Rakastelisitko raskaana olevaa vaimoasi?

Kaikysyäsaa

Jos sinulla olis vaimo?

13

696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei haittaisi raskaus. Kyllä raskaanakin olevat naiset ovat ihan yhtä haluttavia. Ja asentoja löytyy varmasti, missä voisi harrastaa seksiä mahasta huolimatta. Loppumetreillä sanotaan, että sperma mehmentää kohdunkaulaa ja synnytys lähtee käyntiin paremmin. Tälläistäkin olen kuullut.

• kokemusta

Pantiin monta kuukautta molemmankin raskauden aikana. Ei tarvinnut ehkäisyä miettiä.

• kokemusta kirjoitti:

Pantiin monta kuukautta molemmankin raskauden aikana. Ei tarvinnut ehkäisyä miettiä.

Joo, korvien välistä varmaan monella kiinni tuokin homma. Ei se sen kummasempaa ole, oikeastaan korkeintaan jokseenkin kiihottavampaakin, mikäli muistan...taitaa olla 12 vuotta edellisestä, niin ei oikein tarkkaan muista.

• toukkarossi

Ku iltapanolla sain mällit sisään, tuli lurahti akalta lapsivesi lakanalle
      ja piti yöllä viedä synnyttelemään ..
      Aamulla menin kattomaan miten homma edistyy ja sanoin hoitsulle nimeni
      hetkonen, sanoi hoitzu ja tuli lasin takaa näyttämään 3.6kilosen toukan

toukka katteli vähän aikaa ja rupes parkumaan:"Onx toi mun isi?"

• Monta lasta sinulla on?

• raikulipoika
        valtakunta kirjoitti:

Monta lasta sinulla on?

Mix Rose tuollaisia kysyy?
        Mistäpä minä toukkieni lukumäärää tietäisin

mää vaan kynnän ja kylvään siemenet vakoon. Flikat korjatkoon sadon
        sixwarten niillä tissit on

• Ätmit miettii juuri tällaisia kysymyksiä. Menevät aivan vitusti asioiden edelle. Avautuu tilaisuus vuorovaikuttaa naisen kanssa mutta päässä pyörii vain kysymys: voiko tota panna vielä silloinkin kun se on jo paksuna? Eivätkä tuon pohtimisensa lomassa kykene saamaan varmaan yhtäkään järkevää sanaa suustaan ulos :I

Hmm.

• hyihyi

No et olis paremmin voinut sanoa.

• ajattelinvaan

Tuskimpa kukaan panee ja siihen se suhde kaatuukin. Nainen tuntee itsensä rumaksi kun mies ei pane.

• lapsetpuhuvat

Höpö höpö tosi miehet kyllä panee raskaana ollevia vaimojaan. Miksi ne olisivt sitten yhdessä jos ei naitaisi?

• aitoriitta

Kyllä mekin rakasteltiin miehen kanssa kun olin raskaana. Ehkä sitä teki vähän enemmän mielikin. Sitä on niin nainen silloin.

• Kaisanoasaa

Kyllä naiset varmaan panee jännämiestään

• luonnollista

Tietenkin miestään panee. Olipa jännä tai jännätön.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1258
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1135
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1037
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      913
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      787
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      667
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      613
    Aihe