hei taas! Kesän kunniaksi kehittelin kesäpitsan!
-pohja omalla tyylillä
-tomaattipyrepurkki ja 5 kynttä, tulee ihanan mausteinen
-kesän vihanneksia porkkanaa, kukkakaalia, herheitä, sipulia ja uusia perunoita. Esikeitä kevyesti
-juustoa, itse suosin ihanaa edamia. Osta ranskalaista, se on parasta
-sitten kuumaan uuniin 15 minuuttia
- oreganoa jos haluat aidon maun!
Herkutellaan kesäisen valkoviinin kanssa!
Vinkki kiireisille äideille. Voit käyttää tähän pakastealtaan vihannessekotusta, toimii ympäri vuoden ja kesän tunnelma on kodissasi!
Saan usein kysymyksiä miksi jaksan aina ideoida. Hyvä palaute siihen kannustaa! Hymyjä kaikille!
kesäpizzaohje
9
619
Vastaukset
- kotikokki37
tosi ihana ohje kiitos ! aitoja italia makuja ai että nam.. tätä aijon tehdä perheelle viikonloppu herkuksi.. kukkakaalin voisi ehkä korvata parsa kaalilla ? vihreä on kesän väri !
- Pizzamamma
Hyvä kommentti, kiitos. Hassua, en olekaan aiemmin kertonut että jokaista tänne laitettua ohjetta vasten on useita kokeluja, joista aina poimin parhaan. Kokeilin myös parsakaalia mutta siinä on aika peittävä maku. Juhannuksena söin parsakaali pekonisalaattia, mikä toimi hienosti. Se voisi toimia pizzassakin :).
- ValonMaa
En haluaisi olla maistamassa niitä epäonnistuneita kokeiluja, sillä nämäkin vaikuttavat syömäkelvottomilta....
- Ainaoppiiuutta
Pizzamamma! Kiitos näistä ohjeista. Olet opettanut minulle uuden asian, someraivon. Miten kukaan voi ymmärtää näin väärin pizzan teon kuin sinä! Mitä jätepizzoja kokkaat? Onko perheesi teljettynä kellaarin missä pakkosyötät heitä. Kirjoituksissasi on kaikki väärin. Tulen hulluksi vain vilkaisee sinun päättömiä juttuja
- Pizzamamma
Taidat olla niitä taikinapoikia jotka nostavat taikinaa 48 tuntia. Höpsistä, täytteet tekevät pitsan ja hyvä juusto, kuten edam!
- KostariMekki
Kummastako päästä tuo pieru oikein tuli...?
- vainhainkotisössö
Ihan täysin unohdit sillin jos on uusia perunoita; niin j niille mausteeksi tietenkin tilli eikä mukään oregano, Muista muussata hernet ja porkkanat niin että näyttää vauvan oksennukselta, Sitten sitä päiväkotijuustoa päälle ja vot- ihan varmaan aidot vanhainkodin maut , vain tenat puuttuu !
Sikäli kun olen ymmärtänyt, on pizza alunperin ollutkin juuri sellainen ruoka, johon on ollut helppo piilottaa kaikki "jämät", joten sikäli kyllä olen sitä mieltä, että pizzan täytteenä voi olla melkein mitä vaan. Porkkana ja peruna pizzassa on kuitenkin jotain, jota itse en söisi vaikka ne söisivät mut! Mutta mikäs siinä jos ap:n perheelle maistuu. Kyllähän italialaiset varmasti kauhistuisivat näistä suomalaisista ananaksista, poroista ja anjoviksistakin, joten ei kai tämäkään sen enemmän väärin ole. :D
- Pizzamamma
Olettepä nyt ilkeitä! Kyllä minun pöydässä istuu paljon pöytävieraita ja he kehuvat paljon. Hyvää ruokakesää kaikille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875