eli olen 10 v tyttö 144cm 50kg toivoisin isoa ponia tai vuonohevosta minkä kokoinen minulle kävisi ja mikä rotu
millainen poni
emppu12
1
260
Vastaukset
- Kasiro
Olet niin nuori että kasvat vielä joten sanoisin vähintään 140 cm:n poni tai voisit harkita myös pientä hevosta.
Samaa sanon sinulle kuin muillekkin että älä tuijota rotua, joka rodussa on vilkkaita ja laiskoja ja kaikkea siltä väliltä. Kun löydät kiinnostavan hevosen tai ponin, niin mene kokeilemaan sitä. Sitten tiedät onko se sellainen jonka haluaisit.
Mieti ennenkaikkea mitä sillä tekisit ja vastaako hevonen toiveitasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612921- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721644- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070