Ateistit ovat loiseläjiä!

Totuusensin

Sen voi jokainen todeta.
Ei mitään järkevää syytä olla ateisti!

36

742

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ValehteletVääräsääri

Olen maksanut yhteiskunnalle veroja neljäkymmentä vuotta ja samalla olen kasvattanut kolme yhteiskuntakeplpoista tervepäistä uutta veronmaksajaa. Ikinä en ole käynyt sossussa, enkä tule käymään.
      Olen ateisti.

• Totuusensin

Valtio on Ev.lut(ka) kirkon homopauloissa oleva megateisti. Luterilaiset nuuskivat pallejaan ja ovat et(u)ovia!!!!!!!!!!!!!!

• tähhhh

Miksi te uskovaiset olette tuollaisia? Typeriä lapsellisia länkyttäjiä, jotka tehtailee ateismipalstalle ääliöaloituksia? Tuotako se Jeesuksen ottaminen sydämeen ihmiselle tekee? Jos niin on, en tule ikinä huolimaan mokomaa sontaukkoa sydämeeni.

• Miten sen voi jokainen todeta?

• Totuusensin

Voista saa ateisti kivessyövän ja palleihin tulee TUKOS tulppa siisruusu verestä.

• uskonyleväkauneus

Tällä palstalla jokainen voi kylläkin todeta, millaista ylevää kauneutta
      ja pyyteetöntä lähimmäisenrakkautta usko maailmaan aina tuottaa.

• vankkaa.faktaa

Ois ihanaa, jos sinusta ois eläjäksi omin varoin.

• wwwy546y

Kaatumaseurojen lahkojohtajien kädet vatkaavat housuissa vauhdilla kun he lukevat näitä omien nuorisoyhdistyksiensä aloituksia.

• Ajattelitko, että demostroimasi kristitty lähimmäisenrakkaus ja seesteinen elämänviisaus vaikuttaisi jotenkin houkuttelevalta?

• Totuusensin

Sanoit Demonisointi? Koulut demonisoivat ihmisiä, nuoria!

Atk-luokasta kuuluu ateisti-opettajan ääni ,perkeleen monen tietokonesaatanan ruutumeren takaa kun opetetaan Java-kahvin perkeleen taitoja

Opettaja:"Java-Demoni on valmis, haluatteko nähdä sen"

Näin ateisti EMO manaa Perkeleen esille huvikseen kaikkien edessä

• Totuusensin kirjoitti:

Atk-luokasta kuuluu ateisti-opettajan ääni ,perkeleen monen tietokonesaatanan ruutumeren takaa kun opetetaan Java-kahvin perkeleen taitoja

<<"Java-Demoni on valmis, haluatteko nähdä sen">>

Hauska.

• Anonyymi
        Totuusensin kirjoitti:

huhu ikihihu löytyi

• HävetkääTyperyyttänne

Menkää seliseliseliselittämään kaikki ateistit omaan poteroonne!

• ihmettelenvaan

Sinä voisit käydä peruskoulun loppuun ensin. Ja opetella muutaman sivistyssanan.

• parasiittijeesus

Minä en teidän sairaassa ja vinksahtaneessa yhteiskunnassa jeesustelijoita elätä.

• no.way.jose

Perustele! "Kaikkihan sen tietää" (=minä ole oikeassa) ei ole mikään perustelu.

Minä en tiedä sitä, enkä ole sitä todennut enkä pysty totemaan. Siis osoita minulle miten sen voin minäkin todeta, miten se näkyy tämä toteamasi "ateistien loisuus"?

• Oikeusollaääliökö

Onnellisesti ateisti, jos uskominen on oikeus tuomita ihmisiä uskonnon perusteella. Vaikka olen ateisti, en silti jaksa alkaa tuomitsemaan uskovia. Uskokoot ken haluaa, ei ole minun asiani alkaa ketään siitä sättimään.

• Guyfjwhjyk

Saatanallinen palsta......käyttäkää!!!!

• Totuusensin

Miksi käyttää Uskonnot ja uskomukset-palstalsta tuota........Sanaa? Ovatko nykyuskovaiset mielestäsi pirunpalvojia vaiko pirun idiootteeja?

• Ateismiin on täysin järkevä syy jos on sitä mieltä ettei jumalia ole olemassa on täysin järkevää olla ateisti.

Teismiin on täysin järkevä syy jos on sitä mieltä että Jumala on olemassa on täysin järkevää olla teisti.

Agnostikolla on täysin järkevä syy olla agnostikko jos ei tiedä onko Jumala olemassa on täysin järkevää olla agnostikko.

Jos on olevinaan teisti eikä tunne uskontoa johon uskoo ja möläyttelee täällä mitä sattuu on idiootti, sama pätee tietenkin teisteihin ja agnostikkoihin.

• ja taas kirjoitusvirhe viimeisessä lauseessa pitää olla
        "sama pätee tietenkin ateisteihin ja agnostikkoihin."

• TylsäJuttu

Idiootit eivät kykene kirjoittamaan palstalle. Debiili voisi olla lähempänä totuutta. Jako debiili, imbesilli, idiootti on tosin jo vanhentunut.

Wiki:
        "1800- ja 1900-luvun lääketieteessä ja psykologiassa idiootiksi määriteltiin henkilö, joka oli vaikeasti kehitysvammainen ja jonka älykkyysosamäärä oli alle 35. Idiotian vanha suomenkielinen nimitys oli tylsämielisyys. Nykyään suositeltava ilmaus on vaikea älyllinen kehitysvammaisuus"

• TylsäJuttu kirjoitti:

Idiootit eivät kykene kirjoittamaan palstalle. Debiili voisi olla lähempänä totuutta. Jako debiili, imbesilli, idiootti on tosin jo vanhentunut.

Wiki:
        "1800- ja 1900-luvun lääketieteessä ja psykologiassa idiootiksi määriteltiin henkilö, joka oli vaikeasti kehitysvammainen ja jonka älykkyysosamäärä oli alle 35. Idiotian vanha suomenkielinen nimitys oli tylsämielisyys. Nykyään suositeltava ilmaus on vaikea älyllinen kehitysvammaisuus"

ok...sovitaan niin

• Aikuistensatuja

Uskontoa, huuhaata eivät tarvitse kuin mielenterveysongelmaiset.

• Eidebiilikommentti

Jos ne tarvitsevat uskoa puhuviin aaseihin ja globaaliin tulvaan niin ei ne terveitä ole...

• Aimo.Matinpolka

Jeesuksen pää kun tuppaa hajoamaan kuin Ladan sytytysjärjestelmä. Siksi patistan Hänta uskomaan edes itseensä!!!!

• Eidebiilikommentti kirjoitti:

Jos ne tarvitsevat uskoa puhuviin aaseihin ja globaaliin tulvaan niin ei ne terveitä ole...

Olen täysin samaa mieltä jos he uskovat aaseihin ja globaaliin tulvaan nyt vain on niin että niihin ei tarvitse uskoa, riittää kun uskoo Jeesukseen.

• tätäköyrititsanoa

Eivät rahoita piispojen juomia kuten kunnon kansalaiset.

• TotuusEsiin

Maailmassa ei ole kohta yhtään ateistia eikä vääräuskoista, koska ne tuhotaan joka ikinen.
      Siksi heihin ei kannata tilata aikaa montaa sekunttia, koska se on ajan haaskausta.

• JärkiDanoo

Ok. 10

• Anonyymi

Lemmikkilääkäri kehoittikin olemaan inhimillistämättä eläintä.

• Anonyymi

Totta. Maailma olisi parempi paikka elää, jos ateisteja ei olisi.

• Anonyymi

Ei tiedettä, eikä tietokoneita, ei kirjoja. Parasta.

• Anonyymi

Maailma on parempi paikka elää, koska jumalia ei oikeasti ole. Vain hullut uskovaiset joskus haittaavat.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2641
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2303
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2043
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      129
      2003
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1754
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      149
      1266
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1152
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1105
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      90
      1100
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1029
    Aihe