http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/Vantaa?forecast=daily
suapa nähdä taas tippuuko asteet 5 C kun vkl lähestyy.... näin on muuten käynyt sen 5 kertaa kevään/kesän aikana
sääennuste lauantaista näytttää etelään hellettä
10
552
Vastaukset
yr.no ennustaa pääkaupunkiseudun sisämaahan 23 ℃ lauantaiksi 16.6.2018.
Nyt klo 21.45 FIM:kin ennustaa vain 24 ℃ lauantaiksi, joten ennuste on laskenut jo nyt.
Pannaan seurantaan ja palataan asiaan.- Chubacabra
Ihan ittekö teit muutokset. Mä olen huomannut myöskin sen, että ensin luvataan korkeampia lämpöjä, kuin toteutuvat.
Ilmastopropagandaa? Chubacabra kirjoitti:
Ihan ittekö teit muutokset. Mä olen huomannut myöskin sen, että ensin luvataan korkeampia lämpöjä, kuin toteutuvat.
Ilmastopropagandaa?En ole FIM:illä töissä.
Täällä Suomi24:llä on toki myös Salaliittoteoria -palsta. Olet sinne varmasti tervetullut ideoinesi.
- saasnähdä
ny on korjattu jo monta astetta alaspäin ennusteita..
- PitihänSeArvata
Juha Förnin 30 asteen helteet on utopiaa.Juhannusviikko on kamala, sadetta ja kylmää.Se siitä
http://www.wetterzentrale.de/de/panels.php?model=gfs&map=1&var=1&lid=OP No, lauantain huippu jäi täällä 24 ℃:seen, ei se ennuste nyt niin paljoa heittänyt, että siitä riekkua tarvitsisi.
Hyvin meni. ; )
Ensi lauantain, eli juhannuspäivän sää saattaakin olla sitten huomattavasti hankalampi, kun nyt pitkään vallinnut suursäätila päättyy tai ainakin keskeytyy vähäksi aikaa ja ensi viikolla pitäisi matalapainerintamien jonossa rullata Suomen yli.
yr.no sanoo lauantaipäivän 23.6. maksimiksi 15 ℃. Saas taas nähdä.- näin.on
Näinhän se on. Sään ennustaminen on paljon hankalampaa kuin ilmastonmuutoksen ennustaminen.
näin.on kirjoitti:
Näinhän se on. Sään ennustaminen on paljon hankalampaa kuin ilmastonmuutoksen ennustaminen.
Niinhän tuo näyttää olevan. Globaalin ilmaston lämpeneminen on useimmissa mallinnuksissa ennustettu vähän alakanttiin, mutta aikalailla ennusteiden keskiarvon mukaan silti mennään.
- apppppppppp
toissapäivämä/eilen ennusteet näytti hellettä ens viikon loppuun 5 päivälle nyt max 24 eli riekutaan edelleen. miks ennusteet pitää yläkanttiin aina näissä lämmöissä tehdä
- positiivisetennustukset
Saman tyylistä oli tännekin päin. Aluksi oli pian hellettä, sitten sitä siirretty aina hieman taaksepäin. Nyt olisi heinäkuun puolella hellepäivä tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422866Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302529Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362428Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202367Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421782Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241325Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741099
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671017