Kotipizzan kotzone on kuvottava

Puuvillaa.kerrakseen

Erehdyin kokeilemaan ruoaksi liki kympin hintaista Kotzonea ja en voisi olla enemmän pettynyt. Odotin että Kotzone olisi ollut pizza ilman muita täytteitä kuin tomaattikastia ja juustoa ja että väliin laitettaisiin jäävuorisalaattia. Jäävuorisalaatti välistä löytyi, mutta raaka-aineista säästäminen oli viety aivan äärimmäisyyksiin. Pizzapohjassa ei ollut tomaattikastiketta kuin nimeksi, juustoa tuskin edes yhden tavallisen juustosiivun verran ja tuplakana oli täyttä kusetusta. Näin max 15 kpl herneen kokoisia kanakuutiota. Aistivaraisesti kanan läsnäoloa ei voinut tuntea. Todella pahan makuinen setti. Kuin olisi syönyt kuivaa hiivaleipää ilman voita tai muuta levitettä.

Näin se vaan on että kun yhdestä pizzasta jaetaan katetta useampaan osoitteeseen, niin tuotteen on oltava reilusti kilpailijoita huonompi, jotta franchising-ketju elää ja voi paksusti. Mikä tahansa etnisen pizzerian tuote päihittää Kotzonen 6-0. Etnisissä pizzerioissa salaatin saa pizzan kylkeen ilman lisämaksua ja hinnat ovat kautta linjan 25 % edullisemmat. Etniseen olisi menty tälläkin kerralla, mutta Erkan Kebab & Pizzeria oli suljettu.

9

8332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pizzamiäs

Joo, käytä sinä vaan niitä etnisiä pitserioitasi, minä teen pizzani itse ja jos ostan pizzeriasta niin se on Kotipizza.

• AallonKylteri

Köyhän kitinää!

• Kokoomusahneus

Jos ostaa mitään kotiahneudesta, niin syyttäkööän itseeään.

• Anonyymi

Mä pidän kotipizzan pitsoista kymmenen kertaa enemmän kuin minkään näiden lähi idästä ja muualta tulleiden. Nämä lähi idän pitsat vaikuttaa siltä että tekijät ei olisi itse edes maistaneet niitä. Luulen että ovat vain katsoneet reseptin netistä, mitä pitsaan laitetaan. Sydämettömiä pitsoja. Kotipizzan pitsat on tosi hyviä kun oikein tehty. En ole töissä kotipizzassa. Noissa lähi idästä tulleiden pitsapaikoissa on usein myös joskus jopa pelottava asiakaspalvelu.

• Anonyymi

Jatkoa.

Aivan kuin olisi jokin poliittinen päätös että kotipizzan pitsat on huonoja verrattuna näihin lähi idästä ja muualta tulleiden pitsoihin. Tämä on minun totuus. Kerron rehellisesti mielipiteeni.

• Anonyymi

Mun mielestä kotipizzan pizzat on ihan hanurista ja en ole ostanut niitä moneen vuoteen enkä osta jatkossakaan.

• Anonyymi

Ei ole Suomessa huonompaa pizzaa kuin Kotipizzan pizzat. Ennen ne olivat vielä syötäviä ei enää ole 7-8 vuoteen olleet.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Kotipizzan pizzat on mun mielestä kanssa todella huonoja verrattuna muihin pizzoihin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2726
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1174
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      60
      950
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      76
      858
    7. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      805
    8. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      99
      802
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe