Onko nainen paha ihminen?

Kaikysyäsaa

Jos haluaa jonkun varakkaan miehen?

80

3118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaalia.naisille

Ei ainakaan välitä itse miehestä kovinkaan paljon.

• Voi varakastakin rakastaa aidosti

• pekkoa
        aurinkorannat kirjoitti:

Voi varakastakin rakastaa aidosti

aurinkoranta valitsisi rikkaan köyhemmän sijaan vaikka vaakakuppi kallistuisi roimasti köyhemmän eduksi valintaa tehtäessä.
        Oikeasti varakkaan ei tarvitse miettiä ottaako rikkaan vai köyhän se on sivuseikka.

• pekkoa kirjoitti:

aurinkoranta valitsisi rikkaan köyhemmän sijaan vaikka vaakakuppi kallistuisi roimasti köyhemmän eduksi valintaa tehtäessä.
        Oikeasti varakkaan ei tarvitse miettiä ottaako rikkaan vai köyhän se on sivuseikka.

En minä ainakaan halua alkaa enää köyhää miestä elättämään, yksi kerta menneisyydessä sitäkin riitti !

• aina

Nainen on kaiken pahan alku ja juuri

• äidinpoika

Vihaat varmaan äitiäsi.

• narsistit

Mies on suominaiselle vain esine.

• paskapottuna

Koska tuossa ylempänä sanotaan että nainen on kaiken pahan alku. Miksi pitäisin miestä muuta kun esineinä.

• Jyrkkä ehkä.

• Ex-rouva_Ratikka

Vietätkö juhannusta kumiankka alveen kanssa Varissuolla?

• Se olisikin ollut mielenkiintoista vaihtelua. 😂

• yees

Minusta aika outo kysymys. Nainen haluaa aina varakkaan miehen, ei poikkeuksia.
      Joku nainen vo yrittää kertoa muuta, mutta totuus löytyy aina kertomusten takaa. Nainen ei ole aina paha, hän on vaan nainen. Kun sen muistaa niin tietää ettei kukkaroa voi koskaan jättää vartioimatta naisen ollessa lähellä,

• Kokemuss

Ei voi muuten miehenkään lähelle.

• kaikkimiehet

Mies on aina paskakasa.

• rahallasaa_

Tuollainen nainen on parisuhdehuora

• huorakunhuora

On mullakin ollut miespuolinen parisuhde huora. Jopa sanoin sen hänelle suoraan.

• pakko.sinkkuus

Varakas mies ei saa haluta naista. On se hankalaa varakkaana miehenä eläminen.

• Oletidiootti

Äly hoi älä jätä?

• pakko.sinkkuus
        Oletidiootti kirjoitti:

Äly hoi älä jätä?

Onhan se erikoista jos rikas mies rakastuu mutta kyseinen rakkauden kohde ei saa haluta miestä koska mies on rikas. On se hankala miehenkin osa. Rikkaan miehen.

• maailman.vanhin.nimitys

Rahasta "rakastajille" on oma nimityskin.

• Hohhoijaa

Paljon on Suomessakin huoria. Niinkuin muuallakin maailmassa. Jokainen nainenhan on sitä. Äitisikin. Isäsi ostanut seksiä kun sait alkusi.

Kannattaa pysyä sinkkuna jota taas miehet itkee kun naiset ei halua parisuhdetta.

• sinä.sanoit.niin
        Hohhoijaa kirjoitti:

Paljon on Suomessakin huoria. Niinkuin muuallakin maailmassa. Jokainen nainenhan on sitä. Äitisikin. Isäsi ostanut seksiä kun sait alkusi.

Kannattaa pysyä sinkkuna jota taas miehet itkee kun naiset ei halua parisuhdetta.

Pitääkö paikkansa, että kaikki naiset?

• Hohhoijaa
        sinä.sanoit.niin kirjoitti:

Pitääkö paikkansa, että kaikki naiset?

Joo miesten mukaan.

• Ehkä nainenkin on varakas. Saako vain köyhät miehet olla parisuhteessa ?

• Käikysyäsaa

Mikä tulotaso riittäisi sinulle?

• Käikysyäsaa kirjoitti:

Mikä tulotaso riittäisi sinulle?

Mikäli mies pystyy kustantamaan oman elämisensä samalla tasolla kuin minä itse, asia on ok

• ttttttttttt
        aurinkorannat kirjoitti:

Mikäli mies pystyy kustantamaan oman elämisensä samalla tasolla kuin minä itse, asia on ok

Hypergamia siis pätee yhä. Nainen ei pariudu alaspäin. Ylöspäin kyllä.

• uuuui
        aurinkorannat kirjoitti:

Eli sun varat riittää vain yhden ihmisen elättämiseen, kaksi on jo liikaa vaikka toinen toisi siihen lisää varallisuutta mutta ei yhtä paljon.
        Minulle käy työtön nainenkin, kyllä tässä kaksikin ihmistä pärjää siinä missä yksinkin eikä tee edes tiukkaa.

• tsekkaa
        ttttttttttt kirjoitti:

Hypergamia siis pätee yhä. Nainen ei pariudu alaspäin. Ylöspäin kyllä.

Ei se mitään hypergamiaa ole jos ottaa oman tasoisen.

• kysynvainnn
        tsekkaa kirjoitti:

Ei se mitään hypergamiaa ole jos ottaa oman tasoisen.

Siis kummin päin on:
        a) saman verran tienaava kelpaa
        b) saman verran tai enemmän tienaava kelpaa
        ?

• 38nainen

Voi luoja teidän kanssa. Minun mies oli ainakin köyhä kun rotta kun tavattiin.. työtön ja tonnin velkaa on yhäkin tonni velkaa ja työtön.

• Siinä tapauksessa että jos nainen on jo varhain vakaasti päättänyt että miehen varakkuus on se juttu, mieskin on tietoinen tästä ja nainen sitten pysyy sen valitsemansa miehen rinnalla ainakin nniin kauan kuin varakkuutta riittää ei sitä voi minusta pahuutena pitää, ennemminkin liiketaloudellinen ratkaisu.

• Ikisinkkunainen

Mieluummin elän köyhänä yksin kun ”miehen rahoilla” kaksin.
        Säälin rikkaita miehiä koska eivät yleensä voi rakastua rikkauden takia. Köyhät miehet vaan vittuilee ja ovat kateellisia.

• Samatäällä

Toinen ikisinkku nainen.

• Meitäonkaikeksi

Nainen, sekä myös mies on ahne,sydämmetön itsekäs narssisti ,toisten hyväksikäyttäjä, joka asettaa rikkauden tavoittelun ja varakkuuden edelle rakkautta.

• .. Vain NarsuMarsut ymv. Otukset.. Mut joo.. Niitä Riittää.. TodPaljon.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Vain NarsuMarsut ymv. Otukset.. Mut joo.. Niitä Riittää.. TodPaljon.. ;P

.. Jopa monet sellaiset(kin) (on Enemmän tai Vähemmän Sellaisia), jotka yrittävät tulla tähän väittämään, että.. ".. EnMinä".. ;P

.. RehellinenTotuus taitaa olla, että SuurinOsa.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Jopa monet sellaiset(kin) (on Enemmän tai Vähemmän Sellaisia), jotka yrittävät tulla tähän väittämään, että.. ".. EnMinä".. ;P

.. RehellinenTotuus taitaa olla, että SuurinOsa.. ;D

.. Ainakin Naisista.. ;D

• Ei kiitos,köyhän miehen kanssa saa ratkoa pulmia se kuolemakin on sit helpommin kolkuttelemassa tässä elämän vaiheessa jos suunitelmat ei meekkää suunnitelmien mukaan.

• Se elämäkin voi olla jännä.

• eiteepahaavaanfiksun

Ei ole vaan järkevä. Rakkaus on harhaa eikä pelkästään sen varaan kantsi mitään laskea. Itellä ollut melko varattomia miehiä eikä rakkaus heihin ole mitään onnea taannut. Sitäpaitsi ainahan sanotaan, että mitä sitä nyt jonkun yksittäisen ihmisen perään suremaan. Maailmassa on tuhansia sopivia miehiä. Ei heistä kaikki voi olla tyhjätaskuja.

• Nirppanokka1

Olisi kyllä mukavaa, jos kummallakin olisi omaisuutta yhtä paljon.

Ei toteudu nykyisessä suhteessa.

• rikasrakasruma

Nainen ei ole paha. Rakkaus on vaihtehtoja ja kompromissejä.
      Tietty nainen haluaa turvatun tulevaisuuden ja siihen käy rikas tai lupaus/mahdollisuus rikkaudesta (renttu).
      Köyhyydessä ei ole mitään jaloa se on vain tylsää ja typerää. Joka muuta väittää on köyhä tai tyhmä.

• oivaltamatta

Tai sitten rikkailta on jäänyt jotain oleellista elämästä oivaltamatta ;)

• Twelvepoints

Täydellinen oivallus "oivaltamatta". Rikkauskaan ei jalosta jos henki on köyhä. Ts. oikea rikkaus asuu korvain väliss', ei lompakossa.

• pitkätukka-68

Ei. Hän on vain laskelmoiva.

• pitkätukka-68

Toisaalta minäkin haluaisin kauniin, rikkaan ja älykkään naisen, sillä vastakohdat kuulemma täydentävät toisiaan.

• Tavoitteensakullakin

Ei, se ei ole lainkaan paha asia. Paljon pahempi juttu on, kun joku luulee ja kuvittelee että kaikki naiset ovat sellaisia.

• keisarikaarlo

Mutta kaikki naiset ovat sellaisia.
        Kaikille se ei vaan ole mahdollista, liittyen geeneihin, ulkonäköön, älyyn.
        Jos rikas mies antaisi mahdollisuuden yläkylläiseen elämään vailla mitään puutteita niin "rakkautta" kyllä alkaisi löytyä.
        Suurelle osalle naisista kelpaa myös rakkauteen miehen hieno, kallis auto. Siitäkin löytyy faktaa.

• ettäniin
        keisarikaarlo kirjoitti:

Mutta kaikki naiset ovat sellaisia.
        Kaikille se ei vaan ole mahdollista, liittyen geeneihin, ulkonäköön, älyyn.
        Jos rikas mies antaisi mahdollisuuden yläkylläiseen elämään vailla mitään puutteita niin "rakkautta" kyllä alkaisi löytyä.
        Suurelle osalle naisista kelpaa myös rakkauteen miehen hieno, kallis auto. Siitäkin löytyy faktaa.

Isäsi on varmaan oikea pohatta. Äitisi parisuhdehuora.
        Mulla ei ole miestä koska kaikki miehet on hakkaavia jännämiehiä. Siinä on kaikki lähellä olevat hengen vaarassa.
        Rikkaan miehen rahat voisin ottaa mutta en miestä. Hieno auto kääntää enemmin miehen kun naisen pään.

• Kehity

"Kaarlolla" kuuluu olevan jotensakin kieroutunut kuva elämästä ja sen aiheista.

• money-talks

Kummallista että miljonääreillä on aina missi vaimot ja jääkiekkoilijoilla myös, yhteinen tekijä tälle on raha. Nainen haluaa rikkaan miehen vaikka olisi perseen näköinen ukko ja mulkku luonteeltaan.

Sitten itketään kun eletään kulissiliitossa jne pla pla paskaa. Ostovaimo eli huora on faktaa.

• kaikkimiehet

Kummallista kun miljonäärit ja jääkiekkoilijat haluavat aina missivaimon. Joutuvat ressukat rahalla ostamaan sellaisen. Enpä arvosta heitä miehenä kovin korkealle.

En halua rikasta enkä köyhää miestä koska miehet on vaarallisia jännämiehiä.

• xcvvxcvxcv

No entä jos mies on rikas, mutta esimerkiksi markkinarektioiden seurauksena köyhtyy niiin haluattteko edelleen olla tämän miehen kanssa vai onko se raha ainut motivaatio? Tuskin kukaan oikeasti rikkaista käyhtyy aivan insinöörintasolle ,mutta tämänkin mahdollisuus on olemassa.

• ylva

Tuskin ihmisen pahuutta voi tuolla määritellä. Toimeentulo on sikäli tärkeää, joten tavallaan luonnollista turvata se.
      Itse olen sikäli omillani toimeentuleva ja ehkäpä itseriittoinen jonkun mielestä, kun haluan pärjätä omillani. Ei käy mielessäkään aloittaa parisuhdetta sen takia, että hyötyisin toisen varallisuudesta tai asemasta. Suhde tulee perustua rakkauteen ja molemminpuoliseen pärjäämiseen itsenäisesti taloudellisesti.
      En ole varakas tai siihen edes pyri, mutta pärjään omillani.

• kakkosenkalliselämä

Ei toki paha ole ja yrittänyttä ei saa moittia. Kun puolisoni "elätti kakkostaan pitkään niin ei näkynyt arjessa mitenkään. Näyttää tuota rahaa olevan sillä. Ainoa asia mikä vitutti oli huuto mihin minä käytän rahat ja tuhlaan. No kun kiinni jäi sai todella rahojen käyttöön syyn nyt minuun. Sen jälkeen saan mitä haluan ja enkä edes tuhlaa! Eikö ole kumma juttu. No toisaalta eronnut paska se oli ja veloissa. Vielä elätettäviä. Saipahan hetken helpotusta arkeensa hänkin.

• Nimim. uuuui...Ei kyse ole siitä etteikö varat riittäisi, vaan halusta olla elättämättä toista , kun yhtä on elättänyt jo...

• Käikysyäsaa

Mikä tulotaso riittää sinulle? 80-100 000 €? Enemmän? Vähemmän?
        Rikkailla miehillä ei ole tulotasovaatimuksia, he ottavat kauniin ja ehkä mukavan. Usein rikkaat (miehet) ovat ihmistyypiltä semmoisia, että he haluavat hallita (naistakin).

• Ei kyse ole pelkästään tuloista, jos miehellä on omaisuutta, se vastaa samaa asiaa. Hyvätuloinen voi olla velkainen ja kootps ei velalliselle
        Eipä kiinnosta enää ketään elätellä

• Käikysyäsaa

Alexander Stubb on velkainen. Eli sen tyyppiset köyhät ei kiinnosta?

• huhuhuh
        aurinkorannat kirjoitti:

Ei kyse ole pelkästään tuloista, jos miehellä on omaisuutta, se vastaa samaa asiaa. Hyvätuloinen voi olla velkainen ja kootps ei velalliselle
        Eipä kiinnosta enää ketään elätellä

Jos on omaisuutta mutta ei tuloja niin kelpaa sulle. Ajattelitko heti pistää myyntiin miehen omaisuuden? :) Sitten kun on myyty, ulos ja seuraavaa miestä kehiin..
        Onnenpoika joka suhun erehtyy.

• Aika kieroutunut ajatusmalli sinulla !
        Jokainen hallitsee itse omaisuuttaan. En minä mitenkään voisi mennä toisen omaisuutta myymään !!! Ei minullakaan ole isot tulot, on omaisuutta jolla elää, aiemmin tienaamaani ja nyt voin nauttia elämästä. Ei ole tarvetta kurkoitella toisen omaisuutta.
        Täällä yritetään vääristellä asioita
        Laitoin juuri menemään yhden miljonäärin, joka pyrki miesystäväksi, joi liikaa, sai mennä surutta

• hmmmmm
        aurinkorannat kirjoitti:

Aika kieroutunut ajatusmalli sinulla !
        Jokainen hallitsee itse omaisuuttaan. En minä mitenkään voisi mennä toisen omaisuutta myymään !!! Ei minullakaan ole isot tulot, on omaisuutta jolla elää, aiemmin tienaamaani ja nyt voin nauttia elämästä. Ei ole tarvetta kurkoitella toisen omaisuutta.
        Laitoin juuri menemään yhden miljonäärin, joka pyrki miesystäväksi, joi liikaa, sai mennä surutta

Eikä toisen omaisutta laillisesti pystykään myymään. Käräjille siitä joutuisi.

• kkkh
        aurinkorannat kirjoitti:

Aika kieroutunut ajatusmalli sinulla !

Voit suostutella myymään. Sulla kai sitten asuntoja vuokrakäytössä tms. Mikä olisi sitten vähimmäisvaatimus tuloille että olisi samalla tasolla sun kanssa?

• Miksi helkkarissa minä puuttuisin miehen omaisuuteen ? Minä pidän omani ja mies pitää omansa, simppeliä !
        Sanoin jo aiemmin että oma omaisuuteni riittää minulle, enkä halua enää ketään elätellä
        Jos miehellä varaa maksaa matkustelunsa ja elämänsä,( oman osuutensa), minun kanssani , harrastuksiaan ja pitää kunnon autoa, on kaikki ok
        Enkä mene avioon
        Ja kyllä, omistan kiinteistön ja
        kaupunkiasunnon, osakkeita rahaa

• kysynvainnn
        aurinkorannat kirjoitti:

Miksi helkkarissa minä puuttuisin miehen omaisuuteen ? Minä pidän omani ja mies pitää omansa, simppeliä !
        Sanoin jo aiemmin että oma omaisuuteni riittää minulle, enkä halua enää ketään elätellä
        Jos miehellä varaa maksaa matkustelunsa ja elämänsä,( oman osuutensa), minun kanssani , harrastuksiaan ja pitää kunnon autoa, on kaikki ok
        Enkä mene avioon
        Ja kyllä, omistan kiinteistön ja
        kaupunkiasunnon, osakkeita rahaa

Eli jos miehellä ei ole varaa kunnon autoon tai luksusmatkoihin riittävän monen tähden hotellissa, ei hän kelpaa?

Ja sitten ihmetellään miksi naisia pidetään hypergamisina materialisteina.

Tämä menee aina niin päin. Kun nainen on köyhä, hän haluaa muuttaa yhteen miehen kanssa. Ku naisella on varallisuutta, pidetään molemmat omamme.

"Mikä on minun on minun, mikä on sinun on meidän".

• Ei, vaan se mikä on sinun, on sinun ja mikä on minun, on minun !
        Ei se silti tarkoita, etteikö esim. voisi toista hemmotella, vaikka hintavalla asialla

• Olkoon miehen tulot minkälaiset tahansa niin naisen kuuluu siltikkin maksaa puolet kulungeista..

Vaikka se veisikin naisen koko palkan..

Jos ei palkasta jää mitään käteen niin suosittelen hankkimaan paremman työpaikan.

• Mitämuutajäänytväliin

Menot jaetaan tulojen suhteessa.

• rahabussi

"Olkoon miehen tulot minkälaiset tahansa niin naisen kuuluu siltikkin maksaa puolet kulungeista.."

Jos nainen on köyhä niin naisen rahapussin ehdoilla mennään, eli ole valmis elämään vähän nuukemmin sitten.

• Mitämuutajäänytväliin kirjoitti:

Menot jaetaan tulojen suhteessa.

Jaahas että nainen sitten elelee prameassa talossa ja ajelee hienolla autolla vaikka ei kykene maksamaan..

Ja on sitten oikeutettu puoleen omaisuudesta kun tulee ero. :D

• rahabussi kirjoitti:

"Olkoon miehen tulot minkälaiset tahansa niin naisen kuuluu siltikkin maksaa puolet kulungeista.."

Jos nainen on köyhä niin naisen rahapussin ehdoilla mennään, eli ole valmis elämään vähän nuukemmin sitten.

Mitä jos pelkkä talon ylläpito maksaa eukon tilipussin verran..

• Pönttömikäpönttö

No mietipä sitä - jos kapasiteetti riittää.

• tooper
        KonnaKettu kirjoitti:

Mitäs sitten? Mieshän talon on hankkinut, hankkiko sillä ajatuksella että kumppanin pitäisi maksaa se?
        Vai menee puolet naiselle, avioehto ei taida olla tuttu sana?
        Veikkaan että oot vanhapoika, tai kumppanisi on omissa maailmoissaan eikä tajua miten pöljä oot.

• mjhbn
        KonnaKettu kirjoitti:

Sitten vain muutetaan halvempaan asuntoon, ja elellään sen mukaan, että naisen tulot riittävät.

ps. Pitääkö sen köyhemmän naisen maksaa puolet ruokamenoistakin, vaikka mies syö liki kaksi kertaa enemmän? Pitääkö siis köyhän naisen elättää sitä rikasta miestään?

• perttumies41

Tasa-arvo on päivän juttu. Niinhän se menee että jokainen maksaa kulunsa ja yhteiset menot jaetaan tasan.
        Ei tarvitse olla pöljä että ymmärtää.
        Jos tuloerot liian suuret niin ehkäpä ajatusmaailmat ja arvot ei kohtaa.
        Kitsasituhippi ja tuhlaavasnobi ei välttämättä ole paras pari.
        Jos asuntolaina on toiselle liian suuri ja toiselle kelpaisi isompikin niin siinä pitää miettiä miten erotus kuitataan.
        Se on sitten parin välinen asia mitä mikäkin toiminta "maksaa".

• tooper kirjoitti:

Mitäs sitten? Mieshän talon on hankkinut, hankkiko sillä ajatuksella että kumppanin pitäisi maksaa se?
        Vai menee puolet naiselle, avioehto ei taida olla tuttu sana?
        Veikkaan että oot vanhapoika, tai kumppanisi on omissa maailmoissaan eikä tajua miten pöljä oot.

Kyllä siitä pitää maksaa jos meinaa asua.. :D

• mjhbn kirjoitti:

Sitten vain muutetaan halvempaan asuntoon, ja elellään sen mukaan, että naisen tulot riittävät.

ps. Pitääkö sen köyhemmän naisen maksaa puolet ruokamenoistakin, vaikka mies syö liki kaksi kertaa enemmän? Pitääkö siis köyhän naisen elättää sitä rikasta miestään?

Mitä jos miehellä ei haluta asua jossain kämäsessä kämpässä?

Hei tasa-arvon nimissä naisen kuuluu maksaa ruuat...
        Me ollaan niin monesti maksettu sapuskat historiassa.

• Tyhmyys-tyhjyys

Voiko oikeasti olla olemassa noin paljon tyyppejä, joilla suhteellisuudentaju pettää noin pahasti tai sitä ei ole olemassakaan. Ja sitten ne valittaa palstoilla yksinäisyyttään kaiken aikaa, ettei naista saa vaikka on kiltti ja kunnollinen.

• ssslggggg

Kyllä näyttää löytyvän aivan pimeitä tyyppejä, onneksi ei tarvi itse olla samanlainen, työtönkin nainen käy mainiosti.

Konnaketun deitti-ilmoitus: Haetaan naista jolla riittävän isot tulot että pystyy asumaan mun kanssa koska asumiskulut jaetaan tasan jonka lisäksi nainen maksaa yksin kaikki ruokakulut.
        Asumiskulut isot koska tuli tehtyä liian pramea talo johon yksin ei ole varaa joten pikaisiin näkemisiin naiset, nopeus on valttia. Muuttamaan pääsee heti, ps. tule ruokakaupan kautta ja viittisikkö ostaa pari sixpäkkiä myös, tykkään näet kaljasta joka näkyy myös kehossani.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2062
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      155
      1956
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      26
      1816
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      12
      1113
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      971
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      939
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      865
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      112
      811
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      50
      794
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      765
    Aihe