

      Sun idea on ihan ookoo ja ymmärrän tietyn innokkuudenkin tuossa. Se voi olla ihan hauskaa ja avartavaakin.

      Itse en tiedä osallistunko enää miitteihin. En ole puolesta enkä vastaan.

      • Buahahaha

        Niin, ja sinun kannaltasi olisi kai hankalampi juttu kun olet myös NuuskaMuikkunen ja viisi-kuusi muuta nikkiä, joiden kanssa komppailet aina itseäsi kun joku tykittää arvostellen.
        Vaikea siinä on muistaa kenenä sitä tulikaan sisään kun livenä esiintyy


      • Buahahaha kirjoitti:

        Niin, ja sinun kannaltasi olisi kai hankalampi juttu kun olet myös NuuskaMuikkunen ja viisi-kuusi muuta nikkiä, joiden kanssa komppailet aina itseäsi kun joku tykittää arvostellen.
        Vaikea siinä on muistaa kenenä sitä tulikaan sisään kun livenä esiintyy

        Minun kannaltani ei läheskään niin hankala juttu kuin niiden "joidenkin muiden" kohdalta. :-D


      • Hjikg
        Buahahaha kirjoitti:

        Niin, ja sinun kannaltasi olisi kai hankalampi juttu kun olet myös NuuskaMuikkunen ja viisi-kuusi muuta nikkiä, joiden kanssa komppailet aina itseäsi kun joku tykittää arvostellen.
        Vaikea siinä on muistaa kenenä sitä tulikaan sisään kun livenä esiintyy

        Sama juttu mies_86:n kanssa. Hänellä sitä vasta onkin hahmoja palstalla.


      • Ok. Mietin näitä kysymyksiä.


      • "Pystyykö luottamusta osoittamaan vaikka kymmenelle henkilölle vai haluaako rajata henkilöitä sisään/ulos omien tuntemustensa kautta?"

        No nyt vaan työn alle - kyllä te kaikki 10 voitte mun kirjoituksia lukea, jos teillä vaan on aikaa.
        Tosin kaikki mainitsemani nimimerkit eivät ole mulle vastailleet, vaikka olen itse kirjoittanut. En tiedä, onko sitten arvomaailmassa liikaa erilaisuutta. Tällä palstalla on näitä persujen kannattajia. Itse olen puhunut, että persut eivät ätmien oikeuksia aja. Oliko tämä sitten minulta virhe.


      • "Itselläni on toiminut tuo pienempien porukoitten osallistussuma. "

        Oletko löytänyt ystäviä joistakin palstan vakkareista?


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        "Pystyykö luottamusta osoittamaan vaikka kymmenelle henkilölle vai haluaako rajata henkilöitä sisään/ulos omien tuntemustensa kautta?"

        No nyt vaan työn alle - kyllä te kaikki 10 voitte mun kirjoituksia lukea, jos teillä vaan on aikaa.
        Tosin kaikki mainitsemani nimimerkit eivät ole mulle vastailleet, vaikka olen itse kirjoittanut. En tiedä, onko sitten arvomaailmassa liikaa erilaisuutta. Tällä palstalla on näitä persujen kannattajia. Itse olen puhunut, että persut eivät ätmien oikeuksia aja. Oliko tämä sitten minulta virhe.

        Kokoonkutsujanakin olisit tietysti avainasemassa sen luottamuksen suhteen. Mut ei se luottamuskaan riitä, jos into puuttuu. Poliittinen tai muu -suuntaus ei yleensä merkitse niin paljon keskusteluryhmän ulkouolella. Yleensä kaiken erilaisuuden voittaa uteliaisuus, jos sitä on tarpeeksi. Itse miettisin, olisiko mulla tarpeeksi uteliaisuutta - tavata ketään. Toisaalta olen niin väsynyt noihin miittiyrityksiin, etten tiedä onko ne sitten niin mielekkäitä. (Tosin johonkuhun tutustuttuaan, uudelleentapaaminen ei ole enää mikään miitti. Se on aivan eri juttu, joka ei tähän liity millään lailla).

        Mutta ajatellaan muita osallistujia. Haluat kutsua elisaketun, ja joku muu jättää tulematta juuri siksi, koskei halua missään tapauksessa osallistua, koska ek osallistuu. Kaikki tulisivat tietysti siksi, jos DarkFear osallistuu, mutta taas ei halua tulla tunnetuksi jollekin toiselle. Jne.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        "Itselläni on toiminut tuo pienempien porukoitten osallistussuma. "

        Oletko löytänyt ystäviä joistakin palstan vakkareista?

        Kyllä. Kaikki joiden kanssa olen ollut tekemisissä edes jossain määrin, ovat luottamukseni/luottamuksensa arvoisia. Myös ne, jotka eivät ole tietoisia identiteetistäni.

        Tapaamiselle mulle on kuitenkin ollut aika kovat kriteerit.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kyllä. Kaikki joiden kanssa olen ollut tekemisissä edes jossain määrin, ovat luottamukseni/luottamuksensa arvoisia. Myös ne, jotka eivät ole tietoisia identiteetistäni.

        Tapaamiselle mulle on kuitenkin ollut aika kovat kriteerit.

        Huomaan että susta on tullut trolli. Miksi?


      • Ananias kirjoitti:

        Huomaan että susta on tullut trolli. Miksi?

        Itse olet trolli. Miksi sinusta tuli sellainen? Omasta halusta, painostuksesta vai ihan vahingossa?


      • elisakettu kirjoitti:

        Itse olet trolli. Miksi sinusta tuli sellainen? Omasta halusta, painostuksesta vai ihan vahingossa?

        En minä ole trolli, enkä toivo että sinäkään olet.

        En vain voi vetää muutakaan johtopäätöstä kuin että sinä trollaat.


      • Ananias kirjoitti:

        En minä ole trolli, enkä toivo että sinäkään olet.

        En vain voi vetää muutakaan johtopäätöstä kuin että sinä trollaat.

        Et jättänyt muuta mahdollisuutta kuin vastata samalla mitalla, koska jätit noinkin oleellisen nimityksen perustelematta.

        Mistä moinen johtopäätös?


      • elisakettu kirjoitti:

        Et jättänyt muuta mahdollisuutta kuin vastata samalla mitalla, koska jätit noinkin oleellisen nimityksen perustelematta.

        Mistä moinen johtopäätös?

        Tänä yönä ei päästä asian sisään, tulin juuri ravaintolasta enkä ole terävimmilläni.

        Haluaisin keskustella aiheesta toisella kertaa, ja toivoisin että ymmmärrät että minä kirjoittelen osin vilpittömästi.


      • Ananias kirjoitti:

        Tänä yönä ei päästä asian sisään, tulin juuri ravaintolasta enkä ole terävimmilläni.

        Haluaisin keskustella aiheesta toisella kertaa, ja toivoisin että ymmmärrät että minä kirjoittelen osin vilpittömästi.

        En tiedä mitä osaa tuosta pitäisi ymmmmärtää että olet osin vilpitön. Eihän se mun ongelma ole, että ryyppäät itsesi epärehelliseksi.

        No ehkä se (joskus) selviää. Tai sitten ei. Riippuen miten tällä kertaa luikertelet (tästäkin) tilanteesta.


      • elisakettu kirjoitti:

        En tiedä mitä osaa tuosta pitäisi ymmmmärtää että olet osin vilpitön. Eihän se mun ongelma ole, että ryyppäät itsesi epärehelliseksi.

        No ehkä se (joskus) selviää. Tai sitten ei. Riippuen miten tällä kertaa luikertelet (tästäkin) tilanteesta.

        En tarkoittanut että juon itseni epärehelliseksi..

        Olen vilpitön, mutta provosoin joskus. Sitä tarkoitin.


      • Ananias kirjoitti:

        En tarkoittanut että juon itseni epärehelliseksi..

        Olen vilpitön, mutta provosoin joskus. Sitä tarkoitin.

        Juuh, huomattu on. Ilmeisesti haluat kynsäistä (minustakin) esiin puolia, jotka tulevat vain raapimalla paremmin esille?


      • elisakettu kirjoitti:

        Juuh, huomattu on. Ilmeisesti haluat kynsäistä (minustakin) esiin puolia, jotka tulevat vain raapimalla paremmin esille?

        Rehellisesti sanoen, en toivonut että ajautuisimme eri puolille.

        En ole mitenkään eriyisesti toivonut että välillämme olisi vastakkain asettelua


      • Ananias kirjoitti:

        Rehellisesti sanoen, en toivonut että ajautuisimme eri puolille.

        En ole mitenkään eriyisesti toivonut että välillämme olisi vastakkain asettelua

        En ole niin olettanutkaan.

        Mutta jos alat munapääksi muita kirjoittajia tai minua kohtaan, niin saat luvan kuulla myös kunniasi. Sama koskee ketä hyvänsä muuta palstakirjoittajaa. En hyväksy epäoikeudenmukaista kohtelua keneltäkään.

        Jos sinulla on vilpittömät aikeet korjata tilanne, korjaa se. Mulla ei ole mitään syytä kurmuuttaa enää sitten ketään. Deal?


      • elisakettu kirjoitti:

        En ole niin olettanutkaan.

        Mutta jos alat munapääksi muita kirjoittajia tai minua kohtaan, niin saat luvan kuulla myös kunniasi. Sama koskee ketä hyvänsä muuta palstakirjoittajaa. En hyväksy epäoikeudenmukaista kohtelua keneltäkään.

        Jos sinulla on vilpittömät aikeet korjata tilanne, korjaa se. Mulla ei ole mitään syytä kurmuuttaa enää sitten ketään. Deal?

        Kuulen mieluummin kunniani kun teen tässä humalassa mitään linjauksia.

        3,5 tuntia siihen kun taksi tulle haakemaan minua lentokentälle, voidaan lätistä niitä näitä.

        En ole munapää, toivon ettet sinäkään.


      • Ananias kirjoitti:

        Kuulen mieluummin kunniani kun teen tässä humalassa mitään linjauksia.

        3,5 tuntia siihen kun taksi tulle haakemaan minua lentokentälle, voidaan lätistä niitä näitä.

        En ole munapää, toivon ettet sinäkään.

        Jos et ole munapää, olet sitten trolli. Saat valita termin ihan rauhassa.

        Provosintisi nimittäin osoittaa tämän seikan.

        Minä taas en niinkään provosoi, mutta tulen kettuilemaan niin kauan kunnes pyydät anteeksi pönttikseltä. Tehköön se minusta munapään, mutta en voi sietää että kohtelet toisia palstakirjoittajia kuin piloille menneitä rukkasia.


      • elisakettu kirjoitti:

        Jos et ole munapää, olet sitten trolli. Saat valita termin ihan rauhassa.

        Provosintisi nimittäin osoittaa tämän seikan.

        Minä taas en niinkään provosoi, mutta tulen kettuilemaan niin kauan kunnes pyydät anteeksi pönttikseltä. Tehköön se minusta munapään, mutta en voi sietää että kohtelet toisia palstakirjoittajia kuin piloille menneitä rukkasia.

        Palaveri on päättynyt, tarvin oman uneni.

        En pyydä keneltäkään anteeki tänä yönä, enkä eh tostste


      • Ananias kirjoitti:

        Palaveri on päättynyt, tarvin oman uneni.

        En pyydä keneltäkään anteeki tänä yönä, enkä eh tostste

        Selvä, kirjanpito lienee tehnyt omat muistinpanonsa.

        Nuku kännisen rauhatonta unta. Toivottavasti et myöhästy lennolta.


      • huolestunut_naapuri
        Ananias kirjoitti:

        Palaveri on päättynyt, tarvin oman uneni.

        En pyydä keneltäkään anteeki tänä yönä, enkä eh tostste

        Spede Palstamäki sammahti vessan lattialle :(


      • Maija-auto

      • EdesUnissa
        elisakettu kirjoitti:

        Kokoonkutsujanakin olisit tietysti avainasemassa sen luottamuksen suhteen. Mut ei se luottamuskaan riitä, jos into puuttuu. Poliittinen tai muu -suuntaus ei yleensä merkitse niin paljon keskusteluryhmän ulkouolella. Yleensä kaiken erilaisuuden voittaa uteliaisuus, jos sitä on tarpeeksi. Itse miettisin, olisiko mulla tarpeeksi uteliaisuutta - tavata ketään. Toisaalta olen niin väsynyt noihin miittiyrityksiin, etten tiedä onko ne sitten niin mielekkäitä. (Tosin johonkuhun tutustuttuaan, uudelleentapaaminen ei ole enää mikään miitti. Se on aivan eri juttu, joka ei tähän liity millään lailla).

        Mutta ajatellaan muita osallistujia. Haluat kutsua elisaketun, ja joku muu jättää tulematta juuri siksi, koskei halua missään tapauksessa osallistua, koska ek osallistuu. Kaikki tulisivat tietysti siksi, jos DarkFear osallistuu, mutta taas ei halua tulla tunnetuksi jollekin toiselle. Jne.

        Minkä Elisa uskot olevan syynä tuohon väittämääsi ettei joku henkilö halua tulla tunnetuksi juuri jollekin tietylle henkilölle ?
        Minusta tuo on hyvin mielenkiintoinen ajatus, jonka taustaa en osaisi kuvitella. Voiko palstahahmoa pelätä tai ujostella ?


      • Narttu_
        EdesUnissa kirjoitti:

        Minkä Elisa uskot olevan syynä tuohon väittämääsi ettei joku henkilö halua tulla tunnetuksi juuri jollekin tietylle henkilölle ?
        Minusta tuo on hyvin mielenkiintoinen ajatus, jonka taustaa en osaisi kuvitella. Voiko palstahahmoa pelätä tai ujostella ?

        Ehkä miehillä ei samanlaisia ennakkoaavistuksia olekaan, kuin naisilla.
        En haluaisi tavata väkivaltaisia hulluja livenä.


      • Narttu_ kirjoitti:

        Ehkä miehillä ei samanlaisia ennakkoaavistuksia olekaan, kuin naisilla.
        En haluaisi tavata väkivaltaisia hulluja livenä.

        Onko näistä kutsumistani nimimerkeistä joku sitten väkivaltainen?


      • Allekirjoittanut_
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Onko näistä kutsumistani nimimerkeistä joku sitten väkivaltainen?

        Uskotko tosissasi, että jokainen täällä kirjoittaa yhdellä ainoalla nimimerkillä?


      • Allekirjoittanut_ kirjoitti:

        Uskotko tosissasi, että jokainen täällä kirjoittaa yhdellä ainoalla nimimerkillä?

        Puhuin nyt väkivallasta enkä siitä kuinka monella nimimerkillä kukin kirjoittaa.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Onko näistä kutsumistani nimimerkeistä joku sitten väkivaltainen?

        Mä en ole väkivaltainen, enemmänkin maailmanhalaaja, mutta ujohko sellainen. ☺️


      • LadyZorro kirjoitti:

        Mä en ole väkivaltainen, enemmänkin maailmanhalaaja, mutta ujohko sellainen. ☺️

        Taino en syöksy suinpäin mihinkään. Tuttujen kanssa on helppoa olla rento ja ujostelematta, vieraat aina vaatii hiukan tarkkailua ja sulattelua.☺️

        Ja kyllä joku henkilökemiakin on aika oleellinen asia..


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Minkä Elisa uskot olevan syynä tuohon väittämääsi ettei joku henkilö halua tulla tunnetuksi juuri jollekin tietylle henkilölle ?
        Minusta tuo on hyvin mielenkiintoinen ajatus, jonka taustaa en osaisi kuvitella. Voiko palstahahmoa pelätä tai ujostella ?

        Palstahahmoa, -henkilöä voi hyvinkin pelätä tai ujostella. esimerkkejä:

        Ujostelu nyt voi liittyä vaikka siihen, että haluaa säilyttää palstakirjoittajan kuvansa, eikä todellista ulkoista, sosiaalista minää. Uskomattoman monet ovat oikeasti arempia ja ujoimpia irl kuin keskustelupalstoilla. Henkilö x uskoo voivansa ehkä nippanappa tutustua henkilöön b, mutta a ja c ovat jo liian suuri pala.

        Pelko voi liittyä toisinaan siihen, ettei halua tulla tunnetuksi tietylle henkilölle. Ne ovat henkilökohtaisia syitä. Itselläni on yksi palstakirjoittaja, johon en haluaisi törmätä. Enkä nyt väitä, että tuossa todella.vaikeeta listassa sellaista olisi, tai edes sinkkupalstallakaan. Juttu on vain näet niin, että tietynlaisen informaation antanutta henkilöä yritän vältellä varmuuden vuoksi.

        Tunnistettavuuden pelko voi liittyä myös yksinkertaisesti siihen, ettei halua tulla tunnetuksi koska on esimerkiksi jollain lailla julkisuuden henkilö, kyse on työpaikasta tai muuten maineesta. Vaikka kirjoittaja ei olisi kovin pahasti möhlinyt keskustelupalstoilla, maine ei silti varmasti imartele cv:ssä suomi24-kirjoittajana.


      • elisakettu kirjoitti:

        Palstahahmoa, -henkilöä voi hyvinkin pelätä tai ujostella. esimerkkejä:

        Ujostelu nyt voi liittyä vaikka siihen, että haluaa säilyttää palstakirjoittajan kuvansa, eikä todellista ulkoista, sosiaalista minää. Uskomattoman monet ovat oikeasti arempia ja ujoimpia irl kuin keskustelupalstoilla. Henkilö x uskoo voivansa ehkä nippanappa tutustua henkilöön b, mutta a ja c ovat jo liian suuri pala.

        Pelko voi liittyä toisinaan siihen, ettei halua tulla tunnetuksi tietylle henkilölle. Ne ovat henkilökohtaisia syitä. Itselläni on yksi palstakirjoittaja, johon en haluaisi törmätä. Enkä nyt väitä, että tuossa todella.vaikeeta listassa sellaista olisi, tai edes sinkkupalstallakaan. Juttu on vain näet niin, että tietynlaisen informaation antanutta henkilöä yritän vältellä varmuuden vuoksi.

        Tunnistettavuuden pelko voi liittyä myös yksinkertaisesti siihen, ettei halua tulla tunnetuksi koska on esimerkiksi jollain lailla julkisuuden henkilö, kyse on työpaikasta tai muuten maineesta. Vaikka kirjoittaja ei olisi kovin pahasti möhlinyt keskustelupalstoilla, maine ei silti varmasti imartele cv:ssä suomi24-kirjoittajana.

        Näin just, asian ytimessä. 👍


      • Allekirjoittanut_
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Puhuin nyt väkivallasta enkä siitä kuinka monella nimimerkillä kukin kirjoittaa.

        Väännetään nyt rautalangasta: joku voi toisella nikillä suoltaa väkivaltaa, saman henkilön toisella nikillä on myyvempi agenda. Ymmärrätkö? Siksi täällä on vaikea luottaa kehenkään.


      • Allekirjoittanut_ kirjoitti:

        Väännetään nyt rautalangasta: joku voi toisella nikillä suoltaa väkivaltaa, saman henkilön toisella nikillä on myyvempi agenda. Ymmärrätkö? Siksi täällä on vaikea luottaa kehenkään.

        Onhan tämä ilman muuta totta. Tässäkin keskustelussa tuli esiin, että jotkut vakkarit ovat tavanneet. Voiko tähänkään sitten luottaa, että mitään vakavampaa ei ole sattunut ja onko ylipäätänsä kukaan onnistunut OIKEESTI tapaamaan. Voiko tällaisiinkaan puheisiin luottaa?


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Onhan tämä ilman muuta totta. Tässäkin keskustelussa tuli esiin, että jotkut vakkarit ovat tavanneet. Voiko tähänkään sitten luottaa, että mitään vakavampaa ei ole sattunut ja onko ylipäätänsä kukaan onnistunut OIKEESTI tapaamaan. Voiko tällaisiinkaan puheisiin luottaa?

        No minä olen tavannut kolme henkilöä. Lisäksi vähintäin yksi lisää tuntee oikean identiteettini. Ja sitten on muutama, joiden kanssa olen keskustellut privana.

        Kyllä, vakavaakin voi sattua. Voi vaikka ihastua ja tulla pari. Että ei se vakavuus aina tarkoita sitä, että rikosilmoituksia tarvitsi alkaa vääntämään.


      • jokasuuntaan
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Onhan tämä ilman muuta totta. Tässäkin keskustelussa tuli esiin, että jotkut vakkarit ovat tavanneet. Voiko tähänkään sitten luottaa, että mitään vakavampaa ei ole sattunut ja onko ylipäätänsä kukaan onnistunut OIKEESTI tapaamaan. Voiko tällaisiinkaan puheisiin luottaa?

        Ihan kaveripohjaltakin lähtiessä kannattaa muistaa, että vedättää voi moni ja monesta syystä. Esim. harmaaritari vedätti palstamäkeä (eli illoin pertti-setä-nimellä) jollain tavalla että teeskenteli naista tms.

        Ihmisisitä ei tosiaan tiedä. Palstalla on sen verran väkivallan ihannointia, että siitä kannattaa olla ekstravarovainen.


      • Buahahaha kirjoitti:

        Niin, ja sinun kannaltasi olisi kai hankalampi juttu kun olet myös NuuskaMuikkunen ja viisi-kuusi muuta nikkiä, joiden kanssa komppailet aina itseäsi kun joku tykittää arvostellen.
        Vaikea siinä on muistaa kenenä sitä tulikaan sisään kun livenä esiintyy

        .. Mä en ole EK.. YksinKertaista ja niin Totta.. ;P

        .. Ja mitä tulee Komppaamiseen, niin.. Toki olen SilloinTällöin kompannut kommentteja, jotka voin itse(kin) allekirjoittaa.. Ja joskus olen myös hieman muista(kin) syistä voinut jotain kommenttia kompata.. ;P

        .. Nämä johonkin/joihinkin Kohdistetut Perusteettomat (ei todisteita, ei järkeviä perusteluita jne.) MultiNikki ja Trollaus SyytösAiheKetjut&Kommentit näyttäisi olevan joillekin Persestely&Outoilu Harrastus (jota tämä minunkin kommenttini/reagointini vain ruokkii).. Pyrkimyksenä näyttäisi olevan monesti MitäTöidä joku/jotkut ja/tai Imeä Aikaa&Energiaa muilta tjmv. Persestely&Outoilu Touhu.. ;P

        .. Yllä mainittu asia oli Yksi suurimmista PerusSyistä, miksi en esim. Viimeisimpään TrollausAiheAaltoon pahemmin osallistunut.. Jonkun Verran kyseisiä Ketjuja/Kommentteja/Argumentteja luin ja Annoin esim. EK:lle aika moneen kommenttiin/argumenttiin KomppiPeukun.. En nähnyt mitään järkeä siinä, että olisin toistanut samoja asioita, jotka on jo sanottu, enkä siinä että olisin alkanut Ruokkimaan jonkun/joidenkin Persestelijä Outoilijoiden touhua yhtään enempää, kuin on/oli "pakko".. ;P


      • jokasuuntaan kirjoitti:

        Ihan kaveripohjaltakin lähtiessä kannattaa muistaa, että vedättää voi moni ja monesta syystä. Esim. harmaaritari vedätti palstamäkeä (eli illoin pertti-setä-nimellä) jollain tavalla että teeskenteli naista tms.

        Ihmisisitä ei tosiaan tiedä. Palstalla on sen verran väkivallan ihannointia, että siitä kannattaa olla ekstravarovainen.

        "Esim. harmaaritari vedätti palstamäkeä (eli illoin pertti-setä-nimellä) jollain tavalla että teeskenteli naista tms. "

        Äläpäs levitä jaskaa. Jos palstamäki perusteluna trollijahdeilleen ja sille että rekkaa kaikkien mahdolliset ja mahdottomat nimimerkit ja levittää paskaapuheita että harmis on häntä vedättänyt se ei välttämättä tarkoita että harmis on vedättänyt vaan että ehkä joku on vedättänyt tai sitten ei, luultavimmin ne väitteet on olleet vaan kaaoksen luomisen vuoksi palstalle, ns. uhriutuminen.


      • Narttu_
        Harmaaritari kirjoitti:

        "Esim. harmaaritari vedätti palstamäkeä (eli illoin pertti-setä-nimellä) jollain tavalla että teeskenteli naista tms. "

        Äläpäs levitä jaskaa. Jos palstamäki perusteluna trollijahdeilleen ja sille että rekkaa kaikkien mahdolliset ja mahdottomat nimimerkit ja levittää paskaapuheita että harmis on häntä vedättänyt se ei välttämättä tarkoita että harmis on vedättänyt vaan että ehkä joku on vedättänyt tai sitten ei, luultavimmin ne väitteet on olleet vaan kaaoksen luomisen vuoksi palstalle, ns. uhriutuminen.

        Se tapahtumaketju oli hyvin hyvin erikoinen, ja kuten olemme huomanneet, toiselle osapuolelle hyvin ominaista "tapahtumaa", toiselle ei.
        Vaikka Harmis osaakin välillä olla yleistyksissään ärsyttävä (naisia vähättelevä) ei silti vaikuta hänen tekosiltaan, hänelle luonteenomaiselta teolta.


      • EdesUnissa
        elisakettu kirjoitti:

        Palstahahmoa, -henkilöä voi hyvinkin pelätä tai ujostella. esimerkkejä:

        Ujostelu nyt voi liittyä vaikka siihen, että haluaa säilyttää palstakirjoittajan kuvansa, eikä todellista ulkoista, sosiaalista minää. Uskomattoman monet ovat oikeasti arempia ja ujoimpia irl kuin keskustelupalstoilla. Henkilö x uskoo voivansa ehkä nippanappa tutustua henkilöön b, mutta a ja c ovat jo liian suuri pala.

        Pelko voi liittyä toisinaan siihen, ettei halua tulla tunnetuksi tietylle henkilölle. Ne ovat henkilökohtaisia syitä. Itselläni on yksi palstakirjoittaja, johon en haluaisi törmätä. Enkä nyt väitä, että tuossa todella.vaikeeta listassa sellaista olisi, tai edes sinkkupalstallakaan. Juttu on vain näet niin, että tietynlaisen informaation antanutta henkilöä yritän vältellä varmuuden vuoksi.

        Tunnistettavuuden pelko voi liittyä myös yksinkertaisesti siihen, ettei halua tulla tunnetuksi koska on esimerkiksi jollain lailla julkisuuden henkilö, kyse on työpaikasta tai muuten maineesta. Vaikka kirjoittaja ei olisi kovin pahasti möhlinyt keskustelupalstoilla, maine ei silti varmasti imartele cv:ssä suomi24-kirjoittajana.

        Tuo vastaus oli kattava. En osannut ajatella edes sitä tuollaiselta kannalta että itse pelkäisin. Olen siihen ilmeisen liian välinpitämätön tai paatunut.
        Uskon vahvasti että jokainen yksilö haluaa olla hyvä, ja tilanteet ajavat meidät vain tekemään pahuuksia ja ilkeyksiä. Tämä korostuu ryhmässä, jolloin hyvät yksilöt kykenevät tekemään väärin. ("Koska ei ole muuta ratkaisua tai meidän täytyy tai kaikki tekee niin", ovat selitykset)

        Elämässä välttelen pelkoa, koska pelko aiheuttaa useasti negatiivisen käytöksen. Se johtaa ihmisen harhaan.


      • Narttu_ kirjoitti:

        Se tapahtumaketju oli hyvin hyvin erikoinen, ja kuten olemme huomanneet, toiselle osapuolelle hyvin ominaista "tapahtumaa", toiselle ei.
        Vaikka Harmis osaakin välillä olla yleistyksissään ärsyttävä (naisia vähättelevä) ei silti vaikuta hänen tekosiltaan, hänelle luonteenomaiselta teolta.

        Harmaaritarilla on selkee arvomaailma. Hän puhuu monesti asiat suoraan. Harmaaritari on omalla tavallaan hyvin selkeä persoona arvoineen. Itse olen sitä mieltä, että ei missään tapauksessa tarvitse ollakaan samaa mieltä kaikesta. Ei mua esimerkiksi haittaa, että harmaaritari esitti kerran kritiikkiä mulle yhdessä keskustelussa puolueista.
        Jos puhutaan ätmien oikeuksista, mulla on ehkä vähän eri käsitys, miten niitä parannetaan. Ei tämä tarkoita, ettenkö mielenkiinnolla lukisi myös erilaisia teorioita.


    • aitoriitta

      Entä aitoriitta. Saako hänkin osallistua?

    • 87698769769876

      Tavallaan kiva idea, jonka ymmärrän. Jos nyt vaikka dissi, sönkkö, nainen39v, elisakettu ja sinä tapaatte, niin kaikki olisi varmasti ok.

      Muista kuitenkin, että täällä on paljon "vähemmän terveitä" ihmisiä. En toivoisi, että ainakaan kukaan nainen paljastaa henkilöllisyyttään tietyille ihmisille. No, ei nyt mitään väkivaltaa taatusti ole tiedossa, mutta sitkeän häirikön ja roikkujan voi saada peräänsä. Minulle ainakin kävi niin, koska eräs ätmiksi luokiteltava mies pystyi feikkaamaan ensivaikutelman sellaiseksi, että luulin olevani tekemisissä täysjärkisen ihmisen kanssa.

      Ei ollut jännämies. Akateeminen ja ujo hissukka. Häiriköi jopa sukulaisia koska en ollut kiinnostunut.

      Kulissien takana kantsii siis sopia tuo pienellä porukalla. Itse olen ollut palstalla noin 4,5v. Uskon tietäväni edes vähän siitä miten tämä toimii.

      • NainenRuudunTakaa

        Hyvä nähdä, että palstalla on muitakin pitkän linjan naisia puskissa. Todellakin, tällaisia miehiä mitä täällä on, pitää varoa. Surullista että on näin, mutta niin se on.

        Uskon että monikin "ätmi" on ihan täysjärkisen oloinen mitä monista asioista keskusteluun tulee. Ongelmat liittyy sitten enemmän tunne- ja ihmissuhdetaitoihin. Ei osata elää omien tunteiden kanssa tai tajuta missä menee oman itsen ja muiden ihmisten rajat esim. mitä tunteisiin ja vastuuseen/valtaan tulee. Siitä tulee nää jutut, että naisilla on kaikki valta ja toisaalta se, että olis oikeutettu jonkun naisen huomioon/kiintymykseen. Se on aika pelottavaa mieskulttuuria, mitä on ihan kiinnostavaa välillä vilkuilla palstalla, mutta en halua sen läheisemmin olla tekemisissä.

        Siihen nähden on todella iso arvo, että Nainen39vee ja muutama muu aina välillä jaksaa vääntää niitä rajoja rautalangasta. Että ainakin joillain olis teoriassa mahdollisuus oppia.


      • Narttu_
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Hyvä nähdä, että palstalla on muitakin pitkän linjan naisia puskissa. Todellakin, tällaisia miehiä mitä täällä on, pitää varoa. Surullista että on näin, mutta niin se on.

        Uskon että monikin "ätmi" on ihan täysjärkisen oloinen mitä monista asioista keskusteluun tulee. Ongelmat liittyy sitten enemmän tunne- ja ihmissuhdetaitoihin. Ei osata elää omien tunteiden kanssa tai tajuta missä menee oman itsen ja muiden ihmisten rajat esim. mitä tunteisiin ja vastuuseen/valtaan tulee. Siitä tulee nää jutut, että naisilla on kaikki valta ja toisaalta se, että olis oikeutettu jonkun naisen huomioon/kiintymykseen. Se on aika pelottavaa mieskulttuuria, mitä on ihan kiinnostavaa välillä vilkuilla palstalla, mutta en halua sen läheisemmin olla tekemisissä.

        Siihen nähden on todella iso arvo, että Nainen39vee ja muutama muu aina välillä jaksaa vääntää niitä rajoja rautalangasta. Että ainakin joillain olis teoriassa mahdollisuus oppia.

        Komppaan.

        Joskus olin rekkautuneena, mutta kuten tiedämme, siitä ei yleensä naiselle hyvää seuraa.

        T. Toinen monia vuosia palstaa lukenut nainen.


      • bv65657nbvbn
        Narttu_ kirjoitti:

        Komppaan.

        Joskus olin rekkautuneena, mutta kuten tiedämme, siitä ei yleensä naiselle hyvää seuraa.

        T. Toinen monia vuosia palstaa lukenut nainen.

        Hehe! Veikkaan, et tarralenkkari tai Marrrrnie... :)

        Oon mä ollut täällä "naislaasanen", "vinkkimiehenviskipullo" tms. Facessa kaveeraan sit syvällisemmin..

        Gnukiin olisin saattanut ottaa yhteyttä, jos olisi asunut samoilla kulmilla. On täällä monta muutakin mielenkiintoista ihmistä.


      • " No, ei nyt mitään väkivaltaa taatusti ole tiedossa, mutta sitkeän häirikön ja roikkujan voi saada peräänsä. Minulle ainakin kävi niin, koska eräs ätmiksi luokiteltava mies pystyi feikkaamaan ensivaikutelman sellaiseksi, että luulin olevani tekemisissä täysjärkisen ihmisen kanssa.

        Ei ollut jännämies. Akateeminen ja ujo hissukka. Häiriköi jopa sukulaisia koska en ollut kiinnostunut."

        Tästä olenkin puhunut jo akaisemmin täällä joko tällä nimimerkillä tai sitten nimimerkillä tyypillinenätmi, että tuleva ätmiys pitäisi jo tunnistaa peruskoulussa. Koulujen käyminen ja korkeankin koulutuksen hankkiminen on mahdollista, vaikka ihmissuhdetaidot ovatkin retuperällä.


      • tyypillinenätmi
        todellavaikeeta kirjoitti:

        " No, ei nyt mitään väkivaltaa taatusti ole tiedossa, mutta sitkeän häirikön ja roikkujan voi saada peräänsä. Minulle ainakin kävi niin, koska eräs ätmiksi luokiteltava mies pystyi feikkaamaan ensivaikutelman sellaiseksi, että luulin olevani tekemisissä täysjärkisen ihmisen kanssa.

        Ei ollut jännämies. Akateeminen ja ujo hissukka. Häiriköi jopa sukulaisia koska en ollut kiinnostunut."

        Tästä olenkin puhunut jo akaisemmin täällä joko tällä nimimerkillä tai sitten nimimerkillä tyypillinenätmi, että tuleva ätmiys pitäisi jo tunnistaa peruskoulussa. Koulujen käyminen ja korkeankin koulutuksen hankkiminen on mahdollista, vaikka ihmissuhdetaidot ovatkin retuperällä.

        Pitää paikkansa, näin olet kirjoittanut.


      • Narttu_
        bv65657nbvbn kirjoitti:

        Hehe! Veikkaan, et tarralenkkari tai Marrrrnie... :)

        Oon mä ollut täällä "naislaasanen", "vinkkimiehenviskipullo" tms. Facessa kaveeraan sit syvällisemmin..

        Gnukiin olisin saattanut ottaa yhteyttä, jos olisi asunut samoilla kulmilla. On täällä monta muutakin mielenkiintoista ihmistä.

        En ole kumpaakaan, mutta varmasti olemme täällä "tavanneet".


    • palsta_coitus

      Miitin luonnollinen tausta-ajatus olisi mahdollistaa palstalaisten väliset yhdynnät.

    • NainenRuudunTakaa

      Kiinnostaisi kyllä tulla vakoilemaan, että millaista porukkaa siellä olisi. Jos olisi baarimiitti, niin tulisin naapuripöytään istumaaan ja vilkuilisin sivusilmällä.

      Rekkautuneiden mititit voisivat olla keino saada ihmisiä rekkautumaan, jos joku (sinä) sellaisen vastuun haluaa ottaa. Jos itse ottaisin, niin tekisin näin:

      1. Kutsuisin muutaman fiksun rekkautuneen nikin yksityisviesteillä miittiin.
      2. Pitäisin miitin, katsoisin tuleeko ihmiset, onko kivaa jne.
      3. Sovittaisiin yhdessä tavataanko uudelleen ja kutsutaanko muita rekkautuneita. Nää kutsut menis tietysti yksityisviesteillä eikä miitin aikaa/paikkaa kerrottais palstalla.
      4. Katsoisin miten miiitt lähtee menemään. Miittiporukkaa kasvatettaisiin aina sen mukaan että ketä tyyppejä tulee palstalle ja millaisia ne puhuu. Rekkautuminen olis edellytyksenä (riittävän fiksujen jutujen ohella) jotta vois saada sen kutsun.

      Tämäkään ei olis lähtökohtaisesti turvallista näin naisnäkökulmasta. Moni yksinäinen mies voi olla ihan fiksua keskustelija aluksi, mutta suhtautuminen esim. naisiin ja toisten ihmsiten rajoihin on monella puutteellista. Stalkkerivaara olisi aina olemassa, kun mies on niin omien kuvitelmiensa vanki, että ei osaa yhtään suhtautua, jos nainen ei vastaakaan kiinnostukseen.

      Itse en siis lähtisi tämän palstan miittiin. Palstajutut kuuluu palstalle ja sekin on ihan riittävästi.

      • EdesUnissa

        Olet huomattavan ennakkoluuloinen toista sukupuolta kohtaan. "Tämäkään ei olis lähtökohtaisesti turvallista näin naisnäkökulmasta. Jne..."
        Aivan yhtä hyvin noiden lauseiden sukupuoliroolit voitaisiin kääntää. Silloin kun asiaa esitetään tällätavoin tietoisesti vääristellyssä muodossa puhutaan trollauksesta, joka on ollut muotisana viime viikkoina palstalla.


      • Narttu_
        EdesUnissa kirjoitti:

        Olet huomattavan ennakkoluuloinen toista sukupuolta kohtaan. "Tämäkään ei olis lähtökohtaisesti turvallista näin naisnäkökulmasta. Jne..."
        Aivan yhtä hyvin noiden lauseiden sukupuoliroolit voitaisiin kääntää. Silloin kun asiaa esitetään tällätavoin tietoisesti vääristellyssä muodossa puhutaan trollauksesta, joka on ollut muotisana viime viikkoina palstalla.

        Kuinka moni nainen täällä hehkuttaa miesten keittämisellä?
        Kyllä naiset edelleen ovat väkivaltatilastoissa kohteina, eivät tekijöinä. Jopa EU:ta huolestuttavalta tasolla. Siinä mielessä olisi jopa tyhmän rohkeaa mennä tapaamaan väkivaltaa ihannoivia ihmisiä.
        Sama kuin lähtisi Madsenin kanssa venereissulle.


      • NainenRuudunTakaa
        EdesUnissa kirjoitti:

        Olet huomattavan ennakkoluuloinen toista sukupuolta kohtaan. "Tämäkään ei olis lähtökohtaisesti turvallista näin naisnäkökulmasta. Jne..."
        Aivan yhtä hyvin noiden lauseiden sukupuoliroolit voitaisiin kääntää. Silloin kun asiaa esitetään tällätavoin tietoisesti vääristellyssä muodossa puhutaan trollauksesta, joka on ollut muotisana viime viikkoina palstalla.

        Mulla on varsin herkälle viritetty turvallisuusjärjestelmä mitä miesten väkivaltaisuuteen (henkisessä ja fyysisessä mielessä) tulee. Poistun äkkiä takavasemmalle, jos näen tyypissä päällepäsmäröinnin piirteitä. Netti on eri asia, ruudun takana on toisella tavalla turvassa (vaikka ei 100% turvassa kuitenkaan).

        Varmaan mietkin vois kirjoittaa samalla tavalla, että oman turvallisuutensa takia pelkää naisten väkivaltaisuutta, stalkkerointia jne. Kuulisinkin mielelläni turvallisusjärjestelyistä, joita miehet tekee esim. ennen tuntemattomien tapaamista treffeillä, että entä jos se nainen onkin joku hullu, miten sen saa pois kimpustaan sitten jne.


      • Narttu_ kirjoitti:

        Kuinka moni nainen täällä hehkuttaa miesten keittämisellä?
        Kyllä naiset edelleen ovat väkivaltatilastoissa kohteina, eivät tekijöinä. Jopa EU:ta huolestuttavalta tasolla. Siinä mielessä olisi jopa tyhmän rohkeaa mennä tapaamaan väkivaltaa ihannoivia ihmisiä.
        Sama kuin lähtisi Madsenin kanssa venereissulle.

        Älä yleistä. Tällä palstalla ei todellakaan kaikki miehet ihannoi väkivaltaa.


      • mietipätätä
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Älä yleistä. Tällä palstalla ei todellakaan kaikki miehet ihannoi väkivaltaa.

        Jos ostat karkkipussin, niin kuinka paljon lohduttaa, jos tiedät että kaikki karkit siinä ei oo myrkytettyjä - jotkut vaan ja mistään ei voi päältä päin tietää että mikä on.


      • Narttu_
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Älä yleistä. Tällä palstalla ei todellakaan kaikki miehet ihannoi väkivaltaa.

        Ei omalle kohdalle tarvita kuin se yksi Madsen.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Olet huomattavan ennakkoluuloinen toista sukupuolta kohtaan. "Tämäkään ei olis lähtökohtaisesti turvallista näin naisnäkökulmasta. Jne..."
        Aivan yhtä hyvin noiden lauseiden sukupuoliroolit voitaisiin kääntää. Silloin kun asiaa esitetään tällätavoin tietoisesti vääristellyssä muodossa puhutaan trollauksesta, joka on ollut muotisana viime viikkoina palstalla.

        Ihan järkevää ottaa kuitenkin huomioon nuo turvallisuus seikat, joista tuo NainenRuudunTakaa mainitsi.


      • "Tämäkään ei olis lähtökohtaisesti turvallista näin naisnäkökulmasta. Moni yksinäinen mies voi olla ihan fiksua keskustelija aluksi, mutta suhtautuminen esim. naisiin ja toisten ihmsiten rajoihin on monella puutteellista. Stalkkerivaara olisi aina olemassa, kun mies on niin omien kuvitelmiensa vanki, että ei osaa yhtään suhtautua, jos nainen ei vastaakaan kiinnostukseen. "

        Tuo on kyllä täyttä totta joidenkin yksinäisten miesten kohdalla, jos ei ole saanut tarpeeksi tietoa tai harjaannusta sosiaalisissa taidoissa. Voi olla fiksu keskustelija ja osata erilaisia asioita, mutta sitten on kuitenkin niitäkin puolia, joissa mies voi olla äärimmäisen kömpelö. Itse tiedän kyllä tuon tunteen, että mikä minussa on oikein vikana, koska tein mielestäni kaiken oikein, osasin keskustella ja tuoda osaamistani esille naiselle, mutta en kuitenkaan kelpaa. Kyllä mulle on sattunut sellaista, että olen todellakin mielestäni tehnyt kaiken oikein ja olettanut, että nainen kiinnostuisi, mutta sitten ei vastaakaan puhelimeen. Itse kyllä olen aina uskonut, enkä tietenkään ole väkisellä yrittänyt, mutta kyllä se tietysti on harmittanut, kun on luullut, että kaikki meni niinkuin pitikin. Tuo on kyllä ilman muuta ongelmallista, jos mies ei usko. Täytyy kuitenkin muistaa, että on myös paljon sosiaalisesti kömpelöitä miehiä, jotka ilman muuta uskoo silloin kun nainen osoittaa ettei ole kiinnostunut, esimerkiksi ei vastaa puhelimeen tms. Kyllä moni yksinäinen mies kuitenkin sen tuskan kestää ja jatkaa elämässä eteenpäin.


      • NainenRuudunTakaa
        todellavaikeeta kirjoitti:

        "Tämäkään ei olis lähtökohtaisesti turvallista näin naisnäkökulmasta. Moni yksinäinen mies voi olla ihan fiksua keskustelija aluksi, mutta suhtautuminen esim. naisiin ja toisten ihmsiten rajoihin on monella puutteellista. Stalkkerivaara olisi aina olemassa, kun mies on niin omien kuvitelmiensa vanki, että ei osaa yhtään suhtautua, jos nainen ei vastaakaan kiinnostukseen. "

        Tuo on kyllä täyttä totta joidenkin yksinäisten miesten kohdalla, jos ei ole saanut tarpeeksi tietoa tai harjaannusta sosiaalisissa taidoissa. Voi olla fiksu keskustelija ja osata erilaisia asioita, mutta sitten on kuitenkin niitäkin puolia, joissa mies voi olla äärimmäisen kömpelö. Itse tiedän kyllä tuon tunteen, että mikä minussa on oikein vikana, koska tein mielestäni kaiken oikein, osasin keskustella ja tuoda osaamistani esille naiselle, mutta en kuitenkaan kelpaa. Kyllä mulle on sattunut sellaista, että olen todellakin mielestäni tehnyt kaiken oikein ja olettanut, että nainen kiinnostuisi, mutta sitten ei vastaakaan puhelimeen. Itse kyllä olen aina uskonut, enkä tietenkään ole väkisellä yrittänyt, mutta kyllä se tietysti on harmittanut, kun on luullut, että kaikki meni niinkuin pitikin. Tuo on kyllä ilman muuta ongelmallista, jos mies ei usko. Täytyy kuitenkin muistaa, että on myös paljon sosiaalisesti kömpelöitä miehiä, jotka ilman muuta uskoo silloin kun nainen osoittaa ettei ole kiinnostunut, esimerkiksi ei vastaa puhelimeen tms. Kyllä moni yksinäinen mies kuitenkin sen tuskan kestää ja jatkaa elämässä eteenpäin.

        Asennettakin vois viilata. Ei naiset oo mitään robotteja, joiden suhteen pitää toimia oikein, jotta nii(l)tä saa. Ne on keskenään erilaisia ihmisiä, joilla on erilaiset halut ja tarpeet ja mieltymykset.

        Mies joka tän tajuaa on jo huomattavasti normiätmiä pidemmällä.


      • NainenRuudunTakaa
        todellavaikeeta kirjoitti:

        "Tämäkään ei olis lähtökohtaisesti turvallista näin naisnäkökulmasta. Moni yksinäinen mies voi olla ihan fiksua keskustelija aluksi, mutta suhtautuminen esim. naisiin ja toisten ihmsiten rajoihin on monella puutteellista. Stalkkerivaara olisi aina olemassa, kun mies on niin omien kuvitelmiensa vanki, että ei osaa yhtään suhtautua, jos nainen ei vastaakaan kiinnostukseen. "

        Tuo on kyllä täyttä totta joidenkin yksinäisten miesten kohdalla, jos ei ole saanut tarpeeksi tietoa tai harjaannusta sosiaalisissa taidoissa. Voi olla fiksu keskustelija ja osata erilaisia asioita, mutta sitten on kuitenkin niitäkin puolia, joissa mies voi olla äärimmäisen kömpelö. Itse tiedän kyllä tuon tunteen, että mikä minussa on oikein vikana, koska tein mielestäni kaiken oikein, osasin keskustella ja tuoda osaamistani esille naiselle, mutta en kuitenkaan kelpaa. Kyllä mulle on sattunut sellaista, että olen todellakin mielestäni tehnyt kaiken oikein ja olettanut, että nainen kiinnostuisi, mutta sitten ei vastaakaan puhelimeen. Itse kyllä olen aina uskonut, enkä tietenkään ole väkisellä yrittänyt, mutta kyllä se tietysti on harmittanut, kun on luullut, että kaikki meni niinkuin pitikin. Tuo on kyllä ilman muuta ongelmallista, jos mies ei usko. Täytyy kuitenkin muistaa, että on myös paljon sosiaalisesti kömpelöitä miehiä, jotka ilman muuta uskoo silloin kun nainen osoittaa ettei ole kiinnostunut, esimerkiksi ei vastaa puhelimeen tms. Kyllä moni yksinäinen mies kuitenkin sen tuskan kestää ja jatkaa elämässä eteenpäin.

        Ja tosiaanhan se ei ole se juttu, että olis myös sosiaalisesti kömpelöitä miehiä, jotka kunnoittaa toisten rajoja, vaan että koska osa ei kunnioita eikä voi tietää kuka kunnoittaa ja kuka ei, niin kaikkiin kannattaa suhtautua siitä lähtökohdasta, että tyypistä ei voi tietää mikä se reaktio on.

        Siksi esim. jäädyttäminen on ihan hyvä taktiikka päästä miehestä eroon. Sori vaan asiallisetkin miehet, ikävältähän se tuntuu. Oma turvallisuus menee kuitenkin edelle.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Ja tosiaanhan se ei ole se juttu, että olis myös sosiaalisesti kömpelöitä miehiä, jotka kunnoittaa toisten rajoja, vaan että koska osa ei kunnioita eikä voi tietää kuka kunnoittaa ja kuka ei, niin kaikkiin kannattaa suhtautua siitä lähtökohdasta, että tyypistä ei voi tietää mikä se reaktio on.

        Siksi esim. jäädyttäminen on ihan hyvä taktiikka päästä miehestä eroon. Sori vaan asiallisetkin miehet, ikävältähän se tuntuu. Oma turvallisuus menee kuitenkin edelle.

        .. Jeps.. On Viisauden puutteesta johtuvaa Kömpelyyttä, jopa rajojen kunnioittamisessa ja sitten on sellaista "kömpelyyttä" ja RajojenRikkomista joka ei korjaannu millään Viisaudella.. Koska se ei sen Puutteesta johdu.. Vuan Persoonan/Luonteen Piirteistä/Ominaisuuksista.. EmpatiaKyvyn Rajoitteista, Kyvyttömyydestä Asettua Toisen Asemaan, Itsekkyydestä jne.. ;P

        .. Jälkimmäisiin kuuluu sellaisia, jotka toimivat aina samalla tavalla ja sitten sellaisia, jotka jossain tapauksessa/tilanteessa näyttävät toimivan Oikein ja Rajoja Kunnioittavasti, mutta sitten taas toisessa eivät.. ;P

        .. Mut ei nämä(kään) asiat mitään SukuPuoliSidonnaisia juttuja ole.. ;P

        "ikävältähän se tuntuu."

        .. Jeps.. Varmasti myös Jäädyttäjästä, jos on EmpatiaKykyinen Yksilö.. Varsinkin silloin, jos/kun se toinen ei ole ollut selkeästi Marsustelija tjmv. Nilviäinen.. ;P

        .. ItsestäänSelvyyksiä.. Mutta tulipahan Sanottua.. ;P


      • NainenRuudunTakaa
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jeps.. On Viisauden puutteesta johtuvaa Kömpelyyttä, jopa rajojen kunnioittamisessa ja sitten on sellaista "kömpelyyttä" ja RajojenRikkomista joka ei korjaannu millään Viisaudella.. Koska se ei sen Puutteesta johdu.. Vuan Persoonan/Luonteen Piirteistä/Ominaisuuksista.. EmpatiaKyvyn Rajoitteista, Kyvyttömyydestä Asettua Toisen Asemaan, Itsekkyydestä jne.. ;P

        .. Jälkimmäisiin kuuluu sellaisia, jotka toimivat aina samalla tavalla ja sitten sellaisia, jotka jossain tapauksessa/tilanteessa näyttävät toimivan Oikein ja Rajoja Kunnioittavasti, mutta sitten taas toisessa eivät.. ;P

        .. Mut ei nämä(kään) asiat mitään SukuPuoliSidonnaisia juttuja ole.. ;P

        "ikävältähän se tuntuu."

        .. Jeps.. Varmasti myös Jäädyttäjästä, jos on EmpatiaKykyinen Yksilö.. Varsinkin silloin, jos/kun se toinen ei ole ollut selkeästi Marsustelija tjmv. Nilviäinen.. ;P

        .. ItsestäänSelvyyksiä.. Mutta tulipahan Sanottua.. ;P

        Totta. Se on yksi sosiaalisen pelin muotoja, että selitetään omaa kusipäisyyttä sillä että muka ei ymmärretä sosiaalisia merkkejä, kun oikeesti ei haluta välittää/ymmärtää, koska ei pidetä naisten mielipiteitä yhtä tärkeinä.


      • EdesUnissa
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Mulla on varsin herkälle viritetty turvallisuusjärjestelmä mitä miesten väkivaltaisuuteen (henkisessä ja fyysisessä mielessä) tulee. Poistun äkkiä takavasemmalle, jos näen tyypissä päällepäsmäröinnin piirteitä. Netti on eri asia, ruudun takana on toisella tavalla turvassa (vaikka ei 100% turvassa kuitenkaan).

        Varmaan mietkin vois kirjoittaa samalla tavalla, että oman turvallisuutensa takia pelkää naisten väkivaltaisuutta, stalkkerointia jne. Kuulisinkin mielelläni turvallisusjärjestelyistä, joita miehet tekee esim. ennen tuntemattomien tapaamista treffeillä, että entä jos se nainen onkin joku hullu, miten sen saa pois kimpustaan sitten jne.

        Naisissa on samankaltaisia stalkkareita. Yksi kaverin naisystävä erotessaan sattui viereeni lentokoneeseen. Juteltiin niitä näitä, hän kertoi erostaan ja kentällä hän kysyi voinko joskus lähteä hänen kanssaan oluelle tai juttelemaan, koska hän ei tuntenut siinä kaupungissa ketään.
        Kyseinen nainen oli 22-vuotias kaunotar ja minulla taas ikää silloinkin yli 10 vuotta enemmän. Joten vastasin että olen kiireinen, mutta soita joskus kun siltä tuntuu. En ajatellut sen enempää.

        Viikkoa myöhemmin tuli viesti miksen minä ole ottanut yhteyttä ? Perään viesti lähtisinkö hänen kanssaan oluelle ? Vastasin että tulin vasta matkoilta ja haluan olla kotona. (Minulla oli oma naisystävä ja hän tiesi sen) Seuraavat kaksi viikkoa ne viestit kovenivat ja loppuivat siihen kun hän ilmoitti että en ikinä tule panemaan häntä, ja tulen kuulemma sitä katumaan loppuelämäni.

        Se että joskus ihmiset kehittelevät oman tarinansa tavallisen sosiaalisen tapaamisen päälle, ei ole mitenkään sukupuoliriippuvainen. Uhrin asemaan asettuminen ei ole naisten etu. Jos heidät nähdään siten, heitä ei oteta vakavasti muissakaan tilanteissa. Siksi tuo yksi nuori nainen ei saa minua ajattelemaan että naiset olisivat tuollaisia.


      • Mietipänyt
        EdesUnissa kirjoitti:

        Naisissa on samankaltaisia stalkkareita. Yksi kaverin naisystävä erotessaan sattui viereeni lentokoneeseen. Juteltiin niitä näitä, hän kertoi erostaan ja kentällä hän kysyi voinko joskus lähteä hänen kanssaan oluelle tai juttelemaan, koska hän ei tuntenut siinä kaupungissa ketään.
        Kyseinen nainen oli 22-vuotias kaunotar ja minulla taas ikää silloinkin yli 10 vuotta enemmän. Joten vastasin että olen kiireinen, mutta soita joskus kun siltä tuntuu. En ajatellut sen enempää.

        Viikkoa myöhemmin tuli viesti miksen minä ole ottanut yhteyttä ? Perään viesti lähtisinkö hänen kanssaan oluelle ? Vastasin että tulin vasta matkoilta ja haluan olla kotona. (Minulla oli oma naisystävä ja hän tiesi sen) Seuraavat kaksi viikkoa ne viestit kovenivat ja loppuivat siihen kun hän ilmoitti että en ikinä tule panemaan häntä, ja tulen kuulemma sitä katumaan loppuelämäni.

        Se että joskus ihmiset kehittelevät oman tarinansa tavallisen sosiaalisen tapaamisen päälle, ei ole mitenkään sukupuoliriippuvainen. Uhrin asemaan asettuminen ei ole naisten etu. Jos heidät nähdään siten, heitä ei oteta vakavasti muissakaan tilanteissa. Siksi tuo yksi nuori nainen ei saa minua ajattelemaan että naiset olisivat tuollaisia.

        Pointti onkin siinä, että nainen on oikeastaan aina fyysisesti alakynnessä. Kuvittele, että nainen olisi kolmimetrinen, ja reilu 250 kiloinen, niin saat ehkä jotain käsitystä, kuinka helposti naiset jo pelkästään kokonsa puolesta tuntevat olonsa uhatuksi.

        Tekstarit ovat ärsyttäviä, mutta eivät varsinaisesti uhkaa henkeä tai terveyttä.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Totta. Se on yksi sosiaalisen pelin muotoja, että selitetään omaa kusipäisyyttä sillä että muka ei ymmärretä sosiaalisia merkkejä, kun oikeesti ei haluta välittää/ymmärtää, koska ei pidetä naisten mielipiteitä yhtä tärkeinä.

        .. Koskee edelleen yhtä lailla naisia, kuin miehiäkin.. Ei ole esim. Ollenkaan HarviNainen juttu se, että Nainen pitää omia MieliPiteitään, Tunteitaan jne. Tärkeämpinä, kuin Miehen ja käyttäytyy KusPäisesti.. ;P

        .. Taas Vuan ihmettelen, että miksi tälläinen ItsestäänSelvyys pitää erikseen sanoa ja miksi lähestyit asiaa NainenHyvä, MiesPaha asenteella.. Nämä(kään) asiat eivät Edelleenkään ole SukuPuoliSidonnaisia.. ;P

        .. Yksi Myrkyllisemmistä Mantroista on.. "Miehet Demoneita, Naiset Enkeleitä".. Se ei pidä millään tasolla Paikkaansa.. Molemmissa SukuPuolissa on KusPäitä ihan yhtä lailla.. ;P


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Koskee edelleen yhtä lailla naisia, kuin miehiäkin.. Ei ole esim. Ollenkaan HarviNainen juttu se, että Nainen pitää omia MieliPiteitään, Tunteitaan jne. Tärkeämpinä, kuin Miehen ja käyttäytyy KusPäisesti.. ;P

        .. Taas Vuan ihmettelen, että miksi tälläinen ItsestäänSelvyys pitää erikseen sanoa ja miksi lähestyit asiaa NainenHyvä, MiesPaha asenteella.. Nämä(kään) asiat eivät Edelleenkään ole SukuPuoliSidonnaisia.. ;P

        .. Yksi Myrkyllisemmistä Mantroista on.. "Miehet Demoneita, Naiset Enkeleitä".. Se ei pidä millään tasolla Paikkaansa.. Molemmissa SukuPuolissa on KusPäitä ihan yhtä lailla.. ;P

        Kusipäitä on molemmissa sukupuolissa, mutta faktaa on myös, että naisten mielipidettä on pidetty ja yhäkin pidetään vähempiarvoisena, se on läsnä lähes kaikissa yhteiskunnallisissa järjestelmissä ja rakenteissa. Tämä ”historia” on läsnä kaikkialla, siksi sen läsnäolo ei miesten asenteissa ole yllättävää vaan päinvastoin valitettavana yleistä, tälläkin palstalla.


      • flowersreally kirjoitti:

        Kusipäitä on molemmissa sukupuolissa, mutta faktaa on myös, että naisten mielipidettä on pidetty ja yhäkin pidetään vähempiarvoisena, se on läsnä lähes kaikissa yhteiskunnallisissa järjestelmissä ja rakenteissa. Tämä ”historia” on läsnä kaikkialla, siksi sen läsnäolo ei miesten asenteissa ole yllättävää vaan päinvastoin valitettavana yleistä, tälläkin palstalla.

        .. HöpönLöpönLöö.. ;D

        .. Missä Hemmetin Maassa&Ajassa Te Oikein Asutte ja/tai Kuplassa.. ;D

        .. UlosTautukaa nyt jo PikkuHiljaa sieltä Kuplastanne.. Ihan VastinPareja olette noiden MiesVersioiden kanssa joita KritiSoitte.. ;P


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. HöpönLöpönLöö.. ;D

        .. Missä Hemmetin Maassa&Ajassa Te Oikein Asutte ja/tai Kuplassa.. ;D

        .. UlosTautukaa nyt jo PikkuHiljaa sieltä Kuplastanne.. Ihan VastinPareja olette noiden MiesVersioiden kanssa joita KritiSoitte.. ;P

        Ei mua tartte teititellä. En oo sun maikka vaikka sulla faktat oiskin hakusessa.

        Hyvää yötä nyt.


      • flowersreally kirjoitti:

        Ei mua tartte teititellä. En oo sun maikka vaikka sulla faktat oiskin hakusessa.

        Hyvää yötä nyt.

        .. Taidan jättää tän tähän, jos/kun saat siitä ehkä sitten Paremman Mielen.. Ja ReVanssin.. Eikä ole muutenkaan järkeä väitellä vain väittelyn takia ja/tai jos saatu tulos ei vastaa lähellekään panostusta.. ;P

        .. ÖitäMöitä.. MakoisiaUnia.. =)


      • EdesUnissa
        Mietipänyt kirjoitti:

        Pointti onkin siinä, että nainen on oikeastaan aina fyysisesti alakynnessä. Kuvittele, että nainen olisi kolmimetrinen, ja reilu 250 kiloinen, niin saat ehkä jotain käsitystä, kuinka helposti naiset jo pelkästään kokonsa puolesta tuntevat olonsa uhatuksi.

        Tekstarit ovat ärsyttäviä, mutta eivät varsinaisesti uhkaa henkeä tai terveyttä.

        Naisia on 50 kiloisia ja 100 kiloisia. Se ei kuitenkaan saa kirjoittamaan että miehet ja 100 kiloiset naiset olisivat uhkia. Tämä on pään sisällä oleva uhka. Tämmöisistä peloista tulisi pyrkiä eroon.

        Valkoisessa Suomessa naiset kokevat miehiin verrattuna hyvin vähän väkivaltaa, ja silloin kun kokevat, on se useasti parisuhde väkivaltaa. Sen sijaan satunnaisen ulkopuolisen miehen naiseen kohdistama väkivalta on harvinaisempaa kuin ulkopuolisen naisen naiseen kohdistama väkivalta. Oikeassa maailmassa ei ole siis syytä pelätä miehiä väkivallan vuoksi, ruudun takana on turvallista mutta myös yksinäistä.

        Peloista on tietysti vaikea päästä eroon järkiperusteilla. Ne ovat ihmisen ajatusmaailmassa syvemmällä.


      • todellavaikeeta
        EdesUnissa kirjoitti:

        Naisia on 50 kiloisia ja 100 kiloisia. Se ei kuitenkaan saa kirjoittamaan että miehet ja 100 kiloiset naiset olisivat uhkia. Tämä on pään sisällä oleva uhka. Tämmöisistä peloista tulisi pyrkiä eroon.

        Valkoisessa Suomessa naiset kokevat miehiin verrattuna hyvin vähän väkivaltaa, ja silloin kun kokevat, on se useasti parisuhde väkivaltaa. Sen sijaan satunnaisen ulkopuolisen miehen naiseen kohdistama väkivalta on harvinaisempaa kuin ulkopuolisen naisen naiseen kohdistama väkivalta. Oikeassa maailmassa ei ole siis syytä pelätä miehiä väkivallan vuoksi, ruudun takana on turvallista mutta myös yksinäistä.

        Peloista on tietysti vaikea päästä eroon järkiperusteilla. Ne ovat ihmisen ajatusmaailmassa syvemmällä.

        "Peloista on tietysti vaikea päästä eroon järkiperusteilla. Ne ovat ihmisen ajatusmaailmassa syvemmällä."

        Valitettavasti älykkyydessäkään emme omaa samoja lähtökohtia. Toki älykkyyttä on monenlaista.


    • Minua ei kutsuttu 😤😢

      • projektipäällikkö

        Eikä kutsutakaan



      • evil.mate

      • Tottakai nimimerkki Wwuwuw voit tulla. En aina muista kaikkia nimimerkkejä. Kannattaa kuitenkin tutustua ensin mun kirjoituksiin.


      • eptoyu
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Tottakai nimimerkki Wwuwuw voit tulla. En aina muista kaikkia nimimerkkejä. Kannattaa kuitenkin tutustua ensin mun kirjoituksiin.

        Jos nimimerkki on todellavaikeeta niin ei riitä mielenkiinto tutustua kirjoituksiin.


      • eptoyu kirjoitti:

        Jos nimimerkki on todellavaikeeta niin ei riitä mielenkiinto tutustua kirjoituksiin.

        Nänhän se on, mutta tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö vaikeuksia voisi voittaa. Itse olen myös voittanutkin vaikeuksia. Yritän tuoda tosiasioita esiin, että todella vaikeeta voi elämässä ollakin, mutta pyrin tuomaan myös tätäkin esiin, että vaikeuksia voi voittaa. Tosiasiat on kuitenkin ymmärrettävä. Puhun aika paljon sosiaalisten taitojen kömpelyydestä. Niitäkin voi kuitenkin kehittää.


      • NainenRuudunTakaa
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Nänhän se on, mutta tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö vaikeuksia voisi voittaa. Itse olen myös voittanutkin vaikeuksia. Yritän tuoda tosiasioita esiin, että todella vaikeeta voi elämässä ollakin, mutta pyrin tuomaan myös tätäkin esiin, että vaikeuksia voi voittaa. Tosiasiat on kuitenkin ymmärrettävä. Puhun aika paljon sosiaalisten taitojen kömpelyydestä. Niitäkin voi kuitenkin kehittää.

        Neuvon sua, että kannattaaa tarttua tohon MiesJokaTietääMitä Haluaan tarjoukseen. Uskon, että olis sulle hyötyä jutskailla sen kans livenä.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Neuvon sua, että kannattaaa tarttua tohon MiesJokaTietääMitä Haluaan tarjoukseen. Uskon, että olis sulle hyötyä jutskailla sen kans livenä.

        Minkä takia sä mulle suosittelet tapaamista livenä, kun olet puhunut täällä livetapaamisen vaaroista?


    • pelottaa

      monella tapaamisen estää pelko että rakastuu vastakkaiseen sukupuoleen ja toisilla pelko että rakastuu samaan sukupuoleen ja pelko että rakastuu inhoamaansa nimimerkkin omaavaan ja huomaakin että se on kiva ja se oikea

    • Kaisanoasaa

      Joo kaikki palstan jännämiehet tapaavat nainen39 kanssa ja sitten nainen39 antaa kaikille pillua.

    • MiesPuskanTakaa

      Kiinnostaisi kyllä tulla vakoilemaan, että millaista porukkaa siellä olisi. Jos olisi baarimiitti, niin tulisin naapuripöytään istumaaan ja vilkuilisin sivusilmällä.

      Rekkautuneiden mititit voisivat olla keino saada ihmisiä rekkautumaan, jos joku (sinä) sellaisen vastuun haluaa ottaa. Jos itse ottaisin, niin tekisin näin:

      1. Kutsuisin muutaman fiksun rekkautuneen nikin yksityisviesteillä miittiin.
      2. Pitäisin miitin, katsoisin tuleeko ihmiset, onko kivaa jne.
      3. Sovittaisiin yhdessä tavataanko uudelleen ja kutsutaanko muita rekkautuneita. Nää kutsut menis tietysti yksityisviesteillä eikä miitin aikaa/paikkaa kerrottais palstalla.
      4. Katsoisin miten miiitt lähtee menemään. Miittiporukkaa kasvatettaisiin aina sen mukaan että ketä tyyppejä tulee palstalle ja millaisia ne puhuu. Rekkautuminen olis edellytyksenä (riittävän fiksujen jutujen ohella) jotta vois saada sen kutsun.

      Tämäkään ei olis lähtökohtaisesti turvallista näin miesnäkökulmasta. Moni yksinäinen tai jotain projektiaan toteuttava nainen voi olla ihan fiksua keskustelija aluksi, mutta suhtautuminen esim. miehiin ja toisten ihmsiten rajoihin on monella puutteellista. Stalkkerivaara olisi aina olemassa, kun nainen on niin omien kuvitelmiensa vanki, että ei osaa yhtään suhtautua, jos mies ei vastaakaan kiinnostukseen naisen haluamalla tavalla.

      Itse en siis lähtisi tämän palstan miittiin. Palstajutut kuuluu palstalle ja sekin on ihan riittävästi.

      • NainenRuudunTakaa

        Hyvä että tääkin tuli tehtyä. Ehdottomasti totta näin. Ties mitä jännänaisia sieltä miitistä tarttuisi mukaan. Tää palstahan on niitä täynnä, mitä kukaan kunnon nainen tällaisella palstalla tekisikään.


    • Mä en halua osallistua palstamiitteihin, koska haluan pitää oman elämäni näissä kantimissa ja näillä ihmisillä mitä irl mulla olemassa jo on.

      En siis kaihda ihmisenä teikäläisiä, mutta en kaipaakaan irl elämääni uusia ihmisiä.☺️

      Näin on hyvä. Väsyn jo ooiskelujen kautta jatkuvasti uusien ihmisten tapaamiseen ja opetteluun. Pidän mielummin muutaman tutun kun haalin läjän uusia.

      Tykkään pienistä ympyröistä.

      • Kolme ihmistä olen suomi 24 tavannut irl. Ihan hyvät kokemukset jäi ja 2 heistä on edelleen mun elämästäni perillä ja tietää mut aikalailla täydellisesti, mimmonen olen.

        Xena183 ja mieheni laskin_väärin rekattu( ei se puska joka välillä huutelee omiaan).


      • Ok.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Kolme ihmistä olen suomi 24 tavannut irl. Ihan hyvät kokemukset jäi ja 2 heistä on edelleen mun elämästäni perillä ja tietää mut aikalailla täydellisesti, mimmonen olen.

        Xena183 ja mieheni laskin_väärin rekattu( ei se puska joka välillä huutelee omiaan).

        Oletko löytänyt täältä siis pysyvän parisuhteen? Jos näin on, millaiset mahdollisuudet on, jos paljon kirjoittelee tällä palstalla ja mielipiteet, kiinnostuksen kohteet ja arvomaailma tulee pikkuhiljaa tutuksi? Mun oma mielipide on, että pidän aika epätodennäköisenä, että täältä voisi löytää parisuhdetta.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Oletko löytänyt täältä siis pysyvän parisuhteen? Jos näin on, millaiset mahdollisuudet on, jos paljon kirjoittelee tällä palstalla ja mielipiteet, kiinnostuksen kohteet ja arvomaailma tulee pikkuhiljaa tutuksi? Mun oma mielipide on, että pidän aika epätodennäköisenä, että täältä voisi löytää parisuhdetta.

        Olen huomannut, että aika moni nainen, joka täällä kirjoittelee on varattu.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Kolme ihmistä olen suomi 24 tavannut irl. Ihan hyvät kokemukset jäi ja 2 heistä on edelleen mun elämästäni perillä ja tietää mut aikalailla täydellisesti, mimmonen olen.

        Xena183 ja mieheni laskin_väärin rekattu( ei se puska joka välillä huutelee omiaan).

        Kolme on hyvä luku. Ehkä neljäskin menis vielä ;)

        Meinasin kyllä ahdistella sua joskus (kaksin)tapaamiseen. Kiirettä ei ole. Eikä mitään velvotteita pitää jatkoyhteyksiä meidän välillämme. Kun pointtina on useimmilla se, ettei oikeestaan jaksa tai kykene sosialistumaan aina vain useimpien ihmisten kanssa. Suunta on pikemmin päinvastainen.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Oletko löytänyt täältä siis pysyvän parisuhteen? Jos näin on, millaiset mahdollisuudet on, jos paljon kirjoittelee tällä palstalla ja mielipiteet, kiinnostuksen kohteet ja arvomaailma tulee pikkuhiljaa tutuksi? Mun oma mielipide on, että pidän aika epätodennäköisenä, että täältä voisi löytää parisuhdetta.

        Olen, tarkemmin miehen logiikka palstalta. 2009 aloimme pitää yhteyksiä. Kirjoittelin eri nimimerkillä silloin, olen vaihtanut nimimerkkiä monet kerrat. Ehkä joku päivä löydän riittävän kodikkaan nimimerkin, jota ei tee mieli vaihtaa.

        Niin, en minäkään olis uskonut jostakin keskustelupalstalta löytäväni miestä. Tai ystävääkään. Mutta on se mahdollista, ollaan yksi esimerkki tuosta mahdollisuudesta. On niitä muitakin.

        Kai se vähän riippuu siitä miten suhtautuu tähän palstailuun ja ihmisiin. Jos nämä ovat vain tavuja taululla, niin ehkäpä tää ei silloin ojenna enempää...aina on huuhaiden riskin mahdollisuus, mutta niin se on kaikkialla. Tapaatpa mistä vaan ihmisen.

        Mulla on käynyt onni, että kaikki nämä 3 ihmistä jotka olen tavannut olivat ja ovat ihan aitoja ihmisiä. Ei mitään huijareita ja feikkejä..☺️


      • elisakettu kirjoitti:

        Kolme on hyvä luku. Ehkä neljäskin menis vielä ;)

        Meinasin kyllä ahdistella sua joskus (kaksin)tapaamiseen. Kiirettä ei ole. Eikä mitään velvotteita pitää jatkoyhteyksiä meidän välillämme. Kun pointtina on useimmilla se, ettei oikeestaan jaksa tai kykene sosialistumaan aina vain useimpien ihmisten kanssa. Suunta on pikemmin päinvastainen.

        Haa!! En pidä mahdottomana joku päivä nähdäkin. Ties vaikka ollaan ohimennen nähtykin.😃👍


      • toimitzija

    • setänasse

      Aloittajalta aivan upea ajatus järjestää palstalaisille julkinen yhteinen tapaaminen. Koska useimmat vakkarit tietävät Niuvanniemen ja heillä on sieltä kokemuksia, niin ehdottaisin heille tapaamista kyseisen laitoksen aidatulle ulkoilualueelle, esim. 5. sunn. hellunt. Rohkeasti vain kaikki kyseiset vakkarit joukolla kokoontumaan.

    • Mies-yksin

      Facessa sinkkupalstalla oli kerran miitti mökillä ja sinne tuli 6 naista , 4miestä. Olin itsekkin siellä ja ryypättiin ja saunottiin ja grillattiin.

      • kaisanoasaa

        Jos ei nussittu niin se tapaaminen meni ihan vituiksi.


    • Pillujen--asiantuntija

      Muistakaa palstan naiset pyytää miesten kuva ennen tapaamista ettette joudu rumien miesten kanssa tekemisiin.

      • Joo ja me palstan rekatu miehet vaaditaan palstanaisten peppukuvat palstalle ennen kuin edes voidaan harkita miittiä. Kuvassa pitää näkyä peppu ja kannikassa paksulla tussilla kirjoitettuna päivämäärä & maininta "palstamiitti 2018", näin estämme sen ettemme valepeppujen perässä miitinkeihin lähde.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo ja me palstan rekatu miehet vaaditaan palstanaisten peppukuvat palstalle ennen kuin edes voidaan harkita miittiä. Kuvassa pitää näkyä peppu ja kannikassa paksulla tussilla kirjoitettuna päivämäärä & maininta "palstamiitti 2018", näin estämme sen ettemme valepeppujen perässä miitinkeihin lähde.

        💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
        💕 Oot kyllä ihana kinkku🔥 💕
        💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕


    • Kyllä ehdottomasti sinkku rekattujen pitää tämä yhteistapaaminen järjestää, kaikki muut heivata💕💕💕

    • Kylmät__kädet__

      Puohitien potkijaisissa?

    • Kaisanoasaa

      Kauniita naisia pitää olla miitissä paikalla, muuten ätmien ei kannata tulla.

    • Musta vois olla mahdollista, teistä en tiiä.
      Ite olen ollut muutamassa chattitapaamisessa, mutta siitä on jo kymmenisen vuotta aikaa. Oikein kivoja tapaamisia olivat.

      pitkätukka-68

      • pitkätukka-68

        Olen siis ihan ilmoittautuneena ollut mukana, mut viimeks kun olin, niin pamahden vain paikalle.
        Siitä on 12v aikaa, Suomenlinna. Tulin pikkulapsen ja koiran kans. 30 chatin silloinen chefu Cesar tuli jossain vaiheessa kysyy et "oletko ollu koskaan sellasessa ku suomi24.fi -chatissä?".
        No joo, en mä siinä ollu ku jotain pari tuntia, mutta oli kiva saada kasvot nimimerkeille.

        Mun nikki oli Töppönen.


      • kysyisisin-tätä

        Miksi abortti on sinulle läheinen aihe? Vastustatko naisten aborttioikeutta?


      • pitkätukka-68
        kysyisisin-tätä kirjoitti:

        Miksi abortti on sinulle läheinen aihe? Vastustatko naisten aborttioikeutta?

        Miksi kysyt multa sitä?

        Tietysti vastaan, mutta haluan ensin tietää miksi kysyt.


    • Joo. Sori, mut ei olis minun juttu palstamiitti. Joskus aikoinaan ois voinut ollakin kivaa, mutta nyt oon hokannut, että se vaikuttas liikaa mun palstapersoonaan. Dissin pitää olla oikeastaan vaan tuntematon ja anonyymi. Olen pari naista tavannut yksityisesti ja ihan on ollut mukavaa, mutta on myös käynyt mielessä, että on täällä aikamoisen sekoakin sakkia seassa, minkä tarkoitusperiä ei aina tiedä... Että olkoonsa vaan, että mä kirjoittelen tänne ja sillä siisti.

      • Siis olet joskus kuitenkin tavannut joitakin tämän palstan naisia ja ainakaan silloin et tullut huijatuksi? Kyllä mä kuitenkin ymmärrän nuo perustelut joita esitit.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Siis olet joskus kuitenkin tavannut joitakin tämän palstan naisia ja ainakaan silloin et tullut huijatuksi? Kyllä mä kuitenkin ymmärrän nuo perustelut joita esitit.

        Joo. Kyllä mä aika pitkään viestittelin heidän kanssaan, että uskalsin lähteä tapaamaan. Netissähän täällä mullakin tuntuu olevan yks jos toinenkin jahtaaja, joka mielellään varmasti saattaisi käyttää tuollaistakin tilannetta hyväkseen. Siis en mä sitä pelännyt, että sieltä joku mies tai rätkättävä kakaralauma ois tullut vaan se, että mun identiteetti Dissin takaa ois paljastunut.

        Oikeastaan olen iloinen, että nuo kaksi ihmistä tapasin ja varmasti ois monta muutakin tapaamisen arvoista ihmistä täällä, mutta ehkä kuitenkin mun identiteettisuoja Dissin takana on sittenkin niin tärkeä.

        Yksinkertainen Blondikin tuumi, että sen paljastuttua, ei varmaan enää tulisi kirjoiteltua tänne ja tiedä vaikka se onkin jonkun minut paljastettavuuden motiivi??


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5619
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      480
      3601
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      160
      3405
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2633
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2439
    6. 270
      2055
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1442
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe