Tapasin oikein ihanan oloisen miehen, joka on oikeastaan kaikkea mitä olen toivonut. Paljastui kuitenkin, että hän tykkää s/m -leikeistä sängyssä. Siis todella rajusta menosta, ja hän on se joka dominoi. Kertoi, että perusseksi ei sytytä. Kokeneemmat, kertokaa mitä kaikkea s/m leikit pitävät sisällään? Mihin kaikkeen tulisi varautua? Vähän hirvittää, vaikka en mikään pimeässä peitonalla lähetyssaarnaajaa-tyyppi olekkaan niin en noin rajuun menoon ole tottunut. Omat kokemukseni aihehealueesta tulevat 50 shades of Greystä, joka miehen mukaan on kuulemma ihan pehmo... Toisaalta ajatus tuntuu myös hyvin kutkuttavalta ja kiihottavalta.. Auttakaa naista mäessä kertomalla kokemuksianne!
Mies tykkää s/m-leikeistä, mitä teen?
11
1899
Vastaukset
- Smaailmanmies
Onneksi olkoon! Matkailu avartaa ja kaikkein mielenkiintoisinta on matkata omiin sisäisiin mielen kerrostumiinsa. Sinnekään ei silti pidä porautua hinnalla millä hyvänsä.
Ennen kuin annat kenenkään käyttää valtaa ylitsesi, kannattaa miettiä seuraavia:
1. Luuletko voivasi aidosti nauttia siitä, että sinua esineellistetään, vapauttasi rajoitetaan ja että sinua henkisesti ja fyysisesti dominoidaan?
2. Oletko miellyttämishaluinen? Alistava osapuoli useimmiten haluaa tuottaa myös alistuvalle nautinnon, mutta sitä ennen hän piinaa ja koettelee sinua saaden siitä suuren osan omaa tyydytystään. Jos et nauti jo tästä vaiheesta s/m ei ole osa sinua.
3. Pystytkö erottamaan toisistaan roolisi alistujana ja toisaalta tasavertaisena kumppanina? Jos et aidosti nauti esim. nimittelystä, läpsimisestä, karskista käsittelystä ja muusta sessioiden aikana, luvassa voi olla vaikeuksia onnistuneesti yhdistää näitä kahta puolta elämässä.
Jos vastasit näihin myöntävästi, suhteellanne on edellytyksiä toimia. Muussa tapauksessa, ensi huuman mentyä ohitse, kyllästyt etkä jaksa enää syttyä leikkeihin. Leikeillä on taipumus muuttua ajan kuluessa pikemmpinkin rajumpaan kuin vaniljaisempaan suuntaan. Edetkää varovasti vähitellen. Älä anna lupauksia joiden takana et ehkä pystykään seisomaan. Kasvattakaa välillenne luottamus; voit sitä lujittaaksesi ehdottaa myös roolien vaihtamista joskus.
Tämä kuulosti tarkoituksella kriittiseltä, koskapa suin päin heittäytyminen s/m:n maailmaankaan ei ole viisasta. Mutta jos polkusi lopulta johtaa nautinnon ja tuskan valtakuntaan, saatat huomata että harva asia tuntuu yhtä voimakkaalta, nautinnolliselta ja puhdistavalta. Kun lopulta rajoista sovittuanne ja riittävästi tutustuttuanne voitte siirtyä askeleen eteenpäin, tiedät mitä tarkoitan. Kun luot katseesi lattiaan hänen edessään, tunnet selän taakse sidottujen käsisesi olevan voimattomat vapautumaan ja enemmän kuin mitään muuta odotat häneltä käskyä, millä tavalla voit häntä palvella ja miellyttää - silloin olet perillä. - Josefiina86
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Antoi tosiaan miettimisen aihetta. Ajatus kyllä tuntuu todella kiihottavalta, ja käyn ihan kuumana kun hän kertoo mitä minulle sängyssä tekisi. Toisaalta taas olen itsenäinen nainen, feministikin. Voiko naisten oikeuksien puolustaja nauttia siitä että mies alistaa? Ristiriitaista 😄 Kiinnostaisi myös tietää, kuuluuko peppujutut aina s/m-leikkeihin? Itse kun siitä niin välitä (kerran yrittänyt, ei tullut mitään ja sattui ihan perkeleesti).
- Smaailmanmies
Et ole ensimmäinen feministiksi tunnustautuva joka kertoo halustaan tulla alistetuksi. Ei asiassa minusta ole sen suurempaa ristiriitaa. Luottamus kuuluu tietysti asiaan makuuhuoneen ulkopuolellakin. Ja mitä sinuun itseesi tulee, et ole millään tavalla velvollinen kertomaan aatesisaruksillesi omista seksuaalisista mieltymyksistäsi. Lopultakin sukupuolten tasa-arvo ja s/m-roolileikit ovat kaksi täysin eri asiaa. Alistuvan osapuolenkin on saatava lopettaa leikki juuri silloin kun hän itse niin haluaa, sanoivat ekstremistit tähän mitä hyvänsä.
Peppuseksin (ja suuseksinkin) viehätys pohjaa siihen, että niissä lähtökohtaisesti esineellistetään alistuva osapuoli ja minimoidaan tämän mahdollisuus kiihottua/laueta itse aktista. (Poikkeuksia on toki.) Mutta peppuleikkien "pakollisuus" riippuu tietysti teistä molemmista. Jos et halua avata hänelle peppuasi, et avaa. Tähän hänen on tyytyminen, jos kohta monessa tapauksessa saatat ajan oloon kohdata vähintäänkin toistuvia hienovaraisia suostutteluehdotuksia. :D Mutta voihan olla niinkin, ettei hän edes välitä astua b-rappuun (tai ainakaan pidä sitä välttämättömänä) - se selviää vasta asiasta keskustelemalla. Osaavalla suulla ja hyvällä asenteella pystyy kyllä osittain korvaamaan sitä, ettei pylly ole käytössä.- Josefiina86
Tottahan tuo on, ei s/m-leikit ja tasa-arvon kannattaminen sulje toisiaan mitenkään pois. Itsekkin olen yllättynyt, miten ja miksi ajatus alistettavana olosta tuntuu niin kiihottavalta 🤔 No, ehkä sitä syytä ei kannata sen enempää alkaa analysoimaan.
On tullut kyllä selväksi, että pyllypuolen jutut kiinnostaa kovasti. Mutta ehkä se nyt ei jää sitten siitä kiinni vaan keksitään joku muu juttu.
Se vielä jäi mietityttämään, että saako dominoija siis tyydytystä siitä että alistaa toista, vai onko se nimenomaan kivun tuottaminen toiselle, josta dominoija saa nautintoa?
Niin ja kiitos taas vastauksesta 😊 - Smaailmanmies
Ei minusta voi yleistää, mistä dominoija saa nautintonsa. Kivun tuottaminenkin on oikeastaan vain yksi tapa alistaa toinen omaan valtaansa. Itse en erityisesti pidä kivun tuottamisesta, ainakaan kovan kivun, mutta sen nautinnollisempaa on tehdä subin olo epämukavaksi, piinalliseksi ja avuttomaksi.
Mutta yhtä hyvin alistaja voi suosia henkistä nöyryyttämistä kuten nimittelyä tai sitomista tai sitä että saa toisen tottelemaan, esim pukeutumaan oman halunsa mukaan jne. Kyseessä on tunne siitä, että toinen ihminen on objekti, esine ja kokonaan minun käytettävissäni. Ja vaikka omistussuhden ja määräysvalta eivät olisikaan ehdottomia, mielikuvitus paikkaa kyllä aukot.
Vastapuolen tuntemuksessa etusijalla ovat käänteisesti luottamus, fyysinen ja henkinen antautuminen toisen valtaan ja kyky saada nautinto välillisesti alistavan osapuolen nautinnon kautta.
- Khhg
Femakolle s/m mies on sopiva. Kiva käydä trendikkäissä menoissa perse juovilla
- Josefiina86
Hyödyllinen kommentti, kiitos tästä.
Olen elänyt aikoinaan sub naisen kanssa, hän itse oli johtavassa asemassa oleva virkanainen, makuukamarissa hän kuitenkin halusi alistua. Kerran lähetin hänelle tekstiviestin, kysyin haluaako hän jotain ruokaa kun tulee kotiin matkalta jossa hän oli, vastaus kuului "eniten haluan piiskaa", vastasin tuo sitten vitsa mukanasi.
- sekäettä
Taustaa tuntematta totean, etten uskaltaisi lyhyehkön , vaikkakin avomielisen tuntemisen jälkeen heittäytyä s/m leikkeihin vaan edellyttäisin parempaa tuntemista.
On kuitenkin erinomainen asia, että miehesi on puhunut asiasta ja ilmaissut mielitekonsa.
Nuoruudessani säikähdin masonaisen avautumista ja suorasukaisia ehdotuksia. Myöhempinä vuosina tajusin mitä olin menettänyt.
Seurusteluaikana en arvannut mainita sanallakaan nykyiselle vaimolleni masteri mieltymyksistäni.
Avioliiton alkuvuosina aloin varovasti lähestymän aihetta ja löysimme molempia tyydytäviä toteuttamistapoja. Ei jokakertaisena mutta välillä piristeenä.
Pitkän avioliittomme viime vuosina ovat roolimme vaihtuneet. Vaimoni vaihdevuodet olivat vedenjakaja.
Minua retuutetaan kaulaliekasta. Tallotaan lattialla. Nuoletetaan varpaita. "Pakitetaan" pää jalkoväliin.
Sidotaan täysin liikkumattomaksi ja pervoillaan. Raipalla saisi kyllä antaa enemmän vauhtia.
Siis vanhusten irstailua.
S / M kuviossa on täydellinen, molemminpuolinen luottamus avainasemassa! Arvioi itse!Voi voi onko ei täällä on joku vapaita naisia joka halua leikkiä s/m leikkiä,joka päivä minun luonani meidän elämän lopun saakka?Minä olen aika varakas poikamies mutta olen masokisti mutta kyllä minä voin esittää minua ja olla se dominoivakin ja annaa se piiskaa joka minä itse kaipaan!Minä haluan joku nainen joka halua asua minun luonani ja olen noin 60 v vanha!Olen ruotsinkielinen rannikko hurri!
- Leatherboot
Joko aloittaja on antautunut vietäväksi? :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683119
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743024Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682880On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632564Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli392047- 601647
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351605
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241580- 591546