Kun elämä pyörii pelkän panemisen ympärillä

pelkkää.jyystöä

Minulla on ollut useita kymmeniä yhden illan juttuja. Ne ovat olleet hyvä tapa tutustua omaan seksuaalisuuteen. Yksi suhde ei toiminut muuten, mutta naimme kuin kanit, ja seksin määrä tuntui mahtavalta.

"Minulla on ollut hyviä poikaystäviä. Olen seurustellut 17-vuotiaasta asti, enkä osaa olla yksin. Minun on pakko saada koskettaa toista ihmistä ja nukkua toisen kanssa. Ajattelen, että onnellista parisuhdetta on vaikeaa ylläpitää ilman seksiä. Sille pitää löytyä aikaa.

ARKIJYYSTÖÄ, KIITOS
Itsetyydytys on ihanaa, mutta seksi toisen kanssa on vielä mahtavampaa, ja siitä tulen onnelliseksi. Seksi saa minut hymyilemään sisäisesti.

Olen nyt kauhean onnellisessa parisuhteessa. Hyvin ruuhkaisessa uusperhearjessa seksi onnistuu päivittäin, kunhan haluaa viettää vapaa-aikaa toisen kanssa kotona, valvoa pidempään ja jättää jonkin ohjelman katsomatta. Joskus puhumme jo aamulla päivän aikatauluista ja virittäydymme tunnelmaan."



https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/juuri-naimisiin-mennyt-rosa-merilainen-saan-orgasmin-ajattelemalla

26

1107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KilttiMies89

      Onpas ruman näköinen nainen.

      • hrihfi2gy

        Komppaan. Todella kaamean näköinen


      • SamaaSakkia

        Aikalailla saman näköinen, kuin suomalaiset miehetkin. Ilme tosin iloisempi.
        Eli turha arvostella.


      • Anonyymi

        Et oke varmasti mikään komistus itsekään


    • mulle_kelpaisi

      Tuollainen nainen joka antaa joka päivä olisi ihana

      • miehestä_kiinni

        Kyllä naiset antavat päivittäin jos mies on komea


    • Kaisanoasaa

      Tuollainen nainen on joka miehen unelma kun ei pihtaa.

    • Varmaan lapsille kiva kasvuympäristö:

      "Olen ollut pienestä asti nakuilija ja olen kotona paljon alasti. "
      "Treenaan vaginapainonnostoa ja nostan esimerkiksi ketsuppipulloa."

      Ei varmaan paljon kavereita kehtaa tuoda kylään. Sanokaa mitä sanotte mutta kyllä pullantuoksuinen kotiäiti olisi lapsille parempi.

      • Parempi kuin pilluntuoksuista ketsuppia tarjoava.


    • Noh toisilla noin, toisilla toisin. Mikä kenetkin tyytyväisenä pitää.

      Tuo nainen kyllä jauhaa tuosta seksistä, että joskus epäilyttää sen paljon puhumisen tarkoitus. Mitä se sillä yrittää ihmisille mainostaa? Olla seksisymboli, erikoinen, kohahduttava vaiko vaan vastenmielisen yli avautuja seksuaalisuudestaan, mitä?

      Mikä ajaa jankuttamaan haastattelusta toiseen olen onnellinen, seksi seksi, vagina vagina...mun makuun vähän puistattava. Kaverina tympisi seksiseijat.

      • Koska feministi päätarkoitus lienee olla vastenmielinen ja tietenkin kokeilla miten paljon p..kaa upppoaa toimittajiin & kansaan niin että ne vielä hyväksyvästi nyökyttelee, Rosa on varmaan itsekin ymmällään että vaikka mitä päästään laukoo ymmärtäjiä löytyy. Parempina aikoina tuollaiset akat on varmaan viety pakkohoitoon, nykyään ne toimii roolimalleina toisille höynille.


      • mietin.vaan
        Harmaaritari kirjoitti:

        Koska feministi päätarkoitus lienee olla vastenmielinen ja tietenkin kokeilla miten paljon p..kaa upppoaa toimittajiin & kansaan niin että ne vielä hyväksyvästi nyökyttelee, Rosa on varmaan itsekin ymmällään että vaikka mitä päästään laukoo ymmärtäjiä löytyy. Parempina aikoina tuollaiset akat on varmaan viety pakkohoitoon, nykyään ne toimii roolimalleina toisille höynille.

        Mikä sulle on antanut vallan kritisoida kaikkia muita?


      • mietin.vaan kirjoitti:

        Mikä sulle on antanut vallan kritisoida kaikkia muita?

        Femakko joka työntyy julkisuuteen antamaan aivopieruistaan haastatteluja antaa sen vallan, suorastaan vaatii kommennttia. Minä tai kukaan muukaan ketjussa ei olisi mitään virkannut jos Rosa ei olisi työntynyt julkisuuteen taas kerran levittämään mätäänsä.


    • No kyllähän toimivaan parisuhteeseen toimiva seksikin kuuluu, mutta itse en ainakaan ajattele se seksi edellä asiaa. Toisen haluaminen ilmenee aika pirun hyvin seksin kautta, mutta se ei ainakaan itseäni tyydytä, että että vaan seksi toimisi.

      Tarve tulla rakastetuksi omana itsenään on kaiketi se jokaisen ihmisen parisuhteeseen vetävä voima, vaikka luonnollisesti fyysiset tarpeetkin ajaa jotain roolia tässä, kenellä enemmän, kenellä vähemmän.

      Mutta jotenkin on jännää, että miksi jotkut ihmiset painottaa niin vahvasti jotain osa-aluetta, kuin se olisi yksin se ainoa oikea syy onnellisuuteen? Kai sitä vaan koetaan joku asia niin vahvaksi vaikuttimeksi ja sitä tuijotetaan niin tarkkaan, ettei muuta nähdä. Kestääköhän sellainen suhde pitkään, vai alkaako nallekarkkien laskeminen?

      • ollaomaitsensä

        En usko että sellainen suhde on kestävää laatua. Tärkeintä on juuri tuo "tulla rakastetuksi omana itsenään".


    • rintamerkki.muistetaan

      Vittu haisee hyvälle

      • yrjö.silli

        Ei vaan sillille


      • hiivatulehdushaisee
        yrjö.silli kirjoitti:

        Ei vaan sillille

        Terve pillu ei haise


    • Vanha juttu, josta iltapaska teki oman juttunsa..

    • flowersreally

      ”Olen nyt kauhean onnellisessa parisuhteessa. —- Joskus puhumme jo aamulla päivän aikatauluista ja virittäydymme tunnelmaan."

      On se hyvä että meitä on moneen junaan. Yhteisen seksielämän julkista esittelyä olisi itse vaikea kuvitella virittymisenä - paitsi virittymisenä kireäksi viulunkieleksi ja toiseen ulottuvuuteen.

      • EdesUnissa

        Luulen että olet siinä junassa joka on matkustajia täynnä, ja Rosa Meriläisen juna taas lopetettavien linjojen listalla.
        Mutta niinhän se menee. Lehdet eivät kirjoita niistä junista jotka kulkevat matkustajia täynnä eteenpäin, vaan poikkeuksista.


    • hyvää_elämää

      Paljon panemista sisältävä elämä on hyvää elämää

      • lisää.seksiä

        Noin minäkin ajattelen. Haluaisin panna päivittäin


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      181
      4038
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1800
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      86
      1777
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      49
      1557
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      48
      1505
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      205
      1245
    7. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1205
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      151
      1087
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1026
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      949
    Aihe