Onko kunnolliset miessinkut kotisataman deitissä?

lavendeli

Kokemuksia? Kesä parhaimmillaan ja yksin olemista joa kaksi vuotta. Mitään ei tapahdu, jos ei yritä.

10

1261

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helmet

      Olivat tai ovat viikon, kaksi ja löytävät puolison. Sielläkin luuraa muutama mies ,joka pyörittää useita naisia samaan aikaan. Profiilit ovat kyllä hyvin laatineet, se täytyy myöntää. Mutta kyseessä onkin vain markkinointi itsensä suhteen ja sieltä takaa paljastuu oikeaan suhteeseen kyvyttömiä luusereita. Yksi tällainen oli T, joka suhteilee useitten kanssa ja vakuuttaa olevansa yhden naisen mies. Kertoo sitten näitten aiempien naisten asiat intiimejä yksityiskohtia myöten, kaikenlaiset heidän huonot kokemukset aiemmista suhteista ym. Paistattelee sitten omaa erinomaisuuttaan näinkin. Hohhhoijaa.
      Lähempään tuttavuuteen en edennyt, koska eihän tuollaiseen voisi luottaa.

    • Lovest

      Mä eksyin Date24.ee tuolla käy moni täällä Suomen puolella viikottain tai omistaa kakkosasunnon joten tapailu onnistui hyvin. Ilmaiseksi sivustoksi sanoisin, että todella kattava, vaikka piti hieman sanakirjaa ja translate käyttää apuna. Löytyi siisti ja selvä kesäkolli jonka saatan pitää hieman pidemmänkin aikaa :)

    • mimmumuu

      Epäilen kyllä. Scammit saattaa saalistaa ? samoin voi olla jotain lahkohihhuleita, ja totuus paljastuu myöhemmin. Mielestäni kaikenlainen äärikäytös on huono juttu. En yleistä ja voi siellä olla kunnollisiakin, en ole itse kokeillut, joten nämä ovat arvauksia. Tuntosarvet terhakkaasti pystyssä myös siellä. Uskoivaisuus ei ole yhtä kuin rehellisyys.

    • pilkkuvirhe

      Ei miehet siellä vastaa viesteihin ja sama porukka vuodesta toiseen. Esittäytyvät kunnollisina ja varmaan ovatkin osa sellaisia. Kukaan ei kuitenkaan kelpaa edes kirjoitteluseuraksi, ilmeisesti naisbakteerien pelossa.

      • Hyhyh

        Voi kauheeta... Hui s##tana !


    • selvitetään

      treffeillä

    • paskoo

      Aloittajan olisi ensiksi pitänyt määrittää " kunnollinen " kun termin voi käsittää tuhannella tavalla. Saako pieraista ruokapöydässä ja saako maha pömpöttää neljä vai kaksi senttiä ennenkuin se on häiritsevää? Uumoilen että aloittaja on niitä uskiksia jotka säikähtävät ampiaista isompaa eläintä, ovat kasvaneet tynnyrissä, latelevat latteuksia kanssasisarilleen ja joiden suurin synti on jäätelö lauantai-iltaisin. He viettävät palstalla aikaansa vielä vuonna 2055 kun sopivaa ja ehdot täyttävää ei ole löytynyt. Kävin kotisataman sivulla enkä toista kertaa mene. En varmasti. Siellä oli määritelty synnin tasot ja mitä saa tehdä ja mitä ei. Kuin suoraan vanhoillisleastadiolaisepistolasta 1920-luvulta. Fariseuksien pesä.

    • rik

      Mukavaa porukkaa siellä on ollut. Reippaasti vaan yrittämään ja juttelemaan ihmisten kanssa!

    • eeeeeerrro

      Mä en ole kunnollinen miessinkku, en käy kirkossa sunnuntaisin, en tee iltarukousta tai ruokarukousta, en lue raamattua ym. Voin harrastaa seksiä vaikka ei olla aviossa, siis aivan hunningolla eli ei asiaa kotisataman deitteihin.

    • tzaxiki

      En täyttänyt vaatimuksia siellä. Olen ollut naimisissa ja eronnut > naisen tulee olla yhden miehen nainen.
      Olen tehnyt syntiä > en ole esimerkillinen.

      Minulle hengellisyys on lähimmäisen rakkautta, anteeksi antamista, toisen hyväksymistä virheineen , heikomman tukemista. Tuolla sivustollakin kukkii sisäpiiri ja kommentoidaan ainoastaan tuttavien kanssa. Haetaan täydellistä ja meidän syntisten kanssa ei voi edes vaihtaa yhtä kuulumista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe