Tyyny.....

Nukutteko tai makaatteko koskaan sängyssä ilman tyynyä? Minä viime yönä huomasin että tyynyä ei välttämättä tarvi

65

1888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on hyvät unenlahjat. Tyyny ei ole tarpeen, eikä aina edes sänky tai patja. Kengät jalassa nukkumista en kuitenkaan suosittele, koska silloin on usein herätessä pää kipeä.

• Kateeks käyp, mulla nimittäin ei ole hyvät unenlahjat

• Sama vika! Ne pari kertaa kun olen herännyt kengät jalassa (ja takki päällä) on ollut pää kipeä ja pahaolo.

• pitkätukka-68

Tyynyjä kyllä on, mut ei sänkyä. Sohvalla nukun.

Tosin nyt kun on kylkiluu hajalla en voi nukkua edes makuulla. Pakko kiilata jotenkin istumaan unen ajaksi. Onneks on kotiviiniä reilusti, auttaa nukahtamisessa.

• Ei kuulosta kovinkaan mukavalta, onneks sentään on kotiviiniä

• pitkätukka-68
        pujotteIija kirjoitti:

Ei kuulosta kovinkaan mukavalta, onneks sentään on kotiviiniä

Helkutin pahaa tästä tällä kertaa kyllä tuli. Turbohiivalla tuli liiankin vahvaa, täytyy jopa lantrata vähän.

(Tyttärellä on kyllä sänky, ite nukun olkkarissa vaan.)

• pitkätukka-68 kirjoitti:

Helkutin pahaa tästä tällä kertaa kyllä tuli. Turbohiivalla tuli liiankin vahvaa, täytyy jopa lantrata vähän.

(Tyttärellä on kyllä sänky, ite nukun olkkarissa vaan.)

Ai kotiviinistäkin voi tulla liian vahvaa, koskaan en kyllä ole tehnyt

• pitkätukka-68
        pujotteIija kirjoitti:

Ai kotiviinistäkin voi tulla liian vahvaa, koskaan en kyllä ole tehnyt

Ainakin on kitkerää ja käy päähän.

• trollikka
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Ainakin on kitkerää ja käy päähän.

Taitaa olla kiljua sun kotiviinisi... ja muuttuu ehkä vielä etikaksikin... kun sokeri on viimein käynyt loppuun!
        "Ainakin on kitkerää ja käy päähän." ...Ihan tuosta tein nuo päätelmiäni.

• pitkätukka-68
        trollikka kirjoitti:

Taitaa olla kiljua sun kotiviinisi... ja muuttuu ehkä vielä etikaksikin... kun sokeri on viimein käynyt loppuun!
        "Ainakin on kitkerää ja käy päähän." ...Ihan tuosta tein nuo päätelmiäni.

Mutsilta saatuja marjoja: Mustikkaa, mansikkaa, puolukkaa. Pikkasen omenaakin (joka kyllä ei oo marja).

• pitkätukka-68

Tyyny tarvitaan viimeistään silloin kun lukee ennen nukahtamista.

• Mulle tyyny on miltei nukkumisen a ja o. Liian paksu on huono homma ja liian lätyskäkin ei ole hyvä. Oma tyyny on aina just sopiva. Siksi nukunkin aina muualla huonosti, pitäis kantaa mukanaan oma tyyny.

Kaikista huolestuttavinta on, että pitäis tässä vaihtaa se tyyny, mutta miten saa uuden samanlaisen? Se on haaste... paha rasti... pitää varmaan mitata täytteet ja kaikki tarkkaan ja tuunata oma uus tyyny....

On tarkkaa...

• Viime yönä nukahdin ilman tyynyä, jotain oli koitettava, tällä kertaa toimi

• pujotteIija kirjoitti:

Viime yönä nukahdin ilman tyynyä, jotain oli koitettava, tällä kertaa toimi

No kyllähän väsyneenä nukkuu vaikka puun oksalla, mutta mulle toi tyyny on se tärkein... Peiton saa vaikka pyyhkeestä tehtyä, tai takki, mutta tyyny on tyyny.

Pitäiskin hommata uusi. Mulla on se vanha hyvä palvelija sellainen tyyny, missä on sauma siinä miltei keskellä ja juuri optimaalinen määrä untuvaa, tai mitä lie...ehkä se voi olla myös jotain synteettistä pallukkaakin...Mutta sen saa niin näppärästi kaksinkerroin pään alle ja käsi on siinä tukena. Mahallaan kanssa se on juuri oikeankorkuinen. Oikein unelmatyyny, mutta aika lutrake alkaa jo olla. On sen verran monta kertaa käynyt jo pesussa...

• Dissident kirjoitti:

No kyllähän väsyneenä nukkuu vaikka puun oksalla, mutta mulle toi tyyny on se tärkein... Peiton saa vaikka pyyhkeestä tehtyä, tai takki, mutta tyyny on tyyny.

Pitäiskin hommata uusi. Mulla on se vanha hyvä palvelija sellainen tyyny, missä on sauma siinä miltei keskellä ja juuri optimaalinen määrä untuvaa, tai mitä lie...ehkä se voi olla myös jotain synteettistä pallukkaakin...Mutta sen saa niin näppärästi kaksinkerroin pään alle ja käsi on siinä tukena. Mahallaan kanssa se on juuri oikeankorkuinen. Oikein unelmatyyny, mutta aika lutrake alkaa jo olla. On sen verran monta kertaa käynyt jo pesussa...

Ostos-tv mainosti joskus muotoiltua tyynyä, ei ainakaan hirveen mukavalta näyttänyt

• pujotteIija kirjoitti:

Ostos-tv mainosti joskus muotoiltua tyynyä, ei ainakaan hirveen mukavalta näyttänyt

Joo, ne muotoutuvat tyynyt ei oo mun juttu. Ostin muksuille sellaiset ja kokeilin....tosin Jyskistä ihan. Mutta ei toiminut...
        Pitää olla lutterompi, minkä saa myllättyä just sopivaks pään alle. Kyljellään nukkuessa sen pitää olla kaksinkerroin ja selällään ja mahallaan taas pienempi. Se on kuin itikan nussuhommat...milli vinoon, niin on silmässä.
        hehe

• Dissident kirjoitti:

Mulla on kans tarkkaa tyynyn kanssa. Onkin vuosien varrella ostettu kymmeniä tyynyjä, suurinosa huonoja.

Just mahallaan nukkumiseen vallankin tyynyn pitää olla sopivan lutru ja niskan alle seljällään tukevampi. Mä kyllä otan jonkun toisen tyynyn usein vielä pinkkaan.

Herkästi tulee niska ja pää kipeeksi, jos tyynyt ei mallaa. 😞

• LadyZorro kirjoitti:

Mulla on kans tarkkaa tyynyn kanssa. Onkin vuosien varrella ostettu kymmeniä tyynyjä, suurinosa huonoja.

Just mahallaan nukkumiseen vallankin tyynyn pitää olla sopivan lutru ja niskan alle seljällään tukevampi. Mä kyllä otan jonkun toisen tyynyn usein vielä pinkkaan.

Herkästi tulee niska ja pää kipeeksi, jos tyynyt ei mallaa. 😞

Joo, on se tarkkaa puuhaa... Siis tuo nukkuminen...
        Paikat siinä saa kipeeks... ja mulla on vielä noi saakutin olkapäät mitkä temputtelee...Mutta niin pitkään kun kädet liikkuu, eivät tunnu tekevän sille mitään....

• jännää.elämää

kuinkahan moni korkeastikoulutettu jännä on raiskannut tyynyn tai tyynyjä eli koulutettu nainen laittaa tyynyn reisien väliin ja tyynyn reuna tai kulma painaa pimppiä vasten ja koulutettu mies tekee tyynyyn reijän tai tekee rullan ja raiskaa sen kuten panisi koulutettua tinderireikää no jännät on jänniä mutta naiset tykkää jännistä

• Luulisin että ainakin joku on raiskannut tyynyn

• oliko.kivaa
        pujotteIija kirjoitti:

Luulisin että ainakin joku on raiskannut tyynyn

hyi olkoon sinua

• oliko.kivaa kirjoitti:

hyi olkoon sinua

Siis minä en ole, en voisi kohdella tyynyä niin

• törkeää
        pujotteIija kirjoitti:

Siis minä en ole, en voisi kohdella tyynyä niin

miksi et voinut käyttää tyynyä oliko pakko pitää yön kuivumassa ja muut tyynyt ei ehdi kuivua vielä ensi yöksikään mutta joo kai uni tulee paremmin ilman tyynyä kuin kostealla tyynyllä niin käyttäisit kumia niin ei tarvi kuivailla ja entä se haju

• JonneToteaa

Silloin tyyny tuosuu pillulle, mut jos Kurppa raiskaa tyynyn, niin sit tyyny haisee vanhalle kuselle. Se ero on nuoren naisen ja kurpan pilkuilla.

• JonneToteaa
        JonneToteaa kirjoitti:

Silloin tyyny tuosuu pillulle, mut jos Kurppa raiskaa tyynyn, niin sit tyyny haisee vanhalle kuselle. Se ero on nuoren naisen ja kurpan pilkuilla.

Vitun älypuhelin, kun sekoo sanoissa ja muuttaa pillun pilkuksi.

• trollikka

No minä nukun aina kahden tyynyn kanssa, toinen pääni alla ja toinen on kainaloinen jota halaan! Kaksi sitäkin varten ett kun se toinen on aina vieressä; niin voin vaihtaa pääni alle sen viileämmän ainakin kesällä ...kun on kuuma muutenkin nukkua.
      Ja 120 cm leveä sänky niin voin aina löytää sellaisen viileämmän kohdan nukkua sängystäni.

• Oikeestaan vois ollakin 2 tyynyä, ohuempi ja paksumpi, niitä vois sitten vaihdella

• Nukahtaessa tyyny on tärkee, nukkuessa en huomaa onko vai ei. Herätessä huomaa, kun pää kipee jos oli tyyny huonosti tai puuttu kokonaan.

• Joskus on tyyny löytynyt jalkopäästä

• molla.maija.siihen
        pujotteIija kirjoitti:

Joskus on tyyny löytynyt jalkopäästä

kummiskin raiskasit tyynyn

• dormiendo

Yx aamu mun jalat särki
        ku olin mennyt nukkumaan kengät jalassa
        väärin las,kettuna tyyny jakopäässä

• pujotteIija kirjoitti:

Joskus on tyyny löytynyt jalkopäästä

Juu ja lattialta.

• nukkujaa

Hyvälaatuinen untuvatyyny on paras. Muotoutuu pään ja niskan alle hyvin.

• Hyvinkin mahdollista, täytyykin harkita kunnon tyynyn ostamista

• Ätmitys

Ilmavaan untuvatyynyyn mahtuu myös paljon naisen pierunhajua, kun nainen raiskaa ratsastus asennossa untuvatyynyä...

• eityynysotaa

Tyyny oltava myös käden alla. Istuessakin tyyny kainalossa.

• pitkätukka-68

"Mä olen tällainen reikäpöksy vanha punkkari, täitä päässä, perse auki, rotsista teen peiton bunkkaani"

- Pojat -

• Kyllä tarvitsen mutta suosittelu on muistaakseni ilman tyynyä

• Viinamies.chocha

Ei putkassa tyynyä saa ollenkaan...
      Vähäsen maistaneena kyllä useinkin herää
      tukehtutunut poliisi kummassakin kainalossa

ku pitäis soittaa viranaomaisille huomaa taas
      ett missäs kännykkä lie nyt....?
      joku daami sen luurin vienyt

• pitkätukka-68

Sinne nyt ei saa paljon muutakaan. Yleensä ei edes patjaa.
        Peitto ja tyyny olis luksusta.

• tyynyton

Joskus tuntuu mukavammalta ilman tyynyä.

• Vain poikkeustilanteessa. En pysty vääntämään hartioita niin että nukkuminen kyljellään ilman tyynyä olisi mukavaa.

• Puolittain kyljellään onnistuu hyvin

• pujotteIija kirjoitti:

Puolittain kyljellään onnistuu hyvin

En tee asioita puolittain.

• Hyvää tyynyä on vaikea löytää. Ja yöllä yhtäkään jos on säkkipimeää.
      Minulla on tyyny autossakin.

• Niin....sinullahan on se paras tyyny aina mukana, se joka minuakin kiinnosti

(hihitystä)

• takapi_

Makaan aina tyyny pepun alla

• rakastan.naisia

Naista maatessa on tosiaan joskus hyvä panna tyyny naisen lantion alle, toosa tulee siten paremmin työstettäväksi.

• rakastan.naisia kirjoitti:

Naista maatessa on tosiaan joskus hyvä panna tyyny naisen lantion alle, toosa tulee siten paremmin työstettäväksi.

Kai se nainenkin liikkuu? Ettei tarvi tornia alle kasata tuon takia ja akka tornin päälle makaamaan...

Yhteistyötä se itsensä asettelu ja heiluminen.

• En.
      Mä oon tässä kaks vuorokautta nukkunut melkein putkeen..joku kesäflunssa. Sinänsä ihan hyvä, että on ainakin käsi saanut olla levossa, kun se on siteessä, rannetta ei saa liikutella.
      Vaan olipa ihana herätä tähän aamuun ilman päänsärkyä..

Aina muuten kun tulee puhe flunssasta, niin joku kepulainen tulee sormi pystyssä ilmoittamaan, että hänpä ei ole sairastanut kuin kerran elämässään vuonna - 65, tai silloin kun kekkonen kiipes palmuun..Mä taas saan tartunnan kun joku aivastaa kadun toisella puolen..

Rannalle tänään, pakko päästä ja kajakki mukaan... jiihaaa...hehe.

• pujotteIija kirjoitti:

Tuollaista tyynyä en ole koskaan testannut, kannattas ehkä testata, jos kerta noin hyvä on. Ja pikaista tervehtymistä toivottelen

Kiitos, kiitos...melkein olen kunnossa, ei pitäis innostua liikaa, mutta niin mä kuitenkin teen ..

Jos vähänkään kärsii niskakivuista, niin suosittelen tuota tyynyä. Löytyy ainakin haulla muototyyny.

• trollikka
        pujotteIija kirjoitti:

Tuollaista tyynyä en ole koskaan testannut, kannattas ehkä testata, jos kerta noin hyvä on. Ja pikaista tervehtymistä toivottelen

Mun Emolla on just tuollainen, hän kun nukkuu useimmiten selällään; niin tuo tukee juuri sopivasti niskaa. Tuo muotuu myös vähän kehon lämmöstä yön aikana, mutt palautuu entiselleen taas käyttämättömänä.(päivän aikana)
        Kestää pari pesua ja sitt ostettava uus, sillä pesussa sen ominaisuudet katoaa. Eli sen käyttöikä on n. ½-vuotta eikä ole niitä edullisimpia, mutt Emolle se on ehdottomasti sopivin.

Untuvatyynyt mun lemppareitani.
        Talvella mulla on iso untsikatyyny selän takana peiton alla mökillä, en palellu koska se kerää multa lämpönsä ja säilyttää sen lämmön...tuntuen lämpimältä vasten mun selkääni, kyljelläni nukkuessa.

Mullapa on kääretorttupohja paistumassa ja täytän sen... siitä tulee jälkiruoka kahvin kanssa!
        Eli suklaista unelmatorttua... vaniljagreemillä ja pensasmustikoilla täytettynä.

Mukavaa sunnuntaipäivää... kaikille!

• trollikka kirjoitti:

Mun Emolla on just tuollainen, hän kun nukkuu useimmiten selällään; niin tuo tukee juuri sopivasti niskaa. Tuo muotuu myös vähän kehon lämmöstä yön aikana, mutt palautuu entiselleen taas käyttämättömänä.(päivän aikana)
        Kestää pari pesua ja sitt ostettava uus, sillä pesussa sen ominaisuudet katoaa. Eli sen käyttöikä on n. ½-vuotta eikä ole niitä edullisimpia, mutt Emolle se on ehdottomasti sopivin.

Talvella mulla on iso untsikatyyny selän takana peiton alla mökillä, en palellu koska se kerää multa lämpönsä ja säilyttää sen lämmön...tuntuen lämpimältä vasten mun selkääni, kyljelläni nukkuessa.

Mullapa on kääretorttupohja paistumassa ja täytän sen... siitä tulee jälkiruoka kahvin kanssa!
        Eli suklaista unelmatorttua... vaniljagreemillä ja pensasmustikoilla täytettynä.

Mä nukun usein selälläni ja kädet vielä ylhäällä 😄

On toi ollu mulla jo useamman vuoden..varmaan viis. Mä en ole pessyt muistaakseni kuin sen päällisen..

Prismassa 40,- tuo mikä kuvassa.

• trollikka
        Wwuwuw kirjoitti:

Mä nukun usein selälläni ja kädet vielä ylhäällä 😄

On toi ollu mulla jo useamman vuoden..varmaan viis. Mä en ole pessyt muistaakseni kuin sen päällisen..

Prismassa 40,- tuo mikä kuvassa.

Mä olen ostanut saman näköisen... (ehkä jopa sama tyyny) erikoisliikkeestä;joka tekee myös patjoja ihmisen kehon (painonkin) mukaan.
        En nyt tähän viitsi liikettä mainita, mainostakoot itse koska varmasti on tuottoisa yritys ja maksakoot mainoksestaan kans! Eka tyyny maksoi 68€ seuraava 73€ ja kolmannen osto on kohta ajankohtainen. Pitääkin tutustua Prisman tyynyyn... jospa hyvinkin olis kannattavaa!
        Kiitos tiedosta!

Emo kuolaa ajoittain nukkuessaan, eikä se kuolaaminen ole jatkuvaa... mutt tyyny siinä kyllä inflaation kärsii, kun joskus se on pakko pestä. Enkä pussita tyynyä plastiikalla joka ehkäisisi kastumisen, mutt hikoiluttaisi niskaa ja päätä! Hänellä oli aivoinfarkti ja kuntoutunut siitä kohtalaisen hyvin... pystyy jo liikkumaan omin avuin, kepin avulla kotona.

Emo juttelee niin ett vieraskin saa hyvin selvää jo hänen puheestaan, mutt entiselleen ei varmaan koskaan palaudu... hän saa kaiken sen avun minkä pystymme hänelle antamaan, jotta elämä olis hänellekin vielä suhteellisen nautinnollinen... ns. normaalia!

• trollikka kirjoitti:

Mä olen ostanut saman näköisen... (ehkä jopa sama tyyny) erikoisliikkeestä;joka tekee myös patjoja ihmisen kehon (painonkin) mukaan.
        En nyt tähän viitsi liikettä mainita, mainostakoot itse koska varmasti on tuottoisa yritys ja maksakoot mainoksestaan kans! Eka tyyny maksoi 68€ seuraava 73€ ja kolmannen osto on kohta ajankohtainen. Pitääkin tutustua Prisman tyynyyn... jospa hyvinkin olis kannattavaa!
        Kiitos tiedosta!

Emo kuolaa ajoittain nukkuessaan, eikä se kuolaaminen ole jatkuvaa... mutt tyyny siinä kyllä inflaation kärsii, kun joskus se on pakko pestä. Enkä pussita tyynyä plastiikalla joka ehkäisisi kastumisen, mutt hikoiluttaisi niskaa ja päätä! Hänellä oli aivoinfarkti ja kuntoutunut siitä kohtalaisen hyvin... pystyy jo liikkumaan omin avuin, kepin avulla kotona.

Emo juttelee niin ett vieraskin saa hyvin selvää jo hänen puheestaan, mutt entiselleen ei varmaan koskaan palaudu... hän saa kaiken sen avun minkä pystymme hänelle antamaan, jotta elämä olis hänellekin vielä suhteellisen nautinnollinen... ns. normaalia!

Emo = äitisi?

Mä ostin ton mun tyynyn cittarista, mutta ihan samaa tyyliä kuin tuos kuvassa.

Mun äiti, kun käyn sitä kattomassa kyselee multakin, että missähän minä, siis hänen tyttärensä mahtaa olla kun ei ole näkynyt. Samoin faijaa etsii usein, vaikka sekin on kuollut vuosia sitten ja sitä ennen erosivat..

• trollikka kirjoitti:

Mul on 2 mustikkatassua, ja litran purkki omena-mango tuoremehua

• Niskawamma
        Wwuwuw kirjoitti:

Niin se tyyny, se on tämmöinen...
        https://www.prisma.fi/wcsstore/PRISMA_StorefrontAssetStore/images/product/iso/6409605512514.jpg

Mun elämän paras tyyny.

Tuo näyttää muuten hyvältä mut tyynyn toisen puolen pitäisi olla matalampi, ettei se taita päälakea ylöspäin.

Tällain: https://shop.r10s.jp/omezame/cabinet/tokka/l.jpg

• Niskawamma kirjoitti:

Tuo näyttää muuten hyvältä mut tyynyn toisen puolen pitäisi olla matalampi, ettei se taita päälakea ylöspäin.

Tällain: https://shop.r10s.jp/omezame/cabinet/tokka/l.jpg

Olihan siinä munkin kuvassa...

Tempur! Se oli se sana minkä olin unohtanut...

"TEMPURin tarina alkoi 1970-luvulla, kun NASA kehitti painetta lievittävän materiaalin, jolla helpotettiin astronautteihin nousun aikana kohdistuvaa painerasitusta. Tämä alun perin avaruusteknologiaa varten luotu lämpöön reagoiva materiaali tunnetaan nykyään nimellä TEMPUR."

Menee vissiin mainostuksen puolelle..

• trollikka
        Wwuwuw kirjoitti:

Olihan siinä munkin kuvassa...

Tempur! Se oli se sana minkä olin unohtanut...

"TEMPURin tarina alkoi 1970-luvulla, kun NASA kehitti painetta lievittävän materiaalin, jolla helpotettiin astronautteihin nousun aikana kohdistuvaa painerasitusta. Tämä alun perin avaruusteknologiaa varten luotu lämpöön reagoiva materiaali tunnetaan nykyään nimellä TEMPUR."

Menee vissiin mainostuksen puolelle..

Ergo Dreams on se tyyny josta mä juttelin... maksaa nyt sellaisen 90€, käväisin katsastamassa. Seuraavaks teen vertailuja noihin puolta halvempiin tyynyihin.. haen ainakin 2kpl eri valmistajien muototyynyjä, kyllä niille aina joku loppukäyttäjä löytyy, uskoisin.

• SoliterniuM1977

Ilman tyynyä niskat tulee kipeäksi, tyynyn kanssakin tulee. Nukun yleensäkin huonosti. 3-6h yöunilla pärjäilen. Harvoin jos ikinä pystyn nukkumaan sitä 8 tuntia.

• Kuikelo

Oletko aina pärjännyt noin lyhyillä unilla vaiko vähentynyt vuosien myötä pikkuhiljaa? Itsellä kostautuu viikonlopun univelkana.

• Nukkumaan mennessä on kyllä tyyny vaikka ei sen oikea tyyny tarvi olla. Vaelluksella se voi olla vaikka takki tai joku muu pehmeä alusta. Herätessä tyyny on vielä tallessa tai sitten se on kyllästynyt ja siirtynyt sivuun.

• Jos mitään muuta ei ole, niin käsiäkin voi käyttää tyynynä, tulee siitä pientä korotusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      42
      2744
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      75
      1819
    3. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      99
      1760
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      38
      1628
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1369
    6. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1254
    7. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      86
      1159
    8. En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista

Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si
      Ikävä
      3
      1154
    9. Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?

Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.
      Maailman menoa
      251
      1128
    10. Oon vähän pettynyt

Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi
      Ikävä
      110
      1125
    Aihe