Pitäs alkaa jo pikkuhiljaa toteuttamaan kesäsuunnitelmia. Mites muiden kesäsuunnitelmat?
Ohhoh, kesäkuuhan on edennyt jo puoleenväliin
103
1013
Vastaukset
.. Paras Suunnitelma On.. Ei Suunnitelmaa Ollenkaan.. ;D
pujotteIija kirjoitti:
Eikös naisen iskeminen pitäis olla suunnitelmissa?
.. En Iske, kuin Äärimmäisessä Pakko HätäTilanteessa.. Ei ole Vielä sellaista Tilannetta Eteen tullut.. ;P
.. Tai Noh.. Meinasin Valehdella Vahingossa.. Olen Mä Naista Iskenyt Jalallakin Monesti, mutta siitä on jo Aikast Paljon aikaa.. Joten ei sellaista varmaan oteta huomioon.. ;D.. Ei ole pitkään aikaa tullut harrastettua enää sellaista lajia, jossa joutuu/täytyy/pääsee iskeä/iskemään naisia(kin).. ;P- vaankysyn
pujotteIija kirjoitti:
Eikös naisen iskeminen pitäis olla suunnitelmissa?
Onko itselläs suunnitelmissa?
vaankysyn kirjoitti:
Onko itselläs suunnitelmissa?
misspönttöuunin viettely on suunnitelmissa
pujotteIija kirjoitti:
Kannattasko pistää vauhtia töppöseen ja siirtyä suunnitelmista tekoihin? Kohta tulee syksy ja kun aurinko lakkaa lämmittämästä saattaa viilentyä myös misspönttiksen mainio kesäfiilis :D
pujotteIija kirjoitti:
Katsos misspönttöuuni(toivottavasti huomaat)kun poimin sinulle kesän ensimmäiset metsämansikat https://aijaa.com/EDhV7H
pujotteIija kirjoitti:
Katsos misspönttöuuni(toivottavasti huomaat)kun poimin sinulle kesän ensimmäiset metsämansikat https://aijaa.com/EDhV7H
Näyttää kyllä hyviltä, jos ei noilla uunin kylki lämpene ei sitten millään.
pujotteIija kirjoitti:
Uu...Oliko tne minulle? Kuurrr....oijoi.. suloista :)
(pienet korvat väräjää)
Oh. Kiitos. Kuva oli oikeasti hellyttävä. :)
Siinä pikkupalleroiset rivissä tuoreessa heinässä, nam. Ihanaa!misspönttöuuni kirjoitti:
Uu...Oliko tne minulle? Kuurrr....oijoi.. suloista :)
(pienet korvat väräjää)
Oh. Kiitos. Kuva oli oikeasti hellyttävä. :)
Siinä pikkupalleroiset rivissä tuoreessa heinässä, nam. Ihanaa!Sinua ne varttuvat. Ja tiedätkös, vaikka puhun jalkapallosta, niin todellinen suosikkilajini on kenttäratsastus
pujotteIija kirjoitti:
Sinua ne varttuvat. Ja tiedätkös, vaikka puhun jalkapallosta, niin todellinen suosikkilajini on kenttäratsastus
Eh..heh...tuota...eh, jottako kenttäratsastus.
Miekkonen meinaa pelata tätä pallopeliä nyt kovilla. :D
Tosi kauniisti ajateltu kyllä tuollainen kuva...Kun siihen on pitänyt nähdä vaivaa. Mie kiitän:)misspönttöuuni kirjoitti:
Eh..heh...tuota...eh, jottako kenttäratsastus.
Miekkonen meinaa pelata tätä pallopeliä nyt kovilla. :D
Tosi kauniisti ajateltu kyllä tuollainen kuva...Kun siihen on pitänyt nähdä vaivaa. Mie kiitän:)Kyl mie ainakin Piia Pantsun tiedän, on täältäpäin kotoisin
pujotteIija kirjoitti:
Kyl mie ainakin Piia Pantsun tiedän, on täältäpäin kotoisin
Ka niin muuten onkii..
Kenttäratsastus on hevosharrasteiden kuninkuuslaji.
Siinä puskat ryskää ja aitaa kaatuu.misspönttöuuni kirjoitti:
Ka niin muuten onkii..
Kenttäratsastus on hevosharrasteiden kuninkuuslaji.
Siinä puskat ryskää ja aitaa kaatuu.Eikös siinä käytetä aika tiukkoja pöksyjä?
pujotteIija kirjoitti:
Sinua ne varttuvat. Ja tiedätkös, vaikka puhun jalkapallosta, niin todellinen suosikkilajini on kenttäratsastus
Jos jätit sinne puunkylkeen taitaa räklät syödä mutta voithan sä sitten aatella että misspönttis ne kävi nappaamassa :D
pujotteIija kirjoitti:
Eikös siinä käytetä aika tiukkoja pöksyjä?
Kyllä kyllä
https://www.hankkija.fi/Hevoset_ja_lemmikit/ratsastaja/ratsastushousut/ratsastushousut-victoria-keinonahkaa/
Vaikkapa tämmösiä. Joko se taas penkoi vaatekaapilla.
(naurua)Harmaaritari kirjoitti:
Jos jätit sinne puunkylkeen taitaa räklät syödä mutta voithan sä sitten aatella että misspönttis ne kävi nappaamassa :D
Aika kiinnostuneelta ainakin vaikutti
Harmaaritari kirjoitti:
Näyttää kyllä hyviltä, jos ei noilla uunin kylki lämpene ei sitten millään.
Joko se sinäkin olet niitä marjasia maiskuttelemassa?
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Kyllä kyllä
https://www.hankkija.fi/Hevoset_ja_lemmikit/ratsastaja/ratsastushousut/ratsastushousut-victoria-keinonahkaa/
(naurua)Voin kuvitella sinut kenttäratsastamassa noissa pöksyissä
pujotteIija kirjoitti:
Voin kuvitella sinut kenttäratsastamassa noissa pöksyissä
Ratsumimmit on cuuleja,
eikä vähiten noi pöksyt. Ne on hemmetin mukavat jalassa :DpujotteIija kirjoitti:
Mahtavaa missin suhlas ehdokas🎩
💕🌸💕🌸💕misspönttöuuni kirjoitti:
Kyllä kyllä
(naurua)Onpa napakat pöksyt ;) Ei taida olla lajia missä ei naiset kuitenkin vähän brassailis pepullaan jos se vaan on mahdollista, miehet ei saa tuijottaa mutta silti se on toivottavaa :D
misspönttöuuni kirjoitti:
Ratsumimmit on cuuleja,
eikä vähiten noi pöksyt. Ne on hemmetin mukavat jalassa :DNe kun on tosiaankin tiukat, niin onnistuukohan riisuminen helposti?
Harmaaritari kirjoitti:
Onpa napakat pöksyt ;) Ei taida olla lajia missä ei naiset kuitenkin vähän brassailis pepullaan jos se vaan on mahdollista, miehet ei saa tuijottaa mutta silti se on toivottavaa :D
Tiukkuus varmaan tukee lihaksia mukavasti
Harmaaritari kirjoitti:
Onpa napakat pöksyt ;) Ei taida olla lajia missä ei naiset kuitenkin vähän brassailis pepullaan jos se vaan on mahdollista, miehet ei saa tuijottaa mutta silti se on toivottavaa :D
Onhan se nyt kiva vähän pyllistellä siellä pellolla...hah hah.
Ihmeesti ne isännät lepikossa kisoja seuraa :'D vaiko vaan siksi, että polle kippaa mimmin vesiesteeseen vai onko se sittenkin nämä pöksyt kun pitää tulla aitaan nojailemaan? On huomattu myös, että miehille on varsin shokeeraavaa jos prisma-shakirat tulevat kaupoille suoraan talleilta.
(naurua)
Kyllähän ratsunainen on hulppean näköinen saappaissa, noissa housuissa ja piiskan kanssa :'D
p.s. Käykäähän sevelimässä ratsastusvarusteet-kuvastoa. Huomaatte ettei hevoset olekaan hullumpi laji harrasteena. Yhtäkkiä äkkäätte, että jalis on niin läääst siisonia.
(käkättää)pujotteIija kirjoitti:
Ne kun on tosiaankin tiukat, niin onnistuukohan riisuminen helposti?
Ei se helppoa ole kun kokonahkapaikkaiset tarttuvat mielellään ihoon kiinni, ainakin kesällä :)
Ja saappaitakin saa olla apupari vetämässä irti, että lonkat ryskyy.misspönttöuuni kirjoitti:
Ihmeesti ne isännät lepikossa kisoja seuraa :'D vaiko vaan siksi, että polle kippaa mimmin vesiesteeseen vai onko se sittenkin nämä pöksyt kun pitää tulla aitaan nojailemaan? On huomattu myös, että miehille on varsin shokeeraavaa jos prisma-shakirat tulevat kaupoille suoraan talleilta.
(naurua)
Kyllähän ratsunainen on hulppean näköinen saappaissa, noissa housuissa ja piiskan kanssa :'D
p.s. Käykäähän sevelimässä ratsastusvarusteet-kuvastoa. Huomaatte ettei hevoset olekaan hullumpi laji harrasteena. Yhtäkkiä äkkäätte, että jalis on niin läääst siisonia.
(käkättää)Pitäskin mennä Anjalaan tirkistelemään, siellä on käsittääkseni joku ratsastuspaikka
Ei se helppoa ole kun kokonahkapaikkaiset tarttuvat mielellään ihoon kiinni, ainakin kesällä :)
Ja saappaitakin saa olla apupari vetämässä irti, että lonkat ryskyy.Auttaisin mielelläni riisumisessa
(pakkohan se tuo oli sanoa)pujotteIija kirjoitti:
Pitäskin mennä Anjalaan tirkistelemään, siellä on käsittääkseni joku ratsastuspaikka
Pärryytät vaan traktorilla sinne, niin sovellut kuvioihin just hyvin.
Sanot, että kenttää tässä vaan lanataan :D
Aina siellä joku 'lanamies' on tallin pihamaalla khih. Niitä pörrää.misspönttöuuni kirjoitti:
(naurua)
(käkättää)Joom kyllä ne ratsastajattaret semmoisia on että silmään tarttuu jos liki menee. Vaikka mulla ny mitään piiskafantasioita oo mutta silti :) Mitä tuohon pujikselle vastasit niin aina löytää varmaan aika helpostikin miehen auttamaan saappaiden riisumisessa ratsastajatar jos haluu, En usko että tulee kieltäytymisiä tuntemattomiltakaan jos kysyy , ei oo yhtään selkä kipee semmosessa tilanteessa kellään :D
pujotteIija kirjoitti:
Auttaisin mielelläni riisumisessa
(pakkohan se tuo oli sanoa)Rehellisyydestä kymmenen pistettä.
(naurahdus)
Ja siitä, että saanko minä tässä nyt erillishuomiota vaikka teillä on pelit käynnissä? Ja Pönttöstä jututetaan silti.
Toivo ei ole mennyt! Eläköön ylevero ja nettiliittymämaksut! :'Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Pärryytät vaan traktorilla sinne, niin sovellut kuvioihin just hyvin.
Sanot, että kenttää tässä vaan lanataan :D
Aina siellä joku 'lanamies' on tallin pihamaalla khih. Niitä pörrää.Tai jos aloitan ratsastusharrastuksen, vai onko siellä ollenkaan äijiä?
Harmaaritari kirjoitti:
Joom kyllä ne ratsastajattaret semmoisia on että silmään tarttuu jos liki menee. Vaikka mulla ny mitään piiskafantasioita oo mutta silti :) Mitä tuohon pujikselle vastasit niin aina löytää varmaan aika helpostikin miehen auttamaan saappaiden riisumisessa ratsastajatar jos haluu, En usko että tulee kieltäytymisiä tuntemattomiltakaan jos kysyy , ei oo yhtään selkä kipee semmosessa tilanteessa kellään :D
Heheh, ka niin. :D
Rehellisyydestä kymmenen pistettä.
(naurahdus)
Ja siitä, että saanko minä tässä nyt erillishuomiota vaikka teillä on pelit käynnissä? Ja Pönttöstä jututetaan silti.
Toivo ei ole mennyt! Eläköön ylevero ja nettiliittymämaksut! :'DSamallahan tässä keskustelee kun katselee
pujotteIija kirjoitti:
Tai jos aloitan ratsastusharrastuksen, vai onko siellä ollenkaan äijiä?
Harmittavan vähän. Miehiä saisi olla enemmän. Ja onhan niitä ratsastusryhmiäkin ollut vain miehille. Että jos sellainen kannustaa jos ei halua niiden ykköskakkosluokkalaisten lettipäiden sekaan. Miesporukoille on ollu omansa.
Mä olen pitänyt miehille ratsastustunteja. SIIS HUOM. Oikeasti: Hevosella.pujotteIija kirjoitti:
Samallahan tässä keskustelee kun katselee
Mee nyt kattoo oikeesti..
En minä hepulia saa :)misspönttöuuni kirjoitti:
En minä hepulia saa :)Kunhan marmatan :D
Harmittavan vähän. Miehiä saisi olla enemmän. Ja onhan niitä ratsastusryhmiäkin ollut vain miehille. Että jos sellainen kannustaa jos ei halua niiden ykköskakkosluokkalaisten lettipäiden sekaan. Miesporukoille on ollu omansa.
Mä olen pitänyt miehille ratsastustunteja. SIIS HUOM. Oikeasti: Hevosella.Joskus lapsena olen ratsastanut.
Nyt haluaisin ratsastustunnillesi, hevosella tai ilmanmisspönttöuuni kirjoitti:
En minä hepulia saa :)Juu, koko ajan katson, tv ja tietokoneen näyttö ovat ihan rinnakkain
pujotteIija kirjoitti:
Joskus lapsena olen ratsastanut.
Nyt haluaisin ratsastustunnillesi, hevosella tai ilmanPujiiiis....:'D
pujotteIija kirjoitti:
Juu, koko ajan katson, tv ja tietokoneen näyttö ovat ihan rinnakkain
Miesparka. Tuhma, vonkuva, huomionkipeä kissa netissä ja pojat pelikentällä.
Kas siinäpä pulma.
Mikä tilanne ja kuka vastaan kuka, kentällä?
Sinua ruppee vielä huippasemmaan kun montaa näyttöä vahtaat :D
Paa miut jo offlineen..
(naurahdus)misspönttöuuni kirjoitti:
Pujiiiis....:'D
Sä voisit pitää pujikselle kepparitunnin, keppi varmaan löytyis omasta takaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Sä voisit pitää pujikselle kepparitunnin, keppi varmaan löytyis omasta takaa.
Herrajestas :'D
Mut oonpa nyt saanut tänä iltana teidän kanssa täällä surista vaiks jalkapallotkin pyörii.
Niin kivasti olette huomioineet pöntön lauantai-iltana...
Ai...molempia <3
(hirmu kovaa surinaa...)
Jalkapallojumalat ovat vastanneet toiveisiini ja minullekin on annettu jotain :D
Ehkä saatte olla muut päivät rauhassa kun näin on nyt mimmi pidetty tyytyväisenä
(naurua)
Sitähän se sinäkin kumminkin katot? Peliä? :D
Vaikket erehdyksissäsikään ole maininnut? Muista kannattaa Brasiliaa.misspönttöuuni kirjoitti:
Miesparka. Tuhma, vonkuva, huomionkipeä kissa netissä ja pojat pelikentällä.
Kas siinäpä pulma.
Mikä tilanne ja kuka vastaan kuka, kentällä?
Sinua ruppee vielä huippasemmaan kun montaa näyttöä vahtaat :D
Paa miut jo offlineen..
(naurahdus)Kroatia - Nigeria 2 - 0
Minähän panin jo, eiku siis enhän pannu....apuva
(pyydän anteeksi kiimaisia puheitani)pujotteIija kirjoitti:
Kroatia - Nigeria 2 - 0
Minähän panin jo, eiku siis enhän pannu....apuva
(pyydän anteeksi kiimaisia puheitani)Tähän väliin
https://www.iltalehti.fi/jalkapallon-em-2016/2016062821808659_jw.shtml
Islannin miehekäs jalkapallohuuto.
(Pönttö villiintyy)misspönttöuuni kirjoitti:
Herrajestas :'D
Mut oonpa nyt saanut tänä iltana teidän kanssa täällä surista vaiks jalkapallotkin pyörii.
Niin kivasti olette huomioineet pöntön lauantai-iltana...
Ai...molempia <3
(hirmu kovaa surinaa...)
Jalkapallojumalat ovat vastanneet toiveisiini ja minullekin on annettu jotain :D
Ehkä saatte olla muut päivät rauhassa kun näin on nyt mimmi pidetty tyytyväisenä
(naurua)
Sitähän se sinäkin kumminkin katot? Peliä? :D
Vaikket erehdyksissäsikään ole maininnut? Muista kannattaa Brasiliaa.En kattonu kun ei ollu kovin jännä peli ny menossa, päivällä katoin ranska-australiaa ja argentiina-islannin, ne oli ihan hyviä pelejä. ny oli sherlock holmes kanavalla mutta ei tullu juur seurattuu kun vaikka hyvä leffa ties miten mones uusinta. Ei harmita yhtään, hyvin on menny aika palstaillessa :) En tiiä oikeen mitä kannattais, Portugali kun niil on ronaldo, on se kova tuossa potkupallohommassa, Saksa on vahva varmaankin, Islanti saa sympatiapisteet ja varmaan vähän myös Englanti kun ei ne noissa oikeen koskaan pärjää vaikka potkupallomaa .
pujotteIija kirjoitti:
.. JunaLauta... Pujis Perskules.. ;D.. Täytyy Katsoa, kuka Muu On tehnyt mulle Källin.. ;D
Tähän väliin
https://www.iltalehti.fi/jalkapallon-em-2016/2016062821808659_jw.shtml
Islannin miehekäs jalkapallohuuto.
(Pönttö villiintyy)Islantilaiset ovat sympaattista porukkaa
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. JunaLauta... Pujis Perskules.. ;D.. Täytyy Katsoa, kuka Muu On tehnyt mulle Källin.. ;D
Mitä mitä, mitä mie nyt oon tehnyt?
.. Kyllä ne Kaikki Johti Tänne.. Teki Varpisti Tän Källin Tahallaan.. ;D
pujotteIija kirjoitti:
Mitä mitä, mitä mie nyt oon tehnyt?
.. Mun Viesti-Ilmoitin on Täynnä Ohhoh-Ketjua.. ;D
.. Kyllä ne Kaikki Johti Tänne.. Teki Varpisti Tän Källin Tahallaan.. ;D
Kuka? Mitä? Häh?
(miekii ihmeissään)
Mitä Nuuska touhuaa??misspönttöuuni kirjoitti:
Kuka? Mitä? Häh?
(miekii ihmeissään)
Mitä Nuuska touhuaa??.. Kuules Tsirppa.. Katos kenen on Ensimmäinen Viesti tässä Langassa.. Tuli DejaVu Tunne.. ;D
.. Noh, Ok.. Mä (ainakin melkein.. ;D) Uskon, että Pujis ei tehnyt Tarkoituksella Källiä ja ettei kukaan muukaan ollut Hjuumor Mielellä Täyttämässä mun Viesti-Ilmoitinta.. ;D
.. Alkoi Vain Naurattaa, kun Rekkasin sisään ja Katsoin, että Onpas tullut Ilmoittimeen paljon Viestejä.. Ja Täällähän ne lähes kaikki Oli.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Kuules Tsirppa.. Katos kenen on Ensimmäinen Viesti tässä Langassa.. Tuli DejaVu Tunne.. ;D
.. Noh, Ok.. Mä (ainakin melkein.. ;D) Uskon, että Pujis ei tehnyt Tarkoituksella Källiä ja ettei kukaan muukaan ollut Hjuumor Mielellä Täyttämässä mun Viesti-Ilmoitinta.. ;D
.. Alkoi Vain Naurattaa, kun Rekkasin sisään ja Katsoin, että Onpas tullut Ilmoittimeen paljon Viestejä.. Ja Täällähän ne lähes kaikki Oli.. ;DHups..!
Niinpäs näkyy wuhhuuuuu. Taasko me oltiin asialla.
https://www.youtube.com/watch?v=dGeOLhqRFcw
Halutaan niin pitää sut tässä tuoksinnassa mukana, että kilkutellaan ja koputellaan Nuuskiksen huudeilla :D
Vähän yömusaiikkia, se ois niinku sori kun laatikon puolella taas mekastettiin. Pönttöpöhkökään ei aina huomaa :D
Kukkuu nukkuu jo...tsirppa hah :'D
Aamulla vedät aamujumpat Lennyn tahtiin.
P.s. Se sinun "palstafrendis" MJTMH yrittää iskeä jo minua. Komenna sitä. Mikä sille on tullu?
(epäuskoista naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Hups..!
Niinpäs näkyy wuhhuuuuu. Taasko me oltiin asialla.
https://www.youtube.com/watch?v=dGeOLhqRFcw
Halutaan niin pitää sut tässä tuoksinnassa mukana, että kilkutellaan ja koputellaan Nuuskiksen huudeilla :D
Vähän yömusaiikkia, se ois niinku sori kun laatikon puolella taas mekastettiin. Pönttöpöhkökään ei aina huomaa :D
Kukkuu nukkuu jo...tsirppa hah :'D
Aamulla vedät aamujumpat Lennyn tahtiin.
P.s. Se sinun "palstafrendis" MJTMH yrittää iskeä jo minua. Komenna sitä. Mikä sille on tullu?
(epäuskoista naurua).. Noh, Ei sen väliä.. Nyt on silmät niin Ristisä, ettei MusaSoinnista tuu mittää.. ;D
.. Sanot Sille Vuan Suoraan, jos se häiritsee.. Kyllä Se nykyään tuntuu jo uskovan.. Ja jos ei usko, niin RadioHiljaisuus päälle.. Ei täällä(kään) ole pakko keskustella niiden kanssa, joiden kanssa ei halua.. Itselläkin meni aikoinaan (UntuVikkona ) jonkin aikaa se oppia.. Ja sitä sitten käytti KaikenMaailman Trollit&MöröKöllitkin hyväkseen.. ;(
.. Sellaista Miinaa, eikä JääVuorta, eikä mitään muutakaan.. Ei taida täältä löytyä mihin minä en olis Törmännyt.. ;D.. Sellaista se on se SiniSilmänElo.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Noh, Ei sen väliä.. Nyt on silmät niin Ristisä, ettei MusaSoinnista tuu mittää.. ;D
.. Sanot Sille Vuan Suoraan, jos se häiritsee.. Kyllä Se nykyään tuntuu jo uskovan.. Ja jos ei usko, niin RadioHiljaisuus päälle.. Ei täällä(kään) ole pakko keskustella niiden kanssa, joiden kanssa ei halua.. Itselläkin meni aikoinaan (UntuVikkona ) jonkin aikaa se oppia.. Ja sitä sitten käytti KaikenMaailman Trollit&MöröKöllitkin hyväkseen.. ;(
.. Sellaista Miinaa, eikä JääVuorta, eikä mitään muutakaan.. Ei taida täältä löytyä mihin minä en olis Törmännyt.. ;D.. Sellaista se on se SiniSilmänElo.. ;D.. Mulla menee taas jo Kielikin Ihan Solmuun.. ;D.. Juuh.. Parempi Painuu.. Suihkun kautta Sänkyhyn.. ÖitäMöitä.. =)
- Avomiess
Panen naista koko kesän.
Töitä vuorotta, 100 h työviikko tavoitteena. Ei a) ehdi eikä b) jaksa ajatella elämän ja naisen puutetta.
Nauttikaa te, jotka voitte.- Kaisanoasaa
KEsä on ätmin pahin painajainen.
- vaeltaaa
Juhannuksen jälkeen vaellukselle lappiin.
- VakaVanhaÄtmi
Auton 500 000 km:n huolto: Selvitetään ja korjataan etupään kolinat. Rasvataan takajousituksen laakerit. Sytytystulppahuolto. Roskan poistaminen kiihdytyspumpun suuttimesta. Jarrusäiliön ja -pääsylinterin liitoksen tiivistys. Kuskin oven säätö. Katsastus. Korjaus. Uusintakatsastus.
Muista aiheista: Jännääminen, milloin saman ikäluokan lähes kymppinaiset (huom. Minun asteikollani) saavat sen ritarinsa ja poistuvat palstalta. Yhdellä se onnistuikin - ei sekään minun kanssani millekään alkanut. Toinen on muutaman kerran käynyt poissa, luultavasti koeajanut ja tullut takaisin etsimään vieläkin parempaa.
Unohtavat vain, että koko ajan, joka päivä, rupsahtavat lisää...
Niin, kateellinenhan minä kun eivät minun kanssani ala millekään.
No siinäpähän rupsahdelkoot. Ja kyllähän ne rupsahtaakin kun ei alapään voitelu pelaa...!- VakaVanhaÄtmi
Niin ovat. Tänään puoli päivää etsin kolinan syytä vaan en löytänyt. Kallistuksenvaimentimen puslat saattaa olla yksi. En tarkastanut koska pahassa paikassa.
Ei jaksa..
Vuoden päästähän se on uudelleen.pujotteIija kirjoitti:
Sinähän jo kanootin ostit, vai onko kajakki?
Kajakki!
En tee enää mitään pidemmän ajan suunnitelmia. Asioita tulee ja menee.. Tässä toissa kesänä puhuttiin iltaseen ukon kanssa, kun oltiin lomilla, että mitäs jos lähettäis autolla jonnekin...No niinhän siinä kävi, että seuraavana aamuna lähettiin viikon reissulle..Imatralle päädyttiin ja ukon sukulaisten luona käytiin, ja koiratkin oli mukana.Wwuwuw kirjoitti:
Kajakki!
En tee enää mitään pidemmän ajan suunnitelmia. Asioita tulee ja menee.. Tässä toissa kesänä puhuttiin iltaseen ukon kanssa, kun oltiin lomilla, että mitäs jos lähettäis autolla jonnekin...No niinhän siinä kävi, että seuraavana aamuna lähettiin viikon reissulle..Imatralle päädyttiin ja ukon sukulaisten luona käytiin, ja koiratkin oli mukana.Eli ilmeisesti olit reissuun hyvin tyytyväinen?
pujotteIija kirjoitti:
Eli ilmeisesti olit reissuun hyvin tyytyväinen?
No joo...siis me vaan lähettiin..tai oikeastaan juttu oli niin, että kun ukon mutsi soitti illalla ja pyysi käymään joskus..
Siellä vietettiin sitten yks yö ja etittiin matkalla paikkoja, jonne sai ottaa koiriakin.
Jos noita reissuja miettii etukäteen liikaa, niin voi tulla vaan stressiä..Wwuwuw kirjoitti:
No joo...siis me vaan lähettiin..tai oikeastaan juttu oli niin, että kun ukon mutsi soitti illalla ja pyysi käymään joskus..
Siellä vietettiin sitten yks yö ja etittiin matkalla paikkoja, jonne sai ottaa koiriakin.
Jos noita reissuja miettii etukäteen liikaa, niin voi tulla vaan stressiä..Joskus lähdin polkupyörällä vain ajelemaan, teltta oli mukana. Muistaakseni neljän päivän reissu
Wwuwuw kirjoitti:
Jos noita reissuja miettii etukäteen liikaa, niin voi tulla vaan stressiä..Siinä on jotain vapauttavaa, kun ei tiedä mihin päätyy..antaa mennä vaan..
Wwuwuw kirjoitti:
Siinä on jotain vapauttavaa, kun ei tiedä mihin päätyy..antaa mennä vaan..
Näin on, Bruce Springsteenkin on tuollaista harrastanut
Neljä viikkoa vielä lomaan joten eiköhän mennä siihen asti pyhällä kolminaisuudella eli työ, arjen pyöritys ja harrastukset. Toki nyt on ollut niin hyviä ilmoja että pihalla on viihtynyt pidempäänkin. Aidan sain valmiiksi ja nyt olen levittänyt soraa ja kivituhkaa terassin pohjalle joten pian alkaa sitten laattojen asennus.
Loma suunnitelmia on sen verran että vaeltamassa käydään; kohde vielä avoin ja tarkemmat päivämäärät mutta vahvasti kallistuu tuonne karhunkierroksen suuntaan kuten alkupeäinen suunnitelma oli. Varmaan sukuloimassa käydään mutta muuten ei suunnitelmia. Harrastuksissa varmaan tulee tiheämmin käytyä sekä tietysti remontit loppuun.
Emännän etsimisen jätän syksymmälle tai suosiolla seuraavaan elämään.pujotteIija kirjoitti:
Emäntähän voi myös löytyä aivan yllättäen
Voi toki löytyä joten taidan varmuuden vuoksi pistää oven lukkoon. Minun tuurillani se osuisi juuri nyt, Ei edes ihastumisen huumassa haluaisi kuulla kommentteja "miksi nämä laatat painavat näin paljon " tai "pitääkö tuota jalkapalloa katsoa koko ajan."
- sanonvaan--
Kesä on ätmi runkkareille itsemurha aikaa. Se on vaiettu totuus kun siitä ei puhuta.
- Totuus-
Lähden keskiviikkona mökille jonka olen vuokrannut juhannukseksi ja tulen takas sunnuntaina. Se ollut sellainen perinne mulle. Eipä sitä sitten muita suunnitelmia ole kesäksi.
Muista Ohvi ja itikkahattu.
Muuten tulet takaisin jo torstaina.
Aamupäivällä :'DToimiskohan muuten tuommonen:
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/karkottaako-taikasitruuna-hyttyset-kysyimme-asiantuntijalta-toimiiko-somessa-leviava-hittikarkote
Tai sit toi:
https://www.voice.fi/koti/a-56874Harmaaritari kirjoitti:
Toimiskohan muuten tuommonen:
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/karkottaako-taikasitruuna-hyttyset-kysyimme-asiantuntijalta-toimiiko-somessa-leviava-hittikarkote
Tai sit toi:
https://www.voice.fi/koti/a-56874Vois olla muuten ihan kokeilemisen arvonen juttu.
Mä vähän epäröin noita kemiallisia, jotka tappaa 20 neliömetrin alueelta. Mitähän se mahtaa ihmiselle tehdä kun niissä varotetaan mm., että jos on raskaana, älä käytä.Harmaaritari kirjoitti:
Toimiskohan muuten tuommonen:
Tai sit toi:
https://www.voice.fi/koti/a-56874Eiköhän vanha keino ole edelleen paras....kiroilee ja huitoo niin perkeleesti
Vois olla muuten ihan kokeilemisen arvonen juttu.
Mä vähän epäröin noita kemiallisia, jotka tappaa 20 neliömetrin alueelta. Mitähän se mahtaa ihmiselle tehdä kun niissä varotetaan mm., että jos on raskaana, älä käytä.Käsittääkseni niissä ttehokkaissa kaupallisissakin on just toi hiilidioksidi se joka houkuttelee ne ansaan mitä tuossa jälkimmäisessä linkissä. Sen tekeminenhän muuten muistuttais vähän leipomista kun kerran hiivaa laitetaan, jos onnnistusit tuossa niin vois leipominenkin onnistua :)
Harmaaritari kirjoitti:
Käsittääkseni niissä ttehokkaissa kaupallisissakin on just toi hiilidioksidi se joka houkuttelee ne ansaan mitä tuossa jälkimmäisessä linkissä. Sen tekeminenhän muuten muistuttais vähän leipomista kun kerran hiivaa laitetaan, jos onnnistusit tuossa niin vois leipominenkin onnistua :)
Älä kultapieni enää siitä leipomisesta. Jos kerran näkisit, et toista kertaa pyytäis...:)
Miten piimäkakkukin voi aina joka kerta olla keskeltä raaka vaikka se olisi ollut sata vuotta uunin keskiosassa parissasadassa?? Joka kerta se on raaka. Mitä mä teen väärin siinäkin.
Oon niin luovuttanut. Ihan tosi.
Jauhosotaa voisin olla...jonkun kivan tyypin kanssa, ja siivota sotkut sitten yhdessä:)misspönttöuuni kirjoitti:
Älä kultapieni enää siitä leipomisesta. Jos kerran näkisit, et toista kertaa pyytäis...:)
Miten piimäkakkukin voi aina joka kerta olla keskeltä raaka vaikka se olisi ollut sata vuotta uunin keskiosassa parissasadassa?? Joka kerta se on raaka. Mitä mä teen väärin siinäkin.
Oon niin luovuttanut. Ihan tosi.
Jauhosotaa voisin olla...jonkun kivan tyypin kanssa, ja siivota sotkut sitten yhdessä:)Ihan oikeasti tuommoisenko voisit tehdä? mummon piimäkakku? :
https://www.k-ruoka.fi/reseptit/mummun-piimakakku
'
Yes, aika mahtavaa :)Harmaaritari kirjoitti:
Ihan oikeasti tuommoisenko voisit tehdä? mummon piimäkakku? :
https://www.k-ruoka.fi/reseptit/mummun-piimakakku
'
Yes, aika mahtavaa :)No olen mä sitä yrittänyt.
-Yrittänyt-
Vika on joko uunissa, minussa, kakussa tai sulakkeissa.misspönttöuuni kirjoitti:
No olen mä sitä yrittänyt.
-Yrittänyt-
Vika on joko uunissa, minussa, kakussa tai sulakkeissa.Kyllä se uunissa varmaan oli, ei osannu tasasesti lämmittää :( Mulla ois toimiva uuni mutta ei leipojaa :D
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä se uunissa varmaan oli, ei osannu tasasesti lämmittää :( Mulla ois toimiva uuni mutta ei leipojaa :D
Aha...:)
Oli oli, kakku oli uunissa. Ei pesukoneessa.Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä se uunissa varmaan oli, ei osannu tasasesti lämmittää :( Mulla ois toimiva uuni mutta ei leipojaa :D
Onko uuni sulla varastona niin kuin minulla? :D
Aha...:)
Oli oli, kakku oli uunissa. Ei pesukoneessa.astianpesukoneessa ois voinu onnistuakin kun kerran kalkkunakin onnistuu:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000365081.html
Kokeile enskerralla kakkua tuolla pesukoneesssa, jos sattuu onnistumaan heilahat kerralla maakunnan pro-kokiks kun martoilla ei oo tullu varmaan mileenkään yrittää. "Kaikkkihan sitä nyt uunissa kakun laittaa mutta meiänpä tyttö astianpesukoneella piimäkakun leipoi" isäs kehuis ylpeenä kylillä :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Onko uuni sulla varastona niin kuin minulla? :D
Eiiii, kyllä kai siinä tulee laitettua aina jotain, joskus pannaria, ranskalaisia yms. perunajuttuja, laatikkoruokia makaronilaatikkoa tms. joskus kalaakin, kink´kukin tullu pari kertaa paistettua joo, monenlaista ja hyvin toimii. mutta leivottua ei oo tullu, joskus jotain sämpylöitä kokeilin muttei ne oikeen hyvin onnistunu nin siksi justiin leipojan tarviin, muut ruuat onnistuu iteltäkin :)
Harmaaritari kirjoitti:
astianpesukoneessa ois voinu onnistuakin kun kerran kalkkunakin onnistuu:
Kokeile enskerralla kakkua tuolla pesukoneesssa, jos sattuu onnistumaan heilahat kerralla maakunnan pro-kokiks kun martoilla ei oo tullu varmaan mileenkään yrittää. "Kaikkkihan sitä nyt uunissa kakun laittaa mutta meiänpä tyttö astianpesukoneella piimäkakun leipoi" isäs kehuis ylpeenä kylillä :DMitä helvetsonia, mitäh :'D
Katsoin jo jutun päiväystäkin, että onko 1.4., mutta eipä ollu ku ihan joulukuu oli.
Hihihi, älä minnuun yötä vasten tälleen naurata, en pysty rauhoittumaan ollenkaan.
Ei kai kukaan oikeasti vai..?
Johan rumpuun oli kalkkuna joutunut, sukellusmallinen kalkkuna :D
(kääntelee sormiaan ja käsiään, ehkä toivoa ei sittenkään ole menetetty! Ai, että Martat lentäs laudalta ku pistäs Siemensin pyörimään)Harmaaritari kirjoitti:
Eiiii, kyllä kai siinä tulee laitettua aina jotain, joskus pannaria, ranskalaisia yms. perunajuttuja, laatikkoruokia makaronilaatikkoa tms. joskus kalaakin, kink´kukin tullu pari kertaa paistettua joo, monenlaista ja hyvin toimii. mutta leivottua ei oo tullu, joskus jotain sämpylöitä kokeilin muttei ne oikeen hyvin onnistunu nin siksi justiin leipojan tarviin, muut ruuat onnistuu iteltäkin :)
Ootko ITSE paistanut KINKUN?
Siitä tulee jo merivoimien kunniamerkki vähintään.
(kumartaa)
Wau.Harmaaritari kirjoitti:
astianpesukoneessa ois voinu onnistuakin kun kerran kalkkunakin onnistuu:
Kokeile enskerralla kakkua tuolla pesukoneesssa, jos sattuu onnistumaan heilahat kerralla maakunnan pro-kokiks kun martoilla ei oo tullu varmaan mileenkään yrittää. "Kaikkkihan sitä nyt uunissa kakun laittaa mutta meiänpä tyttö astianpesukoneella piimäkakun leipoi" isäs kehuis ylpeenä kylillä :DJoo ja oisin vuoden Kylähullu :D
Harmaaritari kirjoitti:
Siehän olet jo kokki.
Siehän olet jo kokki.
Tässä vielä lälly sinulle, hyvää yötä
https://www.youtube.com/watch?v=VIL7o5Mh-PEpujotteIija kirjoitti:
Tässä vielä lälly sinulle, hyvää yötä
https://www.youtube.com/watch?v=VIL7o5Mh-PEKiitos!
https://www.youtube.com/watch?v=G4Mxrv2dPnw
Ja myös kivasta illasta :)
Katse tähtiin. Hyvää yötä pujottelijan kammariin.misspönttöuuni kirjoitti:
Ootko ITSE paistanut KINKUN?
Siitä tulee jo merivoimien kunniamerkki vähintään.
(kumartaa)
Wau.No höh, ei kai se vaikeeta oo, uunihan sen paistaa, kattoo vaan ajan kellosta. Kuorrutuksen teko on siinä vaikein eikä sekään oo vaikee, sinapit ja korppujauhot vaan pintaan ;) Miekii taian mennä ny nukkumaan, hyivä öitä misspönttikselle, tuossa vielä nukkumusaa kun oot niin kova futisani:
https://www.youtube.com/watch?v=uC14iKFNwIc
Ei toi kyllä ainakaan huono oo minusta :)Harmaaritari kirjoitti:
No höh, ei kai se vaikeeta oo, uunihan sen paistaa, kattoo vaan ajan kellosta. Kuorrutuksen teko on siinä vaikein eikä sekään oo vaikee, sinapit ja korppujauhot vaan pintaan ;) Miekii taian mennä ny nukkumaan, hyivä öitä misspönttikselle, tuossa vielä nukkumusaa kun oot niin kova futisani:
https://www.youtube.com/watch?v=uC14iKFNwIc
Ei toi kyllä ainakaan huono oo minusta :)Kaunis uni Ritarille...kiitos seurasta :)
Joutuu ottamaan vähän bachataliikettä kun tuommosta biisiä pukkas (lanne vispaa). Ihan selvää fudisvoitelua, että innostuisin...minut on kyllä helppo höyräyttää tuohon pelihuliganismiin.
Mitähän nukkumusaa sinne laittais...
https://www.youtube.com/watch?v=sPTn0QEhxds
Piquen morsianta, koska futari itse vilahtaa rainalla ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2297013Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442917- 442367
- 1032283
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382071- 951558
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321550Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151423Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81372Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901349