Kotipizzan kotzone on kuvottava

Puuvillaa.kerrakseen

Erehdyin kokeilemaan ruoaksi liki kympin hintaista Kotzonea ja en voisi olla enemmän pettynyt. Odotin että Kotzone olisi ollut pizza ilman muita täytteitä kuin tomaattikastia ja juustoa ja että väliin laitettaisiin jäävuorisalaattia. Jäävuorisalaatti välistä löytyi, mutta raaka-aineista säästäminen oli viety aivan äärimmäisyyksiin. Pizzapohjassa ei ollut tomaattikastiketta kuin nimeksi, juustoa tuskin edes yhden tavallisen juustosiivun verran ja tuplakana oli täyttä kusetusta. Näin max 15 kpl herneen kokoisia kanakuutiota. Aistivaraisesti kanan läsnäoloa ei voinut tuntea. Todella pahan makuinen setti. Kuin olisi syönyt kuivaa hiivaleipää ilman voita tai muuta levitettä.

Näin se vaan on että kun yhdestä pizzasta jaetaan katetta useampaan osoitteeseen, niin tuotteen on oltava reilusti kilpailijoita huonompi, jotta franchising-ketju elää ja voi paksusti. Mikä tahansa etnisen pizzerian tuote päihittää Kotzonen 6-0. Etnisissä pizzerioissa salaatin saa pizzan kylkeen ilman lisämaksua ja hinnat ovat kautta linjan 25 % edullisemmat. Etniseen olisi menty tälläkin kerralla, mutta Erkan Kebab & Pizzeria oli suljettu.

9

8400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pizzamiäs

Joo, käytä sinä vaan niitä etnisiä pitserioitasi, minä teen pizzani itse ja jos ostan pizzeriasta niin se on Kotipizza.

• AallonKylteri

Köyhän kitinää!

• Kokoomusahneus

Jos ostaa mitään kotiahneudesta, niin syyttäkööän itseeään.

• Anonyymi

Mä pidän kotipizzan pitsoista kymmenen kertaa enemmän kuin minkään näiden lähi idästä ja muualta tulleiden. Nämä lähi idän pitsat vaikuttaa siltä että tekijät ei olisi itse edes maistaneet niitä. Luulen että ovat vain katsoneet reseptin netistä, mitä pitsaan laitetaan. Sydämettömiä pitsoja. Kotipizzan pitsat on tosi hyviä kun oikein tehty. En ole töissä kotipizzassa. Noissa lähi idästä tulleiden pitsapaikoissa on usein myös joskus jopa pelottava asiakaspalvelu.

• Anonyymi

Jatkoa.

Aivan kuin olisi jokin poliittinen päätös että kotipizzan pitsat on huonoja verrattuna näihin lähi idästä ja muualta tulleiden pitsoihin. Tämä on minun totuus. Kerron rehellisesti mielipiteeni.

• Anonyymi

Mun mielestä kotipizzan pizzat on ihan hanurista ja en ole ostanut niitä moneen vuoteen enkä osta jatkossakaan.

• Anonyymi

Ei ole Suomessa huonompaa pizzaa kuin Kotipizzan pizzat. Ennen ne olivat vielä syötäviä ei enää ole 7-8 vuoteen olleet.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Kotipizzan pizzat on mun mielestä kanssa todella huonoja verrattuna muihin pizzoihin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2812
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      354
      2586
    3. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      56
      2325
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2194
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1733
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1639
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1526
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1449
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1395
    10. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1289
    Aihe