Usko rakkauteen ja parisuhteisiin...

...ei ole Helkalta hävinnyt:

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/nelja-kertaa-kihloissa-ja-kahdesti-naimisissa-ollut-helka-usko

Se mikä tuossa otti silmään:

" Olen jokaisessa parisuhteessa toivonut, että se kestäisi. Kukaan näistä miehistä ei ole ollut huono mies. "

Niinpä niin, koska Helkan on helppo uskoa koska nainen, aina löytää uutta ihanaa rakastettavaa ja vaikka entinenkään mies ei ole huono onhan se uusi aina uusi. Minä vaan en jotenkin usko että Helka kykenisi loppuiäkseen enää sitoutumaan vaikka miten hyvä miehen saisi.

5

527

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikka kuinka ihana olet harmaaritarini niin en minä kuninkaastani eroa, päin vastoin että jättää minut koska en osaa mitään, mitä muut naiset.

• Siis pelkään hänen jättävän.😱.

Hän kyllä sanoo ettei kiinnosta muut mutta entä sitten kun on niiden kanssa tekemisessä. On siinä koettelua.

• Yritän kyllä parhaani mukaa oppia hallitsemaan paremmin opetellaakseen.

• Nainen39vee

Nojaa... Ei tuo määrä parisuhteita ole paljon. Jutussahan sanottiin, että uskonnollisen yhteisön vuoksi oli pakko mennä nuorena naimisiin ensimmäisen seurustelukumppanin kanssa - eivät ne teini-iän suhteet yleensä kovin kestäviä ole muillakaan. Minusta on outoa, että jutun otsikossa revitellään tuolla neljällä kihlauksella, vaikka eihän kihlaus oikeastaan tarkoita mitään - tai siis tarkoittaa tietysti, mutta jokaiselle eri asiaa. Mitään juridista merkitystä sillä ei ole saati virallista. Siinä, missä joku teinikin voi mennä kihloihin ihan vaan, koska on ihastunut, joku aikuinen kokee olevansa kihloissa vasta silloin, kun hääpäivä on päätetty.

Jos otsikossa lukisi vaikka, että "neljä kertaa rakastuneena ollut" ei se kuulostaisi yhtään niin kummalliselta. Aika monella keski-ikäisellä on ollut elämässään useampi rakastuminen tai ihastuminen, jos kerran nuoruuden jututkin lasketaan (kuten ilmeisesti tässä lasketaan, kun se ensimmäinen nuoruuden aikainen suhdekin mainitaan). Ja ainahan rakastunut toivoo jutun kestävän.

Ei tuossa minusta ole mitään ihmeellistä. Pikemminkin kuulostaa siltä, että ei ainakaan lähde pinnallisesti niihin juttuihin. Moni muuhan seurustelee, vaikka tietää ettei siitä mitään tulekaan - tai tietää, ettei itse oikein ole ihastunut. Moni seurustelee seurustelun vuoksi.

Ja onhan se niinkin, että jotkut ihastuvat ja rakastuvat helpommin kuin muut. Ja kun ei näitä tunteita voi mitata, niin voihan olla, että ne myös ovat eri ihmisille vähän erilaisia. Tuollainen määrä rakastumisia, mitä jutussa mainitaan, ei vielä ole koko väestöön verrattuna kovin paljon. (Ja huomautan, että rakastumisien määrä ei vielä kerro suhteiden määrästä.)

Ja nythän hän kuulostaa aika maltilliselta, kun ei ole kiire naimisiin, vaan haluaa ensin seurustella rauhassa. Ehkä on pitänyt kulkea pitkä tie siitä uskonnollisen yhteisön vanhoillisuudesta, mutta hienolta kuulostaa, että hän on siitä päässyt eroon. Ja se täytyy kyllä sanoa, että monelle uskonnollisista tai muuten konservatiivisista lähtökohdista tulevalle saattaa käydä niin, että suhteita kertyykin satoja ihan vaan siksi, että kun repii itsensä irti ahdasmielisestä taustasta, tulee vedettyä samalla överiksi toisessa ääripäässä. Tälle naiselle ei näköjään käynyt edes niin. Ihan fiksulta ja maanläheiseltä naiselta vaikuttaa tuon jutun perusteella.

• Pillujen--asiantuntija

Eikö naisessa ole mitään vikaa jos neljä kertaa kihloissa ja kaksi kertaa naimisssa. Jospa mies kyllästynyt koska nainen pihtaa. Seksin puutteen takia erotaan joten haarat auki naiset ettei mies lähde kävelemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1865
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      130
      924
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      212
      715
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      665
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      22
      630
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe