Joku toinen haluaa niin kovasti, että sydän on särkyä lapsenkaipuuseen.
Sinkkunainen, miltä tuntuisi ajatus, että jossain lahjoittamallasi "munalla" seuraa uuden elämän kasvun ihme ja syntyy uusi tulokas.
Sadat naiset ja pariskunnat jonottavat maamme lapsettomuusklinikoilla mahdollisuutta IVF -hoitoon. Jokainen alle 36 -vuotias terve nainen voi auttaa heitä ahdingossa.
https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/munasolun-luovuttajista-jatkuva-pula-palkkiona-rahakorvaus-ja-auttamisen-ilo/4774416#gs.Txxe2tY
Nainen, et halua lapsia ?
22
924
Vastaukset
En voi luovuttaa, tarvitaan terveitä yksilöitä minulla on geneettistä sairautta. Eikä minun lapsenkin voi tulevaisuudessa luovuttaa. Nykyään ei varmaan ole ketään jolla ei ole geneettistä sairautta suvussa.
Varmasti ihan jokaisessa suvussa, lähempänä tai kauempana ja kaikkialla maailmassa on jokin perinnöllinen sairaus, toisilla jopa useita. Kuitenkaan nuo sairaudet eivät koskaan valtaosalle ihmisiä koskaan puhkea, koska ihmiset elävät yhä melko terveellisesti, eli liikkuvat ja tekevät fyysistä työtä, syövät kohtuullisesti ja valitsevat terveellistä ruokaa, viettävät aikaa villissä luonnossa, ovat sosiaalisia ja harrastavat mielenkiintoisia asioita.*
Omat sukulaiseni ainakin ovat olleet ja ovat yhä terveitä, jos vain ovat pitäneet painonsa normaaliuden rajoissa, kuten suurin osa, paria tätiä lukuunottamatta, ovat tehneetkin.
- Geenikapseli
Ajattelin joskus kerääväni, itseäni, ehkä jotakuta muutakin varten. Jostain syystä ajatus unohtui.
Lääkäri minulle kerran totesikin, paljon myöhemmin, että kai olen lisääntynyt, koskapa on niin harvinaisen hyvät geenit. Olen kyllä. Geenimme (koska olen itsekin muiden summa) jatkavat matkaansa, minne asti, ei kukaan tiedä, ainakin tulevaisuuteen. - Kaisanoasaa
Me kunnolliset ätmit voimme auttaa naisia saamaan lapsia.
- Kaivastatasaa
Siemenestä onkin jo ylitarjontaa, siksi sitä koitetaan tyrkyttää joka väliin. Sorry.
- pääsky.woodcock
ätmit voi runkata mällit vaikka maitotölkkiin ja vie lahjoitettavaxi
vaikka Nestlelle. Nestle myy sen pääskysenpesäsoppana
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pääskysenpesäkeitto
En ala munimaan.
Myös liikkuvainen, tiheäsoluinen sperma on yhä kysytympää.
Kaikilla suomalaisilla miehillä ei ole tavaran laatu kunnossa: on todettu, että sperman laatu on romahtanut: joko siittiöitä liian vähän, tai ne eivät juurikaan liiku. Yhdeksi syyksi tiedetään jo miesten korkea ikä tulla isäksi ("alle 30-vuotiailla naisilla, joiden kumppani oli ikäluokassa 40–42, putosi onnistumisprosentti synnyttää elävä lapsi oli 46" )
Myös elintarvikkeista, vaatteista ja tavaroista saatavaa muovia epäillään, koska muovin lisäaineet häiritsevät hormonitoimintaa). Lisäksi myös lihavuus, liikkumattomuus, tupakointi ja päihteet vähentävät miesten hedelmällisyyttä.
Lapset kannattaa tehdä nuorina - tämä koskee niin miehiä kuin naisia.
Presidenttiparimme (Sauli n. 70, Jenni n. 40) kävivät vuosia useissa hedelmöityshoidossa, ja tämä on etenkin naiselle erittäin suuri rasite. Toki myös taloudellinen rasite pariskunnalle - yksi hoitokerta maksaa useita tuhansia euroja. Tässä presidenttiparin asiassa hedelmöittymisen vaikeuden syy kaatuu etenkin vanhan isän niskaan - vielä kun vaimokin parhaimman hedelmällisyyden iän (alle 30 v.) jo ohittanut.
Lapsenteossa pariskunnan iät kumuloituvat. Jos olet itse vanha lisääntyjä, kannattaa hankkia nuori kumppani, se edesauttaa suuresti mahdollisuutta saada elävä ja terve lapsi.
Jos on epävarma, haluaako, aikooko ja ehtiikö koskaan tehdä lapsia, voisi harkita kortensa kantamista kekoon sukusolujen luovuttamisella. Terve nuori nainen voi luovuttaa kaivattuja munasoluja ja terve mies voi luovuttaa siittiöitä. Verenluovutus on nykyään suosittua,
Lähde:
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/560164-tuhosivatko-kemikaalit-suomalaisten-miesten-sperman-ainutlaatuinen-tutkimus-alkaa- KaikkiAikanaanTaiEiOllen
Tai tarpeeksi terveet eivät lisäänny tarpeeksi, muut kyllä?
Ihan näin kliinisestä pohjalta ajateltuna.
Tehkää ne lapset ajoissa. - flowersreally
Jos sydän särkyy lapsenkaipuuseen, miksi adoptiolapsi ei riitä?
Ulkomailta on lähestulkoon mahdotonta saada adoitoida normaalin heteropariskunnan, onnistuu Jani Toivolalta mutta ei sellaisilta joilla ei suhteita. Sitten taas jos adoptoit kotimaasta se on joidenkin jännävanhempien lapsi jolla mahdollisesti erilaisia perityviä juttuja taakkana ja "oikeat" vanhemmat maassa jotka milloin tahansa voi ilmestyä vaatimaan mitä tahansa oikeuksiaan.
- KaikkiAikanaanTaiEiOllen
Luulen, että loppujen lopuksi kyse on itsekkyydestä, saada jatkumoa ja kuolemattomuus itselleen, omille geeneilleen.
Ihan kaikkea ei ehkä olisi hyvä kierrättää.
Kuulostaa raa'alta, mutta taaskin; kyse vain kliinisestä kannasta. - flowersreally
Harmaaritari kirjoitti:
Ulkomailta on lähestulkoon mahdotonta saada adoitoida normaalin heteropariskunnan, onnistuu Jani Toivolalta mutta ei sellaisilta joilla ei suhteita. Sitten taas jos adoptoit kotimaasta se on joidenkin jännävanhempien lapsi jolla mahdollisesti erilaisia perityviä juttuja taakkana ja "oikeat" vanhemmat maassa jotka milloin tahansa voi ilmestyä vaatimaan mitä tahansa oikeuksiaan.
Jos adoptio on nykyisellään hankalaa, tulisi ajaa adoption helpottamista - koska maailmalla totisesti riittävää adoptoitavaa ja varmasti sielläkin monen lapsen sydän särkyy paremman kodin toivossa - ei sitä, että terveiden, ja ulkopuolisten, naisten tulisi invasiiviseen operaatioon jonkun itsekkäästä lapsenkaipuusta johtuen alistua.
- flowersreally
KaikkiAikanaanTaiEiOllen kirjoitti:
Luulen, että loppujen lopuksi kyse on itsekkyydestä, saada jatkumoa ja kuolemattomuus itselleen, omille geeneilleen.
Ihan kaikkea ei ehkä olisi hyvä kierrättää.
Kuulostaa raa'alta, mutta taaskin; kyse vain kliinisestä kannasta.No mistäpä muustakaan. Olisi presidenttti ”arvojohtajana ” voinut osoittaa toista polkua.
- faktatkuntoon
Harmaaritari kirjoitti:
Nimenomaan ulkomialta saa "nomaalit" heteroparit helpommin. Moni maa ei anna ollenkaan maihin, joissa homoparitkin saa adoptoida.
flowersreally kirjoitti:
Jos adoptio on nykyisellään hankalaa, tulisi ajaa adoption helpottamista - koska maailmalla totisesti riittävää adoptoitavaa ja varmasti sielläkin monen lapsen sydän särkyy paremman kodin toivossa - ei sitä, että terveiden, ja ulkopuolisten, naisten tulisi invasiiviseen operaatioon jonkun itsekkäästä lapsenkaipuusta johtuen alistua.
Kyllä tässä on jo niin paljon adotoitu niitä parrakkaita lapsia ettei taida olla enää varaa niihin pienempiin, muuten kyllä kannattaisin ajatusta.
faktatkuntoon kirjoitti:
Nimenomaan ulkomialta saa "nomaalit" heteroparit helpommin. Moni maa ei anna ollenkaan maihin, joissa homoparitkin saa adoptoida.
Eipä vaan saa, Tuttavapariskunta olisi ottanut, ei onnistunut ja oli yrittäneet painostaa ottamaan kotimaisia ongelmavanhempien lapsia.
- faktatkuntoon
Harmaaritari kirjoitti:
Eipä vaan saa, Tuttavapariskunta olisi ottanut, ei onnistunut ja oli yrittäneet painostaa ottamaan kotimaisia ongelmavanhempien lapsia.
Kaikki ei saa. Mutta siihen on muitakin syitä kuin se "normaali" heterous. Esim. ikä on monissa maissa alempi kuin mitä suomessa.
faktatkuntoon kirjoitti:
Kaikki ei saa. Mutta siihen on muitakin syitä kuin se "normaali" heterous. Esim. ikä on monissa maissa alempi kuin mitä suomessa.
Kyllä se oli ihan suomen pää mikä oli hanttiin laittanut käsittääkseni, olikohan vielä niin että oli koettaneet kiristää että jos otatte tämän suomalaisen ongelmalapsen niin sitten saatte adoptoida ulkomailtakin tms.
- siimahäntä.woodcock
Epälenpä ett lesbo/bi nainen seuresteli kamalan rekkalesbon kaa
kävi tiheästi ottamassa suihin 50km päästä
Mulloli käsi paketissa --humerus luxaatio--
joten tuollainen hoiva oli tarpeen<3
flikka vissiin jemmas mällit "vaimollensa"
ku lakkas käymästä --ku hokasi, ett mullon tehty vasektomia...
Veiköhän se flikka mällit johnki laporatorioon tutkitavax? - NainenRuudunTakaa
Ootko aloittaja itse käynyt luovuttamassa? Millaista oli ja miten meni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449261
- 785792
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414286- 583804
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553536Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313399- 472618
- 342162
- 401950