Erehdyin kokeilemaan ruoaksi liki kympin hintaista Kotzonea ja en voisi olla enemmän pettynyt. Odotin että Kotzone olisi ollut pizza ilman muita täytteitä kuin tomaattikastia ja juustoa ja että väliin laitettaisiin jäävuorisalaattia. Jäävuorisalaatti välistä löytyi, mutta raaka-aineista säästäminen oli viety aivan äärimmäisyyksiin. Pizzapohjassa ei ollut tomaattikastiketta kuin nimeksi, juustoa tuskin edes yhden tavallisen juustosiivun verran ja tuplakana oli täyttä kusetusta. Näin max 15 kpl herneen kokoisia kanakuutiota. Aistivaraisesti kanan läsnäoloa ei voinut tuntea. Todella pahan makuinen setti. Kuin olisi syönyt kuivaa hiivaleipää ilman voita tai muuta levitettä.
Näin se vaan on että kun yhdestä pizzasta jaetaan katetta useampaan osoitteeseen, niin tuotteen on oltava reilusti kilpailijoita huonompi, jotta franchising-ketju elää ja voi paksusti. Mikä tahansa etnisen pizzerian tuote päihittää Kotzonen 6-0. Etnisissä pizzerioissa salaatin saa pizzan kylkeen ilman lisämaksua ja hinnat ovat kautta linjan 25 % edullisemmat. Etniseen olisi menty tälläkin kerralla, mutta Erkan Kebab & Pizzeria oli suljettu.
Kotipizzan kotzone on kuvottava
Puuvillaa.kerrakseen
4
8106
Vastaukset
- Pizzamiäs
Joo, käytä sinä vaan niitä etnisiä pitserioitasi, minä teen pizzani itse ja jos ostan pizzeriasta niin se on Kotipizza.
- AallonKylteri
Köyhän kitinää!
- Kokoomusahneus
Jos ostaa mitään kotiahneudesta, niin syyttäkööän itseeään.
Tää on vitust parempi
https://www.youtube.com/watch?v=eCezgF5JWr0
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897