Mies jätti exänsä takia, miten tästä selviää?

eiaikuisetteenäin

Mies jätti ja otti alle viikossa teiniajan exänsä/ensirakkautensa takaisin. Vaikka heillä ei todistettavasti ole ollut mitään meidän yhdessä ollessa(meillä todella paljon yhteisiä kavereita exän ja tämän hänen exän kanssa ja kaikki sitä mieltä ,että mua ei ole petetty ja ihmettelevät itsekkin että mitä tässä tapahtuu). Viikko erosta mukamas ihastui exäänsä uudelleen yhden yhteisen ryyppyreissun myötä... Ei suostu edes puhumaan mun kanssa. 7 vuotta oltiin yhdessä, naimississa ja yhteinen lapsi. Miten tästä voi ikinä selvitä? Häneltä ei heru minkäänlaista empatiaa mua kohtaan, en saa selitystä, ei suostu edes välejä puhumaan selväksi kanssani. Estoille vaan mut pisti ja exän luo. Eroja on ollut ennenkin, mutta ei koskaan mitään tällaista. Tuntuu ettei pää kestä, en voi ajatella mitään muuta.

5

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melko varma olen, että on ollut jo tuota ennen. Aika harvoin ihminen lyö elämäänsä palasiksi yhden yhteisen illan takia. Tietysti tunnet miehesi paremmin, että olnko hän sitä tyyppiä muuten, että tekee äkkinäisiä päätöksiä nopeasti. Onhan hän tietysti voinut voida jo vuosia huonosti teidän suhteessa ja tämä exä vaan antanut potkun toiminnalle.

      Eri asia on, että onko sinun mitään järkeä miettiä tuollaisia. Kannattaa yrittää elämässä eteenpäin. Erilaiset eroryhmät yms ovat siinä mielessä hyviä, että niissä on usein muitakin samassa tilanteessa olevia.

      Kokemuksesta myös tiedän, että lähes aina tuollaisessa tilanteessa eroajaa kohtaa takapotku, joka voi olla hyvinkin paha. Ei ole ollenkaan harvinaista, että jättäjä ottaa alkuhuuman jälkeen hyvinkin katuvaisena yhteyttä.

      Koita hoitaa asiat korostetun neutraalisti. Se on jättäjälle myrkkyä, koska hän alkaa ihmettelemään, etteikö hän merkinnytkään mitään. Ja muista yksi tärkeä sääntö: älä kosta lapsen kautta. Muista, ettei tapaamisissa ole kyse isän/äidin oikeudesta tavata lapsiaan, vaan lapsen oikeudesta tavata äitiä/isää.

    • ewtweqtw

      Selvä asshole. Ja sinä jäät odottamaan jotain "oikeutusta" ja selitystä tms. Yritin joskus autaa naisia tuossa kun itse ollut aika manwhore mutta tajusin että oon ollut ihan erilainen ja kusipäistä riippuvat naiset haluavat mahdotonta, suhteen loputtua jotain loppukaneettia tai selvitystä vaikka tyyppi vaan himppaa menemään uutta muijaa.

      Miten voi selvitä? Helposti :):):) toki alkukipu pitää hyväksyä mutta sitte elämä voittaa. Kaikki tuossa tekstissä huutaa wtf ja kuka hölmö kuuntelee ees tuota....

      Jos taas haluaa paskaa kohtelua, draamaa ja taas kohta kyselä täällä ni uutta jännää kehiin tai saman kanssa säätöä :)

    • Nuoruus.kaunistaa

      Monet suomalaiset naiset alkavat lihomaan ja mummoutumaan avioiduttuaan, tosin nykyään muutenkin. Sitten kun mies saa tarpeekseen, aletaan ihmettelemään, miten tässä näin kävi.

    • vedätyksenkohdeolin

      Ikävää kun totuutta ei voida sanoa. Kun jätetään ihmettelemään toinen pelkästään jakun kysyy asiasta keksii lisää paskaa. Tiedän että itse uskoin sen kaiken ihastuksissani. Samoin kaiken sen vedätyksen. Kun viimein uskalsin totuuden nähdä ja tajusin mihin minut oli vedetty mukaan oli helppo luopua. Noin sairas ihminen. No kerroin kaiken ja seuraan tässä lähteekö se? Mitään ei näy tapahtuneen. Joten selviän vain siten että unohdan sairaan ja hoitakoot muut sen. Onneksi uuden olen jo löytänyt mutta jätti epäilyn siihenkin vaikkei ilmi ole tullut mitään. Jos se ei sinulle vastaa ja perustele edes lähtöään anna sen olla ja ajattele sen olevan sairas. En voi muuta kuin sääliä enään.

    • womanZ

      Älä usko kaikkea hölmöä mitä sinulle kerrotaan. Aivan varmasti miehellä on ollut sutinaa toisen/toisten kanssa jo teidän suhteenne aikana. Mutta se siitä. Ei kannata jäädä jumiin tenttaamaan selityksiä ja tarkennuksia; ne olisivat kuitenkin turhaa pään aukomista ja herättäisivät vain lisää kysymyksiä, joihin haluaisit lisää vastauksia. Ikuinen kierre. Nosta vain nenä pystyyn, ja suuntaa eteenpäin. Tuollaisella miehellä et tee mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2821
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe