Siis oon tälläne 15 vuotias tyttö jolla on kamala emetofobia. Aamulla olin väsynyt ja menin ottamaan leipää. Söin leipää kaksi tai kolme haukkua ja mietin että onpa pahan makuista. Menin hakemaan samasta leipäpussista tyhmänä toisen ja se myös maistui tosi pahalle. Katsoin päiväystä ja se oli menny viikko sitte. Mä en kestä jos mulle joku vatsatauti iskee. Mul oli viimeksi vatsatauti 4 vuotta sitten ja se oli niin raju että kunnon traumat jäi oksentamisesta. Tarkoittaako tämä sitä että tulen oksentamaan?
Kauanko menee aikaa yleensä että oksentelu alkaa?
Kiitti kaikille valmiina ketä vastaa!
Apua?! Söin viikon vanhaa leipää!!
Leipä
1
562
Vastaukset
- 123d12312d213d
tuskinpa.. itekki söin sämpyläpussista missä oli sämpylöitä joissa oli semmosia vihreitä homepalloja.. söin siis aamulla yhen semmoisen kokonaan ja oli vähän kitkerän ja oudon makuinen. sitten päivällä huomasin tosiaan että kaikki sämpylät oli homeessa..
ei tullut kuitenkaan mitään vatsatautia.. tästä onjo ainakin 3 viikkoa..
kyllä ihmisen normaali vastustuskyky on melko hyvä..
sota aikoina myös syötiin home-leipää siten että siitä vain leikattiin pois homeinen osa ja muu osa syötiin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174