Suhteet ja tunteet jorinaa

uskottomuudesta. Tulipa mieleeni tiedustella muiden ajatuksia aiheesta uskottomuus, pettäminen ja vieraissa virkistäytyminen.

Mitä mielipiteitä moisesta touhusta? Mikä ajaa ihmisen pettämään ja jopa toistuvasti? Millä ihminen perustelee touhunsa itselleen ja muille?

https://youtu.be/vc02AzDboRY

Onko toisen paha mieli yks hailee? Millaisia ajatuksia ja kokemuksia pettämisestä ylipäänsä teillä on?

100

9767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Ei se muuta Tartte, kuin sen Että Se On Veres.. Näin Tiivistetysti Sanottuna.. ;P

      • Jooo, mutta mikä sen sinne vereen vetää?☺️


      • tiettyjuttu
        LadyZorro kirjoitti:

        Jooo, mutta mikä sen sinne vereen vetää?☺️

        Hormoonit.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Jooo, mutta mikä sen sinne vereen vetää?☺️

        .. Persoonan/Luonteen Piirteisiin/Ominaisuuksiin Vaikuttavat Alleelit.. Ja Opitut KäytösMallit ja aikaisemmin otetut "askeleet" jne., joko Vahvistavat tai Heikentävät "jonkun" asian Esiintyvyyttä/TodenNäköisyyttä.. ;P

        Jos Yksilöllä on esim. NarsuBonoBoMarsun Veri (Pettäjän Persoona/Luonne), niin se on ihan "tuurista" kiinni ja monesti vain Ajasta, että koska, miten ja kuinka Paljon Pettää.. Jos saa vain "Tilaisuuden"/"Tilaisuuksia", jopa silloin vaikkei aikaisemmin vielä olisi "rajan" yli askelia ottanutkaan, eikä tietynlaisia KäytösMalleja olisi Toteuttanut tai Päässyt Toteuttamaan jne.. ;P

        .. "Lohduttautua" voi sillä (jos sellainen on kumppanina), että jotkut Näistä eivät pääse toteuttamaan itseään, jos/kun eivät saa syystä tai toisesta itselleen sopivaa/sopivia Tilaisuutta/Tilaisuuksia.. Jos sellainen nyt yhtään Lohduttaa.. ;P

        .. Näiden ItseSuggestioDefenssiJärjestelmä sitten hoitaa SeliSelitykset, niin itselle, kuin Muillekin.. ;P

        .. Ja Kyllä minä Lasken esim. nämä SuhteestaSuhteeseen Hyppijät yms. AikaLailla (ainakin lähes kaikki) Samaan Kastiin.. Paljon yhtäläisyyksiä.. Vaikka Fyysistä Petosta ei olisikaan Tapahtunut, ennen "Meidän Pitäisi Vähän Puhua" hetkeä.. ;D.. Eli KäytösMallit hieman vain vaihtelee ja Väärää Koiraa on Ruokittu silloinkin toisen Koirulin Kustannuksella.. MoninEriTavoin.. ;P

        .. Jos ei Omaa Vahvaa TunneSiteen MuodostusJärjestelmää ja ole muutenkin sen Tyyppinen Yksilö, joka enemmän tai vähemmän AutoMaagisestikin ns. ruokkii HyvääKoiraa ja jättää sen Toisen Koiran Vähille Ruuille, Elikkäs SiipiOtus, niin sitten on Enemmän tai Vähemmän Jottain Muuta.. Ja mitä enemmän on Jottain Muuta, niin sitä Suuremmalla Todennäköisyydellä Esiintyy kaikenlaista Persestelyä&Outoilua (ainakin) Tällä Sektorilla.. ;P

        .. Mut joo.. SuurinOsa taitaa olla enemmän tai vähemmän jottain muuta.. Sitä Tunnetta tukee, niin Viralliset, kuin myös Empiirisetkin Tutkimukset.. Et sellasta Se.. Täällä HassunHauskassa "HassuLandiassa".. ;D

        .. Toivottavasti saat tuosta Väsynä vuodatetusta AivoLimasta ainakin sen verran selvää, kun tarvetta on.. Jos et saa.. Niin.. Noh.. Ei se varmaan Haittaa.. Ainakaan kauheesti.. ;D


      • tiettyjuttu kirjoitti:

        Hormoonit.

        Mä en usko hormooniin, kun kyse on tahdonalaisesta olennosta. ☺️

        Hormooni yksin ois kuin hätävalhe, vaikka se vietteihin vaikuttaakin.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Persoonan/Luonteen Piirteisiin/Ominaisuuksiin Vaikuttavat Alleelit.. Ja Opitut KäytösMallit ja aikaisemmin otetut "askeleet" jne., joko Vahvistavat tai Heikentävät "jonkun" asian Esiintyvyyttä/TodenNäköisyyttä.. ;P

        Jos Yksilöllä on esim. NarsuBonoBoMarsun Veri (Pettäjän Persoona/Luonne), niin se on ihan "tuurista" kiinni ja monesti vain Ajasta, että koska, miten ja kuinka Paljon Pettää.. Jos saa vain "Tilaisuuden"/"Tilaisuuksia", jopa silloin vaikkei aikaisemmin vielä olisi "rajan" yli askelia ottanutkaan, eikä tietynlaisia KäytösMalleja olisi Toteuttanut tai Päässyt Toteuttamaan jne.. ;P

        .. "Lohduttautua" voi sillä (jos sellainen on kumppanina), että jotkut Näistä eivät pääse toteuttamaan itseään, jos/kun eivät saa syystä tai toisesta itselleen sopivaa/sopivia Tilaisuutta/Tilaisuuksia.. Jos sellainen nyt yhtään Lohduttaa.. ;P

        .. Näiden ItseSuggestioDefenssiJärjestelmä sitten hoitaa SeliSelitykset, niin itselle, kuin Muillekin.. ;P

        .. Ja Kyllä minä Lasken esim. nämä SuhteestaSuhteeseen Hyppijät yms. AikaLailla (ainakin lähes kaikki) Samaan Kastiin.. Paljon yhtäläisyyksiä.. Vaikka Fyysistä Petosta ei olisikaan Tapahtunut, ennen "Meidän Pitäisi Vähän Puhua" hetkeä.. ;D.. Eli KäytösMallit hieman vain vaihtelee ja Väärää Koiraa on Ruokittu silloinkin toisen Koirulin Kustannuksella.. MoninEriTavoin.. ;P

        .. Jos ei Omaa Vahvaa TunneSiteen MuodostusJärjestelmää ja ole muutenkin sen Tyyppinen Yksilö, joka enemmän tai vähemmän AutoMaagisestikin ns. ruokkii HyvääKoiraa ja jättää sen Toisen Koiran Vähille Ruuille, Elikkäs SiipiOtus, niin sitten on Enemmän tai Vähemmän Jottain Muuta.. Ja mitä enemmän on Jottain Muuta, niin sitä Suuremmalla Todennäköisyydellä Esiintyy kaikenlaista Persestelyä&Outoilua (ainakin) Tällä Sektorilla.. ;P

        .. Mut joo.. SuurinOsa taitaa olla enemmän tai vähemmän jottain muuta.. Sitä Tunnetta tukee, niin Viralliset, kuin myös Empiirisetkin Tutkimukset.. Et sellasta Se.. Täällä HassunHauskassa "HassuLandiassa".. ;D

        .. Toivottavasti saat tuosta Väsynä vuodatetusta AivoLimasta ainakin sen verran selvää, kun tarvetta on.. Jos et saa.. Niin.. Noh.. Ei se varmaan Haittaa.. Ainakaan kauheesti.. ;D

        Heh, no kyllä mä luulen et sain poimittua tuosta ajatusvyyhdistä jotain. Mulle tuli tästä syväluotaavasta analyyziztä mieleen eräs henkilö...Da...zuuuu. ☺️


      • LadyZorro kirjoitti:

        Heh, no kyllä mä luulen et sain poimittua tuosta ajatusvyyhdistä jotain. Mulle tuli tästä syväluotaavasta analyyziztä mieleen eräs henkilö...Da...zuuuu. ☺️

        .. Muo hämää noi nimet, kun mulla ei ole mitään hajua ketä noista on ketäkin.. ;P

        .. Mielenkiinnosta olisi "mukava" tietää tarkemmat Kuvaukset noista Tyypeistä ja heidän käyttämät nimimerkit jne.. "Joku" vois tehdä Listauksen noista KuvauksienKera.. ;D.. Vaikka Puskista, jos ei muuten kehtoo.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Muo hämää noi nimet, kun mulla ei ole mitään hajua ketä noista on ketäkin.. ;P

        .. Mielenkiinnosta olisi "mukava" tietää tarkemmat Kuvaukset noista Tyypeistä ja heidän käyttämät nimimerkit jne.. "Joku" vois tehdä Listauksen noista KuvauksienKera.. ;D.. Vaikka Puskista, jos ei muuten kehtoo.. ;D

        Nojoo, väkisinkin joskus kokee että joku muistuttaa jotakura toista...joku ajatus siellä taitaa takana olla.

        Välillä muistutat vaan yhtä Dazua, joka pohti samalla "kaavalla" kun sinä...ja mansikkakakusta tuli mieleen yks Kirpela...yhtä napakka ulosanti ja tempperamentti heijastuu teksteistä..

        Mutta ei näitä kannata ottaa nyt niin, että ahdistuu. Kunhan nyt kerroin ajatuskuplani ääneen..☺️


      • LadyZorro kirjoitti:

        Nojoo, väkisinkin joskus kokee että joku muistuttaa jotakura toista...joku ajatus siellä taitaa takana olla.

        Välillä muistutat vaan yhtä Dazua, joka pohti samalla "kaavalla" kun sinä...ja mansikkakakusta tuli mieleen yks Kirpela...yhtä napakka ulosanti ja tempperamentti heijastuu teksteistä..

        Mutta ei näitä kannata ottaa nyt niin, että ahdistuu. Kunhan nyt kerroin ajatuskuplani ääneen..☺️

        Tiiäkkö kun joidenkin ihmisten kanssa tulee se dejavu tunne, mä oon tämän tyypin tai asian käynyt läpi ennenkin...ja joku on kuin joku muu..😁


      • LadyZorro kirjoitti:

        Nojoo, väkisinkin joskus kokee että joku muistuttaa jotakura toista...joku ajatus siellä taitaa takana olla.

        Välillä muistutat vaan yhtä Dazua, joka pohti samalla "kaavalla" kun sinä...ja mansikkakakusta tuli mieleen yks Kirpela...yhtä napakka ulosanti ja tempperamentti heijastuu teksteistä..

        Mutta ei näitä kannata ottaa nyt niin, että ahdistuu. Kunhan nyt kerroin ajatuskuplani ääneen..☺️

        .. ;(.. Yritin sitten Googgelilla selvittää, kun "joku" ei viitsi yhtään auttaa.. ;D.. Ei vaikka (ihan tahallaan.. ;D) kutitteleekin toisen TiedonJanoa.. Ihme Kameli.. Ensin kutittelee ja sitten jättää toisen Hölmistyneenä Oman OnnensaNojaan.. ;D

        .. PikaVilkaisulla Googgelista EiPal Hyötyä ollut.. ;(.. Ketjut jotka sillä tuli esiin oli lähinnä arvuuttelua ja/tai Trollausta MultiNikkailusta jne.. Eikä niissä edes ollut oikein kyseisen nimimerkin kommentteja.. Ainakaan sellaisia, mistä olisi voinut jotain AnaLyysejä tehdä.. Tuo Mainitsemasi Kirpelä nimimerkki(kin) mainittiin jossain niissä ketjuissa.. ;P

        .. Ja sitten oli joku SiiSeli.. Joka oli kirjoittanut jotain pidempiäkin kommentteja.. Niistä tuli eräs Nykyinen SinkkuPalstalainen mieleen.. ;D.. Tiedä Sitten.. Olkoot tai olkoot OleMati.. ;P

        .. Ja Jeps.. Joskus joku voi jopa muistuttaa jotain OikeanElämän Ihmistäkin.. Jopa jotain jonka ns. ainakin jotenkin tunnet/tiedät.. Syystä Tahi Toisesta.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. ;(.. Yritin sitten Googgelilla selvittää, kun "joku" ei viitsi yhtään auttaa.. ;D.. Ei vaikka (ihan tahallaan.. ;D) kutitteleekin toisen TiedonJanoa.. Ihme Kameli.. Ensin kutittelee ja sitten jättää toisen Hölmistyneenä Oman OnnensaNojaan.. ;D

        .. PikaVilkaisulla Googgelista EiPal Hyötyä ollut.. ;(.. Ketjut jotka sillä tuli esiin oli lähinnä arvuuttelua ja/tai Trollausta MultiNikkailusta jne.. Eikä niissä edes ollut oikein kyseisen nimimerkin kommentteja.. Ainakaan sellaisia, mistä olisi voinut jotain AnaLyysejä tehdä.. Tuo Mainitsemasi Kirpelä nimimerkki(kin) mainittiin jossain niissä ketjuissa.. ;P

        .. Ja sitten oli joku SiiSeli.. Joka oli kirjoittanut jotain pidempiäkin kommentteja.. Niistä tuli eräs Nykyinen SinkkuPalstalainen mieleen.. ;D.. Tiedä Sitten.. Olkoot tai olkoot OleMati.. ;P

        .. Ja Jeps.. Joskus joku voi jopa muistuttaa jotain OikeanElämän Ihmistäkin.. Jopa jotain jonka ns. ainakin jotenkin tunnet/tiedät.. Syystä Tahi Toisesta.. ;P

        Noooh en nyt viitsi ketään nimimerkkiä sen enempää vatvoa, minusta se on aina vähän kyseenalaista puhua toisista juoruakkana...

        Puhukoot itse, jos sattuvat vaikka paikalla olemaan. 😉

        Tuli vaan dejavuu tunne sun kommentista...sulla on joku samanlainen logiikka tjn. 😀

        Tiiän...


      • LadyZorro kirjoitti:

        Noooh en nyt viitsi ketään nimimerkkiä sen enempää vatvoa, minusta se on aina vähän kyseenalaista puhua toisista juoruakkana...

        Puhukoot itse, jos sattuvat vaikka paikalla olemaan. 😉

        Tuli vaan dejavuu tunne sun kommentista...sulla on joku samanlainen logiikka tjn. 😀

        Tiiän...

        Heh, mutta jos et ole Robert Pattinsonin näköinen, niin et sä sitten ole ainakaan look a like. 😂


      • LadyZorro kirjoitti:

        Heh, mutta jos et ole Robert Pattinsonin näköinen, niin et sä sitten ole ainakaan look a like. 😂

        Ja jos et tiedänkuka on Robert Pattinsonikaan

        https://youtu.be/fkWixGVCuBI

        Niin se on Datsuni look a like. ✌️☺️


      • LadyZorro kirjoitti:

        Noooh en nyt viitsi ketään nimimerkkiä sen enempää vatvoa, minusta se on aina vähän kyseenalaista puhua toisista juoruakkana...

        Puhukoot itse, jos sattuvat vaikka paikalla olemaan. 😉

        Tuli vaan dejavuu tunne sun kommentista...sulla on joku samanlainen logiikka tjn. 😀

        Tiiän...

        .. Noh, Olisit Laittanut TheListan mun SäPöön.. ;D.. En olis Vuotanut sitä.. *Lupaa&Vannoo*.. ;D

        .. Noh, Joo.. Ei tartte.. En mä sellaisilla tieroilla mitään tee.. Paitsi ehkä Sellaisissa hetkissä, kun on jostain asiasta Ilman TheListaa Ulkona, kuin LumiUkko, eikä tiedä sitten mistä puhutaan jne.. Jos/kun asia on sellainen, että syystä tai toisesta se TheAsia alkaa Kutkuttaa TiedonJanoa jne.. ;P

        .. En Mä Enempää Totea, kuin että mulla on ns. "PohjoisMaalaisemmat" PääKarvat&Silmät.. ;D.. Kuin Tuolla Kaiffarilla.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Olisit Laittanut TheListan mun SäPöön.. ;D.. En olis Vuotanut sitä.. *Lupaa&Vannoo*.. ;D

        .. Noh, Joo.. Ei tartte.. En mä sellaisilla tieroilla mitään tee.. Paitsi ehkä Sellaisissa hetkissä, kun on jostain asiasta Ilman TheListaa Ulkona, kuin LumiUkko, eikä tiedä sitten mistä puhutaan jne.. Jos/kun asia on sellainen, että syystä tai toisesta se TheAsia alkaa Kutkuttaa TiedonJanoa jne.. ;P

        .. En Mä Enempää Totea, kuin että mulla on ns. "PohjoisMaalaisemmat" PääKarvat&Silmät.. ;D.. Kuin Tuolla Kaiffarilla.. ;P

        Niihän sulla on ja Dazullakin on, toi Robert oli lähinnä puolikarkea vitsi, jonka vaan muistin joskus heittäneeni tyypin kuvan nähtyäni...

        Siis joo kuvakulma vaikuttaa myös noissa valokuvissa. Enhän minä uskalla kellekkään sähköpostia laittaa!

        Joskus laitoin jollekin ja olin saada ongelmia sen takia. Enkä nyt tarkoita, että just sinä mitään ongelmia tietäisit, mutta siksi mulla on periaate ettei säpoja tuntemattomille. 🤘🙂

        Nöh, aina virrat lopussa tästä kapulasta...eikun lataamaan. 📱🔋📲


      • LadyZorro kirjoitti:

        Niihän sulla on ja Dazullakin on, toi Robert oli lähinnä puolikarkea vitsi, jonka vaan muistin joskus heittäneeni tyypin kuvan nähtyäni...

        Siis joo kuvakulma vaikuttaa myös noissa valokuvissa. Enhän minä uskalla kellekkään sähköpostia laittaa!

        Joskus laitoin jollekin ja olin saada ongelmia sen takia. Enkä nyt tarkoita, että just sinä mitään ongelmia tietäisit, mutta siksi mulla on periaate ettei säpoja tuntemattomille. 🤘🙂

        Nöh, aina virrat lopussa tästä kapulasta...eikun lataamaan. 📱🔋📲

        .. NoNii.. Taas Vedätit.. Tätä Mä just Tarkoitin.. ;D

        .. JaaHans.. Mitäs vaikeuksia Sä itselles olet järjestänyt?.. ;D.. Noh, Tuskimpa sä mitään Sopimatonta olet puuhastellut.. Vai Oletkos Sittenkin?.. ;D.. Ei nyt pitäis mihinkään vaikeuksiin joutua, jos laittaa Säpön hieman vastaavasti, kuin jossain palveluissa YV:n.. Olet sitten varmaan laittanut ns. Virallisesta Säpöstä tai sulla on ollut oikeat henkilötiedot esim. Suomi24:n Säpössä ja sitten ne on näkynyt vastaanottajalle.. ;P

        .. Mut joo.. Se nyt oli PuolVitsi.. Eipä tuollaisilla tiedoilla tee edelleenkään muuten mitään paitsi silloin, kun jutut menee jotenkin InSiders jutusteluksi jne.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. NoNii.. Taas Vedätit.. Tätä Mä just Tarkoitin.. ;D

        .. JaaHans.. Mitäs vaikeuksia Sä itselles olet järjestänyt?.. ;D.. Noh, Tuskimpa sä mitään Sopimatonta olet puuhastellut.. Vai Oletkos Sittenkin?.. ;D.. Ei nyt pitäis mihinkään vaikeuksiin joutua, jos laittaa Säpön hieman vastaavasti, kuin jossain palveluissa YV:n.. Olet sitten varmaan laittanut ns. Virallisesta Säpöstä tai sulla on ollut oikeat henkilötiedot esim. Suomi24:n Säpössä ja sitten ne on näkynyt vastaanottajalle.. ;P

        .. Mut joo.. Se nyt oli PuolVitsi.. Eipä tuollaisilla tiedoilla tee edelleenkään muuten mitään paitsi silloin, kun jutut menee jotenkin InSiders jutusteluksi jne.. ;P

        No vähän vedätin, testasin miten reagoit...jos vaikka oisit antanut vihiä. 😋

        Niin juuri, oikiat nimet ja takiainen tyyppi...vaikkei itse tekis elettäkään mihinkään sopimattomaan se vastapuoli voi tehdä ja jatkaa jatkamistaan...

        En kaipaa semmosia tilanteita. Ehkä tuo valaisee...

        Niimpä. Mukavaa päivää!☺️


      • LadyZorro kirjoitti:

        No vähän vedätin, testasin miten reagoit...jos vaikka oisit antanut vihiä. 😋

        Niin juuri, oikiat nimet ja takiainen tyyppi...vaikkei itse tekis elettäkään mihinkään sopimattomaan se vastapuoli voi tehdä ja jatkaa jatkamistaan...

        En kaipaa semmosia tilanteita. Ehkä tuo valaisee...

        Niimpä. Mukavaa päivää!☺️

        .. Ihmeellistä touhua.. Kuin myös "hieman" KyseenAlaista.. ;D.. Jätän nyt (taas.. ;D) Hyvän KiusumisTilaisuuden väliin.. Vai pitäiskö sittenkin?.. *Miettii*.. ;D

        .. Ja juuh.. Tierän.. "Joku" muukin on voinut olla ihan Liian SiniSilmäinen näiden(kin) asioiden suhteen aiemmin.. ;D.. Mutta eipä siitä sen Enempiä.. ;D

        .. PäivänJatkoja myös Sinne.. Mukavaa(kin).. =)


    • En pidä pettämisestä, enkä pidä tykkää joka pettää puolisona tai tietää toinen pettää puolisoa itseni kanssa

      Ukkoseni mieli on todella tärkeä minulle. En tee sen vuoksi harkitsemattomia päätöksiä, mitä kadun tai pistän harmittelemaan.

      täällä on ihmiset jotka syyttävät mistäkin harhaa johdatellen ja ymmärretään väärin toisten johtaessa harhaan.

      Tiedän vain kuulleeni ettei toimi nykyisen kanssa yms mutta minusta se ei ole syy pettämiseen. Asiat on syyttä selvitellä sitten.

      • Täällä hyvin näkyy tämän lapsien kanssa toiminen kun poika kertoo ovat leikkinyt tytön kanssa. Muut huutavat että oot rakastunut,oot ihastunut siihen yms.


      • valtakunta kirjoitti:

        Täällä hyvin näkyy tämän lapsien kanssa toiminen kun poika kertoo ovat leikkinyt tytön kanssa. Muut huutavat että oot rakastunut,oot ihastunut siihen yms.

        Leikin erottaa hyvin. Soturit voivat lentää makkarini puolelle ja lopulta joudun tappelee verissä päin s ja hengissä selviän vain kutittelmalla ne tainuksiin tyynyni sulalla.
        Kierritän peiton sisään, kutsun ladyzorron💕💕kierrittämään suljettuu rautakehikkoon viemään hevosvankkureilla varkaat rikollisten kivipalatsiin.


      • uskopoisvaan

        Ei ole mitenkään vaikeata oll uskollinen

        Minä voin olla vaikka sadalle naiselle uskoillnen samaanaikaa


      • Usko.Virtanen

        Uskon vaimo on aina Uskoton Uskon poissaollessa


      • uskopoisvaan kirjoitti:

        Ei ole mitenkään vaikeata oll uskollinen

        Minä voin olla vaikka sadalle naiselle uskoillnen samaanaikaa

        Sinun vaimosi tarvitsee hyvät hermot sietää 99 muuta vaimoasi💕💕


      • hajahaaremi
        valtakunta kirjoitti:

        Sinun vaimosi tarvitsee hyvät hermot sietää 99 muuta vaimoasi💕💕

        Eihän ne vaimot edes tiedä toisistaan mitään


      • hajahaaremi kirjoitti:

        Eihän ne vaimot edes tiedä toisistaan mitään

        Niin hän se on. Sinulla on hyvä sydän.💕nyhtätä 100 kukkaa päivittäin karvoista kananlihaksi. siinä on kova työ pitää kukat kauniina💕🌸💕🌸oma pikkuinen ihana puutarha.


      • CaptainKidd
        valtakunta kirjoitti:

        Niin hän se on. Sinulla on hyvä sydän.💕nyhtätä 100 kukkaa päivittäin karvoista kananlihaksi. siinä on kova työ pitää kukat kauniina💕🌸💕🌸oma pikkuinen ihana puutarha.

        Vaikka niin monta naista onkin, joutuu pitämään välipäiviäkin seibaatissa
        pari viikkoakin jopa:Sen aikaa kun mennään toiseen satamaan

        Eikä naista saa koskaan päästää laivaan.....Neptunus suuttuu
        ja tulee hirmumyrsky ja laiva voi ajatua seireenikarikkon


      • Moraaliset arvot siis ovat takanasi vaikuttimina. ☺️

        Minkä arvelet olevan syy miksi jotkut eivät selvittele asioitaan, vaan pettävät?

        Itse ajattelen, että moraalikäsitykset poikkeavat toisistaan. Ihmisellä jolla on käsitys moraalista, jonka mukaan tulee kunnioittaa kumppania olemalla uskollinen ja ihmisellä, jonka mielestä seksi ja seksuaalisuus ei velvoita mitään moraalista " uskollisuus" valaa/ lupausta.

        Monethan sanoo että ihminen on eläin ja eläimillä on vietit...niitä toteuttaen tietty moraalinen vastuu väistyy...oerustuu viettiin...mitä ilmeisemmin. Ikään kuin ihminen toteuttaisi vain luonnon luomaa luonnettaan...


    • No pistän pettämisen, väkivallan, alkoholismin ja henkisen väkivallan samaan nippuun ja sanoisin syyksi oman elämänsä vastuun siirtämisen muitten vastuulle.

      Pettäjä syyttää usein toista, että ajoi kolmannen osapuolen syliin välittämättömyydellä tms. Mutta itsellä ei ole selkärankaa lähteä suhteesta pois, mikä ei tyydytä. Eikä se vaihtamalla parane, vaan oma kuupan sisältö on käytävä ensin läpi.

      Ainoa mihin voi vaikuttaa, on se oma ajatusmaailma ja tunteiden ymmärrys.

      Ja petetynkin on syytä käydä läpi itseään. Kakshan aina tangoonkin tarvitaan. Katkeruus on saatava estettyä, muuten se syö lopun elämän mahdollisuudet parempaan.

      • pitkätukka-68

        En kyllä suostu pistämään noita nippuun. Tosi monet tekevät noita kaikkia, mutta on liian yksinkertaistettua yhdistää niitä, ja kuvitella et kaikki aina kuuluu samaan pakettiin.

        Toki pettäjä on mustasukkainen, hän kun kuvittelee että muutkin tekee samaa.

        Itse olen holisti, mutta en vähääkään väkivaltainen.

        Nuorena kollina petin jos tuli tilaisuus, mut on mun tavat vähän eri nykyään.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        En kyllä suostu pistämään noita nippuun. Tosi monet tekevät noita kaikkia, mutta on liian yksinkertaistettua yhdistää niitä, ja kuvitella et kaikki aina kuuluu samaan pakettiin.

        Toki pettäjä on mustasukkainen, hän kun kuvittelee että muutkin tekee samaa.

        Itse olen holisti, mutta en vähääkään väkivaltainen.

        Nuorena kollina petin jos tuli tilaisuus, mut on mun tavat vähän eri nykyään.

        Siis en tarkoita, että tarvitsee kaikkea tehdä... vaan sama perimmäinen syy kaikkiin tuo itsetuntemuksen vajaus.

        Tietenkin aika opettaa, ettei toisille voi tehdä mitä vaan, mutta tärkeintä olisi tunnistaa itsensä, että miksi tekee mitäkin.


      • Eli näet, että pettäjällä on veltto selkäranka ja vastuunottokyky heikoilla kantimilla?

        Entäs jos pettäjä ei käsitä lainkasn, että hänen edes pitäisi olla jollekin tilivelvollinen tai uskollinen?

        Onko se velttoutta tai vastuunkietämistä, jos ymmärtää koko asian erilailla? Siis että ylipäänsä ihmisen pitäis olla edes yksiavioinen tai uskollinen yhdelle?☺️


      • Dissident
        LadyZorro kirjoitti:

        Eli näet, että pettäjällä on veltto selkäranka ja vastuunottokyky heikoilla kantimilla?

        Entäs jos pettäjä ei käsitä lainkasn, että hänen edes pitäisi olla jollekin tilivelvollinen tai uskollinen?

        Onko se velttoutta tai vastuunkietämistä, jos ymmärtää koko asian erilailla? Siis että ylipäänsä ihmisen pitäis olla edes yksiavioinen tai uskollinen yhdelle?☺️

        No näinpä juuri.

        Ja joillekin pitää varmaan selittää rautalangan kanssa, että mitä haluaa. Kyllä sellaiset asiat pitää selvittää heti alkumetreillä. Tutustumisvaiheessa.


    • Mä kysyin jokin aika sitten "pakotetusta" yksiavioisuudesta ja se oli jengin mielestä menneen ajan juttuja. Joten jokainen pitäköön huolen omista kahdenvälisistä sopimuksistaan. Kukin tarpeidensa ja kykyjensä mukaan.

      • Niin, että pettämiset loppuis jos siitä telotettas torilla?

        Varmaan vois vähentyy ainakin...luonnollisen poistuman kautta.


      • Dissident kirjoitti:

        Niin, että pettämiset loppuis jos siitä telotettas torilla?

        Varmaan vois vähentyy ainakin...luonnollisen poistuman kautta.

        Ajatus oli että ketään ei tarvitse moisen vuoksi kivittää, koska asia ei ole yhteinen eikä kuulu ulkopuolisille.


      • Kyllä, se on nimenomaan jokaisen omalla harkinnalla ja omallatunnolla ts. vastuulla. ☺️


      • LadyZorro kirjoitti:

        Kyllä, se on nimenomaan jokaisen omalla harkinnalla ja omallatunnolla ts. vastuulla. ☺️

        Uskollisuus voi perustua omaan haluun tai siihen, että täytyy olla koska toinen sitä vaatii ja haluaa. Ja sama toisinpäin: toinen on uskollinen omasta halustaan tai minun vaatimuksestani. Tällä tavalla pureskeltuna asia ei enää olekaan kiinni enää pelkästään omastatunnosta ja harkinnasta. Ne liittyvät aina yksittäisiin hetkiin, mutta se mitä tehdään 24/7 vaikuttaa varmasti siihen mitä haluamme, siihen onko sopimuksesta helppo vai vaikea pitää kiinni.


      • scrg kirjoitti:

        Uskollisuus voi perustua omaan haluun tai siihen, että täytyy olla koska toinen sitä vaatii ja haluaa. Ja sama toisinpäin: toinen on uskollinen omasta halustaan tai minun vaatimuksestani. Tällä tavalla pureskeltuna asia ei enää olekaan kiinni enää pelkästään omastatunnosta ja harkinnasta. Ne liittyvät aina yksittäisiin hetkiin, mutta se mitä tehdään 24/7 vaikuttaa varmasti siihen mitä haluamme, siihen onko sopimuksesta helppo vai vaikea pitää kiinni.

        Totta joka sana. ☺️


    • Hommahan on ihan simppeli. Jos sua poetetään pistät samantien poikki ja jos itse tekis mieli pettää sama laittaa poikki jo siinä vaiheessa kun se pettäminen tulee vasta mieleen.

      • Jaaha, entäs jos ei kykene kumpaankaan?☺️


      • LadyZorro kirjoitti:

        Jaaha, entäs jos ei kykene kumpaankaan?☺️

        Jaa niin no vastasin vähän kuin omasta sinkkunäkökulmasta., Sitten tietysti on eri asia vähän jos on lapsia sun muuta jo siinä. On kai niitä kyllä tietääkseni ihan hyvin sujuvia semmoisiakin liittoja joissa jommalla kummalla ulkopuolinen rakastaja/rakastajatar, se vaan sitten varmaan vaatii sen että petettävä osapuoli kykenee hyväksymään tilanteen, voihan se olla hyväkin jos ei esim. seksistä välitä ja se toinen osaa hoitaa hienovaraisesti asianasa. Joo en tiiä, aika yksilöllistä varmaan.

        Niin ja sekin sitten vielä että missä kenenkin "uskottomuus" raja menee, onko se siinä että homma menee fyysiseksi vai siinä että toinen on henkisesti jokun toisen luona, tuo jälkimmäinen saattaa olla jopa loukkaavampaa toista kohtaan kuin edellinen.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jaa niin no vastasin vähän kuin omasta sinkkunäkökulmasta., Sitten tietysti on eri asia vähän jos on lapsia sun muuta jo siinä. On kai niitä kyllä tietääkseni ihan hyvin sujuvia semmoisiakin liittoja joissa jommalla kummalla ulkopuolinen rakastaja/rakastajatar, se vaan sitten varmaan vaatii sen että petettävä osapuoli kykenee hyväksymään tilanteen, voihan se olla hyväkin jos ei esim. seksistä välitä ja se toinen osaa hoitaa hienovaraisesti asianasa. Joo en tiiä, aika yksilöllistä varmaan.

        Niin ja sekin sitten vielä että missä kenenkin "uskottomuus" raja menee, onko se siinä että homma menee fyysiseksi vai siinä että toinen on henkisesti jokun toisen luona, tuo jälkimmäinen saattaa olla jopa loukkaavampaa toista kohtaan kuin edellinen.

        Juu, kyllä monesti lapset ja perheen kasassa pitäminen on syy miksi petollisuus painellaan villaisella, ainakin näennäisesti...tiedä sitten mitenkä oikeasti suhde muovaantuu jos säröjä saadaan riittävästi...

        Tuokin on totta, uskottomuus koetaan erilailla...joku sallii jotain joku ei mitään. Ja jollekin voi sallia ja toiselle taas ei...

        Itse ajattelen, että niin kiva kun ois ollakin absoluuttinen ja katkoa suhde, jos tulisi petetyksi niin tiedän itseni olevan anteeksi antava tietyissä olosuhteissa ja tunteissa...en pydty sanomaan pystyisinkö tosta vaan heittämään kaiken pois...

        Summa summarum...sen tiedän, että itse en tunne vetoa pettämiseen...ja mulla on hyvin herkkä omatunto ja oikeustaju...mä en tykkää kieroilla.

        Loukkaisin luultavasti suoraan sanomalla, etten ole enää sinuun x rakastunut ja muut kiinnostaa. Niinhän mä aikalailla asian kerroin exällenikin. Että nyt on niin, että olen ihastunut toiseen mieheen, harkinta-aikaa ei harkita.... Ja poden kyllä edelleen huonoa omaatuntoa, vaikka kuinka oli vatvomisaikaa ja varoituksia annettu. Mutta että tuo varmasti sattui ja sivalsi...ja se ei ole kivaa jos ihmiseen sattuu joka kuitenkin on ollut rakas ja edelleen jollain tasolla tärkeä...vaikka suhde olisikin mahdoton jatkumisen kannalta.


    • 8647k357kkw6kw

      Miksi ihmiset tekevät mitä tekevät? Koska ovat itsekkäitä, heillä on huono itsetunto ja hakevat huomiota, ovat hedonisteja jotka haluavat itselleen mielihyvää jne., onhan noita syitä.

      Eipä se että kun seurailee ihmisiä ja suurin osa pettää tms. pistä kauheasti uskomaan ihmisiin, tai motivoi yrittämään naista edes hakemaan.

      • .. Jeps.. Harvalla tuntuisi olevan "varaa" ns. Heittää Kiveä Ketään Kohti.. Jos ja Kun heidän Kaikki (aikaisemmatkin) Persestelyt&Outoilut jne. otetaan huomioon.. ;P


      • Minusta tuo hedonismi on se ydinsana. Vaikka sitä tuskin kaikki myöntävät tai edes mieltävät oman käytöksen perimmäiseksi syyksi.

        Elää itseään varten...itselleen.


    • kolmionnähneenä

      Niin uskottomuus on jokaisen omakohtainen teko ja se on vastuu kannettava. Toki minäkin sen tuomitsen oli syyt siihen mitä tahansa. Loukkaavaa ja typerää. Samoin alistetaan se petetty naurualaiseksi. Se miten ilmi tulee on myös paljon kertova mihin uskottomuus johtaa. Ja miten kohtelemme toisiamme. Muistetaan että elämässä yleensä saa saman takaisin kyllä jos uskoton on ja kaksoiselämää viettää. Ihan varmasti se uskottomuus tulee vaikuttamaan pettäjään ihan varmasti. Vaikka kuinka esittäisi kovaa, ovelaa tai niin ettei vaikutusta olisi elämäänsä. Ihan varmasti tuntee sen paskan olon joka helvetin kerta kun petetyn viereen laittaa maaten. Ei niin kylmää ihmistä ole olemassa joka kykenee kaksoiselämää viettäen ilman vaikutuksia. Jos taas muut sen huomaa on piru irti. Koitetaan nyt muistaa miten näytetään muille mitä varattuna touhuaa ja missä. Ja varsinkin kenen kanssa!

      • Uskot, että " paha" saa palkkansa? Entäs jos ei koe tekevänsä pahaa?

        Voiko silloin kokea huonoa omaatuntoa tai katumusta?


    • Todistettavastinäinollen

      Helppo olla uskollinen kun naiset eivät halua.

      • pitkätukka-68

        Niin, onhan ätmiydessä yksi hyväkin puoli. 🤣

        Tosin mieleen tulee auttamatta kysymys, et kenelle ätmi voi olla uskollinen.
        (Äidilleen ehkä.)


      • Etkä sinä halua kaikkia naisia? Luultavasti aina on joku joka haluaa, edes hetkeksi.

        Vai voiko olla?☺️


    • Köyhäyrittäjä

      Komppaan edellistä tekstiiliurheilijaa. Kukaan ei kiinnostu.

      • Kukaan? Vai ne joiden tahtoisit kiinnostuvan, täsmennyspyyntö?🙂


    • Nähtyon

      Kuinka mies voi olla näin ruma että kaikki vihaavat?

      • Luultavasti kukaan ei erityisesti vihaa, vaikka et herättäisikään ihmisten mielenkiintoa. Harva kai vihaa, pikemminkin suhtautuu neutraslisti vieraisiin ihmisiin...eli ei herätä mitään tunteita. Vihaakaan...


    • Eisaaherättää

      Mitään sanomatta, niin useimmiten se kestää läpi koko elämän hairahtautineusuuden lomassa. Asiallisen tuki on eri juttu.

      • Siis mikä kestää? Uskollisuus, suhde vjm?


    • Laittaisin pettäjänaisen jäähylle, käytösrangaistus, 2 10 päivää

      • Rangaistus ja sit takasin? Oisko se noin simppeliäja ok?☺️


      • LadyZorro kirjoitti:

        Rangaistus ja sit takasin? Oisko se noin simppeliäja ok?☺️

        No ehkä ei. Mutta kun olet niin mukava nainen, niin jotain piti vastata

        (naurua)


      • pujotteIija kirjoitti:

        No ehkä ei. Mutta kun olet niin mukava nainen, niin jotain piti vastata

        (naurua)

        Äääää, Misspönttis naurua. 🤣


    • Kivasti ootte jaksaneet käydä kommentoimassa, mukava huomata. ☺️

      Mä vastaan näin nyt yhteisesti, kun tässä käyn pikavisiitillä lyhyesti. Mutta koitan jossain kohtaa perehtyä kunkin vastauksiin vastaten myös takaisin.

      Tämä on aiheena varmaan asia, josta käydään ehkä kyllästymiseen asti keskustelua. Mutta aina kuitenkin ajankohtainen jollekin, siksikin tärkeä aihe parisuhdetta eläville ja sitä uskollisesti haluaville.

      Tai voi olla myös pettäville osapuolille. Näkemyksiä usein on vähintään kahta sorttia, mutta teiltä usein saa hyviä kattavia monipuolisia kannanottoja...niitä on nyt jo ketjussa ja lisääkin saa halutessaan laittaa. ☺️

    • 3454565

      Kenelle sinkut ovat uskottomia. Kuuluisko kysymys jonnekin muualle vai oletteko sinkkuja ollenkaan.

      • Jlojljl

        Mutta aina kuitenkin ajankohtainen jollekin, siksikin tärkeä aihe parisuhdetta eläville ja sitä uskollisesti haluaville.

        Tai voi olla myös pettäville osapuolille. Näkemyksiä usein on vähintään kahta sorttia, mutta teiltä usein saa hyviä kattavia monipuolisia kannanottoja...niitä on nyt jo ketjussa ja lisääkin saa halutessaan laittaa. ☺️


      • Jlojljl kirjoitti:

        Mutta aina kuitenkin ajankohtainen jollekin, siksikin tärkeä aihe parisuhdetta eläville ja sitä uskollisesti haluaville.

        Tai voi olla myös pettäville osapuolille. Näkemyksiä usein on vähintään kahta sorttia, mutta teiltä usein saa hyviä kattavia monipuolisia kannanottoja...niitä on nyt jo ketjussa ja lisääkin saa halutessaan laittaa. ☺️

        Ja moni kumppania etsiessään miettii näitä, ehkä pelkääkin tätä aihepiiriä.

        Lähtökohtahan yleensä on, että tyytyväinen ihminen on tyytyväinen. Sille riittää se mikä saa tyytyväiseksi, että tälläinen aihe on moninainen ja leviäisi aika pitkälle, jos sitä alkaisi kunnolla tutkimaan.


      • 344356

        On varmaan syytäkin miettiä, mutta kyllähän se totuus on, että pitkissä suhteissa kännipettämiset annetaan aika helposti anteeksi, mutta toiseen rakastuminen on jotenkin anteeks antamatonta. Avioliitto on kuitenkin paljon muutakin kuin puolison vahtimista. Varsinkin jos tehdään lapsia, tavallaan kysymys on suvun jatkamisesta, talouden jakamisesta, lapsien kasvattamisesta ja jos rakkautta riittää ollaan vielä vanhanakin yhdessä. Parisuhde on jotenkin yhdessä kasvamista, valitettavasti monesti myös pettäminen kuuluu tähän. Tämmöinen pettämisjuttu on hyvä käydä läpi, ennenkuin eroaa. Monesti pettäminen jää vain yhteen kertaan. Elikkä oli ns. hairahdus. Pettäjä luonteet on erikseen, niille ei voi mitään.


      • Voipihan tämän kysymykden ajatella niinkin, että kenelle olisit, olet ollut tai et olisi tai et ole ollut.

        Monet ovat ns. uusiosinkkuja joilla on jotakin suhteilua takanaan ja kokemuksia myös pettämisestä tavalla tai toisella, puolella tai toisella.

        Tai vaikkei ois ollut suhdettakaan, silti oletettavasti on asiaan jokin kanta ja mielipide näkemys olemassa. ☺️


      • Dissident kirjoitti:

        Ja moni kumppania etsiessään miettii näitä, ehkä pelkääkin tätä aihepiiriä.

        Lähtökohtahan yleensä on, että tyytyväinen ihminen on tyytyväinen. Sille riittää se mikä saa tyytyväiseksi, että tälläinen aihe on moninainen ja leviäisi aika pitkälle, jos sitä alkaisi kunnolla tutkimaan.

        Tuokin,voi pelottaakin ollaanko mahdollisessa suhteessa uskollisia. Tai tarviiko olla, niinkin päin...


      • LadyZorro kirjoitti:

        Tuokin,voi pelottaakin ollaanko mahdollisessa suhteessa uskollisia. Tai tarviiko olla, niinkin päin...

        Joo. Kysymyksiä leijuu varmasti päässä. Mut hei! Kysyvä ei tieltä eksy. 😬


    • Ota tai jätä.
      Älä petä.

      • flowersreally

        Niin se on.
        *jorina päättyy*


      • flowersreally
        flowersreally kirjoitti:

        Niin se on.
        *jorina päättyy*

        Aini.

        Aloittaja, toivottavasti jo parempi olo?


      • LadyZorro.silmä.mustana
        flowersreally kirjoitti:

        Aini.

        Aloittaja, toivottavasti jo parempi olo?

        Hiukkasen olo helppas morkkisesta

        Mutt toiste en mene jännämiehen tupaan
        sen laskin..pieleen ukolleni lupaan


      • LadyZorro.silmä.mustana kirjoitti:

        Hiukkasen olo helppas morkkisesta

        Mutt toiste en mene jännämiehen tupaan
        sen laskin..pieleen ukolleni lupaan

        Kurrr....

        Mitä? Onko sattunut jotain kun tällainen aloitus(kin)? :(
        Silmä mustana ja sanoit, että tikit päässä? Mitä L-Zlle tapahtui? :( Johan...

        https://www.youtube.com/watch?v=hxSR7XI1B9I

        No sitten tuohon uskottomuuteen: Ei sallittua.
        Jos minä en riitä, sanon kävele ohi, miekkoselle. Ja toisinpäin kans, mutta pettää ei saisi..siis ei saa. Surullista, luotto siinä menee.


      • RokanAntti-
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kurrr....

        Mitä? Onko sattunut jotain kun tällainen aloitus(kin)? :(
        Silmä mustana ja sanoit, että tikit päässä? Mitä L-Zlle tapahtui? :( Johan...

        https://www.youtube.com/watch?v=hxSR7XI1B9I

        No sitten tuohon uskottomuuteen: Ei sallittua.
        Jos minä en riitä, sanon kävele ohi, miekkoselle. Ja toisinpäin kans, mutta pettää ei saisi..siis ei saa. Surullista, luotto siinä menee.

        Pöntön kielletyt leikit

        https://www.youtube.com/watch?v=piJORJ5zOdk



      • Lyhyt ja ytimekäs kannanotto.✌️😀


      • flowersreally kirjoitti:

        Aini.

        Aloittaja, toivottavasti jo parempi olo?

        Pää särkee erityisesti siltä osin ja alueelta johon komahti. Tai oikeestaan vähän koko pää...haava kipottaa ja otsan liikuttelu sattuu päänahkaan, tikattuun haavakohtaan.

        Aivotärähdys. Vähän uninen ja kipee olo ollut. Ja on nytkin. Mutta muuta ajateltavaa ettei mieti kipuja kaikenaikaa.☺️


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kurrr....

        Mitä? Onko sattunut jotain kun tällainen aloitus(kin)? :(
        Silmä mustana ja sanoit, että tikit päässä? Mitä L-Zlle tapahtui? :( Johan...

        https://www.youtube.com/watch?v=hxSR7XI1B9I

        No sitten tuohon uskottomuuteen: Ei sallittua.
        Jos minä en riitä, sanon kävele ohi, miekkoselle. Ja toisinpäin kans, mutta pettää ei saisi..siis ei saa. Surullista, luotto siinä menee.

        Juu, itse teloin pääni työssä. Huolimattomuuttani puskin päin terästä seinällä ja pää aukes, sattu ihan saamaristi ja verta tuli kuten päästä yleensä tulee, runsaasti.

        Muutama päivä lepoa ( pääpipiin ja huippaan) ja tikkejä rimpsu. 😕

        Kalju läntti päässä...onneks on kesälomakin kohta...ja aurinkolätsää löytyy. 🤠


      • LadyZorro kirjoitti:

        Juu, itse teloin pääni työssä. Huolimattomuuttani puskin päin terästä seinällä ja pää aukes, sattu ihan saamaristi ja verta tuli kuten päästä yleensä tulee, runsaasti.

        Muutama päivä lepoa ( pääpipiin ja huippaan) ja tikkejä rimpsu. 😕

        Kalju läntti päässä...onneks on kesälomakin kohta...ja aurinkolätsää löytyy. 🤠

        Ja ei ole pettäminen omassa suhteessa käynnissä, mietin vain yleisesti kun tuota kuule yhtenään tapahtuvan.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Ja ei ole pettäminen omassa suhteessa käynnissä, mietin vain yleisesti kun tuota kuule yhtenään tapahtuvan.

        Noh hyvä, mie jo vähän säpsähdin...Kattelin tuota alotusta ja kappaletta..

        Johan nyt pääparkaa. Kovaa kyytiä ollunna.. Pitäisi olla kypärä työnantajan puolesta. Päästähän verta lähtee, ei tosiaan tarvitse kuin millin olla auki, niin näky on karmea. Au au. Otapa rauhassa, ja se läntti, se se tuopi katu-uskottavuutta kesäkadulle :)

        Ei pidä hillua nyt, huippaa huippaa. Itekin pudonnut hevosen selästä niin että meni keskiviikot ja perjantait sekaisin, aivotärähdys. Mutta sen jälkeen olenkin ollut entistä virkeämpi ja vikkelämpi :'D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Noh hyvä, mie jo vähän säpsähdin...Kattelin tuota alotusta ja kappaletta..

        Johan nyt pääparkaa. Kovaa kyytiä ollunna.. Pitäisi olla kypärä työnantajan puolesta. Päästähän verta lähtee, ei tosiaan tarvitse kuin millin olla auki, niin näky on karmea. Au au. Otapa rauhassa, ja se läntti, se se tuopi katu-uskottavuutta kesäkadulle :)

        Ei pidä hillua nyt, huippaa huippaa. Itekin pudonnut hevosen selästä niin että meni keskiviikot ja perjantait sekaisin, aivotärähdys. Mutta sen jälkeen olenkin ollut entistä virkeämpi ja vikkelämpi :'D

        Juu, ei hätiä mitiä voipi huokasta. ☺️

        Vieraassa talossa ja olevinaan kova kiirus, touhu päällä työpäivän päätteeks olis viel pitänyt ehtiä mutta kävikin sitten kipeesti.

        Tohtori tuumasi, että kyllä tässä vallan komia haava on, mutta siisti reunoistaan...pitäs tulla ihan kuntoon ja nätti arpikin.☺️

        Kyllä nyt tähän ikään mennessä on kerran pääkin auki saatava.😂


        Aijai, kyllä on hevosen selästäkin melkonen sukellus alas tulla. Joskus Ypäjällä katseltiin tyttöjen ratsastusta ja jostain syystä heppa veti esteen eteen jarrut pohjaan ja tyttö lensi selästä puomin ja hepan yli...ihan rähmälleen. Pikkasen saattoi sattua...ainakin piteli rintakehäänsä...😣


      • flowersreally
        LadyZorro kirjoitti:

        Pää särkee erityisesti siltä osin ja alueelta johon komahti. Tai oikeestaan vähän koko pää...haava kipottaa ja otsan liikuttelu sattuu päänahkaan, tikattuun haavakohtaan.

        Aivotärähdys. Vähän uninen ja kipee olo ollut. Ja on nytkin. Mutta muuta ajateltavaa ettei mieti kipuja kaikenaikaa.☺️

        Aika paha. Otahan iisisti.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Juu, ei hätiä mitiä voipi huokasta. ☺️

        Vieraassa talossa ja olevinaan kova kiirus, touhu päällä työpäivän päätteeks olis viel pitänyt ehtiä mutta kävikin sitten kipeesti.

        Tohtori tuumasi, että kyllä tässä vallan komia haava on, mutta siisti reunoistaan...pitäs tulla ihan kuntoon ja nätti arpikin.☺️

        Kyllä nyt tähän ikään mennessä on kerran pääkin auki saatava.😂


        Aijai, kyllä on hevosen selästäkin melkonen sukellus alas tulla. Joskus Ypäjällä katseltiin tyttöjen ratsastusta ja jostain syystä heppa veti esteen eteen jarrut pohjaan ja tyttö lensi selästä puomin ja hepan yli...ihan rähmälleen. Pikkasen saattoi sattua...ainakin piteli rintakehäänsä...😣

        Tiedetään, että käytät mielellään päätäsi, mutta ei se tuota LiZ tarkoita!


      • Dissident kirjoitti:

        Tiedetään, että käytät mielellään päätäsi, mutta ei se tuota LiZ tarkoita!

        Ai eikö?!?!🤔😌😇

        Ihan ikävä vahinko oli...voisin laittaa kuvankin tuosta, mutta en viitti pilata kenenkään ruokahalua ja oksettaa millään rumilla kuvilla...lähinnä nyt ompeleita ja kuivaa verta näkyis...🤕

        Meinaa olla vaikeeta kirjottaa luuri laturissa.


      • flowersreally kirjoitti:

        Aika paha. Otahan iisisti.

        Ei millään meinaa malttaa. Aamulla töihin takas. Hiukan leppoisammalla tahdilla huomisen, viikonloppu on vapaa.🤗


      • LadyZorro kirjoitti:

        Ai eikö?!?!🤔😌😇

        Ihan ikävä vahinko oli...voisin laittaa kuvankin tuosta, mutta en viitti pilata kenenkään ruokahalua ja oksettaa millään rumilla kuvilla...lähinnä nyt ompeleita ja kuivaa verta näkyis...🤕

        Meinaa olla vaikeeta kirjottaa luuri laturissa.

        No sä tietty painat duunia kuin viitapiru, niin ei siinä huomaa katsella mihin kuuppansa kolaroi.

        Kypärä päähän jatkossa.


      • Dissident kirjoitti:

        No sä tietty painat duunia kuin viitapiru, niin ei siinä huomaa katsella mihin kuuppansa kolaroi.

        Kypärä päähän jatkossa.

        Kyllä mä luulen, että hetken muistuu mieleen kattoa vähän tarkemmin mihin päineen menee...sen verran nasevan tällin sain. Ettei heti unohdu.

        Tohinassahan ne vahingot usein just sattuu...liikaa tohellusta ja kiirettä. Unohtuu huolellisuus..☺️


      • LadyZorro kirjoitti:

        Kyllä mä luulen, että hetken muistuu mieleen kattoa vähän tarkemmin mihin päineen menee...sen verran nasevan tällin sain. Ettei heti unohdu.

        Tohinassahan ne vahingot usein just sattuu...liikaa tohellusta ja kiirettä. Unohtuu huolellisuus..☺️

        No näinhän se on. Onneksi ei käynyt pahemmin.

        Pääaaia että olet suhtkunnossa.


      • Dissident kirjoitti:

        No näinhän se on. Onneksi ei käynyt pahemmin.

        Pääaaia että olet suhtkunnossa.

        No olipa taas hirvistyttävän kauhee kommentti, kun piti poistaa...

        Noh...Aller...mitä muuta voi odottaa...??


    • ei.pettämisille

      en näe enkä tiedä mitään syytä miksi täytyisi pettää ja jos suhteessa menee huonosti tai rakkaus on häipynyt ja juteltu ja odotettu kumppaninsa kanssa eikä kummallakaan ole kivaa niin erohan siitä tuleeniin ei huonossa suhteessa kannata olla ja jos on hyvä suhde niin miksi täytyisi pettää niin en keksi mitään syytä mutta olisi kiva kuulla syitä pettämiseen tai miksi täytyy pettää

      • Niin useinmiten pettäminen tuomitaan, ois hyvä kuulla sekin puoli miksi joku kokee ettei se ole tuomittavaa tai väärin. Tai miksi joku pettää, vaikka tietää ettei kumppani tykkäisi...


      • mummo12

        Mietin vaan tätä "tuomittavaa ja väärin", pettäminen on kuitenkin petetylle luottamuskysymys.
        Vaikka pettämisen jälkeen parisuhde jatkuisi, niin petetty ei voi enään luottaa toiseen. Luottamuspula ilmenee monella tavalla, ei ainoastaan mustasukkaisuutena. Petetyt pitävät puolisoa läpeensä epärehellisenä.
        Tässä tullaan siihen, että petetty tuomitsee tämän puolisonsa ehkä loppuelämäksi ja se on väärin.
        Pitäisi tämä pettäminenkin suhteuttaa siihen millainen se tapaus on. Onko salasuhde rakkaussuhde vai seksisuhde vai yhden illan moka.
        Aina kun tällaista sattuu parisuhteessa suosittelisin sitä terapiaa senkin takia, ettei se häiritsis loppuelämän suhteita. Kaikki ihmiset kun ei petä.
        Ihmisellä on vapaa tahto tehdä oikein tai väärin.


      • mummo12 kirjoitti:

        Mietin vaan tätä "tuomittavaa ja väärin", pettäminen on kuitenkin petetylle luottamuskysymys.
        Vaikka pettämisen jälkeen parisuhde jatkuisi, niin petetty ei voi enään luottaa toiseen. Luottamuspula ilmenee monella tavalla, ei ainoastaan mustasukkaisuutena. Petetyt pitävät puolisoa läpeensä epärehellisenä.
        Tässä tullaan siihen, että petetty tuomitsee tämän puolisonsa ehkä loppuelämäksi ja se on väärin.
        Pitäisi tämä pettäminenkin suhteuttaa siihen millainen se tapaus on. Onko salasuhde rakkaussuhde vai seksisuhde vai yhden illan moka.
        Aina kun tällaista sattuu parisuhteessa suosittelisin sitä terapiaa senkin takia, ettei se häiritsis loppuelämän suhteita. Kaikki ihmiset kun ei petä.
        Ihmisellä on vapaa tahto tehdä oikein tai väärin.

        Niin. Olen kanssasi samaa mieltä. Ymmärrän petetyn ihmisen tuskaa, mutta toisaalta sitä joutuu kuitenkin punnitsemaan sen, että luottaako vai ei enää. Se luottamus toiseen korjaantuu vaan omalla luottamuksella, jos millään. Sitä ei pidä vaatia toiselta. Olkoot kuinka pettänyt tahaansa. Miksi kysyä toiselta selkärankaa, jos sitä ei ole itselläkään.

        Itse ajattelen, että en voisi enää jatkaa suhdetta. En haluaisi edes yrittää kaivaa luottamusta enää. Se olisi reilua kummallekin, että eriteille lähdettäs. Silloin ei oltais samanlaisia... väistämätön totuus tulisi eteen.


      • mummo12

        En varmaan itsekkään jatkaisi suhdetta, jos selvästi petettäisiin. Tarkoitinkin, että pettäminen tulisi näiden ihmisten välillä käsitellä, jottei ihminen menettäisi luottamusta kaikkiin ihmisiin.
        Hankalin tapaus on sellainen, missä puoliso pelaa kahtaalla eli kertoo puolisolle ja rakastajalle molemille, kuinka rakastaa, eikä halua erota. Haluaa vain rusinat pullasta tapaus.
        Kuitenkin tämä on vaikea aihe, johon ei ole oikeaa vastausta.


    • kakkosellejonkatiedän

      Niin mitä tehdä tilanteessa kun mies jäi kiinni uskottomuudesta ja tiedän sen edelleen jatkavan sen sairaan kanssa. Toki olen kysynyt ja kertoo todella sairaasta naisesta olevan kyse eikä petä enää hänen kanssaan vaan pitää sen rauhallisena ettei käy kimppuuni. Sanoin kyllä etten suostu olemaan se petetty uudestaan ja vielä kun muut tietää niistä. Sanoo ja vannoo että vastailee sille vain siksi ettei sekoa enempää. No toki johonkin on uskottava ja se mitä minun yhteyksien kanssa toimi niin en ihmettele enään. Nyt vain mietin voiko nuo kaksi olla todella niin sairaita ja minä hölmö uskon kaiken? Meillä vielä yhteisiä tuttuja joten ei kai se auta kuin uskoa mitä se kertoo siitä. Ja näyttää se ne viestit joka kerta. Joten kai se haluaa minun uskovan sanaansa. Miten saan tuon naisen vastaamaan minulle? Ei varatussa roikuta tuolla tavalla. Tiedän jopa senkin että on rahaa sille antanut lainaan. Käynyt tekemässä remonttia jotta voi myydä kämppää jne. Että pääsee sairaasta ex eroon jne. Enään ei kuulemma tarvitse rahaa tai apuja. Kun juteltu niistä viesteistä ja soitosta mitkä sille tehnyt tulee tunne ettei kaikki ole niinkuin kertoo.

    • Kaisanoasaa

      Naiset sallii että jännämiehet panee muita naisia koska jännämies on komea ja nainen antaa anteeksi pettämisen.

    • Kaisanoasaa

      Pettäjät on aina komeita miehiä koska niille on normaalia pettää eikä haittaa jos nainen ottaa eron koske komea mies saa heti uuden naisen. Ei ne välitä naisten tunteista eikä rakkaudesta yhtään.

    • Kiltti-Ja-Kunnollinen

      Pettäjät pitäis heittää järveen kivi jalassa

    • 7ektksye56kyykyk

      Itse en pysty käsittämään mikä siinä tavarassa on niin hienoa että sen takia viitsii kusettaa ja nähdä vaivaa, itse olen saanut aivan kusettamattakin ja jollen niin sitten olen ollut reilusti ilman.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      250
      2266
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1881
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      132
      1322
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1190
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1145
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe