Miten meni sinkuilla juhannus?

Suvisuloinen

Heips sinkut ja miksei muutkin! Miten meni juhannus? Oliko helluntaiheila vielä kuvioissa vai jono juhannuksena?
Oma juhannukseni meni töissä vuorotyöläinen kun olen. Kiireistä ja pitkiä päiviä, mutta kesäloma siintää heinäkuun alussa joten hyvällä mielellä olen.

34

760

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari-Runk

      Runkkasin joka päivä 10 tuntia juhannuksena.

    • Likinäkörillitäti

      Juhannus sujui hienosti. Nautiskelin herkkuruokaa, en makkaraa. Kotisaunassa sain saunoa rauhassa, eikä kukaan ihmetellyt sitä, kun minä erittäin likinäköinen rillipää joudun saunassakin pitämään silmälaseja. Kauan sitten Hämeenlinnassa oli epäsivistyneitä, jotka ihmettelivät, kun joudun saunassakin pitämään laseja.

    • panisin-mies

      Rakastelin yhtä suvia mökissä. Oli tosi hyvä juhannus.

    • Kaunisrietasonnelline

      Bailattiin sinkkuporukalla. Ei seksiä,mutta sain kyllä haleja yhdeltä ihanalta kundilta:D Pienessä sievässä ja grillailtiin. Oli hauskaa. Ja olen omasta tahdosta sinkku. Ahdistun,jos menetän vapauden. Enkä siedä saman katon alla ketään koko ajan. Villi ja vapaa,silti välillä seksiä on.

    • Niin kyllä naiset aina saa seksiä, mut tavis mies ei saa seksiä;ei tarvi ylpeillä noin kovaa, itse en tykkää olla sinkku, mut minkäs teet, kai näinki hyvä on

    • trollikka

      Juhannus lusittu, yksin kotona lähes koko ajan! Omasta valinnastani johtuen. Töissä muutaman tunnin...vapaaehtoisesti. Tanssimassa kävin, mutt ei sekään piristänyt mieltäni.

      Pientä alavireisyyttä, kun mikään ei mene kuin pitäisi; ei kuitenkaan aivan surkean huonosti asiat ole! Mutt en pahakseni panisi ...jos kerrankin asiat menis kuin kaavailinkin.
      Heinäkuu ainakin menee lähes kokonaan töissä, ja luultavasti pitkiä päiviä.

      Kesän vapaa-ajan käyn merellä kalassa ja uimassa, jos Faijan veneen vaan saan käyttöni.
      Ei vielä ole syytä heittää lusikkaa nurkkaan... se tulee vielä syksykin ja marjastus, sienestys ja metsästys kausi! Sitä odotellessa! =))

    • Normaali.juhannus

      Sadetta pitelin koko aaton. Hyvin pysyi. Ukkonenkin muutaman kerran muistutti.
      En edes tumputtanut. Eikä ollut juhan-nussimaa.

    • Rumasinkkumies-

      Yritin iskeä naisia festareilla mutta eivät halunneet tutustua rumaan mieheen.

    • Suvisuloinen

      No ei ole sinkuilla ollut helppoa juhannuksena(kaan). On tietysti ikävää olla sinkku, jos se on kovin vastentahtoista. Kesällä on kuitenkin kivaa kaikilla sinkuillakin. Aurinko paistaa ja terassillakin voi tarpeen tullen poiketa ja eihän sitä tiedä, että mistä se tuleva puoliso tarttuu matkaan. Avoimin mielin siis.
      Mukavaa ksää kaikille ja etenkin sinkuille :)

    • 42-Sinkkumies

      Olin selvinpäin juhannuksena. Kävin veneilemässä ja saunssa saaressa, muuten olinkin kotona ja katselin jalista.

    • No voi *****!

      Nainen ei halunnut jutella, purjehtia, polttaa kokkoa, nauttia kuohuviinistä ja mansikoista, käydä savusaunassa, valvoa yötöntä yötä, syödä muikkuja ja uusia perunoita, lenkittää koiraa, heittää tikkaa, nukkua tai samassa sängyssä, grillata, geokätköillä, juoda olutta, siideriä, kuohuviiniä, syödä herneitä, istua samalla sohvalla tai yhtään mitään.

      Tai siis, onneks siis ees i-luuri ja some toimii takahikiällä.

      Ja päälle vielä ttuiluksi tulkittava viesti kesken työpäivän.

      Miksi naiset on /c:stä ja en vaan osaa?

      • Kyllä nainen varmaan olisi voinut haluta noita kaikkia, vika oli vaan siinä että se halunnut niitä sinun kanssa. Et vissiin ollut tarpeeksi jännä juttelemaan, purjehtimaan, polttamaan kokkoa jne. jne, vaan olisit selvinnyt noista toimista arkisesti, ilman jännää häivähdystä jostain enemmästä. Sinun kokossa ei roihua jännä väkivallan uhka eikä mansikoissa maistu anadalusian yöt, harmillista mutta niin se taitaa olla.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä nainen varmaan olisi voinut haluta noita kaikkia, vika oli vaan siinä että se halunnut niitä sinun kanssa. Et vissiin ollut tarpeeksi jännä juttelemaan, purjehtimaan, polttamaan kokkoa jne. jne, vaan olisit selvinnyt noista toimista arkisesti, ilman jännää häivähdystä jostain enemmästä. Sinun kokossa ei roihua jännä väkivallan uhka eikä mansikoissa maistu anadalusian yöt, harmillista mutta niin se taitaa olla.

        No en vissiin sitten ole niin.

        Väitettäsi vahvistaa kiusallisesti saamani viesti, joka nainen-suomi sanakirjan mukaan tarkoittaa ei kemiaa, ei jatkoon.

        Joku pöljempi olisi voinut kuvitella viestiä kehuiksi ja kiitoksiksi.


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        No en vissiin sitten ole niin.

        Väitettäsi vahvistaa kiusallisesti saamani viesti, joka nainen-suomi sanakirjan mukaan tarkoittaa ei kemiaa, ei jatkoon.

        Joku pöljempi olisi voinut kuvitella viestiä kehuiksi ja kiitoksiksi.

        Mitäpä arvelet näin jälkeenpäin ajatellen etä jos olisit toiminut kuin aito jännämies olisiko lopputulos ollut erilainen? Vienyt saareen vain makkaraa, kaljaa ja viinaa, olisit heittänyt naisen vaatteet päällä järveen/mereen ja kuitannut sen vitsiksi, huutanut ja mölissyt, kokon sijaan sytyttänyt saunan/veneen, ammuskellut tuliaseilla tai vähintääkin kirves kädessä uhonnut, karjunut niin että järvi raikaa "Mä rakastan sua xxxxx!", välillä itkenyt ja välillä nauraa hohottanut, haukkunut naista huoraksi jne. Mulla on vähän sellainen kutina että ei se ainakaan huonommin sun kannalta ois mennyt, nainen olis saattanut jopa rakastua.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mitäpä arvelet näin jälkeenpäin ajatellen etä jos olisit toiminut kuin aito jännämies olisiko lopputulos ollut erilainen? Vienyt saareen vain makkaraa, kaljaa ja viinaa, olisit heittänyt naisen vaatteet päällä järveen/mereen ja kuitannut sen vitsiksi, huutanut ja mölissyt, kokon sijaan sytyttänyt saunan/veneen, ammuskellut tuliaseilla tai vähintääkin kirves kädessä uhonnut, karjunut niin että järvi raikaa "Mä rakastan sua xxxxx!", välillä itkenyt ja välillä nauraa hohottanut, haukkunut naista huoraksi jne. Mulla on vähän sellainen kutina että ei se ainakaan huonommin sun kannalta ois mennyt, nainen olis saattanut jopa rakastua.

        Hhah, mikä ajatusten vaihto.

        (pärskyntää)

        Siinä Tuppurainen Tappuraisen takuumiehenä :D
        Voi pojat, millon täällä on saanut alkaa naurattamaan viattomia ihmisiä kipeiksi asti.

        Millanen olisi ollutkaan teidän yhteinen juhannus?

        :D

        Toisella on nuo puuhaideat, ja toisella toteutus. OMG.
        En uskalla ajatella.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mitäpä arvelet näin jälkeenpäin ajatellen etä jos olisit toiminut kuin aito jännämies olisiko lopputulos ollut erilainen? Vienyt saareen vain makkaraa, kaljaa ja viinaa, olisit heittänyt naisen vaatteet päällä järveen/mereen ja kuitannut sen vitsiksi, huutanut ja mölissyt, kokon sijaan sytyttänyt saunan/veneen, ammuskellut tuliaseilla tai vähintääkin kirves kädessä uhonnut, karjunut niin että järvi raikaa "Mä rakastan sua xxxxx!", välillä itkenyt ja välillä nauraa hohottanut, haukkunut naista huoraksi jne. Mulla on vähän sellainen kutina että ei se ainakaan huonommin sun kannalta ois mennyt, nainen olis saattanut jopa rakastua.

        Sinä olet ihana, sinä saat noilla horinoilla itsesi vaan kuumaksi🔥


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinä olet ihana, sinä saat noilla horinoilla itsesi vaan kuumaksi🔥

        Hih hih, mä tulen tässä sun vanavedessä ja komppaan...
        kukaan ei huomaa... :D


      • Yksinkertaista__
        valtakunta kirjoitti:

        Sinä olet ihana, sinä saat noilla horinoilla itsesi vaan kuumaksi🔥

        Tosiaan, Ikisinkku ämmällä pullistelee Juhannuksena vain otsasuoni.


      • Nyt nainen haluaa keskustella kanssani tänä iltana.

        Jep jep.


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Nyt nainen haluaa keskustella kanssani tänä iltana.

        Jep jep.

        Ja ihan Harmiksen inspiroimana kehoitin tuomaan kaljaa ja preservatiiveja.


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Ja ihan Harmiksen inspiroimana kehoitin tuomaan kaljaa ja preservatiiveja.

        Hah:D Onko sullla jo jonkinlainen rutiini tai odotus näihin "keskusteluihin"?


      • scrg kirjoitti:

        Hah:D Onko sullla jo jonkinlainen rutiini tai odotus näihin "keskusteluihin"?

        Rutiinini on kuin tämän palstan tökeröimmistä standardi-stereotypioista konsanaan.

        "Meidän pitää keskustella".

        Minulla on kuitenkin jonkinlainen jännittävä ennakkoaavistus siitä, että tämä "keskustelu" ei menekään ihan naisen suunnitelmien mukaan.


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Rutiinini on kuin tämän palstan tökeröimmistä standardi-stereotypioista konsanaan.

        "Meidän pitää keskustella".

        Minulla on kuitenkin jonkinlainen jännittävä ennakkoaavistus siitä, että tämä "keskustelu" ei menekään ihan naisen suunnitelmien mukaan.

        Älä nyt kuitenkaan liian kirjaimellisesti ota noita "jännämiehestä ei erota" -juttuja. Mieluummin laita naiselle jauhot suuhun ennakoimalla kaikki mitä se tulee sanomaan/tekemään niin ainakin veikeitä ilmeitä tulee kun se miettii koko ajan "mistä se tuonkin arvas?"


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Rutiinini on kuin tämän palstan tökeröimmistä standardi-stereotypioista konsanaan.

        "Meidän pitää keskustella".

        Minulla on kuitenkin jonkinlainen jännittävä ennakkoaavistus siitä, että tämä "keskustelu" ei menekään ihan naisen suunnitelmien mukaan.

        Tässä olisi nyt aineksia yleisellä tasolla kiinnostavaa kuviota havainnollistavaan esimerkkitapaukseen.

        Eihän se saunareissu sentään pefletin vuoksi mennyt mönkään?


      • scrg kirjoitti:

        Tässä olisi nyt aineksia yleisellä tasolla kiinnostavaa kuviota havainnollistavaan esimerkkitapaukseen.

        Eihän se saunareissu sentään pefletin vuoksi mennyt mönkään?

        Jaa-a.

        Naisen "meidän täytyy keskustella" onnistui loistavasti.

        Emme keskustelleet ja olemme nauttineet yhteisestä aamupuurosta melkein koko viikon.

        Voi olla, että "keskustelun" hetki koittaa vielä joskus, mutta mitäpä sitä etukäteen suremaan.


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Jaa-a.

        Naisen "meidän täytyy keskustella" onnistui loistavasti.

        Emme keskustelleet ja olemme nauttineet yhteisestä aamupuurosta melkein koko viikon.

        Voi olla, että "keskustelun" hetki koittaa vielä joskus, mutta mitäpä sitä etukäteen suremaan.

        Joo, vähemmän keskustelua, enemmän murahtelua on varmaan hyvä taktiikka naisten kanssa. Jos se sitten välttämättä halua keskustella niin aina kun se sitä ehdottaa ei kun sormet korviin ja huutoa "AAAAAA!!!!!!!" niin tilanne varmaan menee ohitse ja nainen joutuu jatkamaan aamupuuron jakamista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, vähemmän keskustelua, enemmän murahtelua on varmaan hyvä taktiikka naisten kanssa. Jos se sitten välttämättä halua keskustella niin aina kun se sitä ehdottaa ei kun sormet korviin ja huutoa "AAAAAA!!!!!!!" niin tilanne varmaan menee ohitse ja nainen joutuu jatkamaan aamupuuron jakamista.

        Joo, mä luulen kanssa, että kyllä ne osaa sanoa jos ne haluaa keskustella enemmän. Ja sitten mikä hassuinta, jos joudut sanomaan että "nyt kyllä meni kokonaan ohi mitä sanoit" (koska et kuunnellut), niin ne voi olla oikeasti tyytyväisiä, koska ne pääsee sanomaan sen saman asian uudestaan, ehkä jopa vähän enemmän ajateltuna versiona, koska naisen ajatukset on jotenkin synkronoitu huulten liikkeisiin...


    • Iki-Muistoinen

      Naapurissa iästä oli töissä koko juhannuksen ja siten poissa kotoaan.no naapurin emäntä on hauskan näköinen ja timmi vartaloltaa on kova treenamaankin..meille tuli siinä juttua. kun hänen autostaan oli rengas puhejennut ja tarvitsi apua.

      Herras miehenähän koen sellaisen velvollisuudeksi ja suureksi kunniaksi olla avuksi naiselle, joka sitä tarvitsee
      Kuinkas ollakkaan hän ei osannut ottaa saunan pesästä tuhkia pois joten sekin tehtävän tomitin..ja palatessani tyhjän tuhka astian kanssa saunalle. hän olikin siellä alasti ja kehoitti selkänsä pesuun..vaateetkin saisin heittää pois, ettei ne kastuis..no sehän oli selvää pässin lihaa siitä hetkestä lähtien koko juhannus..

    • helmiä_sioille

      Torstai hönössä. Perjantaikin hönössä ja ihmisiä viihdyttäen. Lauantai vähemmän hönössä ja sunnuntai leväten... :)

      • helmiä_sioille

        Niin ja jalkapalloakin tuli siinä samalla kateltua...


    • Normi viikonloppu muiden joukossa. Laitoin ruokaa, kävin ulkona kävelemässä, katsoin netflixistä leffoja. Samoja arkirutiineja, niin kun aina.

    • VanhaRumaÄtmi

      Ulkona kävin vin roskapussin viemässä kun sattui sateen välissä kuivempi hetki.
      Siinä se meni.

    • Eimullamuuta-

      Juhannuksena panin naista.

    • RumaÄtmi

      Onneksi satoi vettä juhannuksena, niin ei vituttanut liikaa.
      Olis vituttanut, jos juhannus yönä olis vielä aurinko paistanut yötöntä yötä.
      Painuin sänkyyn jo 21.00,kun muulloin valvon yleensä 23.30.
      Enkä grillannut yhtään mitään ja saunoin lauantaina.
      Saunassakin olin 5 minuuttia ja sit pesulle.
      Heiyin kiukaalle viinaa ja loput kaadoin viemäriin, kun en viinalle parempaa käyttöä löytänyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      251
      2330
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1911
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      76
      1569
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      134
      1343
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1200
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1155
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe