Kai minä otan seurustelun ja deittailun liian vakavasti.
Taas yksi ilta takana ja porukassa puhutaan aiheesta, kun se nyt parikymppisille onkin elämässä ajankohtaista. Itse istuskelen hiljaa ja nauran mukana, toivoen ettei kukaan kysy mitään tai heitä oletuksia "No eikö nyt jokanen oo vieny jonkun toisen neitsyyden hahhahhaa" juttuja ja kaikki nauraa. Siinä sitten itse miettii, että niimpä niin ja hihittelee mukana vaikkei oikeastaan edes tiedä mille nauraa.
Noissa tilanteissa on vaikea olla, mutta kotona omien ajatusten kanssa on helppo päättää, ettei se ole itselle ajankohtaista tai sovi elämäntilanteeseen, joten voi ihan rennosti olla vaan. Eipä sillä, olen kyllä hyvin skeptinen, että tästä nykyisestä lähipiiristä ketään ihastusta löytyisikään. Ei satu olemaan ketään sellaista ihmistä, jonka kanssa haluaisin mitään. Ja vaikka löytyisikin, niin mitähän sitä sitten pitäisi tehdä? Hypätä suoraan sänkyyn, sitähän se tuntuu olevan kaikilla. Suurin osa varmaan valetta kuitenkin.
Takaisin ensimmäiseen lauseeseen, olen aika hidas ihminen ja uskon, että vasta ystävyyden kautta voi minun kanssa tavoittaa minkäänlaista syvempää suhdetta. Siksi tämä nykyinen "Lähetäänkö panee?"-tyyppinen seurustelukulttuuri tindereineen ja smalltalkeineen ei minulle sovi. Kuka mies muka jää sellaisen naisen kanssa, jolta ei saa pillua ensimmäisen 2 viikon aikana tapaamisesta? Ei varmaan kukaan. Karkea yleistys, mutta tällainen mielikuva minulle on jäänyt.
Siinä vähän sunnuntai aamuyön mietteitä.
Otanko tämän nyt liian vakavasti?
26
724
Vastaukset
.. Suosittelen, että kierrät Itsellesi Sopimattomat miehet Kaukaa ja Etenet omaan tahtiisi, jos etenet.. MinkäänLaiseen Painostukseen tai ManiPulointiin jne. älä suostu.. Jos sellaista huomaat/koet, niin HälytysKellosi ei Soi Turhaan.. Olet Kohdannut jotain itsellesi Sopimatonta.. ;P
.. Lue alkuun DemiSeksuaalisuudesta.. Ja kantsii ehkä lukea myös ErityisHerkkyydestä (HSP).. Siitä voi olla sinulle Apua, jos esim. huomaat itsessäsi samoja piirteitä.. Kun tiedät mistä on kyse, niin sinun on helpompi Ymmärtää Itseäsi ja toimia Oikein Itseäsi kohtaan jne.. ;P
.. Itsesi kaltaisia Miehiä on.. Se vain, että ensin Sinun pitää/täytyy Oppia Tuntemaan Paremmin Itsesi.. Se Parantaa myös Sinun IhmisTuntemustasi, kun opit huomaamaan Yksilöiden välisiä EroaVaisuuksia.. Mitä Paremmin Tunnet Itsesi, sen Paremmin opit Tunnistamaan myös Itsesi Kaltaiset Yksilöt.. Niistäkin, jotka Vain Feikkaavat/Esittävät olevansa, että saavat esim. Sinulta "jotain".. ;PMiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Toi on tosi fiksua.
.. Noh, Oishan voinut kirjoittaa paljon enemmänkin, mutta tuolla Tuo Keijukainen pääsee ainakin alkuun.. ;P
.. Jokainen Pelastettu Sulka on Tärkeä.. =)NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Noh, Oishan voinut kirjoittaa paljon enemmänkin, mutta tuolla Tuo Keijukainen pääsee ainakin alkuun.. ;P
.. Jokainen Pelastettu Sulka on Tärkeä.. =)Muuten allekirjoitan kaiken, paitsi ton osion hälytyskelloista ja kehoitusestasi tulkita niiden soimista varsin ehdottoman kaavan kautta.
Logiikkasi on tuossa kohtaa pahasti ristiriidassa yleisen tapasi kanssa tulkita asioita.
Annan esimerkin. Tunnen varsin hyvin erään naisen, jolla oli tapana kuunnella niitä hälytyskellojaan niin intensiivisesti, että hänestä tuli aivan vainoharhainen - alkoi uskoa asioihin, jotka eivät oikeasti pitäneet paikkaansa. Että eikös niiden hälytyskellojen(kin) kuutelemisen suhteen tulisi soveltaa tätä sun yleismääritelmääsi (niinkuin kaikkien muidenkin tapausten suhteen);
".. Ei Pidä Paikkansa.. Kyseisessä ryhmässä on Selvästi laidasta laitaan porukkaa, niin kuin kaikissa muissakin ryhmissä.. ;P"
Eli - joskus hälytyskellot antavat väärän hälytyksen. Eikö niin?
Ei mulla muuta näin sunnuntaiaamuna. Hyvää yötä sullekin.- kjhgjgjghjhgj
No hei! Just sä olisit Nuuskis tuolle naiselle todella sopiva!!!
- NainenRuudunTakaa
Demiseksuaalisuudelta kuulostaa, juu. 2-kymppisenä on vielä enemmän muiden vietävissä, kun ei ole elänyt itsensä kanssa aikuisena juuri yhtään, niin ei osaa vielä luottaa siihen omaan sisäiseen kompassiin. Ja helpommin miettii että tuleeko hyväksytyksi. 3-kymppisenä tietää, että kaikki ei ymmärrä eikä hyväksy, mutta voi etsiä sellaisia ihmisiä jotka ymmärtää ja hyväksyy ja niitä löytyy.
- kjhkljhljlkjl
Joo, samaa mieltä!
"Siksi tämä nykyinen "Lähetäänkö panee?"-tyyppinen seurustelukulttuuri tindereineen ja smalltalkeineen ei minulle sovi. Kuka mies muka jää sellaisen naisen kanssa, jolta ei saa pillua ensimmäisen 2 viikon aikana tapaamisesta? "
-Hyvin moni jää! Älä sitä murehdi. MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Muuten allekirjoitan kaiken, paitsi ton osion hälytyskelloista ja kehoitusestasi tulkita niiden soimista varsin ehdottoman kaavan kautta.
Logiikkasi on tuossa kohtaa pahasti ristiriidassa yleisen tapasi kanssa tulkita asioita.
Annan esimerkin. Tunnen varsin hyvin erään naisen, jolla oli tapana kuunnella niitä hälytyskellojaan niin intensiivisesti, että hänestä tuli aivan vainoharhainen - alkoi uskoa asioihin, jotka eivät oikeasti pitäneet paikkaansa. Että eikös niiden hälytyskellojen(kin) kuutelemisen suhteen tulisi soveltaa tätä sun yleismääritelmääsi (niinkuin kaikkien muidenkin tapausten suhteen);
".. Ei Pidä Paikkansa.. Kyseisessä ryhmässä on Selvästi laidasta laitaan porukkaa, niin kuin kaikissa muissakin ryhmissä.. ;P"
Eli - joskus hälytyskellot antavat väärän hälytyksen. Eikö niin?
Ei mulla muuta näin sunnuntaiaamuna. Hyvää yötä sullekin... Voi Prkl.. Teksi Hävis BittiAvaruuteen.. ;(.. Noh, kirjoitetaan jotain.. ;P
"Oishan voinut kirjoittaa paljon enemmänkin"
.. Kuten sanoin, niin olisi voinut kirjoittaa paljon enemmänkin.. Kuin Myös Taivuttaa kaikki RautaLangasta.. ;D
"MinkäänLaiseen Painostukseen tai ManiPulointiin jne."
.. Älä yritä Näytellä Tyhmää&YksinKertaista.. Äläkä Irroita Asiaa AsianYhteydestä.. ;P
.. Jos/kun joku aiheuttaa Selkeällä "huonolla/pahalla" käytöksellä HälytysKellojen Soimisen ja Asian ollessa täysin Varma, niin EiTod kannata alkaa ItsePetostelemaan sellaisessa/sellaisissa tilanteissa.. (mulla on tästä(kin) SiniSilmien KantaPiän OppiKoulun TohtoriTason Tutkinto, joten tierän kyllä mistä puhun.. ;D).. ;P
.. Jos taas asia ei ole Täysin Varma, niin silloin Tietenkin kannattaa "Pysähtyä" ja Tarkkailla tilannetta, sekä Tutkia Häläreitä tarkemmin jne., ennen kuin Etenee Suuntaan tai Toiseen.. Jos siis kyseessä on.. Parempi Katsoa/Tarkastella, kuin Pettyä/Katua Tilanne.. ;P
.. SiniSilmien kannattaa pitää Visusti myös Mielessä, että NarsuMarsut ymv. Nilviäiset Pyrkivät monesti Monin Eri Tavoin Piilottelemaan TodKarvojansa ja esittämään/näyttelemään jotain muuta, kuin OikeastiOvat.. Heillä on myös NilviäisMäiset keinonsa harhauttaa/manipuloida jne. Uhrejaan.. Pahin tilanne on tietenkin sellainen, missä Uhri on TodSiniSilmäinen ja VastaPuolella on TodTaidokas NarsuMarsu tjmv. Nilviäinen.. ;P
.. Ja mitä tulee tuohon Sinun EsiMerkkiisi, niin Paha mennä Sanomaan, kun en ole Ollut Kärpäsenä Katossa, että kuinka hyvin Hänen HälytysJärjestelmä toiminut.. Voi olla toiminut TodTarkastikin.. Monet IhmisApinat, kun Ovat MitäOvat.. ;D
.. Ja muuten.. ;P
"vainoharhainen - alkoi uskoa asioihin, jotka eivät oikeasti pitäneet paikkaansa."
.. Tämän Tapaista(kin) (PersestelyManiPulointia) monet NarsuMarsustelijat ymv. voivat Uhrilleen Usein SepiSepittää.. ;D
.. Alkuperäinen viesti oli Paremp&Piremp.. Mut.. Tää Saa Ny Kelvata.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Voi Prkl.. Teksi Hävis BittiAvaruuteen.. ;(.. Noh, kirjoitetaan jotain.. ;P
"Oishan voinut kirjoittaa paljon enemmänkin"
.. Kuten sanoin, niin olisi voinut kirjoittaa paljon enemmänkin.. Kuin Myös Taivuttaa kaikki RautaLangasta.. ;D
"MinkäänLaiseen Painostukseen tai ManiPulointiin jne."
.. Älä yritä Näytellä Tyhmää&YksinKertaista.. Äläkä Irroita Asiaa AsianYhteydestä.. ;P
.. Jos/kun joku aiheuttaa Selkeällä "huonolla/pahalla" käytöksellä HälytysKellojen Soimisen ja Asian ollessa täysin Varma, niin EiTod kannata alkaa ItsePetostelemaan sellaisessa/sellaisissa tilanteissa.. (mulla on tästä(kin) SiniSilmien KantaPiän OppiKoulun TohtoriTason Tutkinto, joten tierän kyllä mistä puhun.. ;D).. ;P
.. Jos taas asia ei ole Täysin Varma, niin silloin Tietenkin kannattaa "Pysähtyä" ja Tarkkailla tilannetta, sekä Tutkia Häläreitä tarkemmin jne., ennen kuin Etenee Suuntaan tai Toiseen.. Jos siis kyseessä on.. Parempi Katsoa/Tarkastella, kuin Pettyä/Katua Tilanne.. ;P
.. SiniSilmien kannattaa pitää Visusti myös Mielessä, että NarsuMarsut ymv. Nilviäiset Pyrkivät monesti Monin Eri Tavoin Piilottelemaan TodKarvojansa ja esittämään/näyttelemään jotain muuta, kuin OikeastiOvat.. Heillä on myös NilviäisMäiset keinonsa harhauttaa/manipuloida jne. Uhrejaan.. Pahin tilanne on tietenkin sellainen, missä Uhri on TodSiniSilmäinen ja VastaPuolella on TodTaidokas NarsuMarsu tjmv. Nilviäinen.. ;P
.. Ja mitä tulee tuohon Sinun EsiMerkkiisi, niin Paha mennä Sanomaan, kun en ole Ollut Kärpäsenä Katossa, että kuinka hyvin Hänen HälytysJärjestelmä toiminut.. Voi olla toiminut TodTarkastikin.. Monet IhmisApinat, kun Ovat MitäOvat.. ;D
.. Ja muuten.. ;P
"vainoharhainen - alkoi uskoa asioihin, jotka eivät oikeasti pitäneet paikkaansa."
.. Tämän Tapaista(kin) (PersestelyManiPulointia) monet NarsuMarsustelijat ymv. voivat Uhrilleen Usein SepiSepittää.. ;D
.. Alkuperäinen viesti oli Paremp&Piremp.. Mut.. Tää Saa Ny Kelvata.. ;D".. Älä yritä Näytellä Tyhmää&YksinKertaista.."
Samat sulle. Ei tehoa muhun.
"Äläkä Irroita Asiaa AsianYhteydestä.. ;P"
Nii, paitsi että nyt kyllä puhuin niin asian ytimestä kun olla ja voi. Aloittaja ei halua joutua pettymään miehiin. Ja minä kerroin naisesta, joka on elämänsä aikana saanut sinisilmäisyydestään johtuen niin pahasti miehiltä nenilleen, ettei enää kykene uskomaan mihinkään järkipuheeseen - ilmeisesti ainoastaan ihmisiin, joilla mitään todistettavaa takinkääntöhistoriaa ei ole. Kaikki selittelyt ovat tälle vainoharhaiselle naiselle automaattisesti täyttä palturia.
Mutta silti hän kykenee luottamaan vielä joihinkin ihmisiin. Fakta kuitenkin on se, että jos luottaa johonkin henkilöön, josta ei (VIELÄ?) ole todisteita siitä etteikö hän(kin?) kykenisi tuottamaan pettymystä tavalla tai toisella, on sinisilmäisyyttä. Luottaminen henkilöön nimenomaan siksi ettei hän ole hänestä kerättyjen tietojen perusteella koskaan tehnyt mitään epäasiallista, on vain ja ainoastaan silkkaa itsepetosta.
Todisteiden puute EI KOSKAAN todista yhtikäs mitään. Oliko tää sulle uutta tietoa?
Yhteenkään ihmiseen ei voi koskaan täysin luottaa. Voidaan määritellä ainoastaan todennäköisyyksiä hänen potentiaalisista käytösmalleistaan perustuen hänen tunnettuun historiaansa (jonka tietää ylivoimaisesti parhaiten ainoastaan yksi henkilö: hän itse). Mitä pidempään on jonkin henkilön tuntenut ja mitä enemmän hänestä tietää, sitä tarkempaan todennäköisyydet voidaan määrittää. Mutta yksikään totuutta heijastava todennäköisyys ei koskaan ole 0% tai 100%. Käytännössä ne ovat AINA jotakin siltä väliltä. KOSKAAN ei voi olla täysin varma siitä, mitä joku toinen tulee tekemään.
Parasta on vaan tottua siihen ja hyväksyä, että kaikki ihmiset tuottavat pettymyksiä aina jatkossakin, jotkut useammin kuin toiset. Kukaan ei ole niiltä turvassa, mikäli haluaa elää täysipainoista elämää jossakin muualla kuin luostarissa, eristyksissä kaikesta.MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
".. Älä yritä Näytellä Tyhmää&YksinKertaista.."
Samat sulle. Ei tehoa muhun.
"Äläkä Irroita Asiaa AsianYhteydestä.. ;P"
Nii, paitsi että nyt kyllä puhuin niin asian ytimestä kun olla ja voi. Aloittaja ei halua joutua pettymään miehiin. Ja minä kerroin naisesta, joka on elämänsä aikana saanut sinisilmäisyydestään johtuen niin pahasti miehiltä nenilleen, ettei enää kykene uskomaan mihinkään järkipuheeseen - ilmeisesti ainoastaan ihmisiin, joilla mitään todistettavaa takinkääntöhistoriaa ei ole. Kaikki selittelyt ovat tälle vainoharhaiselle naiselle automaattisesti täyttä palturia.
Mutta silti hän kykenee luottamaan vielä joihinkin ihmisiin. Fakta kuitenkin on se, että jos luottaa johonkin henkilöön, josta ei (VIELÄ?) ole todisteita siitä etteikö hän(kin?) kykenisi tuottamaan pettymystä tavalla tai toisella, on sinisilmäisyyttä. Luottaminen henkilöön nimenomaan siksi ettei hän ole hänestä kerättyjen tietojen perusteella koskaan tehnyt mitään epäasiallista, on vain ja ainoastaan silkkaa itsepetosta.
Todisteiden puute EI KOSKAAN todista yhtikäs mitään. Oliko tää sulle uutta tietoa?
Yhteenkään ihmiseen ei voi koskaan täysin luottaa. Voidaan määritellä ainoastaan todennäköisyyksiä hänen potentiaalisista käytösmalleistaan perustuen hänen tunnettuun historiaansa (jonka tietää ylivoimaisesti parhaiten ainoastaan yksi henkilö: hän itse). Mitä pidempään on jonkin henkilön tuntenut ja mitä enemmän hänestä tietää, sitä tarkempaan todennäköisyydet voidaan määrittää. Mutta yksikään totuutta heijastava todennäköisyys ei koskaan ole 0% tai 100%. Käytännössä ne ovat AINA jotakin siltä väliltä. KOSKAAN ei voi olla täysin varma siitä, mitä joku toinen tulee tekemään.
Parasta on vaan tottua siihen ja hyväksyä, että kaikki ihmiset tuottavat pettymyksiä aina jatkossakin, jotkut useammin kuin toiset. Kukaan ei ole niiltä turvassa, mikäli haluaa elää täysipainoista elämää jossakin muualla kuin luostarissa, eristyksissä kaikesta... Tää On taas tätä Saivartelua, sekä TikustaAsiaa/Haastattelu ja Asioiden SotkemisYritystä.. Trollit(kin) harrastaa samaa, kuin myös monet muut(kin).. Syystä jos Toisesta.. Jätän tän nyt tähän, koska En näe nyt (ainakaan tällä hetkellä) tarvetta Vääntää RautaLankaa Ties kuinka Pitkään.. ;P
.. Juuh.. Ainakaan Ny ei Jaksa.. Ei Sit Millään.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Tää On taas tätä Saivartelua, sekä TikustaAsiaa/Haastattelu ja Asioiden SotkemisYritystä.. Trollit(kin) harrastaa samaa, kuin myös monet muut(kin).. Syystä jos Toisesta.. Jätän tän nyt tähän, koska En näe nyt (ainakaan tällä hetkellä) tarvetta Vääntää RautaLankaa Ties kuinka Pitkään.. ;P
.. Juuh.. Ainakaan Ny ei Jaksa.. Ei Sit Millään.. ;PEn mä haluakaan tapella sun kanssasi. Haluan vaan saada sut ymmärtämään, että omiin näkemyksiin ei kannata uppoutua liiaksi. Aina ei itse tule ajatelleeksi kaikkea oleellista, siksi on hyvä keskustella muiden kanssa, vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia.
Tulis aina olla sopivalla tasolla nöyrä.MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
En mä haluakaan tapella sun kanssasi. Haluan vaan saada sut ymmärtämään, että omiin näkemyksiin ei kannata uppoutua liiaksi. Aina ei itse tule ajatelleeksi kaikkea oleellista, siksi on hyvä keskustella muiden kanssa, vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia.
Tulis aina olla sopivalla tasolla nöyrä... Voi JunaLauta.. Juuh.. Jatkakaa toki.. Mitä se sitten Ikinä Onkaan.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Voi JunaLauta.. Juuh.. Jatkakaa toki.. Mitä se sitten Ikinä Onkaan.. ;D
Loukkaannutko tosta?
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Loukkaannutko tosta?
.. Miks?.. Pitäiskö?.. ;D.. Ei ainakaan nyt ole sellaisia Fiiliksiä.. Lähinnä Harmittelen, kun en ole nyt Istumassa Mättähällä LuonnonKeskellä.. Ja se jopa nyt Hieman Ärsyttääkin.. ;D
.. Miks?.. Pitäiskö?.. ;D.. Ei ainakaan nyt ole sellaisia Fiiliksiä.. Lähinnä Harmittelen, kun en ole nyt Istumassa Mättähällä LuonnonKeskellä.. Ja se jopa nyt Hieman Ärsyttääkin.. ;D
Mikä sua estää lähtemästä sinne?
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Mikä sua estää lähtemästä sinne?
.. Tuli puuhattua muuta, eikä oikeen ole enää järkeä lähteä tähän aikaan ajelemaan ns. Hyville Mestoille.. ;P
.. Tuli puuhattua muuta, eikä oikeen ole enää järkeä lähteä tähän aikaan ajelemaan ns. Hyville Mestoille.. ;P
Kuulostaa kivalta. Onko sulla tapana mennä yksin vai jossakin seurassa?
- EiHätää
On vaihtoehtoja noiden heti paneen ja pitkän tutustumisen välilläkin. Hyvä ettet seuraa joukon painetta, eihän mitään kiirettä ole, jos olet vasta 20. Kuuntele vain jatkossakin tunteitasi, kuten olet tehnytkin. Uskon että tunteesi eivät johda niin helposti harhaan kuin impulsiivisemmilla ihmisillä.
Tunteiden kuuntelemisen lisäksi tulee käyttää myös järkeä. Ei me mitään vitun villieläimiä olla.
- Aviomies-
Sitten kun on 20 vuotta seurustelua takana niin alkaa vasta seurustelin idea iskostua päähän. Ottakaapa asuntolaina 20 vuodeksi niin sitten se seurustelu on vakavaa.
- SoliterniuM1977__
Ilman tunteit ei minullakaan seksi onnistuisi. Olen 41v sinkkumies. Yksin elän elämäni. Mut menee se näinkin. Omat kriteerini ovat muutenkin liian isot, mutt niistä en tingi. Ei ylipainoa ja lapseton on naisen oltava.
Voimia ja tsemppiä! - guccirentoilija
Täältä 47 vuotias mies voisi opetaa "nuorikolle" kaikenlaista kivaaa... :) :)
Hymyillään kun tavataan...ja pöhkösahtia voi tarvittaessa lähettää [email protected]...
Jos siltä tuntuu... :) - Mietteliäs20
Ap paikalla
Mielestäni en ole kovin sinisilmäinen. Vahvan intuition avulla arvioin ihmistä ja en lähde mihinkään mukaan, jos toisen seurassa on jokin huono/ikävä piirre tai tunne. Myönnän, että varmasti erilaisten palstojen ja huonojen kokemusten kuuntelu/lueskelu on pilannut paljon asioita minulta. Ikinä ei ole elämässäni ollut oikeasti huonoa miestä, niin miksi ei voisi vähän luottaa? No en halua pettyä. En halua puheita selän takana. En halua, että kukaan pääsee nauramaan että "Olipas helppo räh räh rää". En vain suostu ja sitten välttelen kaikkea aiheeseen liittyvää ja torjun, vaikka salaa haluaisinkin jotain. Jos ei kokeile, niin ei sitä hyvääkään varmasti löydy! Lisäksi tähän sitten vielä ne puutteelliset sos. taidot, jotka estää aloitteen tekoa entisestään. Osaisipa jotenkin sulkea ulos koko pariutumisvietin, niin ei tarvitsisi murehtia.Sä et oo vielä tavannu sellaista miestä joka sulle sopisi.
Eikä sun naisena kannata liiemmin stressata aloitteiden tekemistä - jätä se homma miehille.- Tyttelis
Vaikka olen jo iäkkäänpi kuin sinä, niin suorastaan närsyttää nuo vonkaajat ja heti panee miehet. Ensin esittävät ihan muuta, mutta sen verran elämää kokeneena jo omat hälärini toimivat.
Kun ei onnaa niin sitten haukutaankin oikein kunnolla ja rumasti. Kun en harrasta yhden illan juttuja ja kännipanoja. Mieluiten sit yksin, paskan saa pyytämättäkin.
Usko omaa intuitiotasi, nuori olet, kyllä se oikea vielä löytyy :)
- aitoriitta
Luulen kanssa. Kukaan ei täytä sinun vaatimuksia. Aseta rima vähän matalemmalle niin on realistisempaa. Vaan mitähän se mulle oikeastaan kuuluu. Olet niin parisuhdeihmisen oloinen. Ehkä siksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383329Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2732869Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2251818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641758- 631729
- 581445
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831289Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781252Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3261163Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391062