Onko se merkki kun naiset eivät puhu minulle muutaamaa lukuun ottamatta paitsi silloin kun olen asiakkaana, että olen ikisinkku?
Se etteivät naiset tee aloitetta
33
1827
Vastaukset
Älä odota naisilta aloitekykyisyyttä. Tee itse aloitteita.
- siltinäyttäähuonolta
Olen tehnytkin (kännissä).
siltinäyttäähuonolta kirjoitti:
Olen tehnytkin (kännissä).
Miksi pelkäät olla oma itsesi?
- siksi
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Miksi pelkäät olla oma itsesi?
Koska minulle vain nauretaan.
siksi kirjoitti:
Koska minulle vain nauretaan.
Miksi sulle nauretaan? Kerro vähän yksityiskohtaisemmin.
- oonsiisepämiellyttävä
Miksi sulle nauretaan? Kerro vähän yksityiskohtaisemmin.
Oon saattanu sanoa jotain typerää juurikin humalassa. Oikeastaan ainakin yksi kaikkosi.
oonsiisepämiellyttävä kirjoitti:
Oon saattanu sanoa jotain typerää juurikin humalassa. Oikeastaan ainakin yksi kaikkosi.
Millainen olet selvin päin? Nauretaanko sulle silloinkin?
Jos nyt vastaat, että et uskalla lähestyä naisia selvin päin, se oli juuri se syy miksi kysyin mitä pelkäät - nimenomaan ollessasi selvin päin!
Humalatila itsessään ei tee susta haluttavaa naisten silmissä. Mutta se, ettet pelkää koska olet humalassa, se on kaiken avain. Ideana olisi, että kykenisit olemaan peloton selvin päin ☺- sitäminäolen
Oon vaan niin ujo.
sitäminäolen kirjoitti:
Oon vaan niin ujo.
Ujouden takana on yleensä pelko. Ujous on vain oire jostakin pelosta.
- ASWW
Ujouden takana on yleensä pelko. Ujous on vain oire jostakin pelosta.
No hiljainen, mutta se on kai sama asia.
ASWW kirjoitti:
No hiljainen, mutta se on kai sama asia.
Haluaisitko kyetä juttelemaan muille nykyistä paremmin?
- setepsii
Kyllä ja eiköhän se onnistu, kun rohkaisee mielensä.
setepsii kirjoitti:
Kyllä ja eiköhän se onnistu, kun rohkaisee mielensä.
Sun täytyy ensin käsitellä itsesi kanssa se pelko joka estää sua olemasta rohkea. Muuten ei onnistu.
- viinamies100
olet sellainen luuseri että saisit hävetä. eikä ihme ku sulla on aina paskat housuissa
- näin.toispualjokkee
Pöndellä vaan sellaista on.......
ku esm. menee aamulla puistonpenkille jonkun herrkuperseen kaa jutzkailemaan
ett ilmoja pitelee..........pitäis mennä kotiin postia katsomaan.......
olis siellä kylmää juotavaakin parvekkeelle istumaan
nih kyllä naiselta aloittaeita löytyy aamupuuroon saakka - kaikkionloppu
Toisaalta, mitä tässä enää kannattaa yrittää, ikää on jo 28 vuotta ja kaikki menetetty mainetta myöten.
Jos asut jossain 10 asukkaan kylässä, kantsisko harkita muuttamista uusille nurkille?
- sitätarkoitin
Tarkoitan, että tässä iässä on myöhäistä ainakaan suhdetta saada ja maineella tarkoitan sitä, että kun kännissä oon sanonu jotain tyhmää niin se aina muistetaan eikä sitä saa pois.
- senverranasukkaita
Jos asut jossain 10 asukkaan kylässä, kantsisko harkita muuttamista uusille nurkille?
Asun yli 10 tuhannen asukkaan paikkakunnalla.
senverranasukkaita kirjoitti:
Asun yli 10 tuhannen asukkaan paikkakunnalla.
Nii just, ja jos ne kaikki tuntee sut siellä, muuta jonnekin muualle. Ongelma maineesi suhteen ratkaistu.
- einykyisessä
Ei kun se tapahtui entisessä asuinpaikassa.
einykyisessä kirjoitti:
Ei kun se tapahtui entisessä asuinpaikassa.
Jaahas. Oletko joku julkkis jonka kaikki tuntee?
- ensentään
En ole.
- sellainenweekend
ensentään kirjoitti:
En ole.
Olin viime viikonloppuna siellä käymässä ja olin yhden yön ja menin viihteelle.
- nihhhhhhhhhhh
Mä saatan itse saada joskus naiset kiinnostumaan itsestäni baarissa, jos hiukset on aseteltu siististi, olen käynyt suihkussa, vaatteet on siistit ja olen käynyt parturilla viimeisen kuukauden sisällä. Toki se edellyttää omalla kohdalla lisäksi jokseenkin itsevarmaa käytöstä.
- siitäsaavat
Siitä välttelystä sanon vielä, etten sitä tule heille antamaan koskaan anteeksi. He saavat muistutuksen kun joku/jotkut tarjoavat ystävällisesti markkinoilla tai vastaavissa tilaisuuksissa jotain. Sanon että en halua sulta yhtään mitään.
- Pillujen--asiantuntija
Naiset ei tee rumille aloitetta.
- Kulttuurin.kääntöpuoli
Naisilla riittää niin paljon vientiä ja ottajia ilman, että heidän tarvitsee tehdä mitään. Miehen kuuluu olla se maskuliinisempi osapuoli, joka ottaa ohjat käsiinsä ja vie. Mies tekee aloitteen ja jos nainen ei vaikuta kiinnostuneelta, silloin hän ei ole kiinnostunut. Kysy naiselta, mitä toivomuksia hänellä on miesten suhteen.
- 56jrrwj6str
Eiväthän naiset ylipäätään tee aloitteita kenellekään, paitsi kliseisesti tietenkin niille ytmeille.
- yksvaihtoehto
Yksi mahdollisuus on, etten puhuisi mitään kellekkään 15 vuoteen niin kuin Michael Myers Halloweeneissa.
- SoliterniuM1977
On se parisuhdekulttuuriniin vaikeaa. Helpointahan se olisi, jos naiset tekisivät aloitteet. Olen itse ollut sitä mieltä jo pitkään, että aloitteen tekeminen kuuluu aina naiselle. Itse en tule tekemään aloitteita koskaan.
- 97t7t7t7t7i7iui
Tekeväthän he nytkin, mutta vain niille "paremmille" miehille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212428Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2152064Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611533Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1781353- 551268
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751056Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa661001Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36917- 32904
- 52894