Ajattelin huvikseni alkaa väsäilemäään

j7jjrjjjr6jjtjrjrj

jonkinlaista deittipalvelua ja tässä mietiskelen että millaisia ominaisuuksia kannattaisi koodailla?

Olen mietiskellyt että monilla saiteilla olevien yhteensopivuusprosenttien yms. sijasta väsäilisi jotain kommunikaatioprosenttia minkä perusteella profiili sitten näkyisi ja viestejä voisi lähetellä/lukea. Eli siis ne joilla on viestien lähettely ja vastailu tasoissa hyötyisi, kun taas ne jotka eivät vastaa tai spammaavat näkyisivät muita vähemmän tms..

7

1374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deittipalvelun-perustaja

      Itsekin juuri ajattelin perustaa deittipalvelun heinäkuun aikana. Rahaahan sen pitää tuottaa ja turvaudun varmaan vanhaan konseptiin: nappaan netissä kauniiden naisten kuvia ja teen niistä feikkiprofiileja. Rekisteröityminen palveluun on ilmaista, mutta luottokorttitiedot pitää antaa, että voin imuttaa miesten korttien saldot pankkitililleni. Viestin lähettäminen naiselle maksaa 1,50 euroa/viesti. Esitän itse kaikkia noista naisista, joten mulle taitaa tulla todella kiireinen loppukesä.

      • ellkko

        Hyvä, laitan sulle viestiä sitten joka päivä, ekassa viestissä pankkitiedot, yhelle tilille ei sopinut kaikki rahat joten tilejä on kaksi, haluatko molempien tiedot?


      • 665655555555

        Se on kyllä ihme että tuollaiseen oikeastikin jotkut lankeavat.


      • Evil-Woman

        :D Hyvä juttu, mutta ihan oikeasti idiootit antaisi rahansa vaikka etusivulla lukisi isolla että "Tämä koko juttu on huijausta"


    • Parempilivenä

      Ihan sama millä konseptilla meinaisi palvelua pyörittää, kaiken ratkaisee kuitenkin ne ihmiset, jotka sitä käyttää. En tiedä olenko poikkeus, mutta vedän puoleeni kaikenmaailman outoja? Aina kysytään vaan sitä kuvaa, eikä olla kiinnostuttu persoonasta. Kerran joku vastasi, että et ole tyyppiäni ja se oli tosi kiva. Usein vaan viestittely loppuu kuin seinään tai ei vastata, vaikka on itse juuri ehdottanut ensin tapaamista jne

      Haluaisin ensin jutella ja tutustua perusjuttuihin, sitten olisi kiva vaihtaa kuvia tai mieluummin tavata livenä. Jos ei ole aikaa pieneen kävelyyn vaikka, niin on se outoa, Kaiken pitää olla niin nopeata....

      Oli sivusto ihan mikä vaan, niin jos ei osaa olla kohtelias ja huomaavainen, niin ei voi mitään.

      • Niinpäjuu

        Kyllä se totta on että ihmiset sen saitin tekee ei niin se palvelutapa. Mutta pakvelutapa vetoaa erilaisiin ihmisiin. Eli palvelulla voidaan vaikuttaa siihen millaisia ihmisiä palvelua hakee.
        Ei persoona ketään kiinnosta ainakaan alussa. Sanotaan ehkä niin mutta pinnallisessa maailmassa eletään ja sillä mennään. Kun persoona tulee näkyviin niin tullaan toisiin ajatuksiin.

        Rehellisyys ei ole tavallista, selkärankaisuus on kuollut sukupuuttoon, joten ei voi olettaa muuta tapahtuvaksi. Nettideittailu on järjenvastaista, kuvitellaan ihminen joksikin vaikka ei ole edes nähty.
        Keskustellaan kuvien kanssa ja petytään kun kuva ei vastaa odotuksia. Mahdollisimman vähän odotuksia vähemmän pettymyksiä. Mahdollisimman paljon tapaamisia erilaisiin ihmisiin paljon tuntemusta siitö mitä om hakemassa. Tämä ei toimi netissä.

        Nopeus on valttia nettideiteissä. Mitä enemmän ehtii seuloa läpi viikossa sen parempi.
        Nopeasti kaikki vaiheet läpi ja sitten istutaan alas suhteessa. Sitten onkin jo eron aika.
        Nopeasti ero läpi ja taas sama alusta.
        Aina on joku parempi kuin toinen. Kuka muka jaksaa keskittyä yhteen kun voi keskittyä niin moneen.
        Voit vaikuttaa siihen itse minkälaisia ihmisiä tapaat. Jos olet helposti lähestyttävä, ole vaikeampi. Vähän kuin säätäisit äänenvoimakkuustasoja.


    • Parempilivenä

      Olipa fiksu vastaus, kiitän siitä todella paljon. Sain ajattelemisen aihetta. Tuo varmaan on minun ongelma osin, että tutustun helposti ihmisiin ja ihmiset ovat yleensäkin minusta mielenkiintoisia. Lähden helposti tapaamiseen vaikka sokkona, koska en arvosta niin paljon ulkonäköä vaikka sillä tietty merkitys onkin.

      Mutta ei nyt mitään hirveää piiritystä ole menossa, joten jos joku sitten on kiinnostunut, niin lähden helposti tutustumaan. Kai sitä miettii, että no ei tuo nyt niin haittaava asia ole ja katsotaan nyt sitten ja seurauksena on että muutaman kuukauden tutustumisen jälkeen huomaan, että ei tämä toimi.

      Nyt olen sitten ihan väsynyt kaikkeen tutustumiseen, joten toivottavasti olen jatkossa sitten vähän vaikeampi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe