Miksi yksikään nainen ei ole koskaan ehdottanut

syrjitty_

minulle sukupuoliyhdyntää. Tiedän, että monille miehille ehdotellaan.

14

720

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko itse ehdottanut vastaavaa naisille?

• EdesUnissa

Ne naiset ovat kunnioittaneet sinua niin paljon, etteivät halua ajatella sinusta vain yhden yön hupina tai pelkkänä seksiobjektina.

• börje.voi.ehdottaa

olet kiva kamupoika tai hyvän päivän tuttu eikä naisia kiinnosta seksi kanssasi ja jos kiinnostaisi niin ehdottaisivat seksiä ja haluaisi miehekseen sinut ja muuttaa yhteen ehkä miehet on sinun juttusi

• Ruma-ätmi

Minä olen ehdottanut kymmenille naisille mutta olen niin ruma ettei kukaan ole suostunut.

• ÄtmiToteaa

Naiset ei ehdota koskaan seksiä ätmille, eivät halua edes halata ätmiä tai koskettaa ätmiä. Ätmi on täysin hyljeksitty naisten suhteen.

• Kaisanoasaa

Naiset ei ehdottele rumille ätmeille. Axl smithille naiset ehdotteli ja antoi pillua heti.

• axelillepillua

Tietenkin axelille.

• Totuus-

Naiset ehdottaa vain komeille miehille ja jännämiehille. Ruma mies saa pillua vain maksamalla jollekkin horolle.

• niinteen

Tietenkin komeille ja jännille.

• komeille.ehdotellaan

Olet ruma

• Kulttuurin.kääntöpuoli

Naiset odottavat usein miesten tekevän aloitteen seksiin ja parisuhteeseen liittyvissä asioissa, koska se kuuluu maskuliinisuuteen. Usein naiset ovat myös hieman harvemmin halukkaita seksiin kuin miehet, joten he saavat riittävästi seksiä ilman aloitteen tekemistäkin.

• Pillujen--asiantuntija

Ei rumat naiset ehdottele rumille miehille vaan komeille miehille.

• rumanainen

Tietenkin komeille.

• ÄtmiToteaa

Koska naiset antaa pillua komeille ja Jännämiehillä, niin naiset saa nautintoa siitä, että he kieltäytyvät antamasta pillua ätmeille ja rumalle miehelle.
      Nainen ei kieltäydy, jos jännämies tai komea ehdottaa seksiä, eikä nainen halua sanoa ei, mutta nainen saa suurta nautintoa, kun voi kieltäytyä seksistä ätmin tai ruman miehen osalta.
      Naiset siis nauttivat tuosta tilanteesta ja saavat siitä nautintoa, hän hää, etpäs saanut pillua ätmi tai ruma mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      134
      847
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      43
      619
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      558
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      533
    5. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      522
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      41
      463
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      461
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      438
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      397
    Aihe