Siis oon tälläne 15 vuotias tyttö jolla on kamala emetofobia. Aamulla olin väsynyt ja menin ottamaan leipää. Söin leipää kaksi tai kolme haukkua ja mietin että onpa pahan makuista. Menin hakemaan samasta leipäpussista tyhmänä toisen ja se myös maistui tosi pahalle. Katsoin päiväystä ja se oli menny viikko sitte. Mä en kestä jos mulle joku vatsatauti iskee. Mul oli viimeksi vatsatauti 4 vuotta sitten ja se oli niin raju että kunnon traumat jäi oksentamisesta. Tarkoittaako tämä sitä että tulen oksentamaan?
Kauanko menee aikaa yleensä että oksentelu alkaa?
Kiitti kaikille valmiina ketä vastaa!
Apua?! Söin viikon vanhaa leipää!!
Leipä
1
573
Vastaukset
- 123d12312d213d
tuskinpa.. itekki söin sämpyläpussista missä oli sämpylöitä joissa oli semmosia vihreitä homepalloja.. söin siis aamulla yhen semmoisen kokonaan ja oli vähän kitkerän ja oudon makuinen. sitten päivällä huomasin tosiaan että kaikki sämpylät oli homeessa..
ei tullut kuitenkaan mitään vatsatautia.. tästä onjo ainakin 3 viikkoa..
kyllä ihmisen normaali vastustuskyky on melko hyvä..
sota aikoina myös syötiin home-leipää siten että siitä vain leikattiin pois homeinen osa ja muu osa syötiin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2825308- 685248
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964015- 522830
- 222417
- 1192040
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472000Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991727- 721261
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108