Tuossa vinkkiä miten se onnistuu:
https://www.iltalehti.fi/kauneus/201806112200998880_ka.shtml
Pitäkäähän palstnaiset dekoltee kiinteänä
101
1198
Vastaukset 101
Minä sulle dekolteet näytän!
(naurua)Noita öljyjä (ei yhdyssana) ei valitettavasti itse saa laitettua.
Tarvitaan voitelija, sivelijä.
Eli tavallaan tämä ei edes naisille kuulu vaan
(miettii tarkemmin....)
Mjahah, ihan miesten juttuja taitaa olla.Ratkauskeskeisenä ihmisenä veikkaan että dekolteen sively hoitavalla (ja helvetin kalliilla huomaan) öljyllä sujuisi parhaiten takaapäin niin että dekolteehuollettava ikään kuin syliin työntyy selkä edellä niin siitä on sitten helppo hoitaa dekoltee kuntoon . Uskoisin selviäväni tehtävästä :)
Harmaaritari kirjoitti:
Ratkauskeskeisenä ihmisenä veikkaan että dekolteen sively hoitavalla (ja helvetin kalliilla huomaan) öljyllä sujuisi parhaiten takaapäin niin että dekolteehuollettava ikään kuin syliin työntyy selkä edellä niin siitä on sitten helppo hoitaa dekoltee kuntoon . Uskoisin selviäväni tehtävästä :)
Kah!
(kikattaa)
Älä nyt kuitenkaan hinnasta marise kun itse ensin ehdotit käyttöä. Olisi tämän voinut hoitaa ehkä jollain muullakin halvemmalla luonnontuotteella kuten koivunmahlalla tjsp heh. Tai vetää penkasta mutasavinaamiot, tai ei...onhan se hunajakin....
Mutta otteet, nuo otteet, ne kelpaa :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Kah!
(kikattaa)
Älä nyt kuitenkaan hinnasta marise kun itse ensin ehdotit käyttöä. Olisi tämän voinut hoitaa ehkä jollain muullakin halvemmalla luonnontuotteella kuten koivunmahlalla tjsp heh. Tai vetää penkasta mutasavinaamiot, tai ei...onhan se hunajakin....
Mutta otteet, nuo otteet, ne kelpaa :DJoo, kyllä multa mahlat varmaan löytyy omasta takaa mutta jos sä tuot öljyt niin hoidetaan dekoltee ensin niin ei unohdu :D
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, kyllä multa mahlat varmaan löytyy omasta takaa mutta jos sä tuot öljyt niin hoidetaan dekoltee ensin niin ei unohdu :D
Herrajestas :'D
(kömpii pöydän alta..putosin tuolilta kun luin vastauksen)
(naurua) :'D
Huh...miten täällä nyt näin kuuma on...misspönttöuuni kirjoitti:
Kah!
(kikattaa)
Mutta otteet, nuo otteet, ne kelpaa :DMuistui taas mieleen kun säilöin ainakin 15 litraa mahlaa perunakellariin, eihän ne perkele siellä säilyneet juomakelpoisina
pujotteIija kirjoitti:
Muistui taas mieleen kun säilöin ainakin 15 litraa mahlaa perunakellariin, eihän ne perkele siellä säilyneet juomakelpoisina
Siinä olis kyllä kokeneillakin palstanaisilla hommaa jos tuommoise satsin joutuisi kerralla nielemään, en usko että onnistuu. Joo, kyllä mahlat on varmaan parasta nauttia tuoreeltaan.
pujotteIija kirjoitti:
Muistui taas mieleen kun säilöin ainakin 15 litraa mahlaa perunakellariin, eihän ne perkele siellä säilyneet juomakelpoisina
No se mahla menee äkkiä pilalle, se koivunmahla. Mahla on juotava yleensä heti.
Mutta että kaikkea sitä ihmiset kauneustuotteina käyttävätkin :'D...
Luonnontuotteita...kasvoille ja dekolteelle.
(pärskähtää..köh)misspönttöuuni kirjoitti:
(pärskähtää..köh)Eikös jossain joskus ollut artikkeli että se "köh" on oikein hyvää kasvovioidetta :)
Harmaaritari kirjoitti:
Siinä olis kyllä kokeneillakin palstanaisilla hommaa jos tuommoise satsin joutuisi kerralla nielemään, en usko että onnistuu. Joo, kyllä mahlat on varmaan parasta nauttia tuoreeltaan.
Näin on, tuoreena ja pieninä annoksina
Harmaaritari kirjoitti:
Eikös jossain joskus ollut artikkeli että se "köh" on oikein hyvää kasvovioidetta :)
Naisten pitäisi kuulema sisällyttää tämä 'köh' kauneustuotteisiin, koska siinä on vitamiinia.
(tuhmaronttipönttö punastuu...nythän, tshyi minua, naurua)
Miten sinä nyt tämmösen aiheen...minä tässä vasta töistä ja senssit mennee ihan sekasin :'D
Muistapa nyt itse käyttää aurinkorasvaa. Nenästä varpaanpäähän. Niin siinä uit ja pyörit nih, koska on kesä ja niin kuuluu tehdä vaikka sitten istuisitkin jossain tmstossa :D
Minä olen niin tumma etten ole koskaan tarvinnut :)misspönttöuuni kirjoitti:
(pärskähtää..köh)Mahlankeruustani on vieläkin merkkejä metsässä, roikkuvien letkujen muodossa
misspönttöuuni kirjoitti:
Naisten pitäisi kuulema sisällyttää tämä 'köh' kauneustuotteisiin, koska siinä on vitamiinia.
(tuhmaronttipönttö punastuu...nythän, tshyi minua, naurua)
Miten sinä nyt tämmösen aiheen...minä tässä vasta töistä ja senssit mennee ihan sekasin :'D
Muistapa nyt itse käyttää aurinkorasvaa. Nenästä varpaanpäähän. Niin siinä uit ja pyörit nih, koska on kesä ja niin kuuluu tehdä vaikka sitten istuisitkin jossain tmstossa :D
Minä olen niin tumma etten ole koskaan tarvinnut :)Se ny vaan lähti kun palstanaisten valistushan on ensisijainen tehtvämme palstalla ja kuuluuhan se toi ihonhoitokin sellaiseen aihepiiriin että hyvin voi laittaa :)
Juu, hyvähän se ois mutta jos välttää pahimpia aurinkopaikkoja kestää kyllä aika hyvin palamatta vielä tässä vaiheessa kesää vielä :)pujotteIija kirjoitti:
Mahlankeruustani on vieläkin merkkejä metsässä, roikkuvien letkujen muodossa
Ne pitäs ottaa irti, ja ei ainakaan panna mitään tappeja niihin reikiin.
Niin se KOIVU pysyy hengissä. Pönttö tietää mahlahommat ja pakuriuutteet.Harmaaritari kirjoitti:
Se ny vaan lähti kun palstanaisten valistushan on ensisijainen tehtvämme palstalla ja kuuluuhan se toi ihonhoitokin sellaiseen aihepiiriin että hyvin voi laittaa :)
Juu, hyvähän se ois mutta jos välttää pahimpia aurinkopaikkoja kestää kyllä aika hyvin palamatta vielä tässä vaiheessa kesää vielä :)Kyllä sun pitäs vähän ruskettua...tsih..
Olihan tämä ihana aihe sinulta ;Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Kyllä sun pitäs vähän ruskettua...tsih..
Olihan tämä ihana aihe sinulta ;DJoo no vähän, on tuota vähän tarttunutkin, sopivasti kun ihan väkisinhän eitä jonkin verran aurinkoa tulee ihan ottamatta, vähän jopa vältellen pahimpia paikkoja :)
Ne pitäs ottaa irti, ja ei ainakaan panna mitään tappeja niihin reikiin.
Niin se KOIVU pysyy hengissä. Pönttö tietää mahlahommat ja pakuriuutteet.Tässä ois nyt hyvä paikka kaksimieliselle viestille, taidan kuitenkin hillitä itseni
pujotteIija kirjoitti:
Tässä ois nyt hyvä paikka kaksimieliselle viestille, taidan kuitenkin hillitä itseni
Me kaikki hillitsemme nyt itsemme.
(pönttö pärskyy)
Emme halua ns. jälkilaineita.pujotteIija kirjoitti:
Mahlankeruustani on vieläkin merkkejä metsässä, roikkuvien letkujen muodossa
Lerpattavia letkuja metsä täys....
On tääl taas jutut 🤣Wwuwuw kirjoitti:
On tääl taas jutut 🤣Ai niin, mun aurinkovoiteessa on 50 suojakerroin. Ruskettuu sitä silti..
Wwuwuw kirjoitti:
On tääl taas jutut 🤣Jos metsään haluat mennä nyt....
Wwuwuw kirjoitti:
On tääl taas jutut 🤣Minä kyllä tein ihan sellaisen pertin kaipaaman asiallisen avauksen palstalle mutta misspönttistrolli vei väärille urille heti alkuunsa :)
Wwuwuw kirjoitti:
On tääl taas jutut 🤣Ihana Wuhweli wohweli :'D
Harmaaritari kirjoitti:
Minä kyllä tein ihan sellaisen pertin kaipaaman asiallisen avauksen palstalle mutta misspönttistrolli vei väärille urille heti alkuunsa :)
Minä nimenomaan tutkin, mikä ura tässä näkyy. Jos dekolteeta pitää hoitaa.
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Minä nimenomaan tutkin, mikä ura tässä näkyy. Jos dekolteeta pitää hoitaa.
(naurua)Jos et saa oikein selvää linkitä palstalle kuva. Palstan pojat on kyllä aika tarkkanäköisiä analuysoimaan tarvittaessa :)
Harmaaritari kirjoitti:
Jos et saa oikein selvää linkitä palstalle kuva. Palstan pojat on kyllä aika tarkkanäköisiä analuysoimaan tarvittaessa :)
No se tiedetään.
Eikö tuolla ole jo jokin kuva? Pitäisikö sitä tarkemmin analysoida?
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
No se tiedetään.
Eikö tuolla ole jo jokin kuva? Pitäisikö sitä tarkemmin analysoida?
(naurua)Joo oli, oikein hyvä esimerkkidekoltee. Palstanaiset voiskin ottaa semmoisen leikkimielisen dekolteenvertailukisan, me palstan pojat niistä annettaisiin rehdit arviot että kaipaako lisähuoltoa vai onko jo hyvä sellaisenaan :)
Harmaaritari kirjoitti:
Joo oli, oikein hyvä esimerkkidekoltee. Palstanaiset voiskin ottaa semmoisen leikkimielisen dekolteenvertailukisan, me palstan pojat niistä annettaisiin rehdit arviot että kaipaako lisähuoltoa vai onko jo hyvä sellaisenaan :)
Ei nyt härkitä nukkuvaa leijonaa.
Mulla on semmoinen tunne ettei vaan kukaan suuttuisi jo tästä...
Jos mä tietotekniikassa innostun yhtään enempää, niin ne tissit on vahingossa iltapäivälehden kannessa. Sitten siitä antaa arvion koko valtakunta.
(naurua)
Hirmunen sinä olet kyllä houkuttelemaan. Johtunee prosentista itäistä verta. :D- Joko.pääsee.häihin
Harmaaritari kirjoitti:
Joo oli, oikein hyvä esimerkkidekoltee. Palstanaiset voiskin ottaa semmoisen leikkimielisen dekolteenvertailukisan, me palstan pojat niistä annettaisiin rehdit arviot että kaipaako lisähuoltoa vai onko jo hyvä sellaisenaan :)
Valtakunta näyttäisi sulle varmaan mielellään dekolteensa ja muutakin.
Ja kuka on nimimerkki hämärän_rajoilta/-lla(????)
Ykskakkonen eli kaiketi lempinimeltään pikkukakkonen käski kysyä Sinulta Harmis.
Hän puhuu minulle Hämiksestä ja linkittää musavideoita. Miksi?
Voisimmeko selvittää asian? :)Hämis on palstalegenda, jo kauan ennen minuakin palstalla enimmäkseen vaikuttanut fiksu mies, sinkkupalstamusiikin moniitaituri jonka loistavia esityksiä löytyy juutuubista:
https://www.youtube.com/results?search_query=casey ryback & katkotut kädet
Nämä on kyllä hyviä, esmes toi:
https://www.youtube.com/watch?v=WNURqTpeRkQ
Hämiksellähän on ainakin viittä vaille valm is tai sitten valmis akateeminen loppututkinto mutta ilmeisesti ei ole uraa sillä saralla luonut turhauduttuaan.Harmaaritari kirjoitti:
Hämis on palstalegenda, jo kauan ennen minuakin palstalla enimmäkseen vaikuttanut fiksu mies, sinkkupalstamusiikin moniitaituri jonka loistavia esityksiä löytyy juutuubista:
https://www.youtube.com/results?search_query=casey ryback & katkotut kädet
Nämä on kyllä hyviä, esmes toi:
https://www.youtube.com/watch?v=WNURqTpeRkQ
Hämiksellähän on ainakin viittä vaille valm is tai sitten valmis akateeminen loppututkinto mutta ilmeisesti ei ole uraa sillä saralla luonut turhauduttuaan.Minä..minun on jo pakko kysyä suoraan, ootko se sinä?? Palstalegenda?
Huijaako Pikkukakkonen taas kutosen prisma-shakiraa, melkein seiskan seepraa eli pönttöä?
Pöntöllä on joskus pitkä piuha hoksaamiseen... :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Minä..minun on jo pakko kysyä suoraan, ootko se sinä?? Palstalegenda?
Huijaako Pikkukakkonen taas kutosen prisma-shakiraa, melkein seiskan seepraa eli pönttöä?
Pöntöllä on joskus pitkä piuha hoksaamiseen... :DEn, mulla on paljon lyhempi akagteeminen opiskelutausta kuin hämiksellä, kesti vaan jokusen viikon. Ilmeisesti ykskakkonen ei vaan itse jaksanut alkaa selittämään niin kehotti multa kysymään.
Harmaaritari kirjoitti:
En, mulla on paljon lyhempi akagteeminen opiskelutausta kuin hämiksellä, kesti vaan jokusen viikon. Ilmeisesti ykskakkonen ei vaan itse jaksanut alkaa selittämään niin kehotti multa kysymään.
Olisiko nyt näin? Ehkä minä uskon sitten...
Olisiko nyt näin? Ehkä minä uskon sitten...
On se niin vai väittikö ykskakkonen jotain muuta? sitäpaitsi en ole musiikillisesti lahjakas...tai mistäs sen tietää kun eio ole tulltu koskaan kokeiltua :)
Harmaaritari kirjoitti:
On se niin vai väittikö ykskakkonen jotain muuta? sitäpaitsi en ole musiikillisesti lahjakas...tai mistäs sen tietää kun eio ole tulltu koskaan kokeiltua :)
Ei väittänyt, mutta minua hämää kun hän käski minun nim.om. sulta kysyä :)
En minä tiedä sitten, mitä sulhaskanditaatteja se prisma-shakiralle esittelee.
(Ykskakkonen on erään kuvan mukaan arvioinut Pöntön kutosen tasolle eli prisma-shakiraksi, melkein seiskan seepraksi, siitä tuo ylempi :'D)
(kikatusta)
Saattaa sulla olla hyvä lauluääni, vaikka matala tangoääni, ei niitä piilolahjakkuuksiaan itse tiedä...Että tempasepas tallenne, myö kuulostellaan : ) En minäkään tiennyt, että pääsen kahdeksannen oktaavin kohdalle ennen kuin lukki syöksyi olohuoneen villalankamaton uumenista aamulehdelle Pöntön nenän alle. Celine Dion olisi ollut kateellinen siitä kirkaisusta.misspönttöuuni kirjoitti:
Ei väittänyt, mutta minua hämää kun hän käski minun nim.om. sulta kysyä :)
En minä tiedä sitten, mitä sulhaskanditaatteja se prisma-shakiralle esittelee.
(Ykskakkonen on erään kuvan mukaan arvioinut Pöntön kutosen tasolle eli prisma-shakiraksi, melkein seiskan seepraksi, siitä tuo ylempi :'D)
(kikatusta)
Saattaa sulla olla hyvä lauluääni, vaikka matala tangoääni, ei niitä piilolahjakkuuksiaan itse tiedä...Että tempasepas tallenne, myö kuulostellaan : ) En minäkään tiennyt, että pääsen kahdeksannen oktaavin kohdalle ennen kuin lukki syöksyi olohuoneen villalankamaton uumenista aamulehdelle Pöntön nenän alle. Celine Dion olisi ollut kateellinen siitä kirkaisusta.Joo, ei oo mulla yhteyttä hämikseen, en oo multinikkaillu :)
Jaa, on se sitte kriittinen, viimeks kun kävin prismassa siellä joku shakira joka edellä käveli näytti oikein hyvältä :)
Joo, vois mulla olla mutta en mie, en mie kehtoo :DHarmaaritari kirjoitti:
Joo, ei oo mulla yhteyttä hämikseen, en oo multinikkaillu :)
Jaa, on se sitte kriittinen, viimeks kun kävin prismassa siellä joku shakira joka edellä käveli näytti oikein hyvältä :)
Joo, vois mulla olla mutta en mie, en mie kehtoo :DOnko Harmaaritari peräisin itäisestä osastosta myös itse? "Mie"?
Oot sie? :)misspönttöuuni kirjoitti:
Onko Harmaaritari peräisin itäisestä osastosta myös itse? "Mie"?
Oot sie? :)Mulla joskus tuli mie ja sie puheeseen ihan iteksiään, hauska oli puhua silleen ja hämätä ihmisiä vaikken varsinaisesti miesie -alueelta oo, nyt on jääåny taas vähä pois :) "Emmietiiä" "miekömuka", mitteessie?" joo, pitäs ottaa taas käyttöön :D
Harmaaritari kirjoitti:
Mulla joskus tuli mie ja sie puheeseen ihan iteksiään, hauska oli puhua silleen ja hämätä ihmisiä vaikken varsinaisesti miesie -alueelta oo, nyt on jääåny taas vähä pois :) "Emmietiiä" "miekömuka", mitteessie?" joo, pitäs ottaa taas käyttöön :D
Täällä on ihan täysin miesie aluetta
Harmaaritari kirjoitti:
Mulla joskus tuli mie ja sie puheeseen ihan iteksiään, hauska oli puhua silleen ja hämätä ihmisiä vaikken varsinaisesti miesie -alueelta oo, nyt on jääåny taas vähä pois :) "Emmietiiä" "miekömuka", mitteessie?" joo, pitäs ottaa taas käyttöön :D
Kuitennii oot tuossa nuapurituvassa. Et sie minnuu hämmää...Kerran jo näin kun kirjoitit, että olit käämässä eli käymässä "kaapunnilla, -nissa", siihen kun vielä lissäät, että "öylössä päevänä", niin sie olet Savon miehii. :D
pujotteIija kirjoitti:
Täällä on ihan täysin miesie aluetta
Niin siulla on. Mie olen täällä paljon ylempänä miemittelemässä. Sie olet etelän sie. Mie olen pohjosen mie. :D
Kuitennii oot tuossa nuapurituvassa. Et sie minnuu hämmää...Kerran jo näin kun kirjoitit, että olit käämässä eli käymässä "kaapunnilla, -nissa", siihen kun vielä lissäät, että "öylössä päevänä", niin sie olet Savon miehii. :D
On mulla sinne savvoon päin jotain yhteyksiä olemassa, ei tosin ihan ytimeen :) Niin ja on pojhojosseenkin jottain :)
Harmaaritari kirjoitti:
On mulla sinne savvoon päin jotain yhteyksiä olemassa, ei tosin ihan ytimeen :) Niin ja on pojhojosseenkin jottain :)
Näyttää olevan, koska itäyhteyksiset miehet ymmärtävät yleensä dekolteen päälle :D, että ihan aloituksessa jo paljastuit.
Niin siulla on. Mie olen täällä paljon ylempänä miemittelemässä. Sie olet etelän sie. Mie olen pohjosen mie. :D
Olitko sie nyt pohjois-karjalasta?
- Pikku--myy
Hahaa...dekoltee voi olla kiihottava joidenkin mielestä 😁
Minä itseasiassa olen aina tuon dekoltee -ilmauksen luuullut liittyvän tuollaiseen elegantimpaan asuun:
'
https://previews.123rf.com/images/prometeus/prometeus1509/prometeus150900054/44458812-baroque-style-beautiful-young-woman-in-elegant-historical-dress-and-with-barocco-hairstyle-posing-ov.jpg
Mutta joo, voihan se dekoltee vilahtaa arkisemmistakin asusteista sitten kai :)Harmaaritari kirjoitti:
Minä itseasiassa olen aina tuon dekoltee -ilmauksen luuullut liittyvän tuollaiseen elegantimpaan asuun:
'
https://previews.123rf.com/images/prometeus/prometeus1509/prometeus150900054/44458812-baroque-style-beautiful-young-woman-in-elegant-historical-dress-and-with-barocco-hairstyle-posing-ov.jpg
Mutta joo, voihan se dekoltee vilahtaa arkisemmistakin asusteista sitten kai :)Kyllä se kaikkialla voi vilahtaa :'D
Ei tarvitse barokkipukua tms.misspönttöuuni kirjoitti:
Kyllä se kaikkialla voi vilahtaa :'D
Ei tarvitse barokkipukua tms.Barokkipuku ois kyllä kiva katsojan silmään, sillä sais dekolteen hyvin esille :)
Harmaaritari kirjoitti:
Barokkipuku ois kyllä kiva katsojan silmään, sillä sais dekolteen hyvin esille :)
Kyllä sen saa kun repäisee vain napit auki.
(naurua)
Ja allekirjoittaneella on vähän univelkaa...misspönttöuuni kirjoitti:
Kyllä sen saa kun repäisee vain napit auki.
(naurua)
Ja allekirjoittaneella on vähän univelkaa...Ei stiä ihan tuosta noin vaan voi alkaa barokeiksi repimään neitokaisten asusteita, siitähän tuli kai syyte, luvan kaa vois varovasti näprätä :)
On kai kun yökaudet riekkuu palstaa villitsemässä :D No ei se haittaa, hyvä vaan :)Harmaaritari kirjoitti:
Ei stiä ihan tuosta noin vaan voi alkaa barokeiksi repimään neitokaisten asusteita, siitähän tuli kai syyte, luvan kaa vois varovasti näprätä :)
On kai kun yökaudet riekkuu palstaa villitsemässä :D No ei se haittaa, hyvä vaan :)Yksi riekku-iita pitää aina olla. :D
Välillä on ihan hirveä tarve riekkumiseen. Sinun on nyt pakko vaan kestää se.
(kurinaa)
P.s. Joskus kun on oikein kiire, paidan saa repäistä luvan kanssa. Niitä saa uusia.
Pönttö on ihan mahdoton...Nyt vaan yksinkertaisesti pitäisi minun tajuta lähteä sutimaan tuota dekolteeta ja loikata tiikerihypyllä petiin :)misspönttöuuni kirjoitti:
Yksi riekku-iita pitää aina olla. :D
Välillä on ihan hirveä tarve riekkumiseen. Sinun on nyt pakko vaan kestää se.
(kurinaa)
P.s. Joskus kun on oikein kiire, paidan saa repäistä luvan kanssa. Niitä saa uusia.
Pönttö on ihan mahdoton...Nyt vaan yksinkertaisesti pitäisi minun tajuta lähteä sutimaan tuota dekolteeta ja loikata tiikerihypyllä petiin :)Joo, kyllä me useimmat sun riekkumiset kestetään, pidetään jopa suotavana. Jos joku ei kestä se olkoon hänen ongelmansa :)
Juu, pitää issseki tästä malttaa, ois yks hyvä kirjakin kesken ja aamulla herätys, hyviä öitä misspönttikselle, älä loiki liian lujaa ettei mee nilkka taas :)Harmaaritari kirjoitti:
Joo, kyllä me useimmat sun riekkumiset kestetään, pidetään jopa suotavana. Jos joku ei kestä se olkoon hänen ongelmansa :)
Juu, pitää issseki tästä malttaa, ois yks hyvä kirjakin kesken ja aamulla herätys, hyviä öitä misspönttikselle, älä loiki liian lujaa ettei mee nilkka taas :)Hyvää yötä herra Dekoltee, kiitos kestämisestä! :)
https://www.youtube.com/watch?v=o71B_m7sVw8&list=RD-qOGuUWPexk&index=3
Vähän iltatanssia siihen ja pahoittelut ettei tuolla tanssijamiehellä tainnut olla housuja(?) (minua se ei niinkään haitannut, mutta yritä katella sinne merellä päin ja kuulostella musiikkia :'D)
- lollistiks
Dekoltee
https://aijaa.com/lqJTXF
Tarpeeksi kiinteä? - Pörriäisille
Varovasti ny, kohta joku taho taas suuttuu näin avoimesta pörräilystä.
Siis onko dekoltee ainoastaan naisilla?
Näin olen ymmärtänyt, tietysti jos näin avarakatseisina aikoina joku mies pukeutuisi mekkoon kai silläkin sitten jonkinlainen dekoltee ehkä voisi olla tai niin se voisi ainakin kuvitella.
Harmaaritari kirjoitti:
Näin olen ymmärtänyt, tietysti jos näin avarakatseisina aikoina joku mies pukeutuisi mekkoon kai silläkin sitten jonkinlainen dekoltee ehkä voisi olla tai niin se voisi ainakin kuvitella.
Hihih teitä :'D, ihanaa, miehet yhteistuumin miettimässä kenellä se lopulta on?
Kyllä se on teilläkin nakeroiset!misspönttöuuni kirjoitti:
Kyllä se on teilläkin nakeroiset!Palstalla varsinkaan ei voi tietää kenellä on dekoltee ja kanellä ei, kysy vaikka pertiltä niin ei kellään palstanaisella oo dekolteeta prkl :D
Kyllä se on teilläkin nakeroiset!No jos on, niin tänään minua puri paarma dekolteen alueelle
Harmaaritari kirjoitti:
Palstalla varsinkaan ei voi tietää kenellä on dekoltee ja kanellä ei, kysy vaikka pertiltä niin ei kellään palstanaisella oo dekolteeta prkl :D
Hahah, hihih, ei varmasti. On parempi sopia ettei sitä ole kenelläkään.
Niin säilytämme rauhan kaikkien kesken. Eikä kukaan koske tai sivele yhtään mitään dekolteeta. Jos sen nyt joku tekee, se on kosmetologia tai span täti :D
Ja pujottelija kans, sullakin on vain rintapanssari niin kuin Harmaalla.
Minä olen ainoa, jolla on tissit.- Haluantietää
pujotteIija kirjoitti:
No jos on, niin tänään minua puri paarma dekolteen alueelle
Onko sinulla karvainen, lihaksikas ja ruskettunut dekoltee?
Haluantietää kirjoitti:
Eipä nyt oikeestaan mikään noista
Niin säilytämme rauhan kaikkien kesken. Eikä kukaan koske tai sivele yhtään mitään dekolteeta. Jos sen nyt joku tekee, se on kosmetologia tai span täti :D
Minä olen ainoa, jolla on tissit.Minusta rinnat kuulostavat paremmalta kuin tissit
Haluantietää kirjoitti:
Aika tungetteleva kysymys. Kysypä nätimmin, ohjeistaa hän...
Säikäytät Pujiksen.misspönttöuuni kirjoitti:
Minä olen ainoa, jolla on tissit.Kissan viikset...vielä siinä olisi pitänyt lukea astrologia...
Ketä väsyttää? Kuka täällä pilkkii? Kenen pää nuokkuu?
(naurua)pujotteIija kirjoitti:
Minusta rinnat kuulostavat paremmalta kuin tissit
Se menee ilmeisesti tämän murre-eron piikkiin.
(naurua)pujotteIija kirjoitti:
Minusta rinnat kuulostavat paremmalta kuin tissit
Ehdottmasti rinnat, tai dekoltee, tissit kuulostaa niin rahvaanomaiselta.
Harmaaritari kirjoitti:
Ehdottmasti rinnat, tai dekoltee, tissit kuulostaa niin rahvaanomaiselta.
Nainen saa itse sanoa tissit, miehet käyttää sanaa rinnat. Kyllä. Se on kohteliasta.
Ne eivät ole myöskään puskurit.misspönttöuuni kirjoitti:
Nainen saa itse sanoa tissit, miehet käyttää sanaa rinnat. Kyllä. Se on kohteliasta.
Ne eivät ole myöskään puskurit.Varmaan tässä nyt unissa pyörii.... tissit, rinnat, dekolteet, puskurit, sun muut maitorauhaset
pujotteIija kirjoitti:
Varmaan tässä nyt unissa pyörii.... tissit, rinnat, dekolteet, puskurit, sun muut maitorauhaset
Ja sitten painat pään kahden TYYNYN väliin. Hyvin nukuttaa :)
Ja sitten painat pään kahden TYYNYN väliin. Hyvin nukuttaa :)
Juuri noin, kahden ihanan pehmeän luomutyynyn väliin
Onko miehillä miehustaa?...sitähän sä kysyit.
Dekol-tee, löytyisköhän sellaista teetä.. aprikoosin makuista.Wwuwuw kirjoitti:
Onko miehillä miehustaa?...sitähän sä kysyit.
Dekol-tee, löytyisköhän sellaista teetä.. aprikoosin makuista.Jaa.. miehusta koskee ilm. vain vaatetta. Dekoltee on paljas iholue kaulan ja rintojen välissä. (Oma suomennos).
Niinku nahka alias iho kiinteänä vai välttykää riippareilta?🤔
Miehen kuuluu kannatella jos joku riippuu.
(naurua)Heh, kyllähän sitä aina välillä on kaksi kauhakouraa kannattelemassa, vaan joko loppuu puhti ranteista taikka toteaa tehtävän muuten mahdottomaksi.
Iho ei oo ryppynen, mutta rinnat kyllä jo pyrkii kohti varpaita. 👇😕👆LadyZorro kirjoitti:
Heh, kyllähän sitä aina välillä on kaksi kauhakouraa kannattelemassa, vaan joko loppuu puhti ranteista taikka toteaa tehtävän muuten mahdottomaksi.
Iho ei oo ryppynen, mutta rinnat kyllä jo pyrkii kohti varpaita. 👇😕👆Kyllä sen verran pittää miekkosella hauista olla.
(kikattaa)misspönttöuuni kirjoitti:
Kyllä sen verran pittää miekkosella hauista olla.
(kikattaa)Heh, on sillä sen verran juu. Mutta löysät rinnat on vaikeet hallita. 😂
Onhan ne kahden lapsen jälkeen lähtenyt lossahtamaan, voi olla että olis ilman lapsiakin. Mutta jotenkin kuvittelen rintarauhasten turpoomisen ehkä hormoonitkin vaikuttaneen... Ja onhan mulla ikäkin jo myötäinen eli vanhettuu....☺️
Yksilöllistähän se on kellä mitenkin. Mutta jotenkin näitä pitää aina spekuloida..vaikka oikeesti rinnat ei ole mua ikinä kiinnostanut tippaakaan. Ihan sama vaikkei mulla semmosia oiskaan...heh. Ja joku taas suree toisinpäin. 🤔LadyZorro kirjoitti:
Heh, on sillä sen verran juu. Mutta löysät rinnat on vaikeet hallita. 😂
Onhan ne kahden lapsen jälkeen lähtenyt lossahtamaan, voi olla että olis ilman lapsiakin. Mutta jotenkin kuvittelen rintarauhasten turpoomisen ehkä hormoonitkin vaikuttaneen... Ja onhan mulla ikäkin jo myötäinen eli vanhettuu....☺️
Yksilöllistähän se on kellä mitenkin. Mutta jotenkin näitä pitää aina spekuloida..vaikka oikeesti rinnat ei ole mua ikinä kiinnostanut tippaakaan. Ihan sama vaikkei mulla semmosia oiskaan...heh. Ja joku taas suree toisinpäin. 🤔Ei se kuule mitään haittaa. Eihän täällä mikään tule koskaan pysymään paikoillaan. :D
Ikuista luonnonliikettä..
Kyllä minä uskon, että miehet meitä rakastaa sittenkin kun ollaan vanhoja ruttanoita uuniluutia.
Kyllä se niin on. En minäkään laskisi papparaisen ryttyjä sitten 40 vuoden päästä. :D
Elämän jälki tulee näkymään meissä kaikissa ennemmin tai myöhemmin. Itekin jo vahtasin tuossa yhtä silmänalusryttyä, että alanko hamppuuntumaan? (naurua)
Sisäinen hehku on L-Z tärkein, siihen me panostamme:)misspönttöuuni kirjoitti:
Ei se kuule mitään haittaa. Eihän täällä mikään tule koskaan pysymään paikoillaan. :D
Ikuista luonnonliikettä..
Kyllä minä uskon, että miehet meitä rakastaa sittenkin kun ollaan vanhoja ruttanoita uuniluutia.
Kyllä se niin on. En minäkään laskisi papparaisen ryttyjä sitten 40 vuoden päästä. :D
Elämän jälki tulee näkymään meissä kaikissa ennemmin tai myöhemmin. Itekin jo vahtasin tuossa yhtä silmänalusryttyä, että alanko hamppuuntumaan? (naurua)
Sisäinen hehku on L-Z tärkein, siihen me panostamme:)Näinhän se on nähtävä. Kyllä minäkin olen panostamassa enempi tuon sisäisen hehkun ylläpitoon ja kehittämiseen, kun kuoren kurttujen kyttäämiseen. ☺️
Loppujenlopuksi se sisin meitä ruokkii ja rohkaisee, ajaa eteenpäin muutenkin.
No vannoutuneena peppumiehenä neuvoisin, kuten lapinlahdenlinnut aikoinaan....
https://youtu.be/LwmJ6Ii4l6s
Aaaaaamen.Kyllä edustavassa dekolteessakin puolensa kieltämättä on. Yksi kaveri oli joutunut teatteriin lähtemään seuraksi niin sanoi että olikin ihan mukavaaa kun oli edustavia dekolteita näyttävästi esillä siellä.
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä edustavassa dekolteessakin puolensa kieltämättä on. Yksi kaveri oli joutunut teatteriin lähtemään seuraksi niin sanoi että olikin ihan mukavaaa kun oli edustavia dekolteita näyttävästi esillä siellä.
No ei kai siitä haittaakaan ole, mutta kyllä peppumies, vaan tuijottaa ihan muuta. Ei perhana auta.
Ja iän myötä noihin tulee sellaiset iän ja kokemuksen myötäiset kertoimet, enää ei kelpaa mikään teinimäisyys...LadyZorro kirjoitti:
Heh, mut kun vanhemmiten sekin valahtaa...eikä tiedä nostasko persettä vai housuja..
No mutta ihan sama, eikös ne siinä nouse molemmat?
LadyZorro kirjoitti:
Heh, mut kun vanhemmiten sekin valahtaa...eikä tiedä nostasko persettä vai housuja..
Dekolteen kohottamiseksihan löytyy mainioita asusteita:
https://mysticcitycorsets.com/wp-content/uploads/mcc19-yh.jpg
Ja eikös siihen pepunkohotukseenkin löydy vaikka mitä:
https://www.menaiset.fi/artikkeli/tyyli/muoti/taman_hetken_hehkutetuimmat_housut_kohottavat_peppufarkut
Ladyzorra kauppaan marsmars niin on kauhakourissa pitelemistä Sirzorralla :DDissident kirjoitti:
No mutta ihan sama, eikös ne siinä nouse molemmat?
Hmmm, kyllähän se tuotannii riippuu ihan housuusta.
Kyllä se on nyt maata panon aika. Hyvet yet. ✌️- pystyssä.on
LadyZorro kirjoitti:
Ei se mihinkään valahda jos treenaa pakaralihaksia.
LadyZorro kirjoitti:
Hmmm, kyllähän se tuotannii riippuu ihan housuusta.
Kyllä se on nyt maata panon aika. Hyvet yet. ✌️No katsoin sun sanakirjasta, että unille oot menossa...ja vaikuttaa siltä, että on jo aikakin, kun ei sormi osu oikeaan kohtaan. Mutta eiköhän tuo teikäläisenkin istumalihaksisto jo tuon työnkuvan perusteella ole kondiksessa, että ei huolta.
Hyvää yötä. Panehan oikeen uunaalleen....maate siis...Harmaaritari kirjoitti:
Dekolteen kohottamiseksihan löytyy mainioita asusteita:
https://mysticcitycorsets.com/wp-content/uploads/mcc19-yh.jpg
Ja eikös siihen pepunkohotukseenkin löydy vaikka mitä:
https://www.menaiset.fi/artikkeli/tyyli/muoti/taman_hetken_hehkutetuimmat_housut_kohottavat_peppufarkut
Ladyzorra kauppaan marsmars niin on kauhakourissa pitelemistä Sirzorralla :DMulla oli joskus korsetti, mutta hää nauroi että ompa typerän näköinen asuste. Sirzorra siis...
Farkkuja en ees käytä.
Noh mekonhelma pitenee sitä mukaa, kun rinnat ja peffa maata lähenee!🤷
Öitä hassut!😺LadyZorro kirjoitti:
Mulla oli joskus korsetti, mutta hää nauroi että ompa typerän näköinen asuste. Sirzorra siis...
Farkkuja en ees käytä.
Noh mekonhelma pitenee sitä mukaa, kun rinnat ja peffa maata lähenee!🤷
Öitä hassut!😺Unnii, unnii vuan :D
No. Ne on jo maata kohden.🙁
- ihanturhaatouhua
Miksi pitäisi. Vanheneminen on luonnollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 107730
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.18642Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32619Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 34515
- 63491
- 68489