Kunniamurha...

aye-serene

...on taa tehty Ruotsissa asuvalle 14 vuotiaalle tytölle. Tyttö vietiin vanhempien entiseen kotimaahan Irakiin. Siellä hänet ammuttin kuoliaaksi 86 luodilla.

Poliisi luulee että kysymyksessä on kunniamurha.

3 vuotta Fadime Sindhal murhan jälkeen, tehdään nyt monia tutkimuksia Ruotsissa, missä epäillään että nuoria ruotsalais tyttöjä joilla on ulkomainen tausta, on murhattu ulkomailla. Murhaajat ovat olleet tyttöjen sukulaisia.

Etsitään myöskin muutamia tyttöjä. Koulut on etsintäkuuluttanut kadonneita tyttöjä. Poliisi epäilee näissä tapauksissa myös kunniamurhaa.

Monessa tapauksessa poliisi tietää että tytöt on viety väkisin, vastoin omaa tahtoaan ulkomaille.

14 vuotias tyttö Norrköpingistä, joka vietiin väkisin Irakiin, hänen tapauksessaan on nyt poliisi pidättänyt yhden henkilön mmmm mites se sanotaan, poissa olevana, se on siis jossain muualla ja poliisi ei vielä ole saanut sitä kiinni.

Näin täällä Ruotsissa. On se ihme että tuollainen barbaarinen tapa vielä elää ja kukoistaa eräitten ulkolaisten parissa Ruotsissa.

Mahtaakohan siellä Suomessa tapahtua tuolaista?

Tässä on yksi nettisivu joka avustaa tyttöjä *kunnia* juttuja vastaan. Kuka vain ulkolaistyttö voi sieltä hakea apua ja sivulla myös kerrotaan paljon kunniamurhista ja kunnian takia pahoinpitelyistä.

http://www.elektra.nu/startsida.htm

Ja tässä artikkeli kunniamurhatusta 14 vuotiaasta tytöstä.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,604600,00.html

Miksi tästä täällä kerron? Siksi koska 99.99% kunniamurhien tekijöistä on muslimeja. Vaikkakaan kunniamurha ei tietääkseni ole uskonnollinen teko. Mutta se on teko joka elää edelleenkin musliimikulttuurissa eräitten parissa.

Kunniamurhat ja muu kunnian takia tehty pahoinpitely ulkolais tyttöjä kohtaan on naista alentavaa.
Tietenkin joskus ruotsalais vanhemmatkin pahoinpitelee lapsiaan, mutta sitä ei tehdä kunnia vuoksi. Niin kuin nyt perheen kunnia tulisi ennalleen jos tyttö murhataan? Mikä kivikauden ajattelutapa...

/aye

96

2543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätietonen

>>86 luodilla.>>

• taha.islam

>Siksi koska 99.99% kunniamurhien tekijöistä on muslimeja.

Onko sinulla tästä joku tilasto vai veditkö todisteen hatusta tarkoituksenasi kiihottaminen kansanryhmää vastaan?

• JAJH

Tällaisten muslimien islamiksi nimittämään uskontoon kuuluvia sikamaisuuksia koskevien tietojen levittäminen uskonnosta, jonka harjoittajat sentään kunnoittavat pedofiilia profeettanaan, on kiihotusta kansanryhmää vastaan ja siis ilmeinen rikos. Kysy vaikka Aapolta.

Voit näköjään kysyä myös stalinistikäännynnäiseltämme.

• taha.islam
        JAJH kirjoitti:

Tällaisten muslimien islamiksi nimittämään uskontoon kuuluvia sikamaisuuksia koskevien tietojen levittäminen uskonnosta, jonka harjoittajat sentään kunnoittavat pedofiilia profeettanaan, on kiihotusta kansanryhmää vastaan ja siis ilmeinen rikos. Kysy vaikka Aapolta.

Voit näköjään kysyä myös stalinistikäännynnäiseltämme.

Tuleeko stalinismista suomea, jos perään lisää iin?

• aye-serene

...ei ole tilastoja eikä niitä kaivatakkaan. Olisi ollut parempi kun olisin kirjoittanut että 99.99% tehdyistä kunniamurhista Ruotsissa on muslimien tekemiä. Tähän ei tarvita tilastoja. Ja se ei ole kiihotusta kansanryhmää vastaan.
        Ja tekee muslimit muuallakin kunniamurhia mitä täällä Ruotsissa asuvat. Vai eikö tee mielestäsi?

/aye

• taha.islam
        aye-serene kirjoitti:

...ei ole tilastoja eikä niitä kaivatakkaan. Olisi ollut parempi kun olisin kirjoittanut että 99.99% tehdyistä kunniamurhista Ruotsissa on muslimien tekemiä. Tähän ei tarvita tilastoja. Ja se ei ole kiihotusta kansanryhmää vastaan.
        Ja tekee muslimit muuallakin kunniamurhia mitä täällä Ruotsissa asuvat. Vai eikö tee mielestäsi?

/aye

>...ei ole tilastoja eikä niitä kaivatakkaan.

Eli valehtelit.

>Olisi ollut parempi kun olisin kirjoittanut että 99.99% tehdyistä kunniamurhista Ruotsissa on muslimien tekemiä.

Onko tällekään tilastoa?

>Tähän ei tarvita tilastoja.

Eli valehtelit.

>Ja se ei ole kiihotusta kansanryhmää vastaan.

Taas valehtelet.

"Joka yleisön keskuuteen levittää lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, rodullista, etnistä tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa kansanryhmää, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi."

Jos sinulla ei ole todistetta väitteellesi, se on kiihotusta kansanryhmää vastaan.

• aye-serene
        taha.islam kirjoitti:

>...ei ole tilastoja eikä niitä kaivatakkaan.

Eli valehtelit.

>Olisi ollut parempi kun olisin kirjoittanut että 99.99% tehdyistä kunniamurhista Ruotsissa on muslimien tekemiä.

Onko tällekään tilastoa?

>Tähän ei tarvita tilastoja.

Eli valehtelit.

>Ja se ei ole kiihotusta kansanryhmää vastaan.

Taas valehtelet.

"Joka yleisön keskuuteen levittää lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, rodullista, etnistä tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa kansanryhmää, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi."

Jos sinulla ei ole todistetta väitteellesi, se on kiihotusta kansanryhmää vastaan.

...en minä valehtele. Tiedän että tämä asia on arka asia monelle ja ei ainoastaa muslimeille. Ruotsissa on aikaisemmin oltu aika hiljaa asiasta. Fadimen murhan jälkeen uskalletaa puhua asiasta enemmän.

Vaadit minulta tilastoja? Näytä sinä minulle tilasto joka osoittaa että Ruotsissa ei muslimit tee kunniamurhia? No näytä tilasto...

Ja sitten toisekseen, muslimit ei ole mikään kansanryhmä.

/aye

• taha.islam
        aye-serene kirjoitti:

...en minä valehtele. Tiedän että tämä asia on arka asia monelle ja ei ainoastaa muslimeille. Ruotsissa on aikaisemmin oltu aika hiljaa asiasta. Fadimen murhan jälkeen uskalletaa puhua asiasta enemmän.

Vaadit minulta tilastoja? Näytä sinä minulle tilasto joka osoittaa että Ruotsissa ei muslimit tee kunniamurhia? No näytä tilasto...

Ja sitten toisekseen, muslimit ei ole mikään kansanryhmä.

/aye

>en minä valehtele.

Et kuitenkaan pysty todistamaan väitettäsi.

>Vaadit minulta tilastoja? Näytä sinä minulle tilasto joka osoittaa että Ruotsissa ei muslimit tee kunniamurhia?

En ole väittänyt niin, joten minun ei tarvitse todistaa sitä.

>Ja sitten toisekseen, muslimit ei ole mikään kansanryhmä.

"...solvataan jotakin kansallista, rodullista, etnistä tai uskonnollista ryhmää..."

Missä viipyy todisteet?

• aye-serene
        taha.islam kirjoitti:

>en minä valehtele.

Et kuitenkaan pysty todistamaan väitettäsi.

>Vaadit minulta tilastoja? Näytä sinä minulle tilasto joka osoittaa että Ruotsissa ei muslimit tee kunniamurhia?

En ole väittänyt niin, joten minun ei tarvitse todistaa sitä.

>Ja sitten toisekseen, muslimit ei ole mikään kansanryhmä.

"...solvataan jotakin kansallista, rodullista, etnistä tai uskonnollista ryhmää..."

Missä viipyy todisteet?

...toistaiseksi riittää sinulle eräänlaiseksi todistukseksi...lue

http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_6922094.asp

Ja lue Elektran artiklar ja muutakin sieltä. Siellä kerrotaan paljon Ruotsissa tapahtuneista kunniamurhista ja kunnia pahoinpitelyistä...

/aye

• taha.islam
        aye-serene kirjoitti:

...toistaiseksi riittää sinulle eräänlaiseksi todistukseksi...lue

http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_6922094.asp

Ja lue Elektran artiklar ja muutakin sieltä. Siellä kerrotaan paljon Ruotsissa tapahtuneista kunniamurhista ja kunnia pahoinpitelyistä...

/aye

>Tämä saa toistaiseksi riittää sinulle eräänlaiseksi todistukseksi

Eräänlainen todiste ei todista, ettet valehdellut.

• aye-serene
        taha.islam kirjoitti:

>Tämä saa toistaiseksi riittää sinulle eräänlaiseksi todistukseksi

Eräänlainen todiste ei todista, ettet valehdellut.

...en valehtele. Kunniamurhia tapahtuu ruotsissa asuville muslimitytöille. Sanomalla minua valehtelijaksi ei saa noita kunniamurhia tekemättömiksi.
        Mutta ehkä joskus tulevaisuusdessa kansa on sen verran valaistunut että tytöille ei tuollaista enää tehdä. Toivossa on hyvä elää...

/aye

• taha.islam
        aye-serene kirjoitti:

...en valehtele. Kunniamurhia tapahtuu ruotsissa asuville muslimitytöille. Sanomalla minua valehtelijaksi ei saa noita kunniamurhia tekemättömiksi.
        Mutta ehkä joskus tulevaisuusdessa kansa on sen verran valaistunut että tytöille ei tuollaista enää tehdä. Toivossa on hyvä elää...

/aye

>en valehtele.

Jos sanot jotain, joka ei ole totta, olet valehtelija.

Koska esitit väitteen, jota et kykene todistamaan ja jonka jokainen normaaliälyinen ihminen tietää epätodeksi, sinua voi huoletta pitää valehtelijana.

>Sanomalla minua valehtelijaksi ei saa noita kunniamurhia tekemättömiksi.

Väittämällä, ettet valehtele, et saa valhettasi kumotuksi.

• aye-serene
        taha.islam kirjoitti:

>en valehtele.

Koska esitit väitteen, jota et kykene todistamaan ja jonka jokainen normaaliälyinen ihminen tietää epätodeksi, sinua voi huoletta pitää valehtelijana.

...valehtijaksi et voi tehdä Ruotsissa tapahtuvia kunniamurhia tapahtumattomiksi...
        Media kertoo totuuden, vaikkei nyt kaikkeen mitä media kertoo pidä luottaakaan.
        Itselläni on muitakin tietoja.

/aye

• taha.islam
        aye-serene kirjoitti:

...valehtijaksi et voi tehdä Ruotsissa tapahtuvia kunniamurhia tapahtumattomiksi...
        Media kertoo totuuden, vaikkei nyt kaikkeen mitä media kertoo pidä luottaakaan.
        Itselläni on muitakin tietoja.

/aye

Ei minun väittämiseni muuta sitä tosiasiaa, että valehtelit.

>Media kertoo totuuden, vaikkei nyt kaikkeen mitä media kertoo pidä luottaakaan.

Helmi!

Alat kuulostaa Eskolta.

>Itselläni on muitakin tietoja.

Siis ns. salaiset todisteet. Ymmärrän...

• john_smith
        taha.islam kirjoitti:

>en valehtele.

>>en valehtele.

>>>Jos sanot jotain, joka ei ole totta,
        >>>olet valehtelija.

Kuka sanoo, ettei asia ole totta?

Kuka on todistanut väitteen vääräksi? Sinäkö?

Toistaiseksi et ole voinut osoittaa väitettä vääräksi.

>Koska esitit väitteen, jota et kykene
        >todistamaan ja jonka jokainen normaaliälyinen
        >ihminen tietää epätodeksi, sinua voi huoletta >pitää valehtelijana.

Kuka on todistanut väitteen vääräksi?

>Sanomalla minua valehtelijaksi ei saa noita
        >kunniamurhia tekemättömiksi.

>>Väittämällä, ettet valehtele, et saa valhettasi >>kumotuksi.

Valhetta?

• aye-serene
        taha.islam kirjoitti:

Ei minun väittämiseni muuta sitä tosiasiaa, että valehtelit.

>Media kertoo totuuden, vaikkei nyt kaikkeen mitä media kertoo pidä luottaakaan.

Helmi!

Alat kuulostaa Eskolta.

>Itselläni on muitakin tietoja.

Siis ns. salaiset todisteet. Ymmärrän...

...että media liioittelee joskus.
        Mutta moni näistä kunniamurhista on ollut totta ainakin tähän mennessä...

Työ-asioistani ei minulla ole suurempia oikeuksia puhua. Älä kuitenkaan unohda että olen päivittäin tekemisisää vaikeuksissa olevien ulkolais nuorison kanssa, etupäässä muslimi nuorisoa.

Ja ei Esko ole sen kummempi mitä me muutkaan...
        Samanlaisia jankuttajia olemme kaikki, muutamat meistä tietenkin ehkä enemmän. Älä unohda Abbea. ;))

Mutta jäljelle jää edelleenkin nämä *Ruotsissa* tapahtuvat kunniamurhat, jotka useimmiten tehdään tyttöjen vanhempien entisessä kotimaassa.
        Tämä ei ole mitään salaisuutta...se on kaikkien tiedossa Ruotsissa ja muuallakin...

/aye

• taha.islam
        aye-serene kirjoitti:

...että media liioittelee joskus.
        Mutta moni näistä kunniamurhista on ollut totta ainakin tähän mennessä...

Työ-asioistani ei minulla ole suurempia oikeuksia puhua. Älä kuitenkaan unohda että olen päivittäin tekemisisää vaikeuksissa olevien ulkolais nuorison kanssa, etupäässä muslimi nuorisoa.

Ja ei Esko ole sen kummempi mitä me muutkaan...
        Samanlaisia jankuttajia olemme kaikki, muutamat meistä tietenkin ehkä enemmän. Älä unohda Abbea. ;))

Mutta jäljelle jää edelleenkin nämä *Ruotsissa* tapahtuvat kunniamurhat, jotka useimmiten tehdään tyttöjen vanhempien entisessä kotimaassa.
        Tämä ei ole mitään salaisuutta...se on kaikkien tiedossa Ruotsissa ja muuallakin...

/aye

Missä viipyy tilasto, jolla todistat, että 99,99% kunniamurhista on muslimien tekemiä?

• taha.islam
        john_smith kirjoitti:

>>en valehtele.

>>>Jos sanot jotain, joka ei ole totta,
        >>>olet valehtelija.

Kuka sanoo, ettei asia ole totta?

Kuka on todistanut väitteen vääräksi? Sinäkö?

Toistaiseksi et ole voinut osoittaa väitettä vääräksi.

>Koska esitit väitteen, jota et kykene
        >todistamaan ja jonka jokainen normaaliälyinen
        >ihminen tietää epätodeksi, sinua voi huoletta >pitää valehtelijana.

>Sanomalla minua valehtelijaksi ei saa noita
        >kunniamurhia tekemättömiksi.

>>Väittämällä, ettet valehtele, et saa valhettasi >>kumotuksi.

Valhetta?

Itkusi on aiheetonta, koska Serena tunnustaa valehdelleensa.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000006841847

• aye-serene
        taha.islam kirjoitti:

Missä viipyy tilasto, jolla todistat, että 99,99% kunniamurhista on muslimien tekemiä?

...tule saamaan.
        Nyt ei ole kysymys tilastoista, vaan naisiin ja etenkin nuoriin tyttöihin kohdistuva väkivalta. Muslimi tytöihin kohdistuva väkivalta joka useissa tapauksissa johtaa tytön kuolemaan. Niin sanottuun kunniamurhaan.
        Onkos sinulla jotain sanomista kunniamurhista? Miksi niitä vielä tehdään? Etenkin kurdit jotka on muslimeja tekee tätä.
        Onko ideaa millä tuollaisen tavan saisi *kitkettyä* pois? Myös tytöillä on oikeus elämään.

/aye

• aye-serene
        taha.islam kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000006841847

...tämä piti tulla...

Hahhaa Taha...
        Kirjoittanut: aye-serene 17.2.2005 klo 16.20
           ...sanoinhan että olisi pitänyt kirjoittaa 100%. Silloin olisi ehkä ollut oikea prosenttiluku. ;)) Tästä ei pääse mihinkään. Vaikka *valehtelisin* kuinka paljon tästä asiasta, niin m se eikä mikään muukaan ei muuta sitä tosi asiaa että kaikki kunniamurhat Ruotsissa on tähän päivään mennesä olleet muslimien tekemiä...

/aye

• taha.islam
        aye-serene kirjoitti:

...tule saamaan.
        Nyt ei ole kysymys tilastoista, vaan naisiin ja etenkin nuoriin tyttöihin kohdistuva väkivalta. Muslimi tytöihin kohdistuva väkivalta joka useissa tapauksissa johtaa tytön kuolemaan. Niin sanottuun kunniamurhaan.
        Onkos sinulla jotain sanomista kunniamurhista? Miksi niitä vielä tehdään? Etenkin kurdit jotka on muslimeja tekee tätä.
        Onko ideaa millä tuollaisen tavan saisi *kitkettyä* pois? Myös tytöillä on oikeus elämään.

/aye

>Sitä et tule saamaan.

En odottanutkaan. Kuten jo sanoit; keksit luvun.

• taha.islam
        aye-serene kirjoitti:

...tämä piti tulla...

Hahhaa Taha...
        Kirjoittanut: aye-serene 17.2.2005 klo 16.20
           ...sanoinhan että olisi pitänyt kirjoittaa 100%. Silloin olisi ehkä ollut oikea prosenttiluku. ;)) Tästä ei pääse mihinkään. Vaikka *valehtelisin* kuinka paljon tästä asiasta, niin m se eikä mikään muukaan ei muuta sitä tosi asiaa että kaikki kunniamurhat Ruotsissa on tähän päivään mennesä olleet muslimien tekemiä...

/aye

>...tämä piti tulla...

Olet säälittävä. Oletko Eskon kanssa sukua? Ovatko vanhempanne sisaruksia?

• aye-serene
        taha.islam kirjoitti:

>Sitä et tule saamaan.

En odottanutkaan. Kuten jo sanoit; keksit luvun.

...sanon 100%. Sitäkään ei missään tilastoissa lue. Mutta kaikessa ei tarvita tilastoja, jos jo etukäteen on tiedossa esim. tämä että kaikki Ruotsissa tapahtunet kunniamurhat on muslimien tekemiä, etupäässä kurdejen.
        Siinä sinulle tilastoa Taha. ;)))

Mmm no eikös sinulla ole mielipidettä näistä kunniamurhista?

/aye

• aye-serene
        taha.islam kirjoitti:

>...tämä piti tulla...

Olet säälittävä. Oletko Eskon kanssa sukua? Ovatko vanhempanne sisaruksia?

...ja sinä olet naurettava...kenellekkä sinä olet sukua? Aabra-hamilleko??? ;)))
        Kuule, minulla on ihan oma suku, en ole täysi suomalainen, minussa on kolmea eri kansallisuutta.
        Entäs oma sukusi? ;)))

/aye

• taha.islam
        aye-serene kirjoitti:

...sanon 100%. Sitäkään ei missään tilastoissa lue. Mutta kaikessa ei tarvita tilastoja, jos jo etukäteen on tiedossa esim. tämä että kaikki Ruotsissa tapahtunet kunniamurhat on muslimien tekemiä, etupäässä kurdejen.
        Siinä sinulle tilastoa Taha. ;)))

Mmm no eikös sinulla ole mielipidettä näistä kunniamurhista?

/aye

Myönnät valehdelleesi, mutta eipä näytä tahtia haittaavan.

• taha.islam
        aye-serene kirjoitti:

...ja sinä olet naurettava...kenellekkä sinä olet sukua? Aabra-hamilleko??? ;)))
        Kuule, minulla on ihan oma suku, en ole täysi suomalainen, minussa on kolmea eri kansallisuutta.
        Entäs oma sukusi? ;)))

/aye

Sinun jutuistasi voisi päätellä, että olet Eskon feminiinen puoli.

• taha.islam
        taha.islam kirjoitti:

Sinun jutuistasi voisi päätellä, että olet Eskon feminiinen puoli.

...feminiininen...

• aye-serene
        taha.islam kirjoitti:

...feminiininen...

...minä olen kaukana feminististä. Feminiininen olen ja Eskostakin pidän niin kuin teistä muistakin. ;))
        Ei Eskossa sen suurempaa vikaa ole kuin sinussakaan tai minussakaan.
        Minä en kehtaa alkaa vertailemaan sinua täällä johonkin kirjoittavaan muslimi naiseen. Voisivat vaikka loukkaantua...ei en uskalla...

/aye

• taha.islam
        aye-serene kirjoitti:

...minä olen kaukana feminististä. Feminiininen olen ja Eskostakin pidän niin kuin teistä muistakin. ;))
        Minä en kehtaa alkaa vertailemaan sinua täällä johonkin kirjoittavaan muslimi naiseen. Voisivat vaikka loukkaantua...ei en uskalla...

/aye

Juttusi näyttävät olevan Eskon tasolla ja kotimaakin täsmää. Oletko varma, ettet ole Esko?

• aye-serene
        taha.islam kirjoitti:

Myönnät valehdelleesi, mutta eipä näytä tahtia haittaavan.

...en nyt sanoisi valehdelleeni. Koska ne on muslimien tekemiä kunniamurhia. Ainakin tähän mennessä ne on olleet niitä.
        Ja ei tässä tahdissa mitään vikaa ole.
        Jankutustahan tämä vain on. Tilastoista...

/aye

• aye-serene
        aye-serene kirjoitti:

/aye

...voisit kysyä asiaa Eskolta, siis olenko minä Esko? Mitähän hän siihen vastaisi? ;))) Älä ala kiusaamaan Eskoa.
        Minä olen kyllä minä, sen tiedän. Mutta Esko ei ole rekisteröitynyt, jotta hän kai voisi olla kuka tahansa meistä, vaikka sinäkin...

/aye

• john_smith
        taha.islam kirjoitti:

Serena tunnusti, että on keksi 99.99% ja korjasi
        sen 100%.

a) Kuka on (edelleenkään) todistanut, että kumpikaan luvuista on väärä?

- Sinä kuitenkin väität häntä valehtelijaksi ja väitettä vääräksi _ilman_todisteita_.

--> omalla "logiikallasi" olet siten itse valehtelija tässä asiassa, kunnes väitteet vääriksi todistat.

• aye-serene
        john_smith kirjoitti:

Serena tunnusti, että on keksi 99.99% ja korjasi
        sen 100%.

a) Kuka on (edelleenkään) todistanut, että kumpikaan luvuista on väärä?

- Sinä kuitenkin väität häntä valehtelijaksi ja väitettä vääräksi _ilman_todisteita_.

--> omalla "logiikallasi" olet siten itse valehtelija tässä asiassa, kunnes väitteet vääriksi todistat.

...ota rauhallisesti...
        Älä ota kaikkea niin vakavasti...ei kaikki ole sitä miltä se ehkä näyttää...

/aye

• Aurelianus
        aye-serene kirjoitti:

...ota rauhallisesti...
        Älä ota kaikkea niin vakavasti...ei kaikki ole sitä miltä se ehkä näyttää...

/aye

ylipäätään keskustella sellaisen ihmisen kanssa, joka on valmis vannomaan kirkuen viattomaksi vaikka veristä veistä heiluttelevan ja irtileikattua päätä potkivan dervishin?

• aye-serene
        Aurelianus kirjoitti:

ylipäätään keskustella sellaisen ihmisen kanssa, joka on valmis vannomaan kirkuen viattomaksi vaikka veristä veistä heiluttelevan ja irtileikattua päätä potkivan dervishin?

...mitäs oikein nyt tarkoitat?

/aye

• Aurelianus
        aye-serene kirjoitti:

...mitäs oikein nyt tarkoitat?

/aye

.. luotan , ennen kuin olen havainnut muuta, islamin puolustajien totudenrakkauteen yhtä pitkälle kuin jaksan heitä itseään heittää.
        Vuosien mittaan olen näet havainnut heikäläisten puhuvan yhtä ja tekevän toista sekä kieltävän asioita, jotka ovat kaikkien nähtävissä ja näin ollen minulla on vahva a priori näkemys asiasta.
        Tässä keskusteluketjussa toinen osapuoli takertuu epäoleelliseen yksityiskohtaan ja se oikeuttaa epäilykseni.

• aye-serene
        Aurelianus kirjoitti:

.. luotan , ennen kuin olen havainnut muuta, islamin puolustajien totudenrakkauteen yhtä pitkälle kuin jaksan heitä itseään heittää.
        Vuosien mittaan olen näet havainnut heikäläisten puhuvan yhtä ja tekevän toista sekä kieltävän asioita, jotka ovat kaikkien nähtävissä ja näin ollen minulla on vahva a priori näkemys asiasta.
        Tässä keskusteluketjussa toinen osapuoli takertuu epäoleelliseen yksityiskohtaan ja se oikeuttaa epäilykseni.

...ymmärrän. Tiedän toki että sanoa voi yhtä mutta tehdä toista...
        Toinen osapuoli keskustelussa? Jaha, no me vähän kinasteltiin kaikessa sovussa...ymmärrätkö? Ei tämä ole ensimmäinen kerta eikä varmasti viimeinenkään. Ei me mitään pahaa tarkoiteta. Kunhan jankutimme hiukan...

/aye

• taha.islam
        Aurelianus kirjoitti:

Eikö totuudessa pysyminen ole tärkeää, jos on joku sanoma toimitettavana?

Onko murhaaja Islamin mukaan muslimi?

• Aurelianus
        aye-serene kirjoitti:

Toinen osapuoli keskustelussa? Jaha, no me vähän kinasteltiin kaikessa sovussa...ymmärrätkö? Ei tämä ole ensimmäinen kerta eikä varmasti viimeinenkään. Ei me mitään pahaa tarkoiteta. Kunhan jankutimme hiukan...

/aye

Mielenkiintoista. Ihmiset reagoivat hyvin eri tavoin . Oma reagointitapani on ehkä hivenen yksiulotteisempi.

• aye-serene
        aye-serene kirjoitti:

/aye

...joo kaikki me ajattelemme erilailla.
        Minä ja Taha kinastellaan täällä silloin tällöin. Ei usein, mutta joskus.
        Mutta ei me mitään vihollisia olla keskenämme, en luule niin.
        Meistä on vain mmm miten sanoisin, *hauskaa* kinastella joskus. Aabra-haminkin kanssa teen sitä joskus. Etkös sinä koskaan *räyhää* näin kuin minä täällä nyt olen tehnyt? Olet siis aina rauhallinen?
        Koskas teet palstalla uuden mielenkiintoisen avauksen? Siellä näkyy olevan aika hiljaista nyt.

/aye

• etsivä löytää...
        Aurelianus kirjoitti:

Olet havainnut oikein.

P.S. Etsi määritelmä sanalle Taqiya.

• aye-serene

• taha.islam
        etsivä löytää... kirjoitti:

Olet havainnut oikein.

Vastaatko linkittämäsi sivun sisällöstä?

• taha.islam

Olet havainnut oikein.

Serene, seisotko linkittämäsi sivun sisällön takana?

• aye-serene

Olet havainnut oikein.

...seisonko sivun takana? En tietenkään voi sitä tehdä 100% koska en ole itse sivua tehnyt.
        Mutta minä luen monia eri sivuja. Ja muistin että tuolla sivulla oli *sanakirja*. Katsoin ja laitoin heidän selityksen tänne.
        Niin ja tiedän mikä tuo sivu on.
        En kuitenkaan luule että selitys nyt aivan väärin olisi. Sehän tietenkiin riippuu miten formuleraa lauseen ja mitä sanoja käyttää.
        Ja kyllä, minä kehtasin laittaa selityksen sivulta jonka kaikesta tekstistä en mene takuuseen. Olen uskalias. :) Ihan niin kuin Eskokin....täytyy mainita tämä ennen kuin ehdit sanoa sen itse...
        Luen muslimien omia sivuja sekä myöskin islamia kritisoivia sivuja.

No olikos tuo sanan selitys siellä sinun mielestäsi aivan väärin?

Ja pyydän anteeksi jos nyt aivan väärää tekstiä olen tänne laittamut. :)

No joo jos sinulla on oikea parempi selitys sanalle, niin ole hyvä ja sano mitä sana tarkoittaa mielestäsi?
        Kyllä minä kuuntelen. Kuuntelen mielelläni monien eri ihmisten selityksiä.

/aye

• JAJH

• .....

• aye-serene

...huomasin...jotta tehkööt rikosilmoituksen minusta nyt sitten...

/aye

• JAJH
        Aabra-ham kirjoitti:

.....

mutta totta. totuus ei ole "maukas".

• En ikinä ole kuullut, että kivikaudella olisi tehty ns. kunniamurhia. Ei niitä esiiny juurikaan edes niillä kansoilla, jotka ovat viime aikoihin eläneet kivikauden teknologisella tasolla.

Ns. kunniamurhat ovat myöhempää barbariaa, joka perustuu äärimmäisen voimakkaaseen ja jäykkään patriarkaalisuuteen, joka on luononkansoilla varsin harvinaista. Niitä on aiemin esiintynyt myös Euroopan tietyillä seuduilla, esim. Espanjassa, Italiassa, Balkanilla. Samoin niitä esiintyy tänä päivänä myös Intiassa. Missä naisen asema on historiallisesti ollut suhteellisen vahva (esim. pohjoismaat) ne ovat aina olleet hyvin harvinaisia.

Suomessa ei tietääkseni ole esiintynyt ko. murhia - mutta vakavia pahoinpitelyitä kylläkin samoin motiivein. Suomessa kuitenkin pahoinpitelyt ovat yleisen varsin korkean väkivalta-asteen vuoksi yleisempiä kuin Ruotsissa, joten ne eivät erottune yhtä selkeästi.

• aye-serene

...kyllä sinä tiedät mitä sanalla kivikausi tässä yhteydessä tarkoitan? Että älä pelleile...

Pahoinpitelystä puheen ollen:
        Jos tutkii nuorten ulkolaistyttöjen pahoinpitelyjä, siis tapauksissa kun vanhemmat tai muut sukulaiset on sitä tehneet, saattaa avutua vastaus siihen että pahoinpidelläänkö Suomessa ulkolaistyttöjä kunnian takia?

/aye

• aye-serene kirjoitti:

...kyllä sinä tiedät mitä sanalla kivikausi tässä yhteydessä tarkoitan? Että älä pelleile...

Pahoinpitelystä puheen ollen:
        Jos tutkii nuorten ulkolaistyttöjen pahoinpitelyjä, siis tapauksissa kun vanhemmat tai muut sukulaiset on sitä tehneet, saattaa avutua vastaus siihen että pahoinpidelläänkö Suomessa ulkolaistyttöjä kunnian takia?

/aye

Tai oikeastaan olen henkilökohtaisesti sangen varma siitä, että pahoinpidellään. Perusteluita en voi tässä valitettavasti antaa, koska rikkoisin silloin vaitiolovelvollisuuttani vastaan.

---

Mitä "kivikautisiin tapoihin" tulee, kivikausi on itselleni aika rakas aihe. Siksi en oikein tykkää siitä, että sitä käytetään haukkumanimenä. Se vahvistaa sitä yleistä harhaluuloa, että vanhat tai myöhemmät luonnonkansat olisivat erityisen väkivaltaisia. Me voisimme ottaa monessakin suhteessa heistä mallia varsinkin sen suhteen, mitä keskinäinen huolenpito ja läheistensä rakastaminen merkitsevät.

• aye-serene
        Aabra-ham kirjoitti:

Tai oikeastaan olen henkilökohtaisesti sangen varma siitä, että pahoinpidellään. Perusteluita en voi tässä valitettavasti antaa, koska rikkoisin silloin vaitiolovelvollisuuttani vastaan.

---

Mitä "kivikautisiin tapoihin" tulee, kivikausi on itselleni aika rakas aihe. Siksi en oikein tykkää siitä, että sitä käytetään haukkumanimenä. Se vahvistaa sitä yleistä harhaluuloa, että vanhat tai myöhemmät luonnonkansat olisivat erityisen väkivaltaisia. Me voisimme ottaa monessakin suhteessa heistä mallia varsinkin sen suhteen, mitä keskinäinen huolenpito ja läheistensä rakastaminen merkitsevät.

...vain sanonta tässä yhteydessä. Sana kivikautinen korostaa vain teon vanhuutta. :)
        Meillä päin on tapana sanoa kivikautiseksi jotain vanhaa periintymää mistä ei enää pidetä.

Minä myös tiedän henkilökohtaisesti monta tapahtumaa, missä tytöt on hävinneet Ruotsista. koulu on heitä etsintäkuuluttanut ja tehnyt ilmoituksia poliisille, ei siis tyttöjen vanhemmat.
        Minulla on myös vaitiolo velvollisuus eräisiin asioihin.

Mutta asioita joita lukee lehdissä ja mitä muutkin mediat kertovat on myös minulla oikeus puhua niistä. Aivan kuin muillakin.

Nämä kunnia jutut ei ole mitään erikoisia meillä enää. Lue hieman Elektraa ja etenkin Nyheter sieltä. Siellä taitaa muistaakseni olla muutamien tyttöjen henkilökohtaisiakin kertomuksia jossain.

Ja minä en väitä että kunniamurhat kuuluisivat islamin uskontoon, mutta valitettavasti kunniamurhat kuuluvat monen muslimin elämän kuvaan. Tietenkin muittenkin, mutta Ruotsissa tapahtuvat kunniamurhat on useimmiten muslimien tekemiä.

/aye

• taha.islam
        aye-serene kirjoitti:

...vain sanonta tässä yhteydessä. Sana kivikautinen korostaa vain teon vanhuutta. :)
        Meillä päin on tapana sanoa kivikautiseksi jotain vanhaa periintymää mistä ei enää pidetä.

Minä myös tiedän henkilökohtaisesti monta tapahtumaa, missä tytöt on hävinneet Ruotsista. koulu on heitä etsintäkuuluttanut ja tehnyt ilmoituksia poliisille, ei siis tyttöjen vanhemmat.
        Minulla on myös vaitiolo velvollisuus eräisiin asioihin.

Mutta asioita joita lukee lehdissä ja mitä muutkin mediat kertovat on myös minulla oikeus puhua niistä. Aivan kuin muillakin.

Nämä kunnia jutut ei ole mitään erikoisia meillä enää. Lue hieman Elektraa ja etenkin Nyheter sieltä. Siellä taitaa muistaakseni olla muutamien tyttöjen henkilökohtaisiakin kertomuksia jossain.

Ja minä en väitä että kunniamurhat kuuluisivat islamin uskontoon, mutta valitettavasti kunniamurhat kuuluvat monen muslimin elämän kuvaan. Tietenkin muittenkin, mutta Ruotsissa tapahtuvat kunniamurhat on useimmiten muslimien tekemiä.

/aye

>Tietenkin muittenkin, mutta Ruotsissa tapahtuvat kunniamurhat on useimmiten muslimien tekemiä.

Onko prosenttiluku 99,99 vai ei?

• aye-serene
        taha.islam kirjoitti:

>Tietenkin muittenkin, mutta Ruotsissa tapahtuvat kunniamurhat on useimmiten muslimien tekemiä.

Onko prosenttiluku 99,99 vai ei?

...olla kun on kunniamurhista kysymys. Siis murhista jotka tehdään koska perhe ja suku vaatii sitä. Mukana on usein sedät, veljet, isät, joskus naisetkin. Melkein koko suvun myöntymyksellä murhataan tyttö. Ja myöskin usein muut oman maan kansalaiset vaativat tätä kyseessä olevaa sukua murhaamaan tytön että perheen kunnia saataisiin taas hyväksi.

Kun ruotsalainen murhaa naisen, ei sitä tehdä koko naisen suvun hyväksymänä. Meillä ei ole sellaista perinnettä että naisen kuolema voi pelastaa perheen kunnian.

Eräillä muslimeilla on tuollainen perinne. Monet heistä on turkkilaisia kurdeja, muslimeja.
        Tiedän että tapa on vanha perinne ja sillä ei ole mitään tekemistä islamin uskonnon kanssa...

/aye

• taha.islam
        aye-serene kirjoitti:

...olla kun on kunniamurhista kysymys. Siis murhista jotka tehdään koska perhe ja suku vaatii sitä. Mukana on usein sedät, veljet, isät, joskus naisetkin. Melkein koko suvun myöntymyksellä murhataan tyttö. Ja myöskin usein muut oman maan kansalaiset vaativat tätä kyseessä olevaa sukua murhaamaan tytön että perheen kunnia saataisiin taas hyväksi.

Kun ruotsalainen murhaa naisen, ei sitä tehdä koko naisen suvun hyväksymänä. Meillä ei ole sellaista perinnettä että naisen kuolema voi pelastaa perheen kunnian.

Eräillä muslimeilla on tuollainen perinne. Monet heistä on turkkilaisia kurdeja, muslimeja.
        Tiedän että tapa on vanha perinne ja sillä ei ole mitään tekemistä islamin uskonnon kanssa...

/aye

Missä viipyy tilasto?

• aye-serene
        taha.islam kirjoitti:

Missä viipyy tilasto?

...minä en ole mikään tilasto ihminen. Jos luet antamiani linkkejä kunniamurhista ja etenkin lukisit Elektraa, niin ei tarvitse tilastoja. Tilastoilla voi leikkiä. Tiedän sen. Kyllä minulla on yksi tilasto tiedossa mutta sen tilaston on tehnyt yksi organitation joka on, enpä taida sanoa. En itsekkään luota tilastoihin.

Mutta näissä kunniamurhissa Ruotsissa ei tarvita mitään tilastoja. Täällä ainakin ollaan tietoisia ketkä niitä täällä tekee ja miksi niitä tehdään.

Oletan että tilastoja voisi löytyäkkin montakin jos vaan viitsii etsiä.
        Tämä asia on selvä asia täällä Ruotsissa. Tilastoja ei tarvita. Kukaan ei kysele päivän selvästä asiasta täällä tilastoja, ei edes täysi suvaitsevaiset...

/aye

• taha.islam
        aye-serene kirjoitti:

...minä en ole mikään tilasto ihminen. Jos luet antamiani linkkejä kunniamurhista ja etenkin lukisit Elektraa, niin ei tarvitse tilastoja. Tilastoilla voi leikkiä. Tiedän sen. Kyllä minulla on yksi tilasto tiedossa mutta sen tilaston on tehnyt yksi organitation joka on, enpä taida sanoa. En itsekkään luota tilastoihin.

Mutta näissä kunniamurhissa Ruotsissa ei tarvita mitään tilastoja. Täällä ainakin ollaan tietoisia ketkä niitä täällä tekee ja miksi niitä tehdään.

Oletan että tilastoja voisi löytyäkkin montakin jos vaan viitsii etsiä.
        Tämä asia on selvä asia täällä Ruotsissa. Tilastoja ei tarvita. Kukaan ei kysele päivän selvästä asiasta täällä tilastoja, ei edes täysi suvaitsevaiset...

/aye

>.minä en ole mikään tilasto ihminen.

Etkö pysty tunnustamaan, että keksit itse tuon 99,99%?

• aye-serene
        taha.islam kirjoitti:

>.minä en ole mikään tilasto ihminen.

Etkö pysty tunnustamaan, että keksit itse tuon 99,99%?

...kyllä pystyn tunnustamaan. Olisi ehkä aiheellista ollut kirjoittaa 100%. Koska tähän päivään mennessä kaikki nämä kunniamurhat tehneet on ollut muslimeja. Siis täällä Ruotsissa...
        Koko maailmalla on tietenkin asia vähän erilailla.
        Mutta nyt puhumme Ruotsista...

/aye

• taha.islam
        aye-serene kirjoitti:

...kyllä pystyn tunnustamaan. Olisi ehkä aiheellista ollut kirjoittaa 100%. Koska tähän päivään mennessä kaikki nämä kunniamurhat tehneet on ollut muslimeja. Siis täällä Ruotsissa...

/aye

>..kyllä pystyn tunnustamaan.

Eli tunnustat valehdelleesi. Pistetäänpä muistiin.

• aye-serene
        aye-serene kirjoitti:

/aye

/aye

• tästäkin

Mitä islam sanoo kunniamurhasta?
      Rauha Teille,

Yksimielisesti Shiiain keskuudessa tappaminen on kielletty ja sillä ei ole väliä, onko murhaaja oma isä, oma veli tai sukulainen. Shiiain keskuudessa kunniamurha on suuri synti ja henkilöä, joka syyllistyy siihen, kutsutaan murhaajaksi ja häntä rangaistaan.

http://www.suomenshiiamuslimit.org/faq.php#q5

• aye-serene

...mutta se on ikävää että tuon kunniamurha tapa edelleenkin elää eräitten muslimien keskuudessa. Miksi se on mahdollista nykypäivänä että tavasta ei päästä eroon? Onhan se sentään murha.

/aye

• aye-serene kirjoitti:

...mutta se on ikävää että tuon kunniamurha tapa edelleenkin elää eräitten muslimien keskuudessa. Miksi se on mahdollista nykypäivänä että tavasta ei päästä eroon? Onhan se sentään murha.

/aye

että alussa itsekin kirjoitit että poliisi LUULEE kyseessä olevan kunniamurhan. mikä siis ei ole islamin mukainen.

• aye-serene kirjoitti:

/aye

on hyvin vaikea päästä yht'äkkiä eroon. Sitä paitsi vieraan kulttuurin keskelle muuttaminen johtaa ristiriitoihin uuden maan kulttuuria omaksuvien nuorten ja vanhassa pitäytyvien vanhempien välillä, jolloin tilanne voi kärjistyä. Mutta lopulta tällainen tasoittuu, kun akkulturaatio edistyy. Valistus ja uuden kulttuurin opettaminen jouduttanevat kehitystä, jos ne tapahtuvat oikealla tavalla - asianomaisia kunnioittaen.

• minä vaan

suomalainen versio kunniamurhasta on, kun huonoa itsetuntoa poteva juopporetku isä ampuu äidin lasten nähden ( luonnollisesti pidempään jatkuneen perheväkivallan jälkeen) tai äiti joka tappaa pienet lapsensa rahavaikeuksien vuoksi jne jne Kannattaa muuten vilkaista peiliin ja kotimaan uutisia ennen kuin alkaa vaahtoamaan muista yhtään mitään. Kaikki murhat ja väkivallan teot,oli uskonto ja kulttuuri ja motiivi mikä tahansa on syvältä!

• täältäkin

Raamattu, Toinen Mooseksen kirja 21/17:
      " Jos joku kiroaa isäänsä tai äitiään, häntä rangaistakoon kuolemalla."

Raamattu, Kolmas Mooseksen Kirja, 20/9:
      "Jos joku herjaa isäänsä tai äitiään, hänet on surmattava. ”

• aye-serene

...että te kristityt ette enää noudata pyhää kirjaanne Raamattua. Olette siis häipymässä pois uskostanne? ;))) Hyvä...
        Se tästä vielä puuttuisi että alkaisitte murhata tyttölapsianne...kunnianne takia...vetoamalla Raamattuunne jumalan sanana...

/aye

• Elia
        aye-serene kirjoitti:

...että te kristityt ette enää noudata pyhää kirjaanne Raamattua. Olette siis häipymässä pois uskostanne? ;))) Hyvä...
        Se tästä vielä puuttuisi että alkaisitte murhata tyttölapsianne...kunnianne takia...vetoamalla Raamattuunne jumalan sanana...

/aye

Luulempa että Muhammedin opista (jostain Hadithista?) löytyy perusteet (kun oikein tulkitaan!?) tuolle muhamettilaisten hyvin laajasti noudattamalle sovinistiselle kunniamurhakäytännölle (onko yhtään esimerkkiä, jossa muhamettilainen poika olisi kivitetty kun on käynyt prostituoidun luona ja menettänyt siellä koskemattomuutensa?). Ei kai ne muuten tuota käytäntöä niin innolla noudata?

Kristityille:

Uudessa liitossa, joka perustuu Jeesuksen opetukseen ei kuulu käytännössä Vanhan Testamentin eläintenuhraamislakien noudattaminen, eikä seurakuntaan myöskään ne yhteiskunnalliset rangaistuslait, joita vanhassa liitossa eläneen Israelin kansan piti noudattaa asuessaan Israelissa (kuten aviorikokseen syyllistyneen kivittäminen, kts. (Joh. 8:1-11, 1 Kor. 5:1-13)).

Turha tänne on siis tuoda todellisille kristityille kehoituksiksi joitain kivittämiskohtia Vanhasta Testamentista.

Puhumattakaan kivitysohjeita jostain Muhammedin opista (Koraanista tai Haditheista). Noilla Muhammedin antamilla kivistyskäskyillä ja kätten katkaisukäskyillä ei ole Kristuksen seurakunnalle mitään arvoa.

Tuokaa tänne kohdat, joissa Jeesus tai hänen apostolinsa (Pietari, Paavali, Johannes ... ) kehoittavat seurakunnassa suorittamaan kuolemanrangaistuksia kuten tappamaan uskosta luopujan.

Et niitä voi tuoda kun niitä ei ole!

Todelliset kristityt halveksivat tällaista Muhammedin terroriopetusta:

"profeetta (Muhammed) sanoi 'jos joku (muslimi) luopuu uskostaan, tapa hänet'." (Hadith, Sahih Bukhari)

• taha.islam
        Elia kirjoitti:

Luulempa että Muhammedin opista (jostain Hadithista?) löytyy perusteet (kun oikein tulkitaan!?) tuolle muhamettilaisten hyvin laajasti noudattamalle sovinistiselle kunniamurhakäytännölle (onko yhtään esimerkkiä, jossa muhamettilainen poika olisi kivitetty kun on käynyt prostituoidun luona ja menettänyt siellä koskemattomuutensa?). Ei kai ne muuten tuota käytäntöä niin innolla noudata?

Kristityille:

Uudessa liitossa, joka perustuu Jeesuksen opetukseen ei kuulu käytännössä Vanhan Testamentin eläintenuhraamislakien noudattaminen, eikä seurakuntaan myöskään ne yhteiskunnalliset rangaistuslait, joita vanhassa liitossa eläneen Israelin kansan piti noudattaa asuessaan Israelissa (kuten aviorikokseen syyllistyneen kivittäminen, kts. (Joh. 8:1-11, 1 Kor. 5:1-13)).

Turha tänne on siis tuoda todellisille kristityille kehoituksiksi joitain kivittämiskohtia Vanhasta Testamentista.

Puhumattakaan kivitysohjeita jostain Muhammedin opista (Koraanista tai Haditheista). Noilla Muhammedin antamilla kivistyskäskyillä ja kätten katkaisukäskyillä ei ole Kristuksen seurakunnalle mitään arvoa.

Tuokaa tänne kohdat, joissa Jeesus tai hänen apostolinsa (Pietari, Paavali, Johannes ... ) kehoittavat seurakunnassa suorittamaan kuolemanrangaistuksia kuten tappamaan uskosta luopujan.

"profeetta (Muhammed) sanoi 'jos joku (muslimi) luopuu uskostaan, tapa hänet'." (Hadith, Sahih Bukhari)

>Uudessa liitossa, joka perustuu Jeesuksen opetukseen...

Siihen uusimmasta uusimpaan liittoon näyttää kuuluvan piispojen epävirallinen moniavioisuus.

• Elia
        taha.islam kirjoitti:

>Uudessa liitossa, joka perustuu Jeesuksen opetukseen...

Siihen uusimmasta uusimpaan liittoon näyttää kuuluvan piispojen epävirallinen moniavioisuus.

Ehkä tuo luopuneen kirkon piispa katuu ja hylkää syntinsä? Se olisi parasta. Kai sinunkin mielestä taha.islam?

Mutta katuiko Muhammed koskaan pedofiliaansa? Jos ei, niin miten hänen käynee tuomiopäivänä?

• taha.islam
        Elia kirjoitti:

Ehkä tuo luopuneen kirkon piispa katuu ja hylkää syntinsä? Se olisi parasta. Kai sinunkin mielestä taha.islam?

Mutta katuiko Muhammed koskaan pedofiliaansa? Jos ei, niin miten hänen käynee tuomiopäivänä?

>Ehkä tuo luopuneen kirkon piispa katuu ja hylkää syntinsä?

Päätös katua kypsyi 4,5 vuotta. En pitäisi tuossa vaiheessa katumusta kovin aitona.

>Se olisi parasta. Kai sinunkin mielestä taha.islam?

Hänen olisi parasta katua aidosti ja palata Islamiin.

>Mutta katuiko Muhammed koskaan pedofiliaansa?

Häntä ei koskaan diagnosoitu pedofiiliksi, eikä olisi ollut syytäkään. Sukupuolinen kiinnostus sukukypsään henkilöön ei ole merkki pedofiliasta.

Epäilys heräisi, mikäli hän olisi hylännyt Aishan(RA) tämän kypsyessä, mutta näinhän ei käynyt.

>Jos ei, niin miten hänen käynee tuomiopäivänä?

Miten sinun käy Tuomiopäivänä, kun puhut pahaa profeetoista?

• Elia
        taha.islam kirjoitti:

>Ehkä tuo luopuneen kirkon piispa katuu ja hylkää syntinsä?

Päätös katua kypsyi 4,5 vuotta. En pitäisi tuossa vaiheessa katumusta kovin aitona.

>Se olisi parasta. Kai sinunkin mielestä taha.islam?

Hänen olisi parasta katua aidosti ja palata Islamiin.

>Mutta katuiko Muhammed koskaan pedofiliaansa?

Häntä ei koskaan diagnosoitu pedofiiliksi, eikä olisi ollut syytäkään. Sukupuolinen kiinnostus sukukypsään henkilöön ei ole merkki pedofiliasta.

Epäilys heräisi, mikäli hän olisi hylännyt Aishan(RA) tämän kypsyessä, mutta näinhän ei käynyt.

>Jos ei, niin miten hänen käynee tuomiopäivänä?

Miten sinun käy Tuomiopäivänä, kun puhut pahaa profeetoista?

taha.islam, mistä piispan katumuksesta oikein puhut? Onko hän katunut sitä että alkoi seksiin vieraan vaimon kanssa ja on nyt täysin lopettanut sen suhteen (eikö se naispappi ole vielä naimisissa toisen kanssa)?

Muhammed ja Aisha: Jos yli 50-ikäinen yhtyy alle 10-vuotiaaseen tyttöön (alle 10-vuotias ei ole vielä edes ruumiillisesti sukukypsä), se on suuri synti. Jos tuo mies ei ole sitä ymmärtänyt, hän ei ole voinut olla Jumalan profeetta eli hän on ollut väärä profeetta.

Ei Jeesuksesta, suurimasta kaikista profeetoista tai muista profeetoista kuten Johannes Kastajasta ole edes vihjausta siitä, että he olisivat harjoittaneet pedofiliaa. He olivat pyhiä miehiä.

Pyydän näyttämään Raamatusta kohdan, jossa jonkun Jumalan miehen kerrotaan harjoittaneen seksiä alle 10-vuotiaan kanssa (eli pedofiliaa)?

Kyllä varoitan vääristä profeetoista. Jeesus, Profeetta, ennusti heidän tulonsa ... ja Muhammed tuli ...

• aye-serene
        Elia kirjoitti:

Kristityille:

...nuo Kivitystuomiot ei taida olla sama asia kuin nämä kunniamurhat.

Sura 4:15 tarkoittaa kaiketi avioliitossa olevia naisia. Moni niin sanottu islamisti vetoaa tähän Koraanin kohtaan kun on kivitystuomioista kysymys. Mutta tiedä heistä...

4:15. Niitä teidän naisianne vastaan, jotka tekevät huorin, on teidän kutsuttava joukostanne neljä todistajaa; jos he todistavat heidät syyllisiksi, niin pitäkää heidät eristettyinä asunnoissanne, kunnes kuolema heidät korjaa tai Jumala osoittaa heitä varten jonkun muun mahdollisuuden (uuden lainsäädännön kautta).

No jaa, miehellä Islamissa on seksi vapaampaa mitä naisille. Nais raukkoja pidetään syntisinä jos he tuovat esille seksuaalisuutensa.
        Ja eikös se ole niin että tosi kristitytkin pitävät naista huonona naisena jos nainen aviottomana harrastaa seksiä? Vaikkei nyt enää tapetakkaan sen takia...

Näissä kunniamurhissa katsotaan perheen maineen menneen pilalle tytön takia ja näin ollen melkein koko suku vaatii että tyttö murhataan, jotta maine palautuisi.
        Tuollainen kunniamurha ei tietääkseni ole Islamin uskossa. Eiköhän se ole vanha tapa jota eräät muslimit edelleenkin harrastavat.

http://www.kepa.fi/kumppani/arkisto/2004_6/3862

Pedofiiliasta en tällä kertaa jaksa jankata...tehkööt muut sen jos huvittaa...

/aye

• taha.islam
        Elia kirjoitti:

taha.islam, mistä piispan katumuksesta oikein puhut? Onko hän katunut sitä että alkoi seksiin vieraan vaimon kanssa ja on nyt täysin lopettanut sen suhteen (eikö se naispappi ole vielä naimisissa toisen kanssa)?

Muhammed ja Aisha: Jos yli 50-ikäinen yhtyy alle 10-vuotiaaseen tyttöön (alle 10-vuotias ei ole vielä edes ruumiillisesti sukukypsä), se on suuri synti. Jos tuo mies ei ole sitä ymmärtänyt, hän ei ole voinut olla Jumalan profeetta eli hän on ollut väärä profeetta.

Ei Jeesuksesta, suurimasta kaikista profeetoista tai muista profeetoista kuten Johannes Kastajasta ole edes vihjausta siitä, että he olisivat harjoittaneet pedofiliaa. He olivat pyhiä miehiä.

Pyydän näyttämään Raamatusta kohdan, jossa jonkun Jumalan miehen kerrotaan harjoittaneen seksiä alle 10-vuotiaan kanssa (eli pedofiliaa)?

Kyllä varoitan vääristä profeetoista. Jeesus, Profeetta, ennusti heidän tulonsa ... ja Muhammed tuli ...

>Onko hän katunut sitä että alkoi seksiin vieraan vaimon kanssa ja on nyt täysin lopettanut sen suhteen (eikö se naispappi ole vielä naimisissa toisen kanssa)?

Aidon katumuksen merkki on tavan lopettaminen. Näin ei ollut piispan kohdalla.

>alle 10-vuotias ei ole vielä edes ruumiillisesti sukukypsä

Et siis pidä kuukautisten alkamista merkkinä sukukypsyydestä. Mikä _on_ merkki sukukypsyydestä?

Katsotaan, kuinka rehellinen kykenet olemaan...

• Elia
        aye-serene kirjoitti:

...nuo Kivitystuomiot ei taida olla sama asia kuin nämä kunniamurhat.

Sura 4:15 tarkoittaa kaiketi avioliitossa olevia naisia. Moni niin sanottu islamisti vetoaa tähän Koraanin kohtaan kun on kivitystuomioista kysymys. Mutta tiedä heistä...

4:15. Niitä teidän naisianne vastaan, jotka tekevät huorin, on teidän kutsuttava joukostanne neljä todistajaa; jos he todistavat heidät syyllisiksi, niin pitäkää heidät eristettyinä asunnoissanne, kunnes kuolema heidät korjaa tai Jumala osoittaa heitä varten jonkun muun mahdollisuuden (uuden lainsäädännön kautta).

No jaa, miehellä Islamissa on seksi vapaampaa mitä naisille. Nais raukkoja pidetään syntisinä jos he tuovat esille seksuaalisuutensa.
        Ja eikös se ole niin että tosi kristitytkin pitävät naista huonona naisena jos nainen aviottomana harrastaa seksiä? Vaikkei nyt enää tapetakkaan sen takia...

Näissä kunniamurhissa katsotaan perheen maineen menneen pilalle tytön takia ja näin ollen melkein koko suku vaatii että tyttö murhataan, jotta maine palautuisi.
        Tuollainen kunniamurha ei tietääkseni ole Islamin uskossa. Eiköhän se ole vanha tapa jota eräät muslimit edelleenkin harrastavat.

http://www.kepa.fi/kumppani/arkisto/2004_6/3862

Pedofiiliasta en tällä kertaa jaksa jankata...tehkööt muut sen jos huvittaa...

/aye

Jeesuksen opetuksen mukaan seksi avioliiton ulkopuolella on syntiä miehelle kuten myös naiselle. Ei ole mitään eroa näissä, yhtä huono asia on molemmille. Siis jos todelliseen Kristuksen seurakuntaan kuuluva mies tai nainen alkaa esimerkiksi elämään aviorikoksessa eikä sitä kadu vaikka nuhdellaan, niin seuraus on sama niin kuin apostoli Paavali opettaa.

Miksi Muhammedin opin mukaan miehelle seksi on vapaampaa kuin naisille?

Raamatussa kerrotaan kuinka syntisen Kainin suvussa alkoi esiintyä ensimmäistä kertaa monivaimoisuutta ihmiskunnassa (1 Moos. 4:16-19). Valitettavasti sellainen pimeys levisi. Mutta lopulta Valkeus eli Jeesus tuli ja palautti alkuperäiseen. Jeesus sanoi siis viimeisen sanan: Kristityille (joita kaikkien olisi hyvä olla) ei sallita monivaimoitua eikä monimiehiytyä.

Monivaimoisuus on siis syntisten miesten keksimä järjestelmä. Jeesuksen, Profeetan, suurimman kaikista, opetuksen kautta se on hylätty pyhien käytännöistä.

• taha.islam
        Elia kirjoitti:

Jeesuksen opetuksen mukaan seksi avioliiton ulkopuolella on syntiä miehelle kuten myös naiselle. Ei ole mitään eroa näissä, yhtä huono asia on molemmille. Siis jos todelliseen Kristuksen seurakuntaan kuuluva mies tai nainen alkaa esimerkiksi elämään aviorikoksessa eikä sitä kadu vaikka nuhdellaan, niin seuraus on sama niin kuin apostoli Paavali opettaa.

Raamatussa kerrotaan kuinka syntisen Kainin suvussa alkoi esiintyä ensimmäistä kertaa monivaimoisuutta ihmiskunnassa (1 Moos. 4:16-19). Valitettavasti sellainen pimeys levisi. Mutta lopulta Valkeus eli Jeesus tuli ja palautti alkuperäiseen. Jeesus sanoi siis viimeisen sanan: Kristityille (joita kaikkien olisi hyvä olla) ei sallita monivaimoitua eikä monimiehiytyä.

Monivaimoisuus on siis syntisten miesten keksimä järjestelmä. Jeesuksen, Profeetan, suurimman kaikista, opetuksen kautta se on hylätty pyhien käytännöistä.

>Monivaimoisuus on siis syntisten miesten keksimä järjestelmä.

Pidät siis Jumlaa "syntisenä miehenä".

Aabraham hei, meillä on täällä taas uuden uskonnon keksijä.

• aye-serene
        Elia kirjoitti:

..."Tuomitsevatko hengelliset johtajat islamin-maissa voimakkaasti 'kunniamurhat'?"

- En tiedä.

"Miksi Muhammedin opin mukaan miehelle seksi on vapaampaa kuin naisille? "

- Missä sellainen lukee Muhammedin opissa?

"Monivaimoisuus on siis syntisten miesten keksimä järjestelmä."

- En ole ennen tuollaista kuullutkaan...Missä kohtaa Raamatussa se lukee että se on syntisen miehen keksimä järjestys?

/aye

• aye-serene
    • joku..

Mä en mitenkään halua puolusta tätä tekoa.Mutta haluan sanoa sen että tehdään hän suomessakin murhia ja paljon mustasukkaisuudestä.Ja se on jonkunlainen kunniamurha..

• aye-serene

...mutta ne mustasukkaisuusmurhat ei ole sama asia kuin nämä kunniamurhat.

Kunniamurhissa melkein koko suku ja jopa tuttavatkin vaativat että tyttö murhataan, näin mukamas saadaan perheen kunnia ennalleen.
        Siinä on ero mustasukkaisuusmurhille ja näille kunniamurhille. Mustasukkainen mies yleensä tekee murhaansa yksin ja ei aina kovin harkitusti. Usein se on äkkipikainen teko jota jälkeen päin ehkä kadutaan.
        Mutta kunniamurhissa suunnitellaan koko suvun ja tuttavien avulla miten ja missä ja milloin tyttö kunniamurhataan.

/aye

• Elia
        aye-serene kirjoitti:

...mutta ne mustasukkaisuusmurhat ei ole sama asia kuin nämä kunniamurhat.

Kunniamurhissa melkein koko suku ja jopa tuttavatkin vaativat että tyttö murhataan, näin mukamas saadaan perheen kunnia ennalleen.
        Siinä on ero mustasukkaisuusmurhille ja näille kunniamurhille. Mustasukkainen mies yleensä tekee murhaansa yksin ja ei aina kovin harkitusti. Usein se on äkkipikainen teko jota jälkeen päin ehkä kadutaan.
        Mutta kunniamurhissa suunnitellaan koko suvun ja tuttavien avulla miten ja missä ja milloin tyttö kunniamurhataan.

/aye

Suura 4:15. 'Niitä teidän naisianne vastaan, jotka tekevät huorin,'

Luin aye-serene tekstin antamasi linkin takaa.

Siinä perustellaan 'kun tyttö vietteli ... '.

Eikö tuossa ole Osamalle ja muille islamin miehille (kiihkeille, oikeaoppisille Muhammedin seuraajille) peruste 'kunniamurhiin' yhdessä Koraanin kohdan kanssa: 'Se tyttäremme vietteli eli lankesi huorintekoon niin että mies lankesi ... se viettelijä, huora pitää tappaa niinkuin Haditheissa Muhammedin esimerkki on ... '.

Joten hyvinkin voi tällä tavalla (oikein?) islamia tulkiten ajatella 'kunniamurha' kuuluu islamiin (viettelijä-tyttäret, sellaiset huorat pitää tappaa). Näin monet varmaan noissa maissa, joissa käytäntö on voimassa, päättelevät.

Kristityt tuomitsevat tuollaiset opetukset!

• taha.islam
        Elia kirjoitti:

Eikö tuossa ole Osamalle ja muille islamin miehille (kiihkeille, oikeaoppisille Muhammedin seuraajille) peruste 'kunniamurhiin' yhdessä Koraanin kohdan kanssa: 'Se tyttäremme vietteli eli lankesi huorintekoon niin että mies lankesi ... se viettelijä, huora pitää tappaa niinkuin Haditheissa Muhammedin esimerkki on ... '.

Joten hyvinkin voi tällä tavalla (oikein?) islamia tulkiten ajatella 'kunniamurha' kuuluu islamiin (viettelijä-tyttäret, sellaiset huorat pitää tappaa). Näin monet varmaan noissa maissa, joissa käytäntö on voimassa, päättelevät.

>Kristityt tuomitsevat tuollaiset opetukset!

Kummasti näyttää tapa olevan käytössä kristityillä kurdeillakin. Toinen perikristillinen tapa on albaanialainen verikosto.

• aye-serene
        taha.islam kirjoitti:

Kummasti näyttää tapa olevan käytössä kristityillä kurdeillakin. Toinen perikristillinen tapa on albaanialainen verikosto.

...eikös tuo Sura 4:15 tarkoita aviorikoksen tehneitä naisia? Niin minulle ainakin on selitetty...Vai olenkos aivan väärässä?

/aye

• taha.islam
        aye-serene kirjoitti:

...eikös tuo Sura 4:15 tarkoita aviorikoksen tehneitä naisia? Niin minulle ainakin on selitetty...Vai olenkos aivan väärässä?

/aye

Siinä puhutaan säädyttömästä käytöksestä.

• Elia
        Elia kirjoitti:

Koraanin kohta, johon viittasin on tuo

Jokuhan voi tulkita sen että jos tuli esimerkiksi raiskatuksi se oli naisen syy kun muka vietteli ja näin sitten nainen itse aiheutti laittoman seksin. Ja siihen sitten löytyy Haditheista käsky kivittää?

Jeesuksen ja apostolien opetuksessa ei seurakunnassa ole käytössä kuolemanrangaistusta.

En ole kenenkään pystyneen vääntämään Jeesuksen opetusta niin, että olisi edes vihjausta siihen että kunniamurha olisi suvaittava. 'Kunniamurha' on täysin Kristuksen oppia vastaan.

Onko tehty tutkimusta pitävätkö ihmiset islamin maissa, joissa 'kunniamurhia' tehdään, niitä uskontonsa kanssa sopusoinnussa olevina vai sanovatko he 'tämä on täysin uskontoamme vastaan'.

• aye-serene
        taha.islam kirjoitti:

Siinä puhutaan säädyttömästä käytöksestä.

...se lukee

"Med oanständig handling menas sex utanför äktenskapet. Fyra vittnen finns som tur var sällan, men om en kvinna blir gravid utan att vara gift så kan vem som helst se att en 'oanständig handling' har begåtts. Att 'stänga inne tills döden tar henne' tolkades från början som levande begravning, men omvandlades senare (av humanitära skäl) till stening. även 100 piskrap kan utdömas.
        Koranen informerar även om vilka kvinnor som är anständiga. De som inte 'noga sveper om sig sina ytterplagg' verkar få räkna med att bli ofredade:"

http://www.fomi.se/kvinnan/kvinnan.php

Se on ruotsiksi. Oikeassa olet mitä sanot...mutta siellä sanotaan myös että seksi avioliiton ulkopuolella tarkoittaa myös säädytöntä käytöstä.

Ja tuo sivu ei varmaan ole sinulle mukavaa luettavaa jota älä lue...

/aye

• taha.islam
        aye-serene kirjoitti:

...se lukee

"Med oanständig handling menas sex utanför äktenskapet. Fyra vittnen finns som tur var sällan, men om en kvinna blir gravid utan att vara gift så kan vem som helst se att en 'oanständig handling' har begåtts. Att 'stänga inne tills döden tar henne' tolkades från början som levande begravning, men omvandlades senare (av humanitära skäl) till stening. även 100 piskrap kan utdömas.
        Koranen informerar även om vilka kvinnor som är anständiga. De som inte 'noga sveper om sig sina ytterplagg' verkar få räkna med att bli ofredade:"

http://www.fomi.se/kvinnan/kvinnan.php

Se on ruotsiksi. Oikeassa olet mitä sanot...mutta siellä sanotaan myös että seksi avioliiton ulkopuolella tarkoittaa myös säädytöntä käytöstä.

Ja tuo sivu ei varmaan ole sinulle mukavaa luettavaa jota älä lue...

/aye

>Oikeassa olet mitä sanot...mutta siellä sanotaan myös että seksi avioliiton ulkopuolella tarkoittaa myös säädytöntä käytöstä.

Pään irtirepiminenkin on pahoinpitelyä ja pysyvän ruuminvamman tuottamista. Syytä siihen, miksi syytettä ei kuitenkaan nosteta näillä nimikkeillä, voit miettiä hiljaa itseksesi.

>Ja tuo sivu ei varmaan ole sinulle mukavaa luettavaa jota älä lue...

Osaan ruotsia sen verran, etten kuole nälkään Ruotsissa.

• Elia
        taha.islam kirjoitti:

Albaanit olivat kauan turkkilaisten islamin miekan alla - liekö sieltä jotkut Kristuksen opin vastaiset käsitykset tarttuneet Albanian kristittyihinkin?

Ja eikö suurin osa kurdeista ole Muhammedin seuraajia. Se suuri ympäröivä kansansa joukko, jotka ovat muhamettilaisia, on vienyt vähäiset kurdikristityt harhaan tässä asiassa? Tulee siis kavahtaa vääriä profeettoja!

Toisaalta voihan esimerkiksi USA:ssa olla harhaanmenneitä lahkoja, joissa on ajateltu tuoda seurakuntaan kuolemanrangaistus. Kuka tietää? Joku kristilliseksi itseään nimittävä lahkohan voi erehtyä toimittamaan eläinuhrejakin vaikka niitä ei seurakunnassa toimiteta eikä saa toimittaa.

• aye-serene
        taha.islam kirjoitti:

>Oikeassa olet mitä sanot...mutta siellä sanotaan myös että seksi avioliiton ulkopuolella tarkoittaa myös säädytöntä käytöstä.

Pään irtirepiminenkin on pahoinpitelyä ja pysyvän ruuminvamman tuottamista. Syytä siihen, miksi syytettä ei kuitenkaan nosteta näillä nimikkeillä, voit miettiä hiljaa itseksesi.

>Ja tuo sivu ei varmaan ole sinulle mukavaa luettavaa jota älä lue...

Osaan ruotsia sen verran, etten kuole nälkään Ruotsissa.

..."Osaan ruotsia sen verran, etten kuole nälkään Ruotsissa"

- Ok. mutta minä tarkoitinkin että sivu ei taida miellyttää sinua. )) Koska se on FOMI.

/aye

• taha.islam
        Elia kirjoitti:

Albaanit olivat kauan turkkilaisten islamin miekan alla - liekö sieltä jotkut Kristuksen opin vastaiset käsitykset tarttuneet Albanian kristittyihinkin?

Ja eikö suurin osa kurdeista ole Muhammedin seuraajia. Se suuri ympäröivä kansansa joukko, jotka ovat muhamettilaisia, on vienyt vähäiset kurdikristityt harhaan tässä asiassa? Tulee siis kavahtaa vääriä profeettoja!

Toisaalta voihan esimerkiksi USA:ssa olla harhaanmenneitä lahkoja, joissa on ajateltu tuoda seurakuntaan kuolemanrangaistus. Kuka tietää? Joku kristilliseksi itseään nimittävä lahkohan voi erehtyä toimittamaan eläinuhrejakin vaikka niitä ei seurakunnassa toimiteta eikä saa toimittaa.

>Albaanit olivat kauan turkkilaisten islamin miekan alla - liekö sieltä jotkut Kristuksen opin vastaiset käsitykset tarttuneet Albanian kristittyihinkin?

Onko kristittyjä siis kaksi eri ryhmää, ns. "oikeat kristityt" ja "Albanian ja Kurdistanin kristityt"?

• Elia
        taha.islam kirjoitti:

>Albaanit olivat kauan turkkilaisten islamin miekan alla - liekö sieltä jotkut Kristuksen opin vastaiset käsitykset tarttuneet Albanian kristittyihinkin?

Onko kristittyjä siis kaksi eri ryhmää, ns. "oikeat kristityt" ja "Albanian ja Kurdistanin kristityt"?

Etkö ymmärrä?

Ääriesimerkkinä jos olet täysin yksin joidenkin harhaisten keskellä ilman mitään tukea, käytäntö osoittaa että usein on käynyt niin, että väärät asiat on tarttuneet. Ehkä noin on käynyt myös joillekin Albanian kristityillekin.

Mutta ehkä on niin, että tuo 'kunniamurha' on todellakin vain hyvin vanha käytäntö (siis jopa ajalta ennen Kristuksen syntymää?), joka on vain pesiytynyt hyvin ja jäänyt käytäntöön erityisesti islamin maihin. Miksi? Koska sitä voidaan jotenkin (ehkä väärin mutta riittävän ovelasti?) perustella Koraanilla ja Haditheilla?

• Elia
        Elia kirjoitti:

Etkö ymmärrä?

Ääriesimerkkinä jos olet täysin yksin joidenkin harhaisten keskellä ilman mitään tukea, käytäntö osoittaa että usein on käynyt niin, että väärät asiat on tarttuneet. Ehkä noin on käynyt myös joillekin Albanian kristityillekin.

Mutta ehkä on niin, että tuo 'kunniamurha' on todellakin vain hyvin vanha käytäntö (siis jopa ajalta ennen Kristuksen syntymää?), joka on vain pesiytynyt hyvin ja jäänyt käytäntöön erityisesti islamin maihin. Miksi? Koska sitä voidaan jotenkin (ehkä väärin mutta riittävän ovelasti?) perustella Koraanilla ja Haditheilla?

Ja kuten on tullut todettua, Jeesuksen opetus seurakunnasta sulkee seurakunnasta täysin pois 'kunniamurhat'.

Siksi tuollaista 'kunniamurha'-käytäntöä ei ole tietääkseni nykyään esimerkiksi luterilaisten keskuudessa (ei varmaan ole koskaan ollut). Jos Jeesuksen opetuksen olisi voinut vääntää tukemaan sellaista, kyllä joku harhaoppinen olisi sen jo tehnyt.

• aye-serene
        Elia kirjoitti:

Etkö ymmärrä?

...kirjoituksessa sanotaan että kunniamurhat olisivat ollet jo ennen Islamin aikaa. Ja siellä lukee muutakin kunniamurhista. Ruotsiksi...

http://www2.amnesty.se/krg.nsf/0/73BB737C68B9E97AC1256C94003F01DF?opendocument

/aye

• Aurelianus

(Kiitos liian syvän profiiilin)
      En todellakaan ole tyyni. Ongelmani on se, että minun on pieni pakko harjoittaa ärtymyksestäni huolimatta jonkinmoista itsehillintää. En näet osaa tuikata floretilla vaan isken kirveellä ja se on hyvä tapa lopettaa koko keskustelu.

• aye-serene

...osaat siis itsehillintää? Se on hyvä ominaisuus jos sen osaa. Minusta on usein vaikeaa hillitä itseään. Riippuu tietenkin tilanteesta.
        Ja välillä en haluakkaan hillitä itseäni. Mutta kun aina ei jaksa olla asiallinenkaan. Joskus täytyy riehuakkin. Siis sanoa sanottavansa. Harvoin minä suutun. Mutta se on aika hauskaa välillä vähän kinastella. Ja vaikka kinasteleekin niin eihän sitä tarvitse vihamiehiksi tulla.

Sinulla taitaa sitten olla *karmea* tempperamentti. Olisi sitten kyllä jännää nähdä jos joskus menetät itsehillintäsi näillä palstoilla...se olisi sitten kuin tuli ja leimaus, vai?

/aye

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5233
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5034
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4104
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3188
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1904
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      39
      1764
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe